Verstappen uvjerljivo najbrži u kvalifikacijama na Suzuki

Izdvojeno

Lovro Andraka

Prije 9 mjeseci 3 min 59 komentara

Kao što su slobodni treninzi dali nagovijestiti, Velika nagrada Japana donosi povratak na staro što se tiče jakosnog poretka. Max Verstappen bio je dominantan i u kvalifikacijama te je drugu godinu zaredom na domaćem terenu svog proizvođača motora Honde stigao do pole positiona, svog prvog nakon njegove domaće utrke u Nizozemskoj.

Najbliži pratitelji bili su McLarenovi vozači, Oscar Piastri s pola sekunde zaostatka i Lando Norris šest desetinki iza Nizozemca. Charles Leclerc startat će pored Norrisa, a iza njih krenut će Sergio Perez i Carlos Sainz, osvajač posljednjih dvaju pole positiona i pobjednik utrke u Singapuru.

Slijede Mercedesovi vozači, Lewis Hamilton i George Russell, s više od sekunde zaostatka, a top 10 zatvaraju domaći vozač Yuki Tsunoda i Fernando Alonso koji je uspio ostati jedini vozač s nastupom u svakom Q3 ove sezone.

Q1

Logan Sargeant obilježio je prvu rundu kvalifikacija u Suzuki novim razbijanjem bolida. Amerikanac je izgubio kontrolu nad bolidom u zadnjem zavoju, proklizao u travu i zatim završio u zidu. To je izazvalo crvenu zastavu devet minuta prije kraja runde.

Bottas, Hulkenberg, Sargeant, Albon i Gasly nalazili su se u nokaut zoni bez postavljenog vremena uoči finalnih brzih krugova, a do kraja su se izvukli samo Albon i Gasly. Bottasu su nedostajale 73 tisućinke za prolaz kojeg je kao posljednji osigurao Magnussen, dok su iza njega ostali Stroll, Hulkenberg, Zhou i ranije otpisani Sargeant. Verstappen je bio najbrži sa samo jednim odvoženim krugom, a impresivno vrijeme postavio je Lawson na četvrtom mjestu.

Q2

Minimalni razmaci odlučili su o prolasku u završnu rundu – Fernando Alonso jedini je vozač koji je ove sezone svaki put prošao u Q3, a taj niz je danas zamalo bio zaustavljen. Ipak, Španjolac se provukao s manje od desetinke bržim krugom od Lawsona (+0.043), Gaslyja (+0.044) i Albona (+0.072). Ni Ocon s desetinkom zaostatka, odnosno Magnussen s dvije, nisu bili daleko od Q3.

Verstappen je jasno pokazao koliko je dominantan postavljanjem jedinog kruga na korištenom softu i time što ga je samo Leclerc u svom drugom krugu za dlaku nadmašio.

Q3

Verstappen je u završnoj rundi nastavio u istom ritmu i pitanje je bilo s kolikom će prednosti osvojiti pole position, a ne hoće li ga osvojiti. Poprilično zastrašujuće vrijeme postavio je već u prvom krugu, a zatim ga je dodatno poboljšao u drugom pokušaju. Nitko od konkurencije nije uspio doći ni blizu i čini se da Red Bullovog vozača sutra čeka daleko uobičajenija utrka od prošlotjedne.

Utrka počinje sutra u 7 sati po hrvatskom vremenu.

Rezultati

PVozačKonstruktorQ3+
1Max VerstappenRED BULL RACING HONDA RBPT1:28.877
2Oscar PiastriMCLAREN MERCEDES0.581
3Lando NorrisMCLAREN MERCEDES0.616
4Charles LeclercFERRARI0.665
5Sergio PerezRED BULL RACING HONDA RBPT0.773
6Carlos SainzFERRARI0.973
7Lewis HamiltonMERCEDES1.031
8George RussellMERCEDES1.342
9Yuki TsunodaALPHATAURI HONDA RBPT1.426
10Fernando AlonsoASTON MARTIN ARAMCO MERCEDES1.683
11Liam LawsonALPHATAURI HONDA RBPTQ2
12Pierre GaslyALPINE RENAULT
13Alexander AlbonWILLIAMS MERCEDES
14Esteban OconALPINE RENAULT
15Kevin MagnussenHAAS FERRARI
16Valtteri BottasALFA ROMEO FERRARIQ1
17Lance StrollASTON MARTIN ARAMCO MERCEDES
18Nico HulkenbergHAAS FERRARI
19Zhou GuanyuALFA ROMEO FERRARI
Logan SargeantWILLIAMS MERCEDES

Odgovor

59 komentara

  1. Michael Schumacher
    VRSV546 Prikaži

    Sargent i Stroll se ovu sezonu natjecu za kaskadera godine



    31
    31

    0
  2. Red Bull
    Deathbone5 Prikaži

    Mislim poslije ovog ili je Perez uzasno los ili Max izvlači čudesa dodatno iz tog bolida
    Trećeg nema jer 7 desetinki da ovaj zaostaje, nez koje više opravdanje mu se može smisliti



    23
    22

    1
  3. Narain Karthikeyan
    Narain Karthikeyan Prikaži

    Sve se u normalu vratilo.



    2
    2

    0
  4. Michael Schumacher
    ZJ11 Prikaži

    Max ubio kvalifikacije i koliko god je taj bolid dobar, Max je taj koji radi razliku.

    Perez jest losiji ali da je samo do bolida, bio bi na P2 a ne na P5 sa 0.7xx zaostatka.

    Svaka cast Mclarenima na P2 i P3, i definitivno na napredku u sezone.

    Sargeant definitivno nije za F1.



    15
    9

    6
    • Audi
      Alonso1983 Prikaži

      A kako onda tu razliku nije napravio prošli vikend? Daj prestanite s tom mantrom i zaslugama. Nitko ne dominira zbog svoje vožnje. Dominacija se ostavruje sa dominantnim bolidom. Vozač radi razliku no ne toliku. Perezu lanjski bolid nije bio dovoljan za p2 na kraju. To vam govori tko je Maxu konkurent. Ili da prenamjenim pitanje. Kako to da je ovo radio Ham do 21 a od 21 Max. Možda je do bolida? Na prošla dva gp vikenda nije uzeo pp a sada razvalio. Kako? Onda znaci da je po toj teoriji Max odvezap kriminalno u Singapuru? I kiksao u zadnja dva kvalifikacijska ciklusa na monzi i singapuru? Ili je onda bio bolid problem? Max radi razliku u odnosu na pereza ali u odnosu na Alonsa i Hamiltona ne radi sekundu. Bar razmisli o onome što pišeš.



      12
      3

      9
      • Michael Schumacher
        ZJ11 Prikaži

        Prije nego zaskocis sa milijun pitanja, razmisli i sam prije nego nesto napises.
        Nigdje nije spomenuto da je Max izvukao pola sekunde na Mclarene i vise na ostali grid, vec da Max cini taj RB dominantnijim nego sto stvarno jest, jer da RB stvarno ima pola sekunde prednosti Perez bi morao biti na P2 i to je poanta.
        I kad vec spominjes Hama do 21, on nikad nije imao konstantno toliku razliku na timske kolege u kvalama s tim Mercedesom, Bottasa jest dobivao u vecini kvala ali za 2 do 3 desetinke i pri tome je Bottas bio P2 ili P3, ovdje naravno govorim o kvalama gdje nije bilo vanrednih situacija. Roberga bas i nije dobivao vecinski, prije su bili manje vise u egalu u te 3 godine kad uopce nisu imali konkurenciju.
        Na Monzi je Max imao takodjer znacajnu prednost nad Perezom, ali i Ferrari koji je namjesten maksimalno na kvale sa novim motorom, a u Singapuru gdje ocito nisu imali setup koji moze zagrijati gume za jedan krug svejedno je bio daleko ispred Pereza i ima na netu objasnjenje zasto se Singapur dogodio i upravo ono sto je najjace oruzje ovog RBa je bilo uteg u Singapuru.

        Ostalo za dominaciju se slazem, bez bolida ne ide, i zato Perez mora biti P2 a to ove godine nije slucaj u kvalama, sto samo govori da nemaju toliku prednost koliko ljudi vole pisat.

        Ovo jest najuspjesniji bolid uz MP4/4 ali nije najdominantniji jer delta razlike u odnosu na ostale je ispod pola sekunde, F2002 i F2004 su imali oko pola sekunde u race pace, Mercovi 14-16, preko sekunde, Williams 92e preko sekunde, MP4/4 oko 2 sekunde.
        Kao sto se na engleskom zna rec “recency biast” je zajebana stvar i pokazuje da povijest gledamo ruzicasto i sadasnjost je najgore doba ikad.



        21
        16

        5
        • Bobo24 Prikaži

          ZJ11 i ti bi mogao razmisliti prije nego pišeš….prošlih sezona su bolidi bili takvi da se bez problema vozili jedan iza drugoga? ili je F1 konstanto radila na tome da se bolidi sada mogu voziti jedan iza drugoga pa naravno sada ispada da je “kao” Maxu teže jer ima “kao”konkurenciju jer su razmaci između vozača manji?



          3
          -1

          4
        • Michael Schumacher
          ZJ11 Prikaži

          Kakve veze ima mogucnost bliske voznje sa ultimativnim paceom u kvalama kad su ionako svi u brzim krugovima u razmacima od 5 sekundi.
          I opet nigdje ne kazem da je Maxu teze, vec da taj bolid nema ni blizu prednost kao ovi ostali spomenuti gore.
          Pratim F1 30 sezona i nikad od tada a ni prije cijeli grid nije bio postotno blizi nego danas. Najsporiji bolid ove sezone Alpha tauri je 1.7% sporiji od najbrzeg u ultimativnom vremenu, a mnogi se mogu sjetiti da je postojalo ili jos postoji pravilo 107% zbog kojeg su neki vozaci bili izbaceni iz utrke jer su bili za vise od 7% sporiji od najbrzeg.
          Zbog izjednacenosti grida nakon RBa i imamo ove sezone u raznim fazama prvenstva da je druga najbrza ekipa netko od cetverca Merc, Mclaren, Ferrari, Aston.



          9
          5

          4
        • Audi
          Alonso1983 Prikaži

          Onda bi netko napisao Max ubio Pereza a ne Max ubio kvalifikacije. Nisi nikad pomislio da je Bottas možda bolji vozač od Pereza? Po meni svakako je jer onaj Mercedes je bio slično dominantan kroz sezone no Bottas nije bio toliko loš. Hamilton je imao vozače koji su bili ili postali prvaci za kolege. Maxovi svi kolege su u najmanju ruku no2 rang na gridu. Btw opet ti napominjem, dominacija ne postoji bez dominantnog auta. Dobili 15 utrka u nizu bez trunke neizvjesnosti i ti mi pričas koliko je taj bolid dominantan? Stvarno? Koga boli ku… jel bio Ferrrari od Shumahera dominantniji? Koga boli ku… je Vettelov RB bio dominantniji. Dominirali su zbog bolida a eto Max čudotvorac sam dize pola sekunde od nikuda jer perez je referentna točka. Pa onda je i Alonso čudotvorac ako je Stroll referentna točna za AM? Između top vozaca su nijanse u jednom krugu a ostalo radi bolid. Naravno ovisno od staze do staze to zna varrirati a sve ostalo su navijačke nebuloze.



          2
          1

          1
        • Audi
          Alonso1983 Prikaži

          Ne možeš kao referencu koliko su dobri McLareni Ferrariji Aston i Merc uzeti preko Pereza jer Perez jednostavno nije kalibar vozača kakve ove ekipe imaju. Sad pogledaš gdje je Perez i odmah po tome se vidi da je on na p5 i da bi RB po tome bio pitaj Boga koji u poretku . Ne nebi, i dalje bi RB bio prvi i sa dva Pereza u ekipi kao što je sada i dalje Perez na p2 u prvenstvu. Postoje vozaci koji izvalče maximum iz bolida i oni koji to ne mogu. Perez je jedan od onih kojih nije ni blizu onoga što taj bolid može. Bolid kad je dominantan ne moras ga voziti na limitu da bi bio prvi. Dovoljno je održavati razliku na vrhu ili je pomalo povećavati sto je radio Mercedes svojevremno a poprilicno sam siguran da to ponekada radi i RB. Sainz Ham Russel sekundu su iza Maxa, Alonso 1,65 sec. Leclerc i Noris 0.6 sec. Nema to veze sa vozačkom vjestinim jer su svi složili dobre krugove ali brže ne ide. I btw izmedu svih vozača u istoj ekipi za primjer u ovim kvalma je razlika od par stotinki do dvije do tri desetinke
          Jedino je Perez namazan sa 0. 7 . No to je jedan krug i u njemu je očito Perez loš a ti to uzmes kao mjerilo kao prikaz kako je zapravo Max taj koji razbija sve ostale zbog tih 0.7 sec. Btw i Leclerc je Vettelu radio 0.6 ili 0.7 pa nije ubio sve ostale . Znas zasto? Pa jer Ferrari nije nikad uspio sloziti ovakav bolid kao RB ov. Kolika je bila razlika na Monzi u utrci izmedu Pereza i Maxa? 6,064 sekunde u 53 kruga. Kolika onda ispada razlika po krugu? 0.11 sekundi. Kad uzmemo Monzu kao referntnu točku za usporedbu Maxa i Pereza onda ne izgleda to tako loše za Pereza. Najlakše je izvući jedne kvale gdje je ovaj odvezao savrseno i dtugi podbacio da bi se stvorio dojam kako je to većinom do Maxa. Ne nije, da su tu svi redom vozači koji sam gore spominjao na mjestu Maxa radili bi to isto kao i on. Možda nebi imali 10 u nizu i istu razliku u,sekunda do onog iza ali bi pobjedivali redovito i osvajali naslove.



          1
          0

          1
        • Michael Schumacher
          ZJ11 Prikaži

          Tebe je stvarno zabolilo sto sam napisao Max ubio kvalifikacije.
          U trenutku kad sam to napisao sam mislio da je razlika ispod pola sekunde a vidi vraga razlika je 0.618, znaci jos vise je ubio nego sto sam mislio.
          Ne sjecam se da je ove sezone na jos nekoj stazi bila tolika razlika kao danas u normalnim uvjetima.

          Kad spominjes nijanse izmedju vozaca kao referencu koju na kraju nitko ne moze kvantificirati jer voze 10 razlicitih bolida, mozemo samo na osnovu najbrzih vremena pojedinog bolida pokusati zakljuciti koliko su blizu jedni drugima, a ovo danas je bilo najjace dosad ove sezone sto se same te razlike tice.
          Iz toga proizlazi da je Max ubio kvale a sama dominantnost bolida se moze gledati kroz dvije stvari, jedna je ukupna kolicina pobjeda i tu je ova kombinacija Max/RB najbolja ikad, a druga je koliku je prednost u brzini bolid imao u odnosu na konkurenciju i bez obzira sto kazes koga boli briga za to, cinjenica je da je bilo brzih bolida kroz povijest i to bez obzira za koga se navija treba priznati.

          Meni najdraze vrijeme F1 je bilo od 2000 do 2004 i 4 od tih 5 godina su “moji” imali najbrzi bolid, ali je svejedno bilo utrka gdje je Schumi svojim umijecem izvukao vise od realnog ako se gleda sve kako treba a ne samo brojke koliko je tko pobijedio ukupno i koliko utrka zaredom.



          3
          1

          2
        • Audi
          Alonso1983 Prikaži

          Neboli mene nista. Ako hoćes iskreno drazi mi je RB sa,Hondom i Maxom nego Lewis i Merc. No radite isto sto i svojevremno momci sa druge strane sa Hammertime….



          1
          1

          0
      • Chequered Flag
        AnteF1 Prikaži

        Da bi mu računica imala smisla Perez bi morao biti vozač iznad prosjeka. Nemaju druge nego sada spinati kako je Perez zapravo vrhunski vozač.

        Ili je RB lošiji od McLarena i Max to nadoknadio u Q ili je Perez ispod prosjeka pa nije u boljem RBu došao ispred McLarena. E sad, koliko ih ovdje vjeruje da Piastri i Noris nisu miljama ispred Pereza? Da nitko drugi na gridu (ili mnogi) ne bi lakoćom dolazili barem na P2 u ovom RBu. Tko to vjeruje. Perez nikad nije bio vrhunskii vozač. U niti jednom dijelu svoje karijere. Prije F1 niti u F1.



        1
        0

        1
        • Haas
          MadM Prikaži

          @Alonso1983 tvoj problem je vidljiv,jednostavno nikako ne možeš priznati i prožvakati Maxa.



          1
          -2

          3
        • Audi
          Alonso1983 Prikaži

          MadM koliko ja ne mogu prožvakati Maxa govore svi moji komentari u 2021. Vrati se na stare teme iz arhive pa čitaj. No ovo da je sve njegova zasluga je jednostavno proljev koji nije probavljiv. Isto kao i kada je Ham dominirao pa druga ekipa isto pisala za Hama. Slično je bilo sa Vettelom . A nas ostale se nazivalo hejterima ili ovako kako ti pises sada. Izgleda da su Vettel nakon RB a i Ham nakon 2021 zaboravili voziti. To jednostavno veze sa bolidom nema a ja ne mogu prozvakati Maxa… naravno, kako da ne. U 2021 sam bio jedan od rijetkih koji mu je cijele godine pripisivao sve moguće zasluge i branio ga nakon one utrke u abu dhabiju nakon osvojenog nalslova.



          3
          3

          0
        • avalon Prikaži

          AnteF1 … “Perez nikad nije bio vrhunskii vozač.” a koji su to parametri koji nam “govore” da je neko vrhunski vozač ? osvajanje titula , PP npr ? možda ovi rezultati ovise i o bolidima koje neki vozač vozi ? npr lewis … u jako dobrom McL je prvu sezonu završija na P 2 , u drugoj je osvojia titulu , pokaza da je vrhunski , a onda 4 sezone McL završava 2 X 4. i 2 X 5. je li tada bija vrhunski ? to je “posta” ponovno od 2014. , turbo ere kad je vozija nedodirljivi merc . je li leclerc vrhunski koji je posli alfe sauber doša u ferrari . alonso koji je osvojia 2 titule sa renaultom i vozija 5 sezona ferrari i koji je u alpinu jednu sezonu pobjedija , drugu izgubija od kolege ocona je li on vrhunski ? je li lakše bilo osvajat titule , podije , ostvarivat FL , PP u McL , ferrariu , mercedesu ili u sauberu , FI/RP? ako neko sa sauberom u svojoj 2. sezoni dovede takav bolid do podija ( 2 X 2. , 1 X 3.) je li to zbog toga šta je sauber vrhunski ili je to zasluga vještine vozača koji pokazuje da u adekvatnom bolidu može bit vrhunski ili vrlo blizu toga ? i sa FI /RP sergio se penja na podij … 5 X 3. 1X 2. i jednom pobjednik . jbte , mogi su žalili za hulkenbergom jer eto on je kalibar vozača za največe rezultate samo… nikad nije vozija top bolid . nije ni sergio do RB . kolega hulkenberg sa FI nikad nije vidija podij ali loši sergio je to uradija u ISTOM bolidu 7 X . vrhunski lewis je od 2021. do dana s ostvarija 31 , a loši sergio u istom razdoblju tek 24 podija = 7 manje od 7 X prvaka . btw 2021 . je sergiu možda trebala i nekakva adaptacija sa RP na RB zar ne ?
          je li npr stirling moos bija vrhunski vozač ? vozija je F 1 5 sezona pa iako je 4 X prevenstva završava 2. , 3 X 3. NIKAD nije osvojia titulu jer je ima peh da vozi sezone sa fangiom , brabhamom … u svojoj trkačoj karijeri od 14 godina moos je učestvova u 529 , a pobjedija u 212 trka ali valjda ni on nije bija vrhunski jer u F 1 nije moga u konačnici pobjedit fangia ili brabhama , vozače koji su zajedno osvojili 8 titula … zanima me koji vozači spadaju u kategoriju vrhunskih i po kaojim , kakvim kriterijima ?
          ovim ne želim tvrdit da je sergio vrhunski vozač ali puno i previše ga se omalovažava , a bolji je od nekih koje se uzdiže i bez pokrića .



          4
          -2

          6
        • Chequered Flag
          AnteF1 Prikaži

          @avalon

          Perez se nije rodio 2023. Kada je u karijeri (od malih nogu) do danas polučio išta priižno kao mnogi vozači u F1?

          Naslovi, pobjede bilo što? Lik je doslovno prosječan i to mu je kompliment.



          5
          5

          0
        • Bobo24 Prikaži

          ako bolid nije bitan neka mi netko objasni 2 i 3 mjesto na kvalama od Mclarena i sjeti se kakvi su bili do zadnjih 4-5 utrka


          0
          0

          0
  5. Haas
    MadM Prikaži

    To je to, tako izgleda rezultat kada se vrhunski sportaš bilo kojeg sporta naljuti. A ima je razloga od zadnje utrke biti ljut.



    17
    13

    4
  6. Fernando Alonso
    Alonso king Prikaži

    Kad se spoje vozac i bolid onda se dobije ovakva predstava kao danas i zapravo cijele sezone.

    Videno vec s Hamiltonom u Mercedesu, Vettelom u Red Bullu, Schumijem u Ferrariju…Fantastican Red Bull, ali ono bitnije fantastican Max Verstappen.

    Perez ovim stintom u Red Bullu nazalost potvrdio sve sumnje nakon 2013. i borbe s Oconom u Force Indii. Odlican vozac, ali ne i materijal za prvaka.

    Za nas Alonsovce, kao i obicno, kad ce taj Abu Dhabi i zimska pauza.



    15
    15

    0
    • Dan Gurney
      Crash Donator Prikaži

      Kakve sumnje, tko je ikad prica da je lik materijal za prvaka ?



      4
      3

      1
      • Mclaren
        LH44 Donator Prikaži

        Perezov stari hahah



        8
        8

        0
      • Fernando Alonso
        Alonso king Prikaži

        Osim Perezovog starog i poprilicno velika fan baza na drustvenim mrezama. Nakon sezone privikavanja 2021. oni su ocekivali borbu za naslov, a svatko realan samo da ne bude na razini Gaslya i Albona (sto je bio zapravo i razlog njegovog dolaska u tim).

        Ovogodisnja predstava je otprilike repriza Bottasove 2021.

        Kada se sve zbroji i oduzme, kroz ove tri sezone bio je napredak u odnosu na Gaslyeve i Albonove dane, ali jednako tako je bio i napredak Red Bulla. Medutim, kada se ovdje radi o vozacu s 13 godina iskustva onda i nije bas bio pun pogodak.

        Osobno, od Pereza nisam ocekivao nikakve naslove pored Maxa



        6
        6

        0
        • Dan Gurney
          Crash Donator Prikaži

          Pun pogodak za RB obzirom na situaciju. Bolji je od prethodnika a to sta je vladalo neko misljenje da ce on Maxu zaprijetit u nedostatku konkurencije je problem nas navijaca ako smo to ocekivali i prizivali.
          Lik nije ni 2nd tier na gridu.



          7
          6

          1
  7. Fia
    Realista Prikaži

    Koliko je McLaren napredovao toliko je Aston Martin nazadovao. Uz dodatno vrijeme u wind tunelu sam ocekivao vise. Ili su se vec odavno prebacili na iducu godinu.



    6
    6

    0
  8. Vw
    Crni molo Prikaži

    Mercedesa malo dere Aston,malo McLaren,jos cekamo Williamsa da ih opali



    1
    -3

    4
  9. Mercedes
    Har Kl Donator Prikaži
    x1

    Volim ovakve krugove.
    Apsolutna perfekcija od strane Maxa 👍



    21
    21

    0
  10. Renault
    zd1400rt Prikaži

    Prvo čestitke Piastriu. Napisao bih da se nadam kako ga McLaren neće baciti pod vlak u korist Norrisa, ali čini mi se da je po tempu utrke Norris i dalje bolji što je skroz normalno s obzirom na razliku u iskustvu. Ako sutra na startu ne bude nekih rošada, baš me zanima taj momčadski dvoboj.

    Ferrari se isto i dalje drži u vrhu što mi je drago vidjeti. Njih dvojica su i dalje tu negdje. Ja sam i dalje uvjeren da je Leclerc za nijansu bolji vozač. Svi su nekako zaboravili početak prošle sezone kada je Ferrari bio konkurentan i kako je Leclerc vozio. Svaka čast i Saintzu, veseli me svaki njegov uspjeh.

    Mercedes mi je upitan. Dok su Mclaren i Ferrari popravili formu i pretekli Mercedes, Mercedes je ostao na istom mjestu i zanima me da li Mercedes više ulaže R&D-a u iduću sezonu od njih. Nadam se da Ferrari i Mclaren nisu toliko blesavi da bi na taj način izgubili prednost nad Mercedesom dogodine.

    Logan Sargeant – ne ide ga i gotovo. Onakvu grešku stvarno je teško vidjeti među F1 elitom.

    Perez – možda sam u krivu i imam krivi dojam, ali ako mogu nagađati, kao da je digao ruke od onog stopostotnog fokusa na utrkivanje. Ne bi bilo da prvi put vidimo pad forme sporijeg vozača u top momčadi kada “ih ne ide”.



    4
    3

    1
    • Audi
      Alonso1983 Prikaži

      Koliko sam ja čitao nedavno i oni su na razvoju idućeg bolida i nadogradnji više nebi trebali biti. Ako je tako i ako McLaren nadograduje bolid sto je očito a ovi neki ne onda je logično da se malo promjene odnosi snaga. No Aston je baš pao, dok je Mercedesu forte utrka i uvijek napreduju prema naprijed kroz poredak. Nebi me cudilo da završe ispred oba Ferrarija.



      2
      1

      1
    • avalon Prikaži

      zd1400rt … naravno , čestitka piastriu . uvik vidimo šta se događa na vrhu ali ne vidimo šta se događa u sredini ili pri kraju poredka . ne znači da oscar ne zaslužuje čestitku jer P2 na stazi na kojoj nije vozija je wowww ALI ko bi čestita lawsonu na P 11 ? nećeš ti P 11 mada ni liam nikad nije vozija suzuku , a AT je ipak lošiji bolid od McL i za alonsom na P 10 je zaosta tek 43 tisućinke = odličan rezultat momčića od 21 godinu kojem je ovo 4. trka u karijeri i u komparaciji sa oscarom je puno neiskusniji iako su oba neiskusni .
      da , svi su nekako zaboravili kako je leclerk vozija ferrari dok je bolid bija konkurentan , a još više su zaboravili kako je vozija carlos :) u prve 3 trke 2 pobjede leclerca , carlos tek 2 podija . samo … zaboravlja se npr da je u prve 3 trke max odusta 2 X kad je CL pobjeđiva , a kad je u 2. trci sezone saudi arabii završija trku leclerc nije pobjedija , pobjedija je max . zaboravlja se i da je carlos u prve 4 trke ima 2 odustajanja , leclerc 0 . poali 2 trke bodovna razlika među kolegama je bila 12 , a posli odustajanja carlosa je narasla na 48 bodova . jedno odustajanje leclerca i MC pa je razlika smanjena na 33 tj za 15 bodova .posli kanade bila je 24 boda u korist CL , a posli silverstona tek 11 bodova . do belgije su oba umala po odustajanje , posli belgije je CL ima 15 bodova prednosti pred kolegom . u japanu i americi je carlos odustaja i zbog toga bodovna razlika se “popela” na 65 bodova . btw u japanu je carlos starta sa P 3 i sam je kriv za odustajanje no u americi je starta sa P 1 i na samom startu g aje iz trke izbacija russell. ako je dobro vozija leclerc dobro je vozija i carlos . valjda je ferrari bija konkurentan prvih 5 trka sezone dok je CL vodija u prvenstvu zar ne ? pri tome “treba zaboravit” da je u 5 trka max odustaja 2 X , leclerc mu je zbog toga “nabija” razliku od 34 boda , a onda su prestali problemi maxa sa bolidom i pobjedija je imolu , miami , a kad je u 6. trci (barcelona) leclerc odusta , max pobjedija bilo je adio . btw , te 2022. njihov međusobni ogled u trkama koje su oba završavali je bija 7 Vs 7 ;) charles vozi agresivnije , zna bit brži naročito u jednom krugu (Q) ali ja se ne bi usudija reć da je bolji , a isto tako ni da je carlos bolji od njega usprkos činjenici da ga je pobjedija 2021. i da sad trenutno ima 19 bodova više od leclerca ali i 2 odustajanja manje pa je i to razlog bodovnoj razlici … ka i onih 62 od lani jer je carlos ima 3 odustajanja više od charlesa .
      “Dok su Mclaren i Ferrari popravili formu i pretekli Mercedes,….” ovo mi baš nije jasno jer
      tablica “govori” da ni ferrari ni McL nisu pretekli mercedes … ferrari zaostaje 24 , a McL 150 bodova za mercom . lewis j ebolje plasiran od oba vozača ferraria i McL .
      perez je diga ruke od 100 % fokusa na utrkivanje ? možda i je ali u zadnjih 5 trka sergio je na podiju “boravija” u 3 trke , još uvik je na P 2 sa 43 boda više od lewisa na P 3 . još uvik ima najviše podija , naravno posli maxa . njegov najveći “grijeh” za većinu “publike” ovde je šta u istom bolidu ne može parirat maxu … a ko bi moga ? kad bi neko ( da vozi RB umisto sergia) i žestoko pritisnija maxa možda bi posta najbolji pomoćnik ka i bottas u svoje vrime jer max je dugoročni i to jako uspješan projekt RB ka šta je npr bija i LH u mercu



      4
      0

      4
  11. Mclaren
    BNL_McLaren Prikaži

    Max se naljutio i pomeo konkurenciju. Podsjeća me na 2001 sezonu, kad je MSC ovdje u kvalama izašao pa popravio već nedostižno vrijeme, a izrazi lica Hakkinena, Montoye i društva su sve govorili.. Ima video na YT, samo upiši “Schumacher shatters the morale”… Tako je i Max danas čini mi se razbio bilo kakvu nadu da netko drugi dotakne pole. McLarenu ide na ruku sama konfiguracija staze jer su jaki u brzim zavojima, ali upgrade je to još unaprijedio tako da svaka čast šta momci rade ove sezone, sve unutar budžeta… Puno im znači što imaju vozače koji ne slupaju bolide svaki vikend, pa automatski sama momčad ima više novaca za druge stvari.. A kad smo već kod toga, Logane moj, ajde ti lagano kući… On je doveden na grid samo zbog nacionalnosti i ničeg drugog. Liberty Media želi razvijati Američko tržište pa pogurali Amerikanca na grid što im ne služi na čast. Da spominjem Pereza i Strolla, neznam je li potrebno, sve je već rečeno… Jednostavno ću reći da nisu dovoljno dobri za vozačko mjesto koje imaju i amen.



    3
    2

    1
  12. Flavio Briatore
    Unwoken European Prikaži

    Ekipa, može li Ferrari ovdje do podijuma ?


    0
    -2

    2
    • Jordan Forever Prikaži

      Ferrariju ne gine 7. i 8. mjesto, iza Red Bulla, McLarena i Mercedesa



      1
      1

      0
    • Audi
      Alonso1983 Prikaži

      Ako Ferrari nastavi tradiciju u zadnje vrijeme pa se pokaže da je bolji u jednom krugu nego kroz utrku mislim da je realno očekivati da budu svakako iz Red Bula , McLarena i tu negdje sa Mercedesom. S obzirom kakav je Merc sa gumama i da uvijek prema kraju utrke pokažu najvise sve ovisi gdje će Leclerc i Sainz biti naspram Mercedesa. Ako naprave solidan razmak u prvom djelu utrke onda imaju šanse. Ako Merc bude blizu kako se bude bližio kraj prednost bi dao Meckama. Znaci za njih je sutra realno od 5 do 8 mjesta. Za nesto prema nprijed bi vjerovatno moralo biti sudara ili kvarova.


      0
      -1

      1
    • Carlos Sainz
      VVTi Prikaži

      pojest će gume brže od svih i to će biti to


      0
      0

      0
  13. Michael Schumacher
    27Ferrari28 Donator Prikaži

    Svaki put kad Stroll uđe u cockpit jedno dijete odustane od utrkivanja.



    19
    19

    0
  14. Formula1
    Zeko Prikaži

    dobro šta je sad opet mečkama, zašto su toliko slabi



    1
    0

    1
  15. ZX10R Prikaži

    Bravo Oscar Piastri 👍👏👏👏



    5
    5

    0
  16. Blue Flag
    sinjski ushtipci Prikaži

    Kakvog su raspoloženja pobornici TD18 & TD39?



    7
    6

    1
  17. Nando
    Matek14 Prikaži

    Gdje je nestala forma Aston Martina?? Lako za razmak do Red Bulla, tj Maxa jer njih ne moze sustic nitko.. al 1 sek iza Mclarena i Ferrarija.. cak je i AT ispred.. koma.. jel zna netko hoce li imati jos kakve nadogradnje ili je to to za ovu sezonu?



    4
    3

    1
    • Fernando Alonso 14
      Pavle Prikaži

      znaš kako se kaže, bitna je kvaliteta a ne kvantiteta.. u njihovom slučaju je bilo dosta nadogradnji, a niti jedna se nije pokazala kao uspješna :(



      2
      2

      0
    • Pastor Maldonado
      perodeformero Prikaži

      Nije nestala. U sezoni su drugi bolje radili, a oni su ostali na brzini s početka sezone.
      Imali su dobru kombinaciju Mercedesovog motora R.B. šasije (djelatnika tih firmi) ali im nedostaje pravi razvojni inženjer.
      Vidi se i po tome koliko se Alonso grči, muči i riskira, da bi uhvatio koji bod.
      Odjednom je 1,5 sekundu bolji od sina Strolla
      Na početku sezone je to bilo pola sekunde, 0,75..
      Bar Alonso po tim podacima pokazuje koliko je dobar vozač (i bio dobar vozač u najboljim danima)
      Sada s preko 40g. rastura.
      Rijetko koji vozač je to uspio ili se uopće usudio.
      Najčešće bi se umirovili prije 40.te



      1
      0

      1
  18. Charles Leclerc 16
    Disorder Prikaži

    Wtf is a kilometer 🦅🦅🦅🇺🇲🇺🇲🇺🇲
    i daddy cash 💸🎾🎾 su pravi panjevi formule 1



    4
    3

    1
  19. Audi
    Alonso1983 Prikaži

    Mclaren treba pohvaliti. Nisam nikad bio njihov fan ali recimo u singapuru me veselila borba za p1 između te dvije ekipe. Treba napomenuti da je McLaren na pocetku sezone izgledao izgubljeno u prostoru i vremenu.



    5
    4

    1
  20. Fernando Alonso
    junior Prikaži

    Alonso sporiji od Vettelovog vremena iz 2022.
    Postoji određena šansa da je Aston imao neke ilegalne stvari na bolidu i da je postojao dogovor s FIA-om. Nešto slično kao Ferrari i njihov motor nedavno. Što nije fer prema fanovima jer se stvari rješavaju iza zatvorenih vrata. To je sve samo naravno teorija.
    Jedno je da te ostali timovi prešišaju u sezoni, ali rijetko se viđa da bolid toliko padne u perfomansama i ponašanju na stazi.
    Nijedan tim nema gori bolid sada nego na pocetku sezone…makar ne samo po brzini.



    5
    5

    0
  21. Max Verstappen
    Kenzo Donator Prikaži

    Bit će neobično gledat trku s kavom, a ne pivom…



    2
    1

    1

Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Pretplati se Doniraj jednokratno

Stvaramo uspomene zajedno!

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.