Logan Sargeant dobio je javnu podršku Williamsa u obraćanju šefa momčadi Jamesa Vowlesa putem njegove redovne emisije na Williamsovim kanalima, Vowles Verdict.
Američki debitant jedini je vozač koji je nastupio na svakoj utrci bez osvojenog boda, a ni u jednim kvalifikacijama ni utrci nije uspio završiti ispred timskog kolege Alexa Albona. U prilog mu ne idu ni česti sudari tijekom posljednjih nekoliko vikenda, no momčad i dalje stoji iza njega.
“Logan ima vrlo jasne ciljeve koje mora ostvariti prije kraja sezone i mi kontinuirano radimo s njim. To je ono što je bitno – mi radimo s njim”, rekao je Vowles.
“Želimo da uspije i želimo ga u bolidu iduće godine.”
Vowles je dodao kako dio odgovornosti za Sargeantove performanse snosi Williams koji je u “užasno izazovnoj” sezoni za debitante u bolid stavio vozača izravno iz F2, bez značajne količine testiranja.
Naglasio je i da Sargeant nerijetko ne vozi bolid s najnovijim nadogradnjama.
“Prije svega, Logan nije na istoj aerodinamičkoj specifikaciji kao Alex. Imamo nadogradnje na Alexovom bolidu koje Logan nema zbog velike konkurencije koju imamo ove godine. Zato često kada vidite razliku u performansama, to nije onako kakvim se čini na tablici vremena.”
“Napredak u određenom obliku postoji, ali je narušen nizom drugih problema i nesreća koje su se dogodile.”
Ipak, službenu potvrdu da će Sargeant ostati u Williamsu 2024. nije dao i ostavio je otvorena vrata za mogući kraj suradnje.
“Nastavit ćemo raditi s Loganom i ulagati u njega jer želimo da uspije. On je na putovanju s nama kao Williamsom.”
“Imamo program za mlade vozače u kojeg ćemo nastaviti ulagati. Tek u trenutku u kojem svi dođemo do zaključka da smo stigli do kraja puta ćemo donositi odluke. Tome još nismo ni blizu.”
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Williams je već druga ekipa, uz McLaren, iz koje seniori javno ukazuju kako trenutna ograničenja u pravilniku ne dozvoljavaju da uz kontinuirani razvoj oba vozača istovremeno voze na istoj aero specifikaciji. Apsurdne razlike između nekih timskih kolega ne moraju biti rezultat isključivo vozačke učinkovitosti na stazi.
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne može on tolko auta satrt kolko oni imaju para. Ako ie novac problem, problema nema… 😂
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Logičan izbor. Čovjek je spor, a također se i često razbija. Baš kakve Williams voli.
18
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Neki strani mediji pisu da je TW pokusava gurnut na sve nacine Micka u Williams ali pogledom na podatke Micka iz simulatora jednostavno da su odbili.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mick niti u F2 nije bio često najbrži.
Ali znao je koristiti pamet i savjete iz boksa.
Da je Schumaherova familija Talijanska
Ferrari bi ga sigurno uzeo za drugog vozača na odobravanje cijele talijanske javnosti.
Na žalost (ili ne) U Njemačkoj je situacija sa mentalitetom potpuno drugačija.
Tamo kada neko zove van na piće svako sam sebi plaća.
To je bolje opisuje nego kakvo je ponašanje Mercedesa i Njemaca kao ljudi.
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne vjerujem u tu priču da bi Mercedes davao podatke iz simulatora, ako oni ne pokazuju da je Mick kvalitetno radio. Također, za razliku od Sargeanta i Lawsona, Mick je bio prvak F3 i F2. Tako da mi je žao da neće natrag u F1. Potajno se nadam da će ipak se vratiti jednog dana, npr. kroz Audi ili Andretti. Šteta, bilo bi ga zanimljivo vidjeti u Williamsu. Na žalost svoje vrijeme je prokockao prvenstveno skromnim rezultatima u kvalifikacijama garnirano sa sudarima u Saudijskoj Arabiji i Japanu. O Sergeantu neću trošiti riječi. Ima tu sila vozača koji bi bili zanimljiviji u tom kokpitu (Lawson, Drugovich, Pourchaire, Vestti…).
12
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ja mislio na sliki HAAS bez natpisa
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Prava odluka.
Mada… Sargeanta smo malo gledali da bi mogli sa sigurnošću zaključiti.
Međutim dosadašnja njegova karijera ne može zvučati bolje za novog vozača F1.
Uostalom, nije baš da mogu pogriješiti.
0
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
S ovakvim stavovima, Williams će se naći izvozan kao Alpine jednog dana.
Glede Micka da nije završio kod debila nego u Sauberu, jos uvijek bi vozio F1.
9
0