Vasseur: Tvrde gume uništile su Leclercovu utrku u Meksiku

Izdvojeno

Luka Gregorić

Prije 8 mjeseci 3 min 12 komentara

Šef Ferrarija Fred Vasseur kaže da se utrka njegovog tima raspala nakon ponovnog starta jer vozači nisu mogli zagrijati tvrdu gumu.

Leclerc je imao solidan prvi stint na srednje tvrdoj gumi unatoč tome što mu je nedostajala bočna ploča prednjeg krila nakon sudara sa Perezom u prvom zavoju, a pitstop je obavio samo nekoliko krugova prije nego što je sudar Kevina Magnussena iznio crvenu zastavu. Tijekom pauze Ferrari je zamijenio oštećeno prednje krilo, ali se nije prebacio na srednje tvrde gume za drugu polovicu utrke, kao što su učinili neki konkureni, nego su odlučili ostati na tvrdim gumama s oba bolida. Međutim, Leclerc nije mogao dovesti gume u pravi operativni prozor, te ga je za drugo mjesto ubrzo pretekao Lewis Hamilton koji je vozio na srednje tvrdim gumama. Leclerc i njegov timski kolega Carlos Sainz na kraju su završili treći i četvrti, nakon što su se u subotu kvalificirali u prvi startni red.

Vasseur je rekao da je utrka u početku izgledala dobro za Leclerca, unatoč kompromitiranom prednjem krilu.

„Moj osjećaj iza pit walla je da je prvi stint bio u redu. Bili smo tri-četiri desetinke od Maxa, s oštećenjima na bolidu, mislim da je to bio dobar stint.“

„Ali što se tiče tvrdih [guma], nismo ih mogli ponovno pokrenuti, bili smo sporiji i to nije uopće radilo.“

Upitan jesu li srednje tvrde gume bile opcija, rekao je:

„Iskreno ne, jer mislim da smo morali ponovno odvoziti 35 krugova ili tako nešto. A nismo očekivali da ćemo [na srednje tvrdim gumama] moći odvoziti 35 krugova.“

„Vjerojatno je upravljanje gumama, zbog upravljanja motorom, kočnicama i tako dalje, pomoglo [drugima]. Ali bilo je ambiciozno. A i set srednje tvrdih guma koji smo imali je bio korišten.“

Vasseur je opovrgnuo tvrdnju da je frustrirajuće što momčad još jednom nije mogla svoju dobru kvalifikacijsku formu poduprijeti jednako dobrim tempom u utrci.

„Frustrirajuće nije prava riječ. Kada ste treći i četvrti, ne želim reći da je to loša utrka.“

„Imali smo loš stint na kraju, to je jasno, to je glavni problem danas. Ali prvi dio utrke prošao je jako dobro.“

„Mislim da već neko vrijeme radimo korak [naprijed], osvojili smo četiri pole positiona od zadnjih šest utrka. To je korak naprijed za nas i moramo biti malo konzistentniji na utrci ili barem ne imati deltu između tih stintova jer tu vrlo često gubimo poziciju.“

Vasseur nije zamjerio Perezu na kontaktu s Leclercom u prvom zavoju.

„Mislim da je problem kada imate ovakvu situaciju na početku kada ste trojica na istoj liniji u prvom zavoju, gotovo uvijek je isti ishod.“

„Na kraju, kad imate trojicu, ne možete kriviti Checa da je zatvorio, Max ne može ići na rubnik, a Charles je bio u sredini.“

FRED VASSEUR

Odgovor

12 komentara

  1. Charles Leclerc 16
    ferarista Prikaži

    Voziš 30 krugova na mediumu sa punim bolidom, ne vidim problem odvoziti 35 sa polupraznim, odnosno praznim.



    9
    9

    0
    • Ferrari
      bore1989 Prikaži

      k’o da se boje ili su prekontroverzni sa gumama, zbog degradacije



      1
      1

      0
      • David Croft
        Frantic Donator Prikaži

        @zeko, što obrisa komentar
        Taman ti replicirao, haha
        Sjetio si se da su stavili hard (Sainz u 30., Leclerc u 31. krugu).
        Dakle, mogli su na medium.
        Ali su imali samo korištene mediume.
        Pošto je nakon crvene ostalo 37 krugova za odvesti, a mediumi su bili već korišteni, pričamo o 40+ (45??) krugova na mediumu, od toga 37 u tempu da zadrže iza Hamiltona (prije svega).
        Ne vjerujem da je SF-23 sposoban za takvo nešto.
        Možda bi i zadržali Russella, jer je i on uspio požderati gume, a ne bi me iznenadilo da bi Norris uspio uhvatiti barem Sainza, eventualno i obojicu.



        2
        2

        0
  2. Fernando Alonso 14
    Lukica Prikaži

    Stvarno sam očekivao od Ferrarija da ide na medium poslije crvene zastave, bar s jednim vozačem. Mada i ja kao da sam tek počeo gledat F1 pa očekujem neku razumnu strategiju od Ferrarija..



    4
    3

    1
  3. Nelson Piquet
    graho Donator Prikaži

    Problem sa tvrdim gumama je odavno prisutan.
    E sada, ako ste već odveli 30ak krugova na M, uz pun rezervoar zašto se ne bi odvezlo još 35(?) krugova sa lakšim bolidom na tom istom M?
    Šarlatani…



    1
    -1

    2
  4. Vw
    Crni molo Prikaži

    Leclerc nije mogao dovesti gume u pravi operativni prozor?? Kako takav van serijski talenat nije uspio to riješiti?



    4
    0

    4
    • Ferrari
      Fiorano99 Prikaži

      Russell je pricao nakon utrke da nije mogao dovesti niti medium gume na pravu temperaturu nakon što je morao popustiti od Sainza zbog pregrijanih kocnica, tako da vjerujem da su i hard gume bile teske za zagrijati kako treba.



      2
      1

      1
      • Ferrari
        Fiorano99 Prikaži

        “It was just a race dictated by tyres,” Russell said. “Once again the car felt really strong right behind Carlos [Sainz], just couldn’t quite make an overtake, but we had to back off because my brakes were overheating as they were for many drivers.

        “As soon as I backed off, I totally lost all the temperature in my tyres and could never recover it. It was like driving on ice for the last fifteen laps, a pretty miserable feeling, and very lucky to finish P6.



        2
        1

        1
    • Ferrari
      sfzd Donator Prikaži

      jelda! nekdašnji alpha-male vozači bi uzeli brusilicu i ključ broj 13 i sami sredili aerodinamiku (uz prisutnost grid djevojaka, naravno). a ovi danasnji tiktokeri ni gume ne mogu zagrijati.



      4
      4

      0
  5. Pastor Maldonado
    perodeformero Prikaži

    Ma optimisti sa slabijim bolidima od konkurenata su probali sa tvrdim gumama, a tvrde gume su toliko sporije da samo prednost u bolidu može vozača održavati na poziciji.


    0
    0

    0

Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Pretplati se Doniraj jednokratno

Stvaramo uspomene zajedno!

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.