Foto: Michael Barera
Romain Grosjean poduzeo je pravne korake i podnio zahtjev za arbitražu protiv Andretti Autosporta, momčadi s kojom se natjecao u prethodne dvije sezone IndyCara.
38-godišnji Francuz podijelio je najnoviju vijest putem društvenih medija, a u izjavi je priznao da odlazi iz ekipe novog imena Andretti Global. Bivši F1 vozač rekao je da očekuje “da će se u narednim godinama nastaviti utrkivati s dobrim ljudima Andretti Autosporta”, dodajući da je “razočaran što se to ne ispunjava”.
Andretti još nije odgovorio na Grosjeanovu izjavu koju je objavio u srijedu navečer.
“Uživao sam raditi s timom IndyCar u Andretti Autosportu i ponosan sam na uspjehe koje smo podijelili kroz dvije sezone. Zahvalan sam za mnoga prijateljstva razvijena u IndyCaru.”
“Očekivao sam da ću se u nadolazećim godinama nastaviti utrkivati s dobrim ljudima Andretti Autosporta. Razočaran sam što se to ne ispunjava i želim dobro članovima tima Andretti. Tražim druge opcije za nastavak svoje karijere u IndyCar-u.”
“Pokrenuo sam arbitražni postupak u Indiani protiv Andretti Autosporta, tražeći zaštitu svojih prava. Zastupaju me John Maley i Mark Owens iz Barnes & Thornburg.”
Grosjean, koji je u F1 imao 179 GP nastupa, pridružio se Andrettiju nakon prve sezone s Dale Coyne Racingom, gdje je osvojio dva druga mjesta s jednim dodatnim postoljem i jednim pole positionom. Natjecao se u 13 od 16 utrka.
U 34 utrke u posljednje dvije sezone s Andrettijem, Grosjean je osvojio tri druga mjesta, pet puta je bio u top 5 i imao je dva pole positiona. Obje godine završio je na 13. mjestu prvenstva.
Takvi rezultati ostavili su neizvjesnost u pogledu Grosjeanova budućeg statusa u ekipi koju vodi Michael Andretti. Početkom prošlog mjeseca za NBC Sports potvrdio je izlazak iz momčadi. Tijekom tog vremena priznao je razgovore s drugim momčadima, a američki Autosport je potvrdio da je jedan od onih s kojima je razgovarao bio vlasnik momčadi Dale Coyne.
Andretti Global trenutno ima potvrđena tri vozača za sezonu 2024., a dolazi im i pobjednik utrke Indianapolis 500 iz prošle sezone – Marcus Ericsson. Uz njega su tu i Colton Herta i Kyle Kirkwood.
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Grozni, to ti nije trebalo. Tužiti ljude. 😐
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Gledao sam veci dio utrka ove godine i unatoc tolikom iskustvu on je jednostavno idiot za volanom i skoro svaku utrku je imao neki incident.
Logicno da su odlucili ici dalje od njega jer je em napravio puno stete na bolidu em su rezultati bili nikakvi u ove dvije godine.
Koliko mu je tuzba potrebna neznam, ali ne zasluzuje bit uopce u indycaru koliko je los.
10
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Meni Gosjan nikada nije bio materijal za neke bolje domete u Formili 1.
Za IndyCar možda, ali se opet postavlja pitanje s kojim ulogom, t.j. u koliko bogatoj momčadi.
Jer u IndyCaru je nastavio seriju razbijanja kao i u F1.
6
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
U IndyCaru se u zadnje vrijeme baš vole tužiti – lani je Paloua tužio Chip Ganassi zbog ugovora s McLarenom, na kraju je ostao s Chipom i osvojio titulu, a McLaren sad tvrdi da je 2024. trebao prijeći kod njih, što Palou ne želi pa ga sad oni tuže 🙃
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ovo kao da zensku vodis na sud jer ne zeli bit s tobom 😵💫
12
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Samo je pitanje jel’ ti potpisala ugovor ili nije…
9
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Teški panj od vozaca. Nije dovoljno imati samo “brzinu” da budes dobar vozac. Imao je par dobrih trenutaka kao sto su kraj 2013 sezone i par trenutaka u Haasu, a pored toga milion gluposti.
Što je postao trend sa sve više klinaca danas. Pokusava se bit bolji sa luđackim potezima na stazi koji prolaze 50-50 kao i s obranom pozicije fo krajnjih granica, prioritet na brzini u 1 krugu, a svjesnost okoline u voznji i dueli s drugim vozacima su im ja razini ekipe kpja je prvi put na kartingu.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Neka bude sretan što ga Alonso i Ferrari ne tuže što im je izbio naslov 2012. pokušajem ubojstva.
Toto je u svom jedinom emotivnom trenutku u životu rekao da će mu dati đir u Mercedesu da se oprosti od F1 na lijep način. Očito je shvatio da mu ne treba slupani bolid.
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Grozni bi jednostavno trebao promijeniti posao jer za volan NIJE.
Mozda bi bio dobar u cvječarstvu npr…..
1
1