Alunni Bravi: Možemo se boriti s Williamsom za sedmu poziciju u poretku konstruktora

Izdvojeno

Luka Gregorić

Prije 8 mjeseci 3 min 16 komentara

Šef tima Alfa Romeo Alessandro Alunni Bravi vjeruje da se momčad iz Hinwila može u preostalih pet utrka Formule 1 suprotstaviti Williamsu u borbi za sedmo mjesto u svjetskom prvenstvu.

Nakon lošeg niza sa samo jednim bodom u osam utrka, Alfa Romeo ostvarila je odličan rezultat u Kataru, gdje je Valtteri Bottas osvojio osmo, a Zhou Guanyu deveto mjesto. Ukupno šest bodova pomaknulo je Alfu na osmo mjesto u prvenstvu konstruktora, s 4 boda ispred Haasa, i sa 7 bodova iza Williamsa.

Dok je Williams jasno dao do znanja da je svoj fokus prebacio na iduću sezonu, njegovi konkurenti Alfa i AlphaTauri nastavili su donositi nove dijelove na bolide, dok Haas vjeruje u veliki paket nadogradnji koji će biti predstavljen u Austinu ovog vikenda, tako dodajući dodatnu dimenziju borbi za sedmo mjestu konstruktora.

„Uvjereni smo da se možemo boriti za P7 do kraja sezone, na temelju naše odluke da nastavimo razvijati bolid.“

„Ali, naravno, svaki trkaći vikend trebamo izvesti savršenu utrku poput Katara, i sa strane tima i sa strane vozača.“

„Katar je bio velika nagrada, nakon teškog razdoblja bilo je to dobro za tim, za samopouzdanje i za naše vozače.“

„Ali prvenstvo je još dugo, pet utrka s još dvije sprint sesije. Dakle, ima još prostora za napredak. Moramo gledati naprijed kako bismo pronašli dodatne performanse u sljedećoj utrci.“

Dok su Haasove nadogradnje privukle više pozornosti zbog svoje sveobuhvatne prirode, Alfa je potiho mijenjala svoje bolide utrku po utrku, s revidiranim zadnjim krilcem u Kataru koje je bilo završni detalj nedavne serije ažuriranja.

„Ne postoji samo jedan način za razvoj bolida, on također ovisi o tome što otkrijete u zračnom tunelu.“

„Mislim da svaka momčad ima neke pomake, ali onda morate razumjeti postoji li nešto što donosi te dodatne performanse koje su neophodne za korak.“

„Na početku godine smo odlučili stvarno pogurati s razvojem, i nastavit ćemo razvijati bolid do zadnje utrke. Ponekad možete imati velike nadogradnje, kao što smo mi imali u Singapuru, na primjer, s novim podom.“

„Ali nakon velike nadogradnje, uvijek pokušavamo optimizirati paket. U Kataru smo također dovršili paket predstavljen u Singapuru s nižim stražnjim zakrilcem koje je bilo neophodno za dobre performanse u zavojima srednje/male brzine, ali da pritom ne budemo previše penalizirani s nižom maksimalnom brzinom koja je i dalje jedna od naših slabih točkaka.“

Alunni Bravi vjeruje da će bolid biti konkurentan u Austinu, ali vidi prilike za postizanje bodova i drugdje.

„Mislim da smo vidjeli da tamo gdje imamo stazu niske učinkovitosti i trebamo imati višu razinu downforcea, naš bolid više odgovara takvim uvjetima. Tako da mislimo da će nam Austin ići u korist.“

„Meksiko će biti malo teži jer mislim da će tamo Williams i AlphaTauri biti vrlo jaki. I onda, naravno, Sao Paulo i Abu Dhabi, gdje smo uvijek vidjeli stvarno zanimljive i pomalo nepredvidive utrke.“

„Las Vegas je nov za sve. Ne znamo što možemo očekivati. Ali u Miamiju je naš paket bio konkurentan.“

„Mislim da će ono što će biti važno biti način razmišljanja, pristup tima i vozača, ono što ćemo pronaći s novim nadogradnjama, i naravno, moramo imati oba vozača koji će voziti dobru i besprijekornu utrku, jer će se svaki bod računati na kraju sezone. I ne trebamo činiti greške na stazi.“

Alessandro Alunni Bravi

Odgovor

16 komentara

  1. Jim Clark
    limitmaker1 Donator Prikaži

    …mali kuriozitet je da ‘alunni bravi’ doslovno prevedeno na hrvatski znači učenici dobri ili studenti odlični



    6
    6

    0
  2. Pastor Maldonado
    perodeformero Prikaži

    Oni su jedna od momčadi koje su me najviše razočarali.

    Nego, koji klinac su stavili taj glupi vikend bez normalnih treninga i s 1,5 utrkom baš na jedinoj stazi u SAD koja se može zvati utrkom, a ne procesijom po cestama grada.
    Pogotovo nakon prošlog takvog vikenda, svi će čuvati bolide za nedjeljnu utrku da ih ne razbiju.
    Kao da je FIA zaboravila da je odavno zabranila postojanje bolida u komadu (samo dijelovi) dok ne dođu na GP vikend pa ih tamo sastavljaju.
    Neka za te 1,5 utrke dopuste tri bolida (dva + rezervni) kao nekada, pa ako se netko slupa ima rezervni.



    6
    5

    1
  3. Stefan Bellof
    pigmalion Prikaži

    Ne možete se boriti sa Williamsom; ondje vozi Alexander Albon.
    Jači je od svih u Alfi.



    2
    1

    1
    • Jordan Forever Prikaži

      Da je tako jak vozio bi negdje drugdje, a ne u Williamsu. Williams je, jos uvijek, kao i Alfa Romeo, Haas i AlphaTauri, momcad za najslabije na gridu ili za ciste pocetnike.



      1
      0

      1
      • Stefan Bellof
        pigmalion Prikaži

        Slabo rezoniraš ili si zaboravio da je Alex pravi talent? Niti je slab, niti je početnik.
        Valtteri je na zalasku karijere, Zhou je slab…… ali to nije poanta.
        Poanta je da je Alex talent koji ne može naći pravo mjesto u F1.
        Niti je jedini u toj situaciji. A to nije čudno, zbog pay drivera i SAMO 10 F1 momčadi.



        1
        0

        1
        • Jordan Forever Prikaži

          Vozio je za Red Bull, nije se pokazao previse. Zato i ne moze naci pravu momcad te je uletio u Williams koji je bio cvrsto na dnu. Williams je ove godine malo bolji, pa je i Albon zivnuo. Iz Top 6 momcadi morala bi se povuci bar 2 ili 3 sadasnja vozaca da bi mogao Albon dobiti mjesto


          0
          -1

          1
        • avalon Prikaži

          Jordan Forever… odličan rezime , zaista albon nije pokaza previše u RB . samo … šta je , koliko je to previše ? u rookie sezoni je za TR odvozija 12 trka , a onda preostalih 9 za RB . u tih 9 trka osvojia je sitnih 76 bodova .. gotovo 8,5 po trci .ako uzmemo u obzir da vozit TR i RB nije isto , da se rookie albon ipak treba u preostalih 9 trka i priviknut na bolid onda je pokaza i više nego previše … naravno ako želimo bit objektivni . prvenstvo je završija 8. da je od starta prvenstva vozija RB , a ne TR gotovo sigurno bi prvenstvo završija 6. ( beto of the rest ) jer 7. gasly je ima tek 3 , a carlos 4 boda više od albona .
          2020. je završija 7. sa istim brojem bodova ka i 6. carlos . za razliku od 2019. u 2020. je 2 X završava na podiju … dakle u svojoj 2. sezoni . btw npr u austriji je odvozija jako dobre Q ( P 4 ) , najveći dio trke je vozija na P 3 , a u 60. krugu su počeli problemi sa elektronikom pa je odusta . u nürburgringu je opet odvozija jako dobre Q ( P 5 ) no opet je mora odustat zbog pregrijavanja motora . teku 3 trke ( od onih koje je završava) alex nije osvoja bodove . da mu kolega nije bija max koji “ubija” ne samo tim kolege nego i sve druge vozače ove 2 sezone vjerovatno bi se nastupi albona drugačije vrednovali .
          zapravo , mišljenja sam da je rookie sezona albona otprilike bila uspješna ka i ova sezona piastria . naravno po starom dobrom običaju oskara se veliča , alexa podcjenjuje . u dosadašnjih 17 trka alex je 6 X ulazija među prvih 10 u Q i skupija 23 boda . samo zahvaljujući njemu williams je trenutno 7. od 10 u konstruktorskom prvenstvu . ispada karikirano naravno da je uz McL i AM williams najviše napredova jer su lani prvenstvo završili posljedni sa tek 8 bodova , a sad 5 trka do kraja imaju gotovo 3 X više bodova nego lani . da možda dio zasluga za ovaj “skok” ne ide i vozaču tj albonu jer od sargenta u istob bolidu nema nikakve koristi nego samo štete ….



          4
          3

          1
        • Honda
          zekohonda Donator Prikaži

          prva sezona dobra, u drugoj ne da nije previše pokazo nego ništa.
          u drugom najbržem bolidu završit sezonu kao 7 je katastrofa… zato ga je i checo zamijenio.



          1
          1

          0
        • Jordan Forever Prikaži

          A gle, Albona je Red Bull poslao vani kao i Gaslyja. I Gasly je solidan vozac i dosta pokazuje. Ali kao i Albon, tako ni Gasly nije materijal za vise od solidnih nastupa. Nece Gaslyja nitko zvati vise u Top momcadi, da se nije oslobodilo mjesto u Alpineu, jos bi bio u AlphaTauri. Tako je stigao navrat nanos u Alpine kao plan B jer ih je otkantao rookie. Slicno ce i Albon u neku jacu momcad, kao sto rekoh, ako se oslobodi 2-3 mjesta za rotacije. Pogle Aston Martin, spekulira se o odlasku Strolla i onda odmah dodaje da bi im prvi izbor bio rookie Drugovich, a ne Albon. Cak i Tsunodu spominju… na tragu toga, od sadasnjih Top 6 momcadi, vozaci koji se tu vrte su Lawson i Drugovich, a ako upadnu, opet je tu negdje Perez. Zivi bili pa vidjeli, Albon ima srece da je Williams napredovao ove godine pa je nakupio bodova. Sargeanta je razbio, ali Sargeant je razina Latifija. To je kao ono kad je Mick razbio Mazepina, a onda je dosao Magnussen i Mick je bio podređen. Ali na stranu Albona, mozda se i varam. Svaki put kad otvorim ovaj clanak se sjetim da Alunni Bravi znaci Studenti dobri ahahahahah


          0
          0

          0
        • avalon Prikaži

          zekohonda .. malo kasnim ali i odgovaram . interesantno ali i čudno da kad “treba” niko ne vodi računa o iskustvu . ako nam se vozač svidi ali u dobrom bolidu nema baš neke rezultate , a uz to ima i malo iskustva tj trka ” u nogama” onda je iskustvo bitan razlog lošijih rezultata . ali ako nam “ne miriše” onda … jbš iskustvo . ako se zna tvrdit da je mjerilo konkurentnosti bolida drugi vozač onda možda RB i nije bija ( makar ne cilu sezonu ) 2. najbrži bolid , a to šta su u konstruktorskom završili 2. je možda zasluga maxa koji je pokaza izuzetne kvalitete , talent da i sa nekonkurentnijim bolidom prvenstvo završi 3. ispred albona su se plasirali sainz sa istim brojem bodova ( 105 ) ka i alex , a 5. ricciardo je ima 14 bodova više od alexa . možda pri tome treba znat da je albon na početku 2020. iza sebe ima tek 21 GP , carlos 102 GP – a ( gotovo 5 X više ) , a ricciardo 171 GP ( 8 X više ) . iako kako pišeš “u drugoj ne da nije previše pokazo nego ništa.” ipak je i tako neiskusan ostvarija 2 podija ( 2019. 0 podija) isto ka i za alexa preiskusni ricciardo , carlos jedan podij te sezone . u 17 trka 14 X je Q završava među 10 isto ka i puno iskusniji ricciardo ili sainz koji su također 14 X završavali Q među njih 10 . zamisli da ja pokušam omalovažit rezultat maxa u 2020. jer u navodno 2. najbržem bolidu nije uspija bit ispred “osrednjeg” bottasa . max je početkom 2020. iza sebe ima 102 trka , ostvarija je 6 podija , alex sa 21 trkom u “nogama” 2 podija ;) uostalom i perez je s obzirom na konkuretnost njegovog bolida odvazija možda i najbolju sezonu karijere . sa 176 trka iza sebe do starta 2020. završija je sa 20 bodova više od gotovo rookia alexa . možda sam ja glupavo blag prema većini vozača , a vi ispravno strogi pa zato vidimo poprilično suprotno kad pišemo o kvalitetama tih vozača . npr veličalo se ricciarda jer je u RB pobjedija seba ali se nije veličalo kvyata kad je ka rookie u RB iduće sezone pobjedija tog istog riciarda pobjednika nad sebom koji i dalje ima image iako ga je deklasira norris puno neiskusniji vozač .


          0
          -1

          1
        • Honda
          zekohonda Donator Prikaži

          -ne znam za druge, ja vodim računa o iskustvu*. s iskustvom na umu sam napiso da mu je prva godina bila dobra, a druga katastrofa. nikakav napredak u odnosu na prvu.
          -samo dva treća mjesta u sezoni u kojoj se više od pola grida penjalo na podij su katastrofa.
          -u sezoni u kojoj je ferrari bio uškopljen nakon tehničkih direktiva i tajne nagodbe u hladno drugom najbržem bolidu završit sedmi je katastrofa.
          -to je godina u kojoj su u rb-u prije početka sezone stvarno mislili da će se poklat s mercom. nakon prvih par utrka je bilo jasno da ništa od toga i da sigurno drže drugo mjesto. zbog te specifične situacije nisu morali mijenjat albona usred sezone kako su napravili bili godinu prije sa starim pierrom.
          a po brzini (zaostatku za maxom) u rb-u albon i pierre su bili dosta izjednačeni.
          https://www.racefans.net/2020/12/18/team-mate-battles-2020-the-final-score-verstappen-vs-albon/
          i citat za kraj: they race me so hard.


          0
          0

          0

Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Pretplati se Doniraj jednokratno

Stvaramo uspomene zajedno!

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.