Sainz želi potpisati dugoročni ugovor s Ferrarijem prije nove sezone

Izdvojeno

Lovro Andraka

Prije 6 mjeseci 2 min 37 komentara

Jedan od samo trojice pobjednika F1 utrke u 2023. i jedini koji nije iz Red Bulla, Carlos Sainz, želi riješiti pitanje svoje dugoročne budućnosti produljenjem ugovora s Ferrarijem prije početka naredne sezone.

I njemu i timskom kolegi Charlesu Leclercu tekući ugovori traju do kraja 2024., a za Leclerca se očekuje da će dobiti novi dugoročni ugovor. Talijanski mediji tvrde da se Monegažaninu nudi ugovor do 2029., dok se Sainzu nudi samo jednogodišnje produljenje. Leclerc je sezonu završio kao peti, a Sainz sedmi, no razlika je bila samo šest bodova.

“Cilj mi je započeti 2024. znajući gdje ću se utrkivati 2025.”, rekao je Sainz.

“Ne bih želio započeti sezonu bez da znam svoju iduću destinaciju.”

“Prioritet mi je ostati u Ferrariju na dugi niz godina. Vrlo sam zadovoljan, obje strane su vrlo zadovoljne i cilj je ostati zajedno, ali moramo se dogovoriti i imamo ova tri mjeseca do iduće utrke da dođemo do tog dogovora.”

29-godišnji Španjolac odlučan je u namjeri da potpiše višegodišnji ugovor i kaže da je uvjeren da će ga dobiti s obzirom na to da smatra da ga novi šef Frederic Vasseur cijeni. Sainz je u ekipi iz Maranella od 2021., a dosad je potpisivao dvogodišnje ugovore.

“Jasno je da želim produljenje ugovora, i to na više od jedne ili dvije godine. Znate koje su mi namjere i iskreno osjećam da me Fred i cijeli Ferrari iznimno cijene, osjećam se voljeno.”

“Dakle, potpisat ću novi ugovor ako se osjećam tako i ako osjećam da me se cijeni. To mi je kao vozaču prioritet. Uvjeren sam da ćemo, ako oboje to želimo, stići do dogovora o duljini ugovora s kojom bih bio zadovoljan.”

Vasseur je prošlog tjedna izjavio da kasne u pregovorima oko novih ugovora koje je planirao finalizirati do kraja godine, ali da nema žurbe i da će odluka o tome stići uskoro.


Odgovor

37 komentara

  1. Ferrari
    Peky03 Prikaži

    Dvije godine max i onda u Audi



    5
    3

    2
  2. Pastor Maldonado
    perodeformero Prikaži

    Eh da i ja bih htio potpisati, ali
    Ferrari je odlučio dugoročno raditi sa Leclercom a ne s tobom.
    Ako su u Maranelu pametni potpisat će s tobom ugovor na maksimalno 2 godine.
    Da ne izgubiš volju, a opet da se ne uobraziš kao Perez na početku sezone.
    I da te lako mogu isplatiti ako dogodine zaribaš ili za dvije nađu boljeg suvozača Leclercu.
    Momčad je ta koja bira.
    Momčad je na prvom mjestu.



    5
    0

    5
    • avalon Prikaži

      perodeformero …
      1. “Momčad je ta koja bira.” točno , 2021. momčad je birala carlosa .
      2.”Da ne izgubiš volju, a opet da se ne uobraziš kao Perez na početku sezone.” ako je itko čvrsto na zemlji onda je to carlos tako da ovo spominjanje uobraženosti je čista glupost .
      izgleda da je u F1 ugovor katkad samo formalnost jer čini mi se da je bottas ima ugovor sa williamsom ali to nije uticalo da ga merc angažira . vjerovatno nije ni de vrijes vozija za AT bez ugovora no njegov ugovor je “traja” tek 11 trka , a da ne spominjem kimia koji je iz McLdoša u ferrari , 2007. osvojia zadnju titulu timu ali usprkos tome nije “odradija” pun ugovor jer je posli 3 sezone napustija ferrari pošto nisu bili zadovoljni njegovim učinkom 2009. kad je prvi dio sezone odvozija za kur .
      ako si dugoročni projekt tima onda možeš “zaribat” ka npr leclerc 2021. kad je sezonu završija na P 7 ? carlos nijednu od 3 sezone ferraria nije “zariba” .
      pišeš kako npr carlosa lako mogu isplatit ako 2024. “zariba” ? pa nije baš lako isplatit vozača naročito sad kad je budžet limitiran . pada mi na pamet kimi ( opet :))koji 2013. nije odvozija zadnje 2 trke za renault jer je bilo problema sa tom “lakom” isplatom:) .
      ako pogledamo grid nema uz leclerca boljeg kolege/vozača od sainza za ferrari gledajući ne samo vještinu nego i karakter ,komatibilnost. špekulacija …. da npr lewis ili alonso dođu u ferrari kako bi se njihovi karakteri “usaglasili” sa karakterom leclerca ? tu bi bilo “rata”. ako bi se npr za 2 godine pojavija neki mladac tipa piastria koji je neupitan talent no usprkos tome ga je lando ostavija iza sebe za 108 bodova . osim toga ni max uz sav talent je setonu + vozija TR , leclerc sauber . znači neki neki talentirani mladac bi bar sezonu treba nači misto u nekom slabijem timu i tu se dokazat da bi doša u ferrari pa “izbubit” bar sezonu (možda i dvi) na prilagodbu . možda bi se u međuvrimenu pojavija neki bolji mladac i šta onda ? uvjetno rečeno je li bolje vrabac u ruci ili golub na grani ?
      i čemu ovo “Momčad je na prvom mjestu.” ? od “prvih koraka” u F1 carlos je pokaza da je timski igrač i da mu je momčad na prvom mistu . sjećaš se njgovog TR kad je kaza “nemojte mi to radit” ? no usprkos svemu uvik je ispoštova odredbe momčadi . posli loših Q jesu li carlosu zaje*ali trku ? logično , starta je na H gumama ali u 23 krugu kad je uša na izmjenu guma donili su “mudru” odluku da mu opet stave H gume sa kojima je u 45. krugu bija solidan 8. tek 0,6 s iza pisatria koji je također ima H ali 13 krugova svježije gume od carlosa . alonso koji je tada pretaka carlosa ima je također 13 krugova svežije gume …. carlos je radija izmjenu u 23. ,pisatri i alonso u 36. krugu . je li bilo logičnije da je u 23. carlos sa H preša na M pa trku završija na H ka gro vozača ? izgleda da su na pitu ferraria “zaboravili” da carlos treba odvozit na obje komponente pa su ga pozvali na izmjenu guma u 57. krugu … krug prije kraja trke !?!??! uoči abu dabija carlos je ima 12 bodova više od kolege i uz uvjet da leclerc ne pobjedi trebalo mu je trku završit na P7 da bi bija bolje plasiran od charlesa . u 45. krugu usprkos “starijim” gumama od piastira i alonsa bija je nadomak tome da pobjedi kolegu … P8. i kako to zaje*at ? padržat ga vani do pred posljednjeg kruga iako su znali da treba dio trke odvozit i na 2 .komponenti koju sumu”velikodušno ponudili” krug prije kraja. možda je ovo moja teorija zavjere , a možda je i carlos u krivu kad misli da ga novi šef fred i ferrari iznimno cijene . jer Ferrari je odlučio dugoročno raditi sa Leclercom , a ne sa carlosom kako si napisa jer… ne bi bilodobro da je od 3 zajedničke sezone sainz bija u 2 bolji od potencjalnog i budućeg prvaka zar ne ?



      16
      13

      3
      • Aston Martin
        tiptronic Prikaži

        Potpisujem, narocito komentar zadnje trke i strategiju zvanu – “kako da Sainz bude iza Leclerca”



        5
        3

        2
        • Jordan Forever Prikaži

          Ma dajte, Ferrari je odbacio 2.mjesto u poretku i milijune dolara da bi mogli reci da Leclerc ima par bodova vise od Sainza na kraju sezone? U svakoj iole normalnoj sezoni kad zbrojis utrke bez “taktickih promasaja”, kvarova, sudara izazvanih od strane drugih, kazne i slicno dobit ces da Leclerc ima vise bodova od Sainza. Najveci problem Ferrarija je sto se njima toliko toga izdesava da na kraju sve se promatra kroz tih 206:200 krajnjih bodova.



          2
          2

          0
      • Honda
        zekohonda Donator Prikaži

        ” pa nije baš lako isplatit vozača naročito sad kad je budžet limitiran ”
        -plaće vozača ne ulaze u budget cap.



        5
        5

        0
      • Pastor Maldonado
        perodeformero Prikaži

        Pretjeruješ.
        Napisao sam “dugoročno”.
        S Leclercom će potpisati duži ugovor
        Sa Sainzom na 2 godine.
        Što ne znači ako se Sainz pokaže bolji……. ali iskreno teško.
        Nismo djeca. Vidimo domete svakog vozača.
        Ostalo mi se nije čitalo. Pročitao bih ali ne mogu.
        Oprosti, gripa me oprala, pa me sada probudilo na kratko.



        1
        1

        0
        • avalon Prikaži

          perodeformero … naravno da pretjerujem ka i obićno :):) . teško je pisat o kvaliteti sainza kad mu je kolega omiljeni leclerc . “Što ne znači ako se Sainz pokaže bolji……. ali iskreno teško.” možda je teško i pomisliti da bi carlos bija bolji od kolege ali da mu pit nije zaj*ba zadnju trku vrlo lako je bilo moguće da omjer bude 2 Vs 1 ukorist carlosa . možda vi stručnjaci vidite domet svakog vozača ali ja nisam stručnjak , ne vidim ih pa često “branim” neke papke od vozača kojima je po vama njihov domet 0 . stručna mišljenja su po pitanju dometa bila vrlo naklonjena hulkenbergu no vidi vraga …. zamjena micka je ove sezone osvojila 3 boda manje neiskusnog i iz haasa “protjeranog” micka .ricciarda se uzdizalo ,domet do neba (malo karikiram) , zamjenit će sergia u RB ( tako ste pisali ) , a “razvaljiva” ga je norris . albon je u RB bija valjda bez dometa , a zahvaljujući njemu williams je sezonu završija 7. u konstruktorskom . sa gasly -em se sprdalo , ocona mrzilo i mrzi iako je po meni kvalitetan i ne bez talenta .baš mezanima kakva je bila spoznaja o dometima bottasa kad je iz williamsa prelazija u merc ? kasnije je bija predmet sprdnje jer nije moga pobjedit lewisa i osvojit titulu jer mu je domet valjda bija 0. a onda 2022. u nejakoj alfi završi prvenstvo 10. i”opjevanog” ricciarda sa valjda velikim dometom ostavi iza sebe 12 bodova . a McL je ako gledamo “kroz” norrisa bija poprilično bolji bolid od alfe zar ne ? ali OK ,vi lako vidite domete vozača i procjene su vam šta je evidentno skoro bez greške za razliku od mene koji te domete ne vidim pa “branim” pogrešne vozače . možda zato imam pozitivno mišljenje o carlosu bez obzira šta mislim danikad nečeosvojit titulu ali bogme i leclerc po meni ima male šanse jer uz “adekvatne” bolide konkurencija bi mogla bit žestoka …. uz maxa tu su i norris , russell pa zašto ne i piastri , a u”borbi” nisu bezazleni ni gasly ili omraženi ocon . sve su to mladi vozači pred kojima je
          budućnost .



          6
          4

          2
        • Kimi Raikkonen
          drstrain Prikaži

          Ferrari Leclercu nikad nije zaribao utrku ili strategiju…?
          Ovo pisanje o Sainzu i zadnjoj utrci zvuči kao i 2021. kad je Hamiltonu “presudio” Abu Dhabi.
          Pa gleda se valjda cijela sezona, ne samo zadnja utrka…
          To kakav je tretman Sainz imao u Singapuru Leclerc nije nikad okusio, Sainz duguje Lecrecu puno više nego Leclerc Sainzu od kad voze zajedno..
          Smiješno mi je ovo pokušavanje uzdizanja Sainza na Leclercovu razinu koji čak niti statistički nije bolji od Leclerca a jedino statistiku inače prepisujete sa interneta.
          Ove rasprave su već toliko dosadile, odjava



          4
          0

          4
      • Jody Prikaži

        Super napisano. Razmisljao sam da li je namjerno složena pogresna taktika za Sainza, koja se imperativno provodila. Vjerovatno jest, inace bi bilo iracionalno



        1
        1

        0
    • avalon Prikaži

      OK , plaće vozača nisu budžet cap no koliko ferrari ima para s obzirom da fiat u ferrariu ima vlasnički udio od 85 % pa bi se možda i njih nešto trebalo pitat kad je “laka” isplata u pitanju . ili možda i ne bi jer fiat je ako gledamokroz vlasnički udio skoro pa vlasnik ferraria isto ka npr lancie ,maseratia mislim i alfe…


      0
      -2

      2
      • Pastor Maldonado
        perodeformero Prikaži

        Nedokučive su strategije Ferrarija. Možda su krenuli sa šiframa da ih konkurencija ne prokuži i završili na tome da ih ni umjetna inteligencija ne može razmrsiti :)


        0
        0

        0
      • Audi
        Alonso1983 Prikaži

        Avalon, Fiat odavno nema udio u vlasnistvu 85% . Negdje 2014 su odlučili izaći na burzu sa dionicama i prodali su dioničarima 65% . Drugi sin Enza , Piero ima 10,3% dionica. Preostalih 24, i nešto % drži firma koja je otvorena da upravlja Ferrarijem i preostalim dijelom dionica. No Fiat i Ferrari su pravno razdvojeni, a ta firma koja je novo otvorena sa cca 24% udjela je u vlasništvu obitelji Angeli. Ili ti ga na naški, Ferrari je svačiji samo ne Fiatov.
        Owners
        Exor N.V. (24.21%)[4]
        Piero Ferrari (10.30%)[4]
        Public (65.49%)



        1
        0

        1
  3. Racing Point
    BatteryVolttas Prikaži

    i tata bi sine



    4
    3

    1
  4. Audi
    Alonso1983 Prikaži

    Što god svi napisali, Sainz je zaslužio duži ugovor od jedne godine. S obzirom što je pokazao ove tri sezone. Ja bi mu dao ugovor na još tri godine. Druga stvar su Bottasi Perezi isl koji ne ispune očekivanja. Sainz je nadmašio očekivanja velike većine i tu završava priča dali je zaslužio višegodišnji ugovor.



    20
    19

    1
    • Flavio Briatore
      Unwoken European Prikaži

      Nadaju se Maxu za 2025. sezonu :-)


      0
      -1

      1
      • Audi
        Alonso1983 Prikaži

        Neće njima nikakav Max doći ako budu sa ovakvom ekipom i ovakvim bolidom dalje. Pa bi bolje bilo da gledaju kako ovu dvojicu koju imaju da ih zadrže , da nebi neki dao petama vjetra.



        7
        6

        1
    • Jordan Forever Prikaži

      Meni izgleda da je Sainz najdiskretniji vozac Ferrarija jos od Barrichella. Za razliku od Schumachera, Irvinea, Masse, Raikkonena, Vettela i Leclerca, Sainz je zasad pokazao da za njega nije borba za naslov. Svi su se oni borili za naslov ili osvajali, pa i Leclerc 2022. pocetkom sezone je pokazao da bez beda moze u borbu za naslov. Sainz kao Barrichello, ok vozac, nesto kao Perez dok je bio raspolozen. Da li je to ispunjavanje ocekivanja? Ne znam, valjda jest za danasnji Ferrari.



      1
      -4

      5
      • Aston Martin
        tiptronic Prikaži

        Kada je bio u prilici da bolid dovede do pobjede – uradio je to bez problema.
        Neka se Ferrari skoncentriše da napravi konkurentan bolid a igrice sa jednogodišnjim ugovorom prepusti drugima.



        9
        9

        0
        • Jordan Forever Prikaži

          Nije bilo baš bez problema. Bila je to jedina utrka u kojoj Red Bull nije konkurirao za pobjedu. Bio je na pravom mjestu u pravo vrijeme jer je, svaka cast, izborio pole bas na toj utrci, koja je i ulicna. Nije to bas neki dokaz konzistentnosti u borbi za vrh. Imao je taj peak sezone u Italiji i Singapuru. Van toga 0 polea i 1 postolje. Vrtio se cijelu sezonu oko 5. mjesta u utrkama.


          0
          -1

          1
        • Niki Lauda
          wapi Pretplatnik Prikaži

          @Jordan

          A gdje bi se trebao vrtit sa 3. bolidom po brzini. Gdje se Lec vrtio?



          3
          2

          1
        • Jordan Forever Prikaži

          Wapi… Leclerc? Imao je duplo vise postolja, i to u razlicitim dijelovima sezone. Duplo vise polea. Cak i to kad spominjemo “vrtio se”, imao je duplo vise 4.mjesta neko Sainz. Prema tome, Leclerc se sa 10 plasmana u Top 4 ipak “vrtio” iznad 5.mjesta.


          0
          -3

          3
        • Niki Lauda
          wapi Pretplatnik Prikaži

          je bio je toliko bolji da ima 6 bodova više. :)



          3
          1

          2
        • Jordan Forever Prikaži

          A cuj wapi. Imao je Leclerc otkazivanje motora u Bahreinu, 10 mjesta penalizacije u Saudiji, odustajanje u Australiji nakon sudara sa Strollom, 5 mjesta penalizacije u Monaku, odustajanje u Nizozemskoj, DSQ u Teksasu, kvar prije starta u Brazilu. Imao je i Sainz nesrece, prije svega u Belgiji, Katru i Nevadi. Zato je tesko usporediti njih dvojicu na temelju konacnog broja bodova. Kod Ferrarija to je toliko van konteksta. Uostalom, i ovo trece postolje Sainza van peaka Italija-Singapur je radi DSQ-a Hamiltona, slucajnost. Kao sto sam rekao, Sainz je imao taj peak dvije utrke. Van toga Leclerc ima omjer otprilike 8:2 u (donekle) cistim utrkama koje su oboje uspjesno zavrsili. Nakon dobivanja nove podnice u Japanu Leclerc je dobio 83 bodova do kraja sezone, a Sainz 58. I to uz onu tragikomicnu DSQ Leclerca i Lewisa jer bi inace Sainz bio na 55, a Leclerc na 91. Sto je puno realniji omjer njih dvojice po cistom talentu. Zato nije cudo da nakon opjevanog Singapura Leclerc ima 3 postolja, a Sainz 1 dobiveno DSQ-om Lewisa. Volio bih da iduce sezone Ferrari nema toliko blesavih pehova i kvarova, pa da imamo pravi uzorak na cijeloj sezoni.



          4
          4

          0
  5. Mclaren
    raca Prikaži

    Bilo bi mu bolje i pametnije da je to tražio od McLarena i dobio bi. Pa nije McLaren kičeraj F1. Al eto. Nek mu je sretno u Ferrariju


    0
    0

    0
  6. Lauber Prikaži

    Prvo da kažem da bi i ja htio ugovor sa Ferrarijem pa od toga ništa. A drugo da se referiram na prvu rečenicu. Kaže jedan od trojice pobjednika koji nije iz Red Bulla. Pa ako malo bolje razmislimo i ovoga je školovao Red Bull. Inače, šalu na stranu, dominaciju treba ipak cjepkati jer je loša za natjecanje, za gledanost. Prošla sezona bila je najgora otkad gledam Formulu 1, daleko najdosadnija i naravno gledao sam najmanje utrka. Povećanje broja utrka uopće ne ide u korist tome da natjecanje postane zanimljvije jer utrke koje idu iz tjedna u tjedan gube onu draž iščekivanja te utrke. Pogotovo danas u doba društvenih mreža kad su svi medij. Nekad su Alonso i Webber rekli da je idealan broj utrka između 16 i 18. i nekako se s time slažem. Što se Sainza tiče jer ipak je on tema, u ovoj konstelaciji snaga jedino što može tražiti je ugovor s Ferrarijem iako bi ga ja volio vidjeti u Red Bullu. Podsjeća me na Rosberga i mogao bi čvaknuti jedan naslov domiantnom vozaču. Maxu, ne Leclercu jer Leclerc ostaje potencijal koji se barem zasad neće afirmirati. Sainz je po meni bolji vozač.



    7
    4

    3
    • Carlos Sainz 55
      2CV6 Prikaži

      Lauber @
      Prošla sezona bila je najgora otkad gledam Formulu 1, daleko najdosadnija i naravno gledao sam najmanje utrka.
      Izvini ali ti si zalutao u F1 …a i vjerovatno je ne pratiš dugo.
      Ako zanemariš Maksa koji je liga za sebe ..sve ostalo je bilo super zanimljivo ..Aston Martin pa McLaren a tu su naravno Ferrari i Mercedes .
      Trebao si pratiti F1 u doba Šumija …pa bi znao šta je dosada. Ili u novije vrijeme Lewisa i Merc.
      Pravi fanovi F1 ne propuštaju ni jedan trening a propustitri trku možeš ako si u …bolnici.
      Što se tice broja trka koje bi ti limitirao …jer ti F1 zauzima previše vremena, e pa ja bih želio 11 mmjeseci da traje sezona. Znam to su sebicni razlozi jer ukljuceni u F1 imaju porodice.



      5
      0

      5
      • Lauber Prikaži

        Gledao sam F1 u doba Schumachera, imam malo više staža, moguće i više od tebe. Počeo sam pratiti 99′ F1 i to kad se u autoklubu dijelio onaj mali “priručnik” u koji si upisivao rezultate jer nije bilo interneta pa si sam vodio svoju statistiku i evidenciju tko je bio kakav. Da, sezona je dosadna jer nije me briga što se događa iza i tko je drugi. Uostalom, drugi je samo prvi od poraženih, a Formulu se ne gleda tko je bio šesti nego prvi. Nekad su se bodovi dijelili za prvih 6 pozicija i realno nikog nije bilo briga tko je deset, sedmi ili dvanaesti. Te borbe su bile besmislene. F1 u doba Schumachera je bila daleko zanimljvija jer je bilo i više kvarova, postojale su zone izlijetanja koje nisu bila asfaltirane kao danas. Nisi imao stazu u kojoj svaki kadar izgleda jednako, jednolično i nezanimljivo. I ne, nema potrebe da nešto traje 11 mjeseci jer je nešto i u isčekivanju. Ako Max pobijedi u 20-23 utrke jel to ikome zanimljivo? Sjeti se malo 2012. godine i broja pobjednika, a u doba Schumacherove dominacije imao si barem dvije godine kad je bio ranjiv i radilo se sve da se razbije ta dominacija. A ovdje Horner i Wolff za zelenim stolom lobiraju tko će i kako. Kažnjavalo se Ferrari kad je čeprkao po bolidu pa su bili ilegalni. A Red Bull? Korporacija koja slavi pobjedu na dan kad im je umro stvoritelj. I još se polijevaju šampanjcem. Znam da ovdje ima Max fanova, dječurlije i sličnih, ali this is not F1.



        10
        7

        3
  7. Juan Manuel Fangio
    veki66 Donator Prikaži

    Opcenito gledano….dao bi mu visegodisnji ugovor…. Jer vozac koji ima takvu konstatu i nacin voznje kao on….takav vozoc treba samo jednu stepenicu i borit ce se za naslov. Lec je dobar i brz vozac,u jednom krugu jedan od najbrzih…ali Sainz je takticki doktor za njega,vozi pametno i konstrano brzo…..



    3
    1

    2
  8. Fernando Alonso
    junior Prikaži

    Ljudi sve najbolje za Božić i praznike
    Sljedece godine nastavljamo jos jace



    3
    3

    0
  9. Michael Schumacher
    marinx1987 Prikaži

    pa kao vozać broj 2 u timu to bi bilo ok. za vozaca broj 1 mora se DOBRO dokazat


    0
    0

    0

Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Pretplati se Doniraj jednokratno

Stvaramo uspomene zajedno!

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.