F1 zatražila GM da odbaci Andrettija i da se pridruži jednoj od postojećih momčadi?

Izdvojeno

Ante Maras

Prije 8 mjeseci 3 min 10 komentara

x1

Saga oko Andrettija i potencijalnog ulaska navedene američke momčadi se nastavlja. Unatoč tome što je FIA nedavno odobrila Andrettijevu kandidaturu za 11. momčad Formule 1, potencijalna 11. momčad još uvijek nije naišla na oduševljenje velike većine momčadi Formule 1, pa i vrha same Formule 1, koji ignorira Michaela Andrettija nakon što je FIA odobrila kandidaturu američke momčadi, toliko da je Andretti i top menadžment njegove momčadi pokušavao na prepad razgovarati lice u lice sa Stefanom Domenicalijem na nedavnoj VN SAD-a u Austinu.

Velika većina momčadi ne gleda blagonaklono na ulazak Andrettija, ponajviše Mercedes-Benz i Haas. Toto Wolff je išao toliko daleko da je rekao da nikad nije upoznao Michaela Andrettija.

“Ja ga ne poznajem.”

“Mislim, on je jedno od velikih imena sporta. I mislim da se Andretti, kao trkaći tim, dobro snašao u Sjedinjenim Državama. Ne zamjeram mu. Ako nekoga niste stvarno upoznali, ne možete imati zamjerku prema toj osobi.”

No, Michael Andretti tvrdi suprotno i rekao je da je proveo gotovo sat vremena u Mercedesovom hospitalityu na prošlogodišnjoj VN Miamija te razgovarao s Totom Wolffom oko potencijalne podrške za ulazak u F1.

Guenther Steiner, šef momčadi Haasa, također tvrdi da ga baš i ne poznaje.

“Poznajem ga, ali ne baš dobro.”

“Nemam ništa protiv njega osobno.”

Razlog takvom stavu većine momčadi je ponajviše financijske prirode obzirom da će ulaskom 11. momčadi svaka momčad dobiti manji dio financijskog kolača nego što ga trenutno dobijaju.

S druge strane, Andretti ima podršku Zaka Browna i McLarena, obzirom da je Michael Andretti prije surađivao sa šefom McLarena, a također uživa podršku Mikea Kracka iz Aston Martina, obzirom da je Nijemac prije radio za Andrettija, ponajviše u Formuli E.

Trenutnom vodstvu F1 je cilj što više se približiti tržištu SAD-a te potencijalni ulazak Andrettija i GM-a (Cadillac) će svakako tome jako pomoći, obzirom da planiraju angažirati i američkog vozača. No također ne mogu ignorirati ni trenutne momčadi koje se ne žele tako lako odreći dijela kolača. Stoga je vodstvo F1, po riječima AP-a koji se poziva na izvore koji su sudjelovali u tome, zamolilo GM da raskine suradnju s Andrettijem te uđe u partnerstvo s nekom od postojećih momčadi F1. Na taj način bi Andrettijeva kandidatura izgubila financijsku sigurnost te bi bila vrlo lako odbijena, na veselje postojećih momčadi, a vodstvo F1 bi bilo još bliže tržištu SAD-a ulaskom GM-a (Cadillaca) u F1.

Iako trenutno vodstvo i dalje ignorira Andrettija, vrlo brzo će morati donijeti odluku o Andrettijevom ulasku u F1 te će biti zanimljivo pratiti ovu sagu.


Odgovor

10 komentara

  1. Fia
    Realista Prikaži

    Strasno, netko konacno prođe sve kriterije, osigura sve sto je potrebno, ima uspjeh iza sebe, financijsku strukturu, partnere, itd… i ne moze upast unutra.



    16
    16

    0
  2. David Croft
    Frantic Donator Prikaži

    Bože sačuvaj. 🤦
    I sakloni.
    Cccccccccc



    5
    4

    1
  3. Stefan Bellof
    pigmalion Prikaži

    Ovo je već više od politike i novca. Ne razumijem. 😒
    Ali F1 treba više momčadi. Treba postojati rješenje za financijsko-ekonomsku konstrukciju!!



    3
    2

    1
  4. Pastor Maldonado
    perodeformero Prikaži

    Ah, ovdje je riječ o unutar sportskom pohlepom za novcem, o čemu nemamo blage veze.
    Kada je novac u pitanju svima njima su usta zašivena jer bi inače svi mogli završiti u zatvoru.
    Hrpa država, hrpa pravila, hrpa pohlepe i gledali bi samo sagu o tužbama i suđenjima.
    A i Andretti. Nije njemu do F1. Nije on zaljubljenik u Formulu 1.
    Dobro se snašao u Američkoj IndyCar seriji, vidi da FIA daje novac samo da sudjeluješ, a kada je o novcima riječ, Amerikanci (i naturalizirani Ameri)…. sve što sam napisao o financijskoj pohlepi, u Americi je ona dignuta na razinu ovisnosti.
    Tako da kada je riječ o nekoj Američkoj momčadi koja bi odjednom htjela glumiti vodonošu koji se bori za zadnje pozicije…… Ništa im ja ne vjerujem.
    Imam osjećaj da bi samo buknuo rat financijskim skandalima, a da to ublaže, FIA bi Formulu 1 pretvorila u IndyCart seriju (s hrpom ograničenja i jeftinim bolidima)

    Formula 1 bi nestala kao sport koji poznajemo skoro zadnje stoljeće. Ok, u ovom formatu zadnjih 50tak godina.
    Ipak većinom (ili sve?) Europske momčadi koje su oformile Formulu 1 imaju prešutne dogovore (najviše financijske)
    Uvedi u to novog igrača s kontinenta koji se zeleni od novaca i u kojem se i sama ljudska humanost mjeri u dolarima, zakucao si zadnji čavao u lijes Formule 1.

    Zato sam jako kivan što je SAD dobio tri utrke od koje su dvije ulične utrke.

    Ulične su utrke u Formuli 1 su uvijek bile iznimka (rudiment starih dana) a ne pravilo.
    U SAD-u samo dolar govori, zato su dvije od tri utrke ….. lažne marine sa plavo obojanim asfaltom.

    Kada uvedemo u priču elektrifikaciju koja je buknula u zadnjem desetljeću i borbu naftnih / auto… kompanija za (lagodan) život vozeći se na davno pokopanog djeda (naftu) a nemojte mi reći da multinacionalne kompanije koje se time bave nemaju prste u tome u tome.

    Vide da je F1 rijetka stvar gdje nafta ljudima ne smeta.
    Zato su hrpu utrka kupile bogate države/državice sa Bliskog istoka i Amerika, a na mjesto vođe FIA-e ugurale osobu iz Saudijske Arabije.

    Znam da ćete mi napomenuti da je čovjek bio vozač, ali ja ću vas pitati da mi pokažete jednu njegovu fotografiju u odijelu kada je u Saudijskoj Arabiji.
    Ta država bi se realno trebala zvati Naftna Arabija



    3
    2

    1
  5. Niki Lauda
    wapi Pretplatnik Prikaži

    Andretti je sklopio ugovor s GMom kako bi bio lakše prihvatljiv, ali to je momčad poput Haasa ili Williamsa ili RBa ili McLarena ili Saubera (do prodaje) – privatni (dakle ne autoindustrijski) konstruktor. Meni se takvi sviđaju jer oni + Ferrari ostaju u F1 bez obzira na sve. Gdje je danas Toyota, BMW, Honda, Ford, Lotus, Jaguar, Porsche, Maserati, Bugatti…. Renault je malo tu malo nije. Alfa je kao tu, ali na taj način bi u F1 mogla sudjelovati i Lada (plaćajući title sponsorship). Mercedes neće biti u F1 za 10 godina, gotovo sigurno jer će doći novi CEO i reći će da su se marketinški ciljevi promijenilli, kao što se dogodilo Hondi, Toyoti i BMWu nedavno… U Alpineu je također toplo hladno…. Motori će vjerojatno uvijek biti tu, ali bolidi – nisam uvjeren.

    Uglavnom drago mi je da su prošli evaluaciju FIAe i želim im da prođu i FOM. Mislim da će postati jako ružno ako debili iz FOMa zaključe da mogu protiv FIAe. Meni je inače jedna od većih misterija ovog svijeta koji debili su izabrali Domenicalli da vodi FOM….



    2
    1

    1
  6. Dee-Lite Prikaži

    Njihova prćija (natjecanje) – njihova pravila (i zaobilaženje istih po potrebi).

    Svako malo neka momčad prijeti da će napustiti natjecanje ili se čuju neke glasine da će se pokrenuti alternativno natjecanje F1, ali to obično propadne u samom začetku.

    Dobro je svima njima ovako kako je.


    0
    0

    0
  7. Ayrton Senna
    MCLfan Prikaži

    Zanimljivo lova kvari ljude,niko nikoga ne poznaje,a mario andretti bio svijetski prvak,barem je to negdje upisano ipak se zna nešto o tim ljudima,neka pokažu što mogu pa da vidimo



    1
    1

    0

Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Pretplati se Doniraj jednokratno

Stvaramo uspomene zajedno!

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.