Oscar Piastri pobjednik sprint kvalifikacija u Kataru, Norris drugi!

Izdvojeno

Luka Gregorić

Prije 8 mjeseci 3 min 13 komentara

McLarenovi vozači iskupili su se za jučerašnje greške koje su ih koštale dobrih startnih pozicija za glavnu utrku pa će tako Oscar Piastri sprint utrku startati s pole pozicije, a njegov timski kolega Lando Norris pridružit će mu se u prvom startnom redu. Max Verstappen nije ponovio jučerašnji dobar nastup u kvalifikacijama i tako će današnju sprint utrku u kojoj bi mogao osigurati svoj treći naslov svjetskog prvaka startati sa treće pozicije.

Sprint kvalifikacije započele su sa zakašnjenjem od 20 minuta. Razlog tome je dodatni desetominutni trening prije kvalifikacija koji je poslužio vozačima da se upoznaju s promjenama na stazi koje su se dogodile nakon jučerašnjih kvalifikacija za glavnu utrku. Radi se o preventivnom sužavanju staze između 12. i 13. zavoja kako bi se izbjegle agresivne pasice s vanjske strane tih zavoja koje prema Pirellijevim zaključcima dovode gume u opasnost od puknuća. Također, za sprint kvalifikacije vrijedila je alternativna alokacija guma gdje su vozači u SQ1 i SQ2 morali koristiti srednje tvrdu komponentu, a u SQ3 najmekšu komponentu.

U takvim uvjetima gdje smo opet vidjeli dosta poništenih vremena dobro se snašao Russell i završio kao četvrti s oko 4 desetinke zaostatka za Piastrijem. Nakon njega na petom i šestom mjestu smjestila su se dva Ferrarija Sainza i Leclerca. Hülkenberg je završio sedmi, a top 10 zaokružuju Perez, Alonso te Ocon.

Sedmi iz jučerašnjih kvalifikacija Gasly nije danas uspio ponoviti isto te je završio kao 11. Isto se i odnosi na Lewisa Hamiltona čiji je najbrži krug izbrisan zbog izlaženja van granica staze. Njegov bivši timski kolega Bottas startat će sprint utrku iza njega, kao i Lawson na 14. te Zhou na 15. mjestu.

Iz prvog kruga sprint kvalifikacija kao 16. ponovo je ispao Lance Stroll, iza kojeg su redom završili Albon, Tsunoda – kojem je poništen krug dovaljan za SQ2, Kevin Magnussen te na kraju Logan Sargeant koji je također imao nekoliko poništenih krugova.

Sprint utrka na rasporedu je danas u 19 i 30 sati.

#VozačKonstruktorVrijeme
1Oscar PiastriMCLAREN MERCEDES1:24.454
2Lando NorrisMCLAREN MERCEDES+ 0.082
3Max VerstappenRED BULL RACING HONDA RBPT+ 0.192
4George RussellMERCEDES+ 0.387
5Carlos SainzFERRARI+ 0.701
6Charles LeclercFERRARI+ 0.793
7Nico HulkenbergHAAS FERRARI+ 0.866
8Sergio PerezRED BULL RACING HONDA RBPT+ 0.928
9Fernando AlonsoASTON MARTIN ARAMCO MERCEDESDNF
10Esteban OconALPINE RENAULTDNF
11Pierre GaslyALPINE RENAULT
12Lewis HamiltonMERCEDES
13Valtteri BottasALFA ROMEO FERRARI
14Liam LawsonALPHATAURI HONDA RBPT
15Zhou GuanyuALFA ROMEO FERRARI
16Lance StrollASTON MARTIN ARAMCO MERCEDES
17Alexander AlbonWILLIAMS MERCEDES
18Yuki TsunodaALPHATAURI HONDA RBPT
19Kevin MagnussenHAAS FERRARI
NCLogan SargeantWILLIAMS MERCEDES

Odgovor

13 komentara

  1. Max Verstappen 1
    TheDutchLion Donator Prikaži

    Piastri strasno brz u jednom krugu i jos kad poboljsa race pace biti ce to paklen vozac.

    Mislim da ce ga Norris i Max prestic u sprintu i boriti se za p1

    Svakako je ovo dobar znak za Mclaren sto se trke tice. Imaju brzinu.

    Sve u svemu lagana zabava subotom.
    Ceka se prava trka sutra



    4
    3

    1
  2. Michael Schumacher
    MS791 Prikaži

    💩💩💩 se na ovakvu F1, jebo vas track limitsi, uništili ste sport, fuj



    5
    -7

    12
    • Flavio Briatore
      Unwoken European Prikaži

      Ne, po meni sport se uništava pretjeranim fokusom na sigurnost i amerikanizacijom.



      6
      2

      4
    • Mclaren
      BNL_McLaren Prikaži

      Moraju to radit. Granice staze su bijele linije i gotovo. Da to ne rade, gledali bi sve vozače kako izletavaju van i otvaraju zavoje., pa bi onda vodili debate u komentarima, ko bi bio prvi, da FIA kažnjava prelaženje linije… Ovako su barem konzistentni i kažnjavaju svaki prekršaj. Tako je trebalo biti odavno, a ne unazad dvije sezone.



      9
      6

      3
      • Michael Schumacher
        MS791 Prikaži

        Utrkivanje je takvo da vozač pritišće do krajnjih granica, a ne da sad mora gledat dal će za 5cm preći jebenu liniju. To za mene nije dobro i ja, sve više nemam volje to gledati, nema danas teoretske šanse da se ja budim u 4h ujutro na Australiju kao nekad, danas ni nije u to vrijeme start ali kažem primjer. Današnja, F1 ima pregršt gluposti, retardiranih staza, za svako malo se dijele smiješne kazne, fuj, a da ne pričam o zvuku bolida. ERS, DRS i još hrpa bedastoća, stalno trube i štednji na sve načine, a na kojekakve gluposti se troše novci.



        1
        -8

        9
    • F1puls Portal
      gosuasus Prikaži

      U proteklih nekoliko godina razvila se jedna strastvena (da ne kažem histerična) struja razmišljanja među navijačima F1 koja je tvrdo zagovarala crno-bijeli pristup suđenju i potpunom zanemarivanju svih situacijskih uvjeta i okolnosti, i da se isti standardi pod svaku cijenu i uvijek moraju primjenjivati na granice staze, sudare i sigurnosne protokole bez obzira na složenu prirodu Formule 1 i fizikalne posebnosti koje podrazumijevaju da im se priđe s temeljitim stavom i interpretacijom. Primjer br.1 je tvrdnja ‘Sudar A identičan je sudaru B; zbog čega je vozač X penaliziran, no nije i vozač Y?’ Pod pritiskom takvih i sličnih polemika FIA je reagirala s eksplicitno određenim limitima staze koji su prije toga godinama predstavljali trivijalnost. Kako su se staze prilagođavale novijim generacijama bolida i izletne zone proširivale, tako su vozači prirodno počeli iskorištavati dijelove koji nisu centralni asfalt. Paziti na prijelaze 18-inčnog točka preko 10-centimetarske crte iz pozicije vozača je apsurd i van vozačke intuicije (varijabla kojoj vozač ne bi trebao davati pažnje dok je u kokpitu, i koja ga, ako i vodi računicu, ne čini boljim ili lošijim). Ne pamtim seriju automobilizma u kojoj FIA toliko striktno monitorira izlaske s asfalta i ne dozvoljava potpunu slobodu vozačima da pokažu svoje vještine i odlučnost, isključivo zbog stava da sudačke presude imperativno prate ‘konzistentne’ pisane okvire, premda situacije nikad nisu repetitivne već uvjetovane okolnostima. Osobno ne mogu imati veći kontrast u razmišljanju od toga. Nije za sve potrebno pravilo jer neki su aspekti inherentno podložni slobodnoj procjeni.



      2
      -4

      6
      • Sebastian Vettel 5
        battery992 Prikaži

        Ako imaš okvire tj. granice u kojima se trebaš trkati vještina je ostati unutar tih granica, a ne obrnuto.
        Vjerojatno ja mogu pobijediti Verstappena na Paul Richardu ako on vozi stazom, a ja samo “malo” vozim pravo kroz šikane i zavoje, jer sve je asfalt, a moj vozački instinkt mi govori kako treba voziti ako želim pobijediti svjetskog prvaka…



        5
        5

        0
  3. Renault
    zd1400rt Prikaži

    Bravo Oscar! Mega sezona! 💪



    2
    1

    1
  4. Felipe Massa 19
    mrgud88 Prikaži

    Hoce li mi neko pojasniti kako nije izbrisan posljednji krug Maxa?



    1
    0

    1
  5. Charles Leclerc 16
    Disorder Prikaži

    Mclaren pusten s lanca



    1
    1

    0

Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Pretplati se Doniraj jednokratno

Stvaramo uspomene zajedno!

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.