Talijanska Gazzetta piše da bi se romantična priča između Charlesa Leclerca i Ferrarija mogla nastaviti, i to do kraja 2029. godine.
Leclercov trenutni ugovor ističe krajem 2024. godine, a Talijani tvrde da je postignut dogovor da ostane još pet sezone u momčadi iz Maranella. Taj bi potez bio sličan onom kojeg je Mattia Binotto odradio 2019. godine kad je također riječ bila o petogorišnjem ugovoru.
No, u međuvremenu se svašta dogodilo, piše Gazzetta.
“Leclerc je tad bio mladi talent i procvao je trijumfima u Belgiji i Monzi, a prolazio je i zastrašujuće uspone i padove u tim sezonama, dok se uopće nije približio svjetskom naslovu koji je postavljen kao cilj njegove karijere u Ferrariju.”
“No, očito je odanost i privrženost crvenoj boji jača od razočaranja i neuspjeha. Tako je Leclerc nakon još jedne sezone ispod očekivanja i bez pobjede ipak odlučio prihvatiti projekt rekonstruiranja Ferrarija pod Fredericom Vasseurom.”
Talijani očekuju da će se Ferrari 2025. pokušati približiti Red Bullu, te da će 2026. biti prva realna prilika za preokret snaga s obzirom na novi tehnički pravilnik koji je utemeljen na hibridnim agregatima s većom električnom snagom.
Leclercov ostanak u Maranellu do 2029. godine vjerojatno je uvjetovan performansama, što bi značilo da u slučaju loših rezultata ima pravo raskida i odlaska. Gazzetta tako piše da će to moći učiniti tek nakon treće godine ugovora, a da bi mu plaća svake godine trebala rasti, što je uostalom slučaj i s trenutnim ugovorom.
Lecelrc bi tako uz pomoć svog menadžera Nicolasa Todta, sina bivšeg šefa FIA-e Jeana Todta, mogao otprilike udvostručiti trenutnu godišnju zaradu od oko 25 milijuna eura.
Situacija je nešto manje jasna oko Carlosa Sainza koji im je ove sezone donio jedinu pobjedu, a kojem ugovor također ističe na kraju 2024.
Carlos navodno želi obnoviti ugovor na barem dvije sezone, dok Ferrari želi ostaviti otvorene opcije i razmotriti što se nudi na tržištu nakon 2025., što bi značilo da mu nude jednosezonski ugovor.
“Ugovor koji Landa Norrisa veže s McLarenom ističe 2025. godine, a to znači da će na tržištu biti još jedan vozač za kojeg su u Maranellu zainteresirani.”
Sainzova bi budućnost tako mogla ovisiti o dostupnosti i željama Landa Norrisa, a njemu preostaje povratak u McLaren, prelazak u Red Bull u slučaju da ode Sergio Perez ili sve češće spominjani Audi koji će se u sport vratiti 2026. godine.
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kakav Lando. Njemu ce i Piastri bit velik zalogaj za dve godine.
Bottas godinu po godinu do kraja epizode u ekipi.
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Navijam da angažujete Landa umjesto Leclerca 😉
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa ako netko od Ferrarijevog dvojca ode, ja bi volio da Lando dođe prije nego netko drugi. Dečko je dobar , brz šta je je.
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Lando se slaže s tobom.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Jedna od pametnijih stvari koju je Ferrari uradio.
Odlučio je graditi budućnost sa Le Clercom, a mjesto drugog vozača ostavlja otvoreno ovisno o budućim događajima, potrebama i eventualno novim dobrim (ili dobrim i poslušnim) vozačima.
7
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Od kad je Vasseur tu, vide se malo pametnije odluke i nekakav plan rekonstrukcije. Barem nije na klasicnoj mrtvoj tocki
7
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Vozaci nisu problem ..puše na pogrešnu vatru
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Naravno da imaju taj svoj specifični smisao za humor kod taktika, ali sam bolid….
Mislim, ako nije najjači na gridu ne znači da je smeće.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Stava sam da ako se nista ne osvoji kroz 4-5 godina najbolje da svako ide svojim putem. Ne kazem da je do Leclerca, nego kroz godina suse se nakupe se frustracije, monotonija, naucis se na iste mane i vrline. Svjeza krv je pogodak ili corak, ali ima dovoljno dobrih vozaca na trzistu koji mogu uskociti u crveni bolid.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
ako se napravi bolid na razini, i ako ekipa bude na razini, lec je taj koji će biti na razini i odraditi potrebno. forza ferari
5
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Žele ga držati za jaja, kao Mercedes Bottasa .
Da bar kopiraju Mercedes u smislu tehnike.
Carlos bježi od od nezahvalnih luzera sretno im bilo.
7
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Psihijatri diljem Italije će se se otimati za Leclerca ako potpiše novi ugovor s Ferrarijem…
18
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa nakon 10 godina mentalnog zlostavljanja i svih trauma , lako moguće. 🤣🤣 Izgleda da mu jos nije dosta.
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Leclerc uživa u boli, mazohist
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Šta fali Sainzu? Dovest ćete onog malo bahatluka koji svaki put usere.
5
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Fali prave brzine.. bolji je Lando vozac, i to svi na gridu znaju. I Red Bull i Ferrari bi se sutra rijesili Pereza ili Sainza da im Lando kaze da dolazi. Horner je to sam i priznao vise puta, a ocito prema ovome i Ferrari
2
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Lando i Sainz su bili u istoj ekipi i vozili isti bolid – gornje samo ti možeš izjaviti
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ovaj tiptronic me zamrzio zato sto govorim ono sto je svima ocito haha. Razumijem da si uzasno subjektivan navijac Sainza i da bi radije da on bude iznad bilo kojeg momcadskog kolege cak i da Ferrari propadne, ali smiri se malo. Lando je 1999 godiste i tad je bio rookie, a Sainz gura tridesetu. Ako mislis da znas bolje od Hornera, Vasseura i slicnih u F1 onda svaka cast.. nemam sta drugo za reci
2
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Svi se vade na tu rookie sezonu. A što je bilo druge godine iza te rookie sezone? Ta nekakva klasa top talenata bi po meni već u pocetku nakon nekih pola sezone trebala pokazati taj talent. A ko ne do tada onda druge godine svakako. Btw Sainz puni tridesetu no i Lando nije tu dvije godine nego već je pet sezona iza njega. Vječito isprdavanje Sainza a već je “napudro” Norisa dva puta a ni protiv Leclerca nije bio ništa lošiji. Sainz je odličan vozač baš kakav Ferrariju treba. Nebuni se, radi uči i napreduje. Kad treba nešto pobrati kad kolega ukenja, tu je. Nerijetko je ove godine bio brzi od Leclerca kroz cijeli vikend. Prestanite više s tim pisanjem o Sainzu kako je on nekakva druga klasa. Ako gledamo da su od mlađih generacija top talenti Russel Noris i Leclerc i da je dvojicu od njih već Sainz pobjedivao poprilično sam siguran da bi mogao dobiti i Russela. Zar ne zaslužuje netko sa takvim rezultatima malo više kredita? Zamisli da je npr Kimi dobio Norisa i Leclerca što bi ovaj portal pisao. Neke vozače se uzdizalo u nebesa a gubili su od kolega sa duplo manje bodova. Neki koji pokažu dobre rezultate nekoliko godina u nizu dobiju samo kritike i isprdavanja. Mislim da je Sainz u ove tri sezone za Leclercom ukupno zaostao nekih 40-50 bodova. Ili Leclerc nije ništa posebno ako je Sainz loš, jer kako objasniti da si jedva bolji od loseg Sainza. Ili je Sainz odličan jer uspijeva pobijediti najbolje talente sporta. Ne može biti druga varijanta…..
7
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
hahahahahaha žabarska 💩💩💩
1
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Realno glupa politika, na gridu trenutno ne postoji bolji drugi vozač od Sainza…jer jedino Sainz je dovoljno konstantan da bude na nivou No1 vozača, a opet nije kurčevit i nije prijetnja da će dolazit do sudara na stazi, da će bit neposlušan do te mjere da će nastat napetost i trzavice unutar ekipe, niti s njim dolazi do pizdarija da unutar ekipe imaš pizdarije sa hendlanjem vozača.
Sainz je i više nego dovoljno dobar da osvoje konstruktorski naslov ako se za to ukaže prilika, s obzirom na formu Ferraria u utrkama oni nisu smjeli ni prismrdit Mercedesu, pa su svejedno bili do kraja u borbi za 2 mjesto, samo zahvaljujući tome što je Sainz bio osjetno bolji od Russella ove sezone.
Zajebavat istog sa jednogodišnjim ugovorima je debilana.
Sve u svemu ne vidim nikog boljeg od njega, osim ako se želi škartat Leclerca i postavit ga kao No2 vozača, što onda opet donosi hrpu problema a Leclerc kao takav ionako neće osvojit bitno više bodova od Sainza…
Samim tim je debelo prije logičniji dugogodišnji ugovor za Sainza nego za Leclerca…
7
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sve što si napisao je živa istina.
Ali…
Moje mišljenje: sljedeće godine završava puno ugovora i biti će velikih rotacija među vozačima. Ferrari si očito ne želi vezati ruke jer nikad ne znaš kakva se prilika može pojaviti u takvim prelaznim rokovima. Trenutno je Lando u fokusu medija, ali to može biti i netko drugi, može se svašta okrenuti. Ono što je loše za Ferrari, je činjenica da tako mogu ostati bez Sainza, a da im se ne otvori nikakava dobra prilika. Oni se nadaju da je Ferrari magnet za vozače i da će svi htjeti potpisati za njih, ali to možda i ne bude tako.
Ono što mi se ne sviđa (ako je sve to uopće istina) je to da Ferrari ne bi trebao pecati u mutnom, nego imati jasnu viziju što želi i koji vozači odgovaraju za tu ulogu. Ok, Leclerc je očito izabran da u sljedećem razdoblju bude vozač br.1. Tko bi bio br.2? Lando to definitivno nije. Sainz se malo vrpolji i pravi se da nije, ali je idealan za tu ulogu. Već se je udomaćio u momčadi, može donositi solidne bodove, a ako Leclercu dođe prilika za prvenstvo, lako ga se može timskim odlukama prisiliti na ulogu wingmana. Mislim da bi im stvarno bilo najbolje potpisati i njega na 2-3 godine i ići graditi stabilni tim.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sainz je ponosni Španac koji nikad nece igrati ulogu Bottasa, u njemu je krv Sainza seniora, trkaca do srži.
Ferrari je vec probao u Silverstonu sa tim pa se Sainz nije dao.
Ako Ferrari ustraje u svom naumu vjerovatno ce potpisati tu jednu godinu dok ne dođe Audi.
Njima ce biti vrijedan zlata, brz sa odlicnim povratnim informacijama bitnim za razvoj bolida.
Sainz iz godine u godinu napreduje, brži je u trkama a poceo je sve bolje voziti i kvalifikacije.
Sa šefom Audia Seidlom je odlicno surađivao u McLarenu a možda im dođe i Lando ako Piastri nastavi sa usponom kariere.
Kod Leclerca se ne vidi napredak, brz je kao i na pocetku ali i dalje cesto griješi.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Otom-potom ne miješati kruške i jabuke, Sainz je španjolac al po karakteru sigurno nije Alonso…
I Sainza Ferrari očito je u stanju kontrolirat, jebeš tu i tamo pokoju raspravu na team radio i neki sitni incident…
Dok sam apsolutno siguran da nebi bili u stanju kontrolirat kombinaciju Leclerc – Max, Leclerc – Hamilton, Leclerc – Alonso…tu bi bilo apsolutno svega ili bi Leclerc morao glumit No2 vozača di bi on potonuo ko Perez u RB-u…
A sve ostalo osim eventualno Leclerc – Norris nisam baš uvjeren da bi uopće bila bodovno bolja kombinacija, a i ovo s Norrisom pitanje koliko bi uopće bilo bolje i bi li bilo bolje…
a sasvim sigurno bi bilo puno više trzavica na relaciji Norris vs Leclerc nego ovako…
Samim tim uopće ne vidim ko bi to u ovom trenu bio bolja kombinacija za Ferrari od Sainza…
Dok s druge strane itekak vidim puno boljih opcija za Sainza od Ferraria, te druge ekipe kojima bi on bio osjetno bolji izbor prvenstveno RB-u ako bi ga uspijeli dobit u ekipu….
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Daj mi nabroji Leclercove greške nakon Francuske lani?
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Alonso1983 ..mislim da je u predzadnjoj trci ove sezone pod pritiskom Pereza napravio grešku, prekocio se, i poklonio mu poziciju
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ako se to gleda pod gresku onda svi rade greske i to puno njih. Od Francuske lani je odvezao 30+ utrka. Zanimaju me greške Leclerca. Meni je greška kad izleti sa staze, ošteti bolid, slupa se, ispadne u ranoj fazi kvala radi pogreške, kad se izvrti na stazi itd. Fulanih kočenja u borbi za poziciju u sezoni ima more. Tim još više ako se netko bori sa lošijim bolidom protiv bržeg od sebe. Mene zanimaju “i am stupid” momenti zbog kojih se Leclerca prozivalo. Koliko ih je nakon onog dnf a iz Francuske prošle godine. Može reći tko šta hoće , ali Leclerc je tu pokazao napredak. I treba uzeti u obzir što je utjecali na koju situaciju. Na toj stazi je Ferrari imao problema sa zagrijavanjem guma što je posljedično dovelo da u kratkom vremenu padne iza oba red bulla pa da ih na kraju lovi. No na toj stazi je ako se ne varam preticao oba red bulla sto nije nitko napravio ove sezone Maxu u direktnoj borbi za poziciju u istim uvijetima.
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
San snova je imati najdražeg vozača u najdražoj momčadi, no nakon svih ovih mučnih godina želim samo vidjeti Leclerca u momčadi koja će mu ponuditi bolid u kojem će imati barem minimalnu šansu za titulu.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Previše para za Leclerc.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mislim da se tu Ferrari i nije baš puno pitalo koliko žele platit, već koliko žele leclerc i menadžer toliko će bit.
Vrlo jak i velik ugovor do daleke 2029 za nekog tko nema titulu (ne svojom krivnjom). Očito su stvarno postojala koketiranja s Mercedesom, a to si ipak nisu smjeli dozvoliti da se dogodi i slučajno uzme titulu s Mercedesom.
Tako da tko god misli da je ovo altruizam iz Ferrarija samo neka pogleda sainzov ugovor 😬.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Bolje je sačuvati Leclerca. Nije da Ferrari može privući top vozače samo tako kao nekada.
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Bila je izjava prije 2,3 mj od Elkanna na talijanima di kaze da se nada da ce CL donijeti naslov u Maranello.
Kaze da Ferrari ima buduceg prvaka samo da mu trebaju dati konkurentan bolid cijelu sezonu da pokaze sta zna.
Za CS je rekao FTost pri kraju sezone da je velik radnik ali da nema brzinu i talent kao MV.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne bih Sainza stavljao u koš s nekim tipom čistog vozača broj 2. Momak često pokaže da ima više pameti nego Leclerc. Doduše i sporiji je, a to bi ga opet stavilo u vozač broj 2 kategoriju. Ne znam što da vam kažem, žao mi je što ne mogu spojiti Sainza i Leclerca u jednu osobu.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ma kod Leclerca je problem što je mlak dok je kod Ferraeijeve ekipi svašta problem i slijepo ih sluša. Evo najbolji je primjer nakon zadnje utrke. Leclerc pita,” I do some burnouts, okey? Dobiva odgovor , no burnouts, no burnouts. Straight to the grid. Na što Leclerc odgovara , oh not even this, for fuck sake. I dobiv ponovno odgovor no burnouts no burnots, and slower please. To tje grid. I tu to završava. Dali bi Alonso Ham , Max Schumi pitali da naprave koju piruetu na stazi na kraju sezone? Ne, to bi napravili i baš bi ih bolio kiki. No realno vjerovatno im nitko normalan nebi ni branio. Isto kao što Mac ne mora razmišljati dali će ga ekipa zajebati u boksu svako malo ili da će mu usrati strategiju. Ili Ham u doba domina ije Merca. Problem kod Ferrarija je dvosmjeran. Vozac koji mora znati i moći uprijeti prstom u pogreške. Ja bi volio da se Leclerc postavi kao neki dan Gasly i kaže im da će morati objasniti neke svoje postupke. A opet tu je tim koji kao da ništa ne nauči iz godine u godinu ma tko god ih vodio od Već davnog Luce D.M pa preko Arivabenea sve do ovog sada. No da bi im trebao pokazati zube, o da. Kasni koju godinu sa time.
0
0