Fernando Alonso kaže da ga ne brine što se njegove poruke na team-radio puštaju tijekom prijenosa jer vjeruje da ih većina ljudi ionako ne razumije.
Tijekom VN Japana je Alonso poručio ekipi da su ga “bacili lavovima” zbog neoptimalnog vremena zaustavljanja u boksu. Mnogi su to protumačili kao referencu da je Alonso izišao ispred nekoliko vozača koji su ga potom pretjecali. Međutim, nakon utrke je Alonso objasnio da su njegovi komentari krivo protumačeni. Kaže da je mislio na poteškoće dovršavanja utrke na tom setu guma koje su odabrali.
Alonso je već ranije komentirao da nije oduševljen što se njegova radio komunikacija pušta u svjetski televizijski prijenos, ali sad kaže da nema problema s time. Međutim, vjeruje da ih ljudi često ne razumiju jer nisu upućeni u druge rasprave koje se vode unutar ekipe.
“U Suzuki je bilo teško shvatiti poantu. Čak i prošlog ponedjeljka je Motorsport.com objavio radio komunikaciju rekavši da sam bio u gužvi nakon zaustavljanja u boksu. To je bilo iznenađujuće za pročitati jer ne znam što je tu negativno da se o tome raspravlja s ekipom.”
“Naravno, nemate informacije kako nam ide tog vikenda niti što raspravljamo na sastancima u nedjelju ujutro. Čak i na gridu smo komentirali da se ne želim zaustaviti po posljednji set guma prerano. Nedostajalo nam je brzine na pravcu i zaglavili bismo se.”
“Kad se radio komunikacija objavi – to je kompleksno i 99% ljudi to ne može shvatiti.”
Kad je Alonso došao u Formulu 1 2001. godine radio komunikacija je rijetko puštana u eter. Međutim, mlađi vozači znaju da bi svaka njihova izjava mogla biti puštena u javnost, te su zbog toga oprezni:
“Uvijek morate biti pažljivi oko toga što pričate. Znate da to može loše završiti za vas. Ali, sve je to u redu, svima su isti uvjeti. Mislim da to dodaje zabavan element sportu,” kaže Guanyu Zhou.
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ja cestitam komentatorima koji tijekom prijenosa uspijevaju pohvatati team radio koji se tada pusti u eter i prevedu to brzinom munje. Svaka cast.
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zato jer puste sa zakašnjenjem od 30-60 sekundi.
1
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
all the time you have to leave the space !!!
Palmer cut the chicken
5 seconds is a yoke ! a yoke !
Tell Esteban to fight like a lion
This guy only knows how to drive starting first…
Pa da… ne razumijemo mi ništa ove team radije… hm..
7
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
GP2 engine GP2..AARGHH.
7
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nekad stvarno se stvori drama ni iz čega za neke određene vozače…recimo Fernando. U Japanu je nakon te izreke bilo po medijima kako je odnos Alonsa i Astona sada lošiji, nervozniji, da postoje nezadovoljstva…a u stvari je rekao iste stvari koje govori i Lewis: ne znam oce gume izdrati do kraja trke, zeznuli ste me sa strategijom, stavili u tesku poziciju, zasto smo otisli u box kad su gume jos dobre. Samo sto cesto Alonso to kaze pjesnicki.
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zapravo ne razumijem u čemu je problem? Pa za očekivati je da ima diskusije za vrijeme utrke, za očekivati je povišene tonove za vrijeme pritiska očekivanja i stresa naprezanja u utrci. Da imamo balkanskog vozača Formule 1 spominjale bi se majke i psi za vrijeme utrke.
1
1