Mike Krack nema problema s Alonsovim kritikama na račun bolida tijekom VN Singapura

Izdvojeno

Luka Gregorić

Prije 9 mjeseci 3 min 2 komentara

Šef Aston Martina Mike Krack kaže da nema problema s riječima Fernanda Alonsa koji je bolid AMR23 nazvao “neupravljivim” tijekom VN Singapura.

Alonso, kojem nije strano dati poneku kritiku momčadi kada stvari ne idu po planu, dao je tu primjedbu tijekom turbulentne utrke u kojoj je završio na posljednjem 15. mjestu. Do toga su ga dovele kazna od pet sekundi koju je zaradio nakon što je pogriješio i prešao crtu na ulazu u boks, dugo stajanje u boksu te jedno izlijetanje sa staze. To je bilo prvi put u ovoj sezoni da Španjolac nije osvojio bodove za momčad Aston Martina, čiji drugi vozač, Lance Stroll, nije ni nastupio na utrci zbog posljedica nesreće u kvalifikacijama.

Krack shvaća zašto je Alonso bio toliko frustriran u kokpitu.

„Kao tim, moramo uzeti u obzir da je vozač kritičan. Očito nema performansi koje [on] očekuje i na koje je navikao, i onda mislim da je to u redu.“

„Želimo da daju sve od sebe, a onda je normalno da i sportaši tako reagiraju. Tako da nije problem.“

Alonso je vozio stabilnu prvu polovicu utrke u sredini poretka da bi potom stvari krenule nizbrdo.

„Mislili smo da imamo dobar ritam. Unaprijed smo znali da će biti teško ići s najboljima. Tako da mislim da je na medium komponenti sve bilo prilično solidno.“

„Onda smo nakon sigurnosnog automobila stavili tvrde gume i malo smo se mučili, moramo shvatiti zašto. I to do te mjere da kada je izašao virtualni sigurnosni automobil nismo bili sigurni možemo li završiti utrku s pristojnom razinom performansi.“

„I odlučili smo promijeniti, i onda taj slijed događaja, kazna i zaustavljanje u boksu koje je krenulo po zlu, tako da smo se našli u jako lošoj poziciji. I to je bilo to na kraju.“

Alonso je izgledao dobro na dugim stintovima na treninzima u petak, a Krack priznaje da tim treba pogledati što je pošlo po zlu tijekom vikenda.

„Stvarno moramo razumjeti što se dogodilo. Imali smo i malu štetu na bolidu za koju moramo vidjeti kako je nastala.“

„Imali smo problem s jednim od obloga ovjesa, aero dijelom. Vidjeli smo to u boksu i na slikama.“

„Imali smo tri različite specifikacije guma. A Singapur je također mjesto gdje ste cijelo vrijeme u prometu, što uvijek jako utječe i ne znate koliko drugi štede i upravljaju gumama. Dakle, ovo je jedna od najtežih utrka za razumjeti.“

Krack je umanjio Alonsovu grešku pri ulasku u boks koja je izazvala kaznu.

„Moramo to pogledati. Zato što postoje neke postavke koje treba namjestiti, ako su postavljene, i ako je on također bio podsjećen da ih postavi. Stoga ću biti oprezan s [nazivanjem toga] greškom dok to ne analiziramo.“

MIKE KRACK

Aston Martin je od početka sezone pao na četvrto mjesto u poretku konstruktora te im za tu poziciju donekle prijeti McLaren koji ima 78 bodova manje.


Odgovor

2 komentara

  1. Pastor Maldonado
    perodeformero Prikaži

    Pa koliko je sreće imao do sada…..
    Samo jedna utrka u cijeloj sezoni do sada koja je otišla
    k vragu.
    Statistika je više nego dobra.
    Još da se ne mora sam boriti za momčadski poredak dok se drugi bore s dva bolida di bi Aston Martinu bio kraj?



    7
    6

    1
  2. Fernando Alonso
    junior Prikaži

    Pa i Max se žali na svaku stvar na bolidu kad nije savršena. Čak i kada su prvi.
    To je sve normalno za vozace koji isporucuju, ali u isto vrijeme i očekuju maksimum.
    Bitno je nakom svih tih komentara kasnije sjest s ekipom i pogledat kako se rjesiti nedostataka.



    11
    11

    0

Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Pretplati se Doniraj jednokratno

Stvaramo uspomene zajedno!

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.