Prema riječima šefa tima Tota Wolffa, Mercedes je pronašao rješenje za problem motora koji se godinama pojavljivao na Velikoj nagradi Meksika.
Lewis Hamilton je drugu utrku zaredom kroz cilj prošao kao drugoplasirani iza Maxa Verstappena i to je u Meksiku učinio startavši sa šestog mjesta na gridu. U međuvremenu, timski kolega George Russell napredovao je za dva mjesta i tako utrku završio na šestom mjestu.
Dok rezultati i snažan tempo u utrci dolaze nakon nove podnice koja je debitirala u Teksasu, Wolff smatra da se performanse u Meksiku također mogu pripisati napretku motora. Dio Mercedesovog tima zadužen za pogonsku jedinicu pod nazivom High Performance Powertrains sa sjedištem u Brixworthu pozabavio se dugotrajnim problemom pogonske jedinice s turbopunjačem uslijed kojeg se ona mučila s pregrijavanjem u razrijeđenom zraku na velikoj nadmorskoj visini.
Wolff je rekao:
„HPP je napravio fantastičan posao u proteklih nekoliko godina – to je uvijek bila naša Ahilova peta ovdje da turbo nije dovoljno dobro disao.“
„To je sad sređeno i ovo je jak vikend. Naša pogonska jedinica bila je kao i sve ostale.“
„Ne mogu biti više ponosan na ono što je HPP postigao s pogonskom jedinicom.“
Wolff je dodao da su temperature motora bile stabilne i da su Hamiltonovi pokušaji da se izvuče iz zavjetrine bolida ispred bili u službi pronalaženja hladnijeg zraka za upravljanje temperaturom kočnica. U utrci prošlog vikenda su Hamilton i Russell zauzeli 14. i 15. mjesto prema brzini na pravcu. To je napredak u odnosu na 2022. kada su zauzeli 16. i 18. mjesto.
Wolff je također zaključio da je vikend u Meksiku, koji je imao uobičajena tri treninga umjesto formata sprinta, potvrdio prednosti novog paketa. Također je primijetio da W14 ima neke temeljne nedostatke koji se ne mogu riješiti razvojem tijekom sezone.
„Vidjeli smo da [bolid] pruža više downforcea, više upravljivosti. Bolid je malo manje zahtjevan.“
„Ipak, geni su tu. Lewis mi je rekao: ‘Još uvijek ga je tako teško voziti, iako je brži’.“
„Bilo je važno idemo li u pravom smjeru za iduću godinu i čini se da smo na pravom putu.“
„Ne smijete zaboraviti, bolid koji smo dizajnirali nije imao taj pod, takav protok zraka, ove bočne podove, prednje rubove i sve te božićne ukrase…“
TOTO WOLFF
Mercedes se sada nalazi na drugom mjestu u poretku konstruktora s 22 boda više od Ferrarija.
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
“Wolff je također zaključio da je vikend u Meksiku, koji je imao uobičajena tri treninga umjesto formata sprinta, potvrdio prednosti novog parketa.”
:) ovaj “parket” mi je uljepšao dan, baš sam se nasmijao
8
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Opće je poznato da je kvalitetan parket temelj svakog uspjeha 😂
9
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Za razliku od nekvalitetnog parketa zbog kojeg su diskvalificirani na prošloj utrci.
😎
17
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Jebi ga stavili bukvu umjesto hrasta i odmah sranje
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sve je to bilo jasno već od Hamiltonove “kuku meni, ništa ne radi” izjave.
3
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
S promasenim dizajnom bolida za 2023…kako aerodinamicki tako i smjestaj unutarnjih komponenti opet su na visokom nivou sa nadogradnjama promasenog bolida.
Tako da ako 2024 krenu kako treba vidim ih kao prvog konkurenta Red Bullu.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa žalosno je za druge timove da je Mercedes drugi, iako su usred sezone promijenili koncept
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
wowww .. stručna procjena nekih “portalista” da je merc u 2023. starta sa promašenim aero dizajnom i smještajem nutarnjih komponenti ( bila je negdje rendgenska snimka iz koje su to na portalu zaključili ? ) ili se sve priče o promašaju dizajna baziraju na izjavama iz merca ? je roni su uvik iskreni i treba im virovat ….
po čemu se vidi npr ove sezone da su promašili ? po tome šta su u prvih 6 trka bili iza AM
sa relativno sitnim zaostatkom u bodovima ? već posli 7. trke su izbili na 2. misto u konstruktorskom koje drže i sad 3 trke prije kraja prvenstva . valjda je znak da su promašili dizajn taj šta nisu dominantni i 1. u obe kategorije ka šta su bili od 2014. do 2020. pa čak i 2021. jer su i te sezone osvojili konstruktorsku titulu ispred RB kojem je pripala vozačka .
interesantno kako se primjeti visoki nivo merca iako su u zadnje 41 trke ostvarili tek jednu pobjedu ali .. to šta nisu pobjeđivali je valjda rezultat promašenog dizajna zar ne ?
jedini ( od povijesno velikih ) koji je jako pogriješija u dizajnu je McL . posli 8 trka imali su tek 17 bodova tj 150 bodova manje od merca . u zadnjih 11 trka ( od kanade i tih 17 bodova ) vozači McL su osvojili 239 , a merca 204 boda . i to sa vozačkom postavom u kojoj je i rookie ;) pa ću na ovo o mercu “Tako da ako 2024 krenu kako treba vidim ih kao prvog konkurenta Red Bullu.” napisat … ako McL nastavi ovako ili malo bolje 2024. vidim ih ka prvog konkurenta RB :) a ako merc 2024. “pogodi” dizajn i pobjedi BR koji završi npr na P 2 već sad mogu najavit da ću napisat da je AN promašija dizajn jer da nije RB bi opet bija No 1 :) :)
btw zašto nikome nije palo na pamet da pohvali ferrari 2017./18,/19. koji je uz sve probleme i pogreške u strategiji te “nesposobnom” šefu binottu bija na visokom nivou završavavši prvenstvo u konstruktorskom na P 2 ? pa i lani su u obje konkurencije završili na P 2 ispred merca ali se po njima pljuvalo , aha , znam , u mecu su promašili dizajn pa im je zato plasman woww , a u ferrariu je sve bilo idealno i zato ih se pljuvalo ….
7
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Evo malo statistike za one koji vole…
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
pseudostatistika
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Britanski mediji od 5og mjeseca prosle godine najavljuju kako je Mercedes na rubu pronalaska rjesenje i otkljucavanja potencijala paketa kojeg imaju i kako je samo pitanje vremena kad ce pobrisat pod sa RBom.
Nista drugo im ne preostaje u pokusajima da opravdaju zasto njihov pulen odjednom ne moze ni prismrdit Maxu.
4
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nova podnica i već su relativno blizu. Njihov veliki problem je top brzina. Nešto što rb i sa više postavljenim krilima bez problema razvij.. Nego gdje je nestala Hornerova kuknjava kako će ih čitavih 10% manje korištenja aerotunela unazaditi?Predstava za javnost kako bi zamaskirali fia-in poklon kod varanja na cost capu.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Samo godinu i po naricu i jos nisu ni blizu.
Pitstop razlike prije RF i 17 sekundi do kraja nije bas relativno blizu, unatoc poklonu novih guma nakon RF.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kakav pitstop razlike kada je koliko mi je poznato Max već bio u boksu i morao je još jednaom u svakom slučaju jer je bio na dva stopa?
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa eto to ti sve govori, otisao u box i kad je stigao Hama, tad je Ham otisao u box, u trenutku SC Max ima oko 23 sekunde prednosti, znaci pitstop razlike, vratio bi se ispred i tko zna koliko otisao do kraja naprijed vjv vise od ovih 17 sekundi sto je na kraju bilo.
To nije ni u kojem slucaju relativno blizu. Mercu fali pola sekunde na vecini staza.
Neznam jesi primijetio, ali nitko se ove godine nije bas proslavio sa jednim stopom kada je bila dvojba sta je bolje, jedan ili dva.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Vjerojatno bi mercedes išao na dva stopa da ima brzinu na pravcu. Ovako mu uzalud brzina tokom kruga kada ne može proći bolid ispred sebe niti sa drs-om.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@dani
ono kad se pitaš đe je nestala kuknjava hornera:
https://www.motorsport.com/f1/news/horner-weve-not-seen-full-impact-of-red-bulls-f1-cost-cap-penalty-yet/10541502/
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ma te sam izjave već pročitao prije tjedan dana. Ne znam da li se on ponavlja ili ovi samo kopiraju. A mi nikako da vidimo te “učinke” .
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sanjam najmanje dva tima u borbi 2024. Jedan od njih Ferrari.
3
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sanjam najmanje dva tima u borbi za pobjede u 2024. Jedan od njih Ferrari.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Poznavajući Ferrari, to samo može u snovima biti..
1
0