Još jedan rekord u džepu: Verstappenu deseta pobjeda u nizu na VN Italije

Izdvojeno

Lovro Andraka

Prije 10 mjeseci 3 min 144 komentara

Max Verstappen napravio je ono što nitko u povijesti Formule 1 nije i pobijedio desetu uzastopnu utrku na današnjoj VN Italije u Monzi. Drugi je bio njegov timski kolega Sergio Perez, a na trećem mjestu je završio Carlos Sainz nakon velike borbe sa Charlesom Leclercom u završnici utrke.

Sainz je uspio zadržati prvo mjesto nakon starta koji je bio odgođen zbog zaustavljanja Yukija Tsunode u krugu zagrijavanja. Japancu je otkazao motor, a redari nisu uspjeli na vrijeme skloniti bolid pa je nakon dodatnog kruga zagrijavanja start odgođen za 20 minuta.

Španjolac je držao vodstvo, no bilo je jasno da drugoplasirani Verstappen drži sve pod kontrolom i samo je čekao priliku za miran napad. Nju je dočekao u 15. krugu, kada je Sainz greškom na kočenju u prvom zavoju otvorio put Nizozemcu da do četvrtog zavoja boljom trakcijom prođe ispred.

Perez se u prvom dijelu utrke mučio s Georgeom Russellom, a kasnije je morao proći oba Ferrarija. Leclerca je prošao u 32. krugu, a Sainza tek u 46. Njih dvojica zatim su vodili žestoku borbu za treće mjesto, a kao pobjednik je izašao Sainz kojem je ovo prvi podij sezone.

Russell je završio peti, a iza njega se smjestio njegov timski kolega Lewis Hamilton koji je u 41. krugu upropastio utrku Oscaru Piastriju prilikom pretjecanja za osmo mjesto u četvrtom zavoju. Britanac je stisnuo Australca uz rub staze, što je dovelo do kontakta i štete na prednjem krilu McLarena. Piastri je morao u boks, a Hamilton je dobio pet sekundi kazne. Ranije u utrci Piastri je imao kontakt s kolegom Norrisom na kočenju nakon izlaska iz boksa, no to je prošlo bez posljedica.

Solidne bodove za Williams osvojio je čitave sezone konzistentni Alex Albon s minimalnom prednošću ispred Landa Norrisa i Fernanda Alonsa. Posljednji bod pripao je Valtteriju Bottasu, a to je njemu i momčadi prvi bod još od VN Kanade.

Za dva tjedna vozi se VN Singapura.

Rezultati

PVozačKonstruktorZaostatak
1Max VerstappenRED BULL RACING HONDA RBPT
2Sergio PerezRED BULL RACING HONDA RBPT+7.686s
3Carlos SainzFERRARI+11.674s
4Charles LeclercFERRARI+12.119s
5George RussellMERCEDES+18.925s
6Lewis HamiltonMERCEDES+39.111s
7Alexander AlbonWILLIAMS MERCEDES+45.198s
8Lando NorrisMCLAREN MERCEDES+45.549s
9Fernando AlonsoASTON MARTIN ARAMCO MERCEDES+46.424s
10Valtteri BottasALFA ROMEO FERRARI+65.950s
11Logan SargeantWILLIAMS MERCEDES+71.398s
12Oscar PiastriMCLAREN MERCEDES+72.240s
13Liam LawsonALPHATAURI HONDA RBPT+73.268s
14Lance StrollASTON MARTIN ARAMCO MERCEDES+81.658s
15Zhou GuanyuALFA ROMEO FERRARI+81.913s
16Pierre GaslyALPINE RENAULT+82.236s
17Nico HulkenbergHAAS FERRARI+1 krug
18Kevin MagnussenHAAS FERRARI+1 krug
Esteban OconALPINE RENAULTodustao
Yuki TsunodaALPHATAURI HONDA RBPTodustao

Odgovor

144 komentara

  1. Mclaren
    Fittipaldi Prikaži

    24 pobjede u zadnjih 25 utrka za Red Bull.

    Max najviše uzastopnih pobjeda u povijesti.

    Najveća dominacija u povijesti Formuli 1.

    Verstappen? Pobjeđuje jer izvlači 150% iz bolida, samo je to odlučio raditi tek od 2021. godine, nije ovo do bolida kao u Hamiltona. 😀

    Sezona? Nikad uzbudljivija i napetija, sport potpuno oživio nakon što ga je Mercedesova luđačka dominacija skoro uništila. 😀

    Rivali? Ako malo bolje razmislite, borbe za naslov Hamilton vs Rosberg, Hamilton vs Vettel i Hamilton vs Verstappen su samo radile problem, ovako imamo puno čišću situaciju. 😀



    27
    -4

    31
    • Mclaren
      Fittipaldi Prikaži

      *Ovaj žučno-sarkastični komentar nije usmjeren prema Maxu, nego prema svim onim navijačima koji su kleli Mercedes i najavljivali propast sporta, a sad nekim čudom pronalaze lijepe stvari i ignoriraju činjeničnu realnost.

      Lako ćete ih prepoznati, u mojim minusima. 😀



      26
      7

      19
      • Vw
        Crni molo Prikaži

        Verstapen ima nadnaravne moći



        5
        4

        1
      • mika50 Prikaži

        Nije baš tak, da nije Maxa prvenstvo bi bilo zanimljivo za razliku od dominacije Mercedesa gdje bi se i Bottas prošetao do naslova.



        22
        13

        9
        • Lewis Hamilton 44
          NRteamLH44 Prikaži

          Da bas je tak, šta tebi govori činjenica , da osim Maxa taj bolid je neuhvatljiv za Pereza,Ricciarda,Albona… msm Ricciardo zna pobjediti u McLarenu, Albon zna voziti Wiliams,Perez je zario i palio u Racing Pointu, ali kada sjednu u RB pretvore se u drugorazredne vozače koji jedan od najdominantniji bolida u istoriji F1 ne mogu dovesti do do postolja skoro u 60-70% trka… ?

          Šta? Max jedini ima super moći jel?



          7
          -3

          10
        • mika50 Prikaži

          To mi govori da je Max najdominantniji vozač u povijesti F1 jer kako što si naveo njegovi timski kolege nisu pik zibneri. Također RB u njegovim rukama izgleda kao da je svemirski brod tako bi izgledao i Mercedes jer je Max vanzemaljac. Ako meni ne vjeruješ pitaj Wolfa. Žišku spiku?



          1
          -2

          3
        • Lewis Hamilton
          smr201 Prikaži

          Kakve dezinformacije. Ajmo redom:
          2017. Bottas 3.
          2018. Bottas 5.
          2019. Bottas 2.
          2020. Bottas 2., ali za samo 7 bodova ispred Maxa.
          Tako da je totalna glupost da bi se Bottas prošetao do naslova bilo koje godine osim 2019.

          Što znači da MB ipak nije tako dominantan bio svake godine kao što se ovdje voli uzimati zdravo za gotovo.

          Bottas je bolji vozač od Pereza, pa sa najboljim bolidom na gridu nije imao problema sa ulaskom u Q3 ko Perez nego je redovito bio u top 4. Tako da zato imaš dojam da je bio bliže Hamu nego što je stvarnost.
          Zato bi isto tako mogao reći za sve godine osim 2019. da nije bilo Hama da bi bilo turbo napeto prvenstvo. Samo to ide kontra narativa.



          9
          7

          2
        • F1puls Portal
          Sarma Donator Prikaži

          Samo bolji kvali vozač.
          Checo ga pojede u paceu, obrana, napad, sve…
          Smiješni Bottas nije mogao po par krugova proći nekog iz sredine grida…



          5
          -1

          6
        • Lewis Hamilton
          smr201 Prikaži

          @sarma
          Ako ćemo tako smiješni Perez nije mogao u Q3 ući nekoliko utrka zaredom sa najbržim bolidom to nešto govori. U napadu ni jedan ni drugi nisu neka sreća budimo realni. Nije da Perez baš lako obilazi bolide ispred sebe. A race pace im je tu negdje. Meni je Bottas bolji jer je konstantniji Checo puno oscilira. Poanta posta je bila da je mit da bi Bottas šetao do naslova sve godine u Mercedesu kad ne bi nego samo jednom kad su stvarno bili klasa za sebe.



          7
          7

          0
        • mika50 Prikaži

          Sam Lujo je rekao da je Bottas bolji od svih suvozača Maxa koje je imao do sada. Znači boji od svih gore navedenih.



          4
          4

          0
        • Bernie Ecclestone
          Dani Donator Prikaži

          Perez je bio toliko dobar da su mu se zahvalili u McLarenu nakon samo jedne sezone u kojoj ga je Button deklasirao. A tek što mu je Hulk napravio u FI. 96:59.



          5
          2

          3
        • Sebastian Vettel 5
          Vettel-Ferrari Donator Prikaži

          @Dani Mislim da bi trebao više konteksta priložiti o tome što je Hulk napravio Perezu u FI.
          Prilaganje bodovnog stanja nakon jedne (prve) sezone njihovog suparništva u FI je jako loš argument diskreditacije Perezove karijere. Slično bi bilo kad bi neko 2026. govorio za Hamiltona, šta mu je Russel napravio u Mercedesu (275:240, 1:0) a u međuvremenu se Hamilton naosvaja više pobjeda i boljih sezona, a možda i prvenstava.

          Ruku na srce, tri njihove sezone u FI su pokazali upravo da je Perez bolji vozač u utrci i da je u tom bolidu bio sposoban izvlačiti najbolje moguće, tj. nekoliko postolja. Hulk se upravo tu nije pokazao iako je sveukupno ostavio dojam bržeg vozača, što omjer u kvalifikacijama to pokazuje. Diskreditirati Pereza za taj period u FI je u najmanju ruku totalno promašeno.



          5
          5

          0
        • Mercedes
          Har Kl Donator Prikaži

          @Vettel, Perez nije kanta vozač, daleko od toga.
          Ali baš bih volio da znam odakle si ti zaključio da je Perez bolji vozač u utrci od Hulka?



          2
          2

          0
      • Sebastian Vettel 5
        Vettel-Ferrari Donator Prikaži

        @Har Kl Upravo iz njihove 3 zajedničke sezone u FI, drugi moj pasus o tome govori.

        To mi nije bilo drago za prihvatiti u tim sezonama, jer su mi navijački afiniteti uvijek na strani Hulka. Ali iz ove perspektive mogu reći da su pokazatelj tog njihovog omjera. Ako uzmemo i širi kontekst, Perez je prije i poslije tih njihovih zajedničkih godina u FI pokazao da je iz tih bolida izvlačio najbolje (do RB-a i Maxa kao momčadskog kolege), što je rezultiralo pobjedom u RP. Hulk to nikad nije pokazao, čak što više u odličujućim trenucima je ubrljao i upropastio si dobar rezultat i mogućnosti da stane na postolje. Mnogo se puta desilo u Perezovom slučaju, a Hulkovom ne, da bih bila slučajnost i poklopio se krivo ili pravo vrijeme trenutak.

        Ali ako se vratimo na izvornu bit mog komentara, Dani je zarad što veće diskreditacije Pereza dao referencu na jednu njihovu sezonu, koja mu odgovara, a kontekst je puno širi od onog što bi imalo smisla da opravda komentar “a tek šta mu je Hulk napravio u FI”, koji je i za sezonu 2014. promašen.



        4
        4

        0
        • Mercedes
          Har Kl Donator Prikaži

          Vidio sam ja iz kojeg perioda ti govoriš, ali mi nije jasno šta si vidio u tom periodu da tako zaključiš? Pitam jer ja to ne vidim. Ne smatram da je Hulk napravio Pereza budalom, ali bio je većim dijelom brži vozač. Broj podijuma (i pobjeda) jeste na Perezovoj strani, ali ostalo sve je na Hulkovoj strani.
          Evo sa reddita, gdje je neko napravio analizu rezultata gdje je isključio pouzdanost/ loša sreća iz kalkulacije
          https://www.reddit.com/r/formula1/comments/hmr8eo/nico_hulkenberg_vs_his_teammates_race_head_to/
          Nisam ovo provjeravao, ali slično i ja pamtim iz tog perida.

          Također ne znam gdje je to Perez prije Hulka izvlačio najbolje iz bolida? U Sauberu protiv Kobayashija? U McLarenu protiv Buttona?
          Za period poslije Hulka se slažem, Vozio je solidno pored Ocona i Strolla.

          Kasno sam pročitao drugi dio komentara …
          Ne slažem se sa @Dani da je Hulk rasturio Pereza, to sam i napisao u odgovoru. Ali nema mi ni smisla na nečije pretjerivanje, odgovarati pretjerivanjem.



          2
          2

          0
        • Sebastian Vettel 5
          Vettel-Ferrari Donator Prikaži

          @Har KL Vidio sam da je Perez izvukao više iz tog bolida, što se najbolje vidi iz najboljih rezultata u te tri sezone, FI bolidi su imali 4 postolja (2014 – 1, 2015 – 2, 2016 – 1), svih 4 je osvojio Perez. Pored postolja i bodovno omjer u te tri sezone je bio na strani Pereza (232 : 218).
          Bodovno su bili jako blizu, kao što su blizu i s tim omjerom u utrkama s reddita. Poštujem tu analizu, ali takva rubna statistika može rezultirati dosta većoj bodovnoj razlici u korist lošijeg vozača po tom omjeru, pa i 3:0 u titulama, pa mi nije baš najrelevantniji omjer, a pogotovo ne jedini po kojem se odlučuje koje bolji.
          Nisam sve analizirao, ali evo vidjeh da je Hulku tu 2015. inkrementiran omjer za Mađarsku u kojoj su obojica imali DNF (Hulku se raspalo krilo kao što tu piše, a Perez prvo imao sudar s Maldonadom, pa kasnije izletio zbog kočnica). Dok npr. Rusiju 2015. je vjerojatno izbacio iz računice, gdje je Hulk startao 5., Perez 6., Hulk se u prvom zavoju izvrtio ispred Pereza i onda ga Ericsson udario, pa obojica odustali, a Perez na kraju završi P3 tu utrku. Tako da, taj omjer nije baš najreprezentativniji, a ta situacija u Rusiji mislim da ide u prilog mojoj tvrdnji oko Hulkenberga i ključnih trenutaka… A imao ih je prije i poslije te tri godine u FI, nažalost.
          Rusija 2015 start: https://www.youtube.com/watch?v=iuJYVQF7fVE

          Perez je 2012. uzeo tri postolja, 2x drugi (jednom ispred njega bio Hamilton, drugi put Alonso).
          Hulk te godine upropastio dobru priliku u Brazilu… Protiv Buttona 2013. se nije baš pokazao Perez istina, ali svejedno je dotad već imao značajne rezultate.

          Razumijem da se ne slažeš sa komentarom od @Dani – a, rijetko tko bi vjerujem. Ali čudno mi je, u najmanju ruku, da moj komentar budi žustrije neslaganje već taj, toliko da moju tvrdnju (po tebi pretjerivanje) da je Perez bolji vozač u utrci stavljaš u istu ravan kao i njegov komentar.



          1
          1

          0
        • Mercedes
          Har Kl Donator Prikaži

          Znači ukupan broj bodova u tri sezone ti je bitnijih podatak nego @Danijev međusobni omjer u tri sezone? Možeš li nam dati ukupan broj bodova protiv Kobayashi (inače zvučno ime) da vidimo te solidne rezultate?

          Taj podatak o broju podruma stoji. Neke stvari je bolje i spretnije uradio, svaka mu čast, ali ako pregledaš utrke u njihovom sezonama, vidjet ćeš da u slučajevima kad obojica nisu imali nikakvih problema, Hulk je bio taj koji je bio brži. Perez s druge strane se uredno zahvaljivao na svakom Hulkovom odustajanju.

          Promijeni rezultate koji ti ne odgovaraju u toj statistici i opet nećeš doći do rezultata da je Perez bio brži vozač od Hulka.

          Pa zato što i ti biraš podatake koji ti odgovaraju da bi dobio ono što je nemoguće dokazati.

          Perez je solidan vozač nije problem što ga Max pere (prao bi on većinu), ali porediti njega sa Bottasom je čista smijurija. A u toj poredbi leži glavna caka ove rasprave 😉



          1
          0

          1
        • Bernie Ecclestone
          Dani Donator Prikaži

          Zanimljiva opservacija koja ne uključuje broj odustajanja u njihove 3 sezone. A glasi 10 Hulka naspram 4 Pereza. Po godinama 3-1-0 Perez : 2-4-4 Hulk.


          0
          0

          0
        • Jordan Forever Prikaži

          Mislim da je Perez dobar. Malo se konsoldirao, pocetak sezone super (4 podija u 5 utrka, od toga 2 pobjede), pa rupa od 3 utrke, pa sada 4 postolja u 6 utrka (s tim da je u Nizozemskoj nepotrebno dobio kaznu, inace bi imao 5 postolja). Moguce da do kraja sezone bude konstantan i skupi npr. 6-7 postolja.


          0
          0

          0
    • Fernando Alonso 14
      tapa-tapa Prikaži

      😏



      1
      1

      0
    • Narain Karthikeyan
      Narain Karthikeyan Prikaži

      Ti uvijek prvi moras komentirat.



      6
      5

      1
    • Kimi Raikkonen 7
      Ciki-F1 Pretplatnik Prikaži

      Znači tip je unaprijed napisao ovako dug komentar, jadno.



      8
      -1

      9
    • Honda
      blown diffuser Prikaži

      Kako mi je žao što nemaju 25 od 25 pobjeda, baš su morali tu jednu utrku zajebati da pokvare statistiku. Još onaj rekao da zašto oni nebi pobjedili na svih 10 utrka do kraja. :)



      5
      5

      0
    • Sergio Perez
      Ibarac00 Pretplatnik Prikaži

      @Dani ti nemaš pojma. Iznio se podatke koji tebi idu uz tvoj narativ… nepotpuno i loše .

      Button deklasirao Pereza ? O čemu pričaš, pogledaj opet sezonu 2013. Perez je u drugom dijelu sezone bio brži vozač.
      Perez je dobio nogu zato jer je McL bio frustriran tim što su sastavili kanturinu od bolida, a sezonu prije su imali dobar dio sezone najjači bolid. Perez se nije uklapao u njihovu korporativnu strukturu, a i Button je plakao par puta na Perezovu agresivu. Da perez je polupao par puta bolid te sezone, ali to nije bio glavni razlog otpuštanja pereza nakon jedne sezone. Za debitanta u ekipi protiv ustaljenog svjetskog prvaka odovzio je odlično. Perezova sreća što je napustio McL.

      Da uzeo si podatke Perez vs Hulk 2014. Imaš još dvije sezone i još 5-6 podija Pereza, gdje je Hulk kad je bio u prilici us*ao.



      2
      1

      1
  2. Ferrari
    peewoslav88 Prikaži

    odlična utrka, isplatilo se ići jutros na plažu ;) Ferrari izvukao maximum i prešišao Aston po bodovima, čini mi se. RBR standard. Merc boys pokupili kazne koje nisu ništa promijenile barem njima, Piastri izvukao deblji kraj. Albon odličan.



    4
    2

    2
  3. Fia
    Realista Prikaži

    Ocekivano. Dosta dobra utrka.
    Cestitke Leclercu (nije sarkazam). To je nesto sto bi i Max napravio. Utrkivanje do zadnjeg kruga. Nije bilo sudara, sve 5. Idemo dalje.



    29
    26

    3
  4. Michael Schumacher
    ZJ11 Prikaži

    Cestitke Maxu na novoj pobjedi i 10 za redom.

    Ferrariji su drzali napetost do kraja i skoro kurzsluss.

    Ove zalopojke he pushed me off su stvarno jadne.



    4
    2

    2
  5. Lewis Hamilton
    smr201 Prikaži

    Dobra Monza. Bravo za Maxa i RB na rekordu, dominacija čista bez kraja na horizontu. Smiješno koliko je RB brži, da Max u trećem krugu govori inženjeru nema straha ovaj već kliže okolo za Sainza.
    Ostatak borbi je bio dobar.
    Svi izvukli maksimume rekao bih.



    4
    4

    0
  6. Bernie Ecclestone
    Dani Donator Prikaži

    Hvala FIA-i na budget capu. Ovako barem imamo zanimljivo prvenstvo za razliku od prijašnjih gdje ga nije bilo. Možda da se zbrajaju bodovi svih mercedesovih motora protiv ferrarijevih i hondinih bi bio egal.



    24
    21

    3
  7. Mick Schumacher
    Ante Maras novinar Prikaži

    Max uz malo muke prvih 15 krugova do još jednog rekorda, svaka čast. Sainz Driver of the day, Leclerc Idiot of the day, protiv Pereza se branio kao neki mlakonja, ali zato se u napadima na Sainza pretvorio u prime Michaela Schumachera i zamalo glupošću izbio podij i velike bodove Ferrariju. Treba ga što prije dovesti u red. Sainz s druge strane lavovski protiv Maxa i Pereza, a i protiv momčadskog kolege. Piastri još uvijek zelen, iako zaslužena kazna Hamiltonu.
    Utrka osrednja.



    15
    1

    14
    • Fia
      Realista Prikaži

      Leclerc je od pocetka shvatio da se u ovoj trci bori protiv Sainza, a ne protiv Pereza. Normalno da gleda kako da zavrsi ispred Sainza. Pametno odigrao, samo malo falilo da uzme podij sto mu i bio konacan cilj.



      16
      12

      4
      • Aston Martin
        tiptronic Prikaži

        Samo malo falilo da …sjebe Ferrariu skoro 30 bodova.
        Idiot misli da je veci od Ferraria i cca 1.000 zaposlenih, da je njegov ego važniji nego njihov trud da mu daju bolid koji je zamalo zabio u Sainzov.
        Shvatam njegove frustracije ( ali to ne opravdava glupe poteze ) jer ne samo što nije Maksovom “mjestu” a vrijeme neumitno prolazi .. nego nije ni uspješniji u svom timu a to ga posebno boli.
        A Fred treba reagovati kao što je Stella u McLarenu .. da se ne smije dogoditi da su interesi pojedinca ispred interesa momčadi.


        0
        -4

        4
    • Ferrari
      bore1989 Prikaži

      mislim da je malo pretjerana izjava … ako se ne boriš, šta onda uopće radiš tamo? vidjelo se da je brži na kraju, normalno da će dat sve od sebe, pogotovo ako im je tim dao odriješene ruke… ti ne bi dao sve od sebe? i nije bio mlakonja protiv Pereza, kad ga je pratio pola utrke u drs-u i svejedno bolje očuvao gume od Sainza… kao što sam napisao u komentaru, mislim da je 2. i 3. bilo ostvarivo…



      4
      2

      2
    • Fernando Alonso 14
      tapa-tapa Prikaži

      Ante novinar kaže za jednog LEC-a da je idiot? Kako si možeš dopustiti ovakvu retoriku za bilo koga na gridu? Jad i bijeda frende!



      16
      14

      2
      • David Croft
        Ferrari Prikaži

        Kad je idiot.



        3
        -3

        6
      • Mick Schumacher
        Ante Maras novinar Prikaži

        Izbor riječi nije najbolji, ali obzirom na sve, ne mogu jednostavno razumijeti onaj kamikaza potez u posljednjem krugu. Razumijem da je htio biti ispred Sainza, ali jednostavno je morao shvatit da je Ferrari sad u situaciji da im je bitnije skupit što više bodova, a ne tko će biti ispred i očekuje se malo kolegijalnosti, bar zadnji krug ili dva



        12
        9

        3
        • Audi
          Alonso1983 Prikaži

          Zanči kraj zdravih očiju pravite od nas budale? Ok, potez je bio riskantan. Nije mu to trebalo u zadnjem krugu. No daj mi sad reci dali je dozvoljeno mjenjati smjer na kočenju? Jer upravo je to napravio Sainz i da je bilo kontakta išao bi mu dio na dušu? Dali je bilo prostora lijevo? Je. Dali je Sainz nakon pomjeranja Leclerca zatvorio taj prostor i onda se vratio nazad? Je. Riskirao je Leclerc ali je riskirao i Sainz tim potezom na kočenju. Stoga ako ćemo ih kriviti za ovo na kraju pa krivimo ih oboje. Nakon prvog napada Leclerca kada su izašli poravnati iz prve sikane Sainz je postavio bolid doslovno na koji centimetar od Lecercovog koji se drzao unutarnje strane pa je i tu skoro došlo do kontakta. Nije bilo odredbi, nisu ništa sjebali i donjeli su kući bodove. Obojica su vozili kao da sutra ne postoji no nemojmo se praviti slijepi. Dali se Perez žalio danas da Sainz mjenja smjer na kočenju? Onaj tlo to radi treba biti svjestan da također riskira kontak. Sainz je super dečko i odličan vozač no ima i on jako veliku dozu prgavosti koju pokaže kao danas i drago mi je zbog toga. No nemojmo samo pričati ono što nekome paše. Kada je Max to napravio Riciardu u Baku i ovaj ga pomeo je isključivo bila krivica na Maxu. To se ne radi jer onaj iza to ne očekuje pa onda ako pišete o nečemu bar napišite kako Bog zapovijeda. Leclerc je danas na kraju bio brži i svaki od tih vozača koji misli jednog dana da bi mogao biti prvak bi pokušao siguran sam 100%. Sudarali su se i Rosberg sa Hamom i Max sa Ricijem i Vettel sa Leclercom. Nebi bili ni prvi ni zadnji . Danas su se dva Mclarena udarila i čudo je da su prošli bez štete. Znači li to da se onda vozači iz iste ekipe trebaju samo vozati jedan iza drugoga? Kada im ne daju da se utrkuju ne valja kada se utrkuju ne valja. Meni je baš bio gušt vidjeti ih da se bore ovako. Ionako mi je nebitno dali će biti 3,4,5 na kraju. Ovako bar malo pokažu da im je stalo.



          15
          12

          3
    • Kimi Raikkonen
      drstrain Prikaži

      Ljudi se žale na to kad se na stazi zapravo nešto i događa? … wow

      Izgleda da je Mercedes postavio novi standard vožnje u krug bez pretjecanja.

      Imaš na gridu vozača koji je top 5 ikada po mnogima na forumu i koji skida rekorde o kojem se napiše 3 riječi ali zato je highlight utrke neki tamo Lec koji je skoro ispao budala…



      4
      3

      1
      • Niki Lauda
        wapi Pretplatnik Prikaži

        Nije skoro. Ispao je najveća budala. Zaslužio je jednom 5M€ novčanu kaznu. Takvi idoti znaju samo novce brojat, pa će to shvatit



        4
        0

        4
        • Kimi Raikkonen
          drstrain Prikaži

          Ha?
          Koje novce, o čem pričaš?
          Šta ga ti poznaješ osobno pa znaš kakav je?
          Pozdravi ga kad ga vidiš i reci mu da malo uspori idući put, da neke herc ne strefi od previše uzbuđenja


          0
          -6

          6
        • Niki Lauda
          wapi Pretplatnik Prikaži

          Moras biti sebicna retardirana budala da kad ti kazu da ne napadas da ti dalje nastavis i skoro slupas oba bolida. Umjesto 27 bodova mogla je biti nula, azbog cega, jer njegov napuhani ego ne moze podnijeti da nije brzi od kolege. Dakle zasluzio je kaznu u Ferrariju. Kladim se da bi to zapamtio.



          10
          8

          2
        • Marlboro
          Hey You Donator Prikaži

          ali realno bio je brzi…



          3
          0

          3
        • Niki Lauda
          wapi Pretplatnik Prikaži

          Da bio je brži zato što je pustio Sainza da se sam zajebava sa RBovima, a on se još i odmaknuo da slučajno Max ili Perez ne pomisle da ih ugrožava pa da se mogu koncentrirati na Sainza…. Vrlo sebična vožnja, ali Sainz je lisica. Dao on poslije izjavu sa smiješkom da je uživao u borbi s Leclercom….Baš si mislim da mu je bilo super što ga je kreten skoro pokupio u zadnjem krugu. Vasseur je rekao da će danas razgovarati s njima u tvornici…..



          10
          8

          2
        • Kimi Raikkonen
          drstrain Prikaži

          wapi, dok se Lec sam zajebavao prošle godine sa Red Bullovima Sainz se vozio 20 sekundi iza njih. Di si onda bio sa komentarima?

          To što je Sainz razvalio gume u nemogućoj misiji zadržavanja Red Bulla iza sebe je napravio i Lec već 100 puta te je očito naučio lekciju i isključivo zbog staze koja je takva kakva je nije ispred Sainza, na bilo kojoj drugoj stazi di je DRS malo efektivniji bi ga prošao odavno.

          Ako je tu itko ispao glup i nasilan je Sainz koji je mijenjao poziciju na kočenju i Maxu i Perezu i Leclercu jer Lec je do sada imao podosta duela i ne sjećam se da je ikad bio nasilan ili nekoga izbacio iz utrke.



          7
          6

          1
        • Niki Lauda
          wapi Pretplatnik Prikaži

          Ferrari odavno nije bio u ovoliko dobroj poziciji prema RBu. Charles je odigrao vrlo netimski. Da su obojica pružili otpor RBu možda bi bili 2. i 3 ili barem 2. i 4. A i da su obojica spalili gume Russell je ionako bio predaleko…. Dakle uz timsku vožnju LEca Ferrari je mogao imati 3 ili 8 bodova više. S obzirom na zaostatak prema Mercu, dobro bi im došlo. Mislim da mu mnogi u garaži neće zaboraviti ovo danas. Skoro ih je koštao 27 bodova. To se jednostavno ne radi samo zbog vlastite statistike. A i FV i CS su dali vrlo simptomatične “izjave sa smješkom” kako su uživali. Apsolutno sam siguran da FV nije uživao, kao što niti ja (navijač SF od 1976.) nisam uživao jer pogled na tablicu kaže da tih 27 bodova jako treba, a ne da je svejedno kao recimo RBu.



          4
          3

          1
        • Alain Prost
          Alain Prost Prikaži

          Ima jedna Gibonnijeva… svi su išli naprid, samo ja sam iša nazad…
          Da Leclerc zna za to..


          0
          0

          0
        • Audi
          Alonso1983 Prikaži

          Wapi nemoj biti smješan. Već je bilo obrnutih situacija gdje je Sainz također pokazao da ga ne zanima previše timska igra . Npr lani na VN Britanije je dobio nove gume a Leclerc ne. Traženo je od njega da pokuša zaštiti Lelerca a Sainz je napao prvom prilikom i bacio ga “vukovima”. Mogao je tim i drugacije odlučiti tko će dobiti nove gume. Jednom prilikom nije dao Leclercu zavjetrinu kad je ovaj trebao uzvratiti. Svi su oni sebični do bola, samo neki to slabo prikrivaju a neki malo bolje. I jedan i drugi nebi marili ni trunka kad da bi mu kolega odustao samo da bude bodovono ispred 100% sam siguran u to. Ferrari kao prvo ne zna timski strateški odigrati ni kad je Vettel 1/1 u borbi za naslov a Kimi ne pa gdje će znati kad se ne bore za ništa. Ferrarijevim vozačima je cilj da jedan bude ispred drugog na kraju . Leclerc barem pokušava za razliku od nekih koji su znali kružiti cijelu utrku za nekime bez pokušaja. Na kraju balade radi čega gledamo f1? Ne gledamo je radi nečije dominacije koje traju već skoro 2 desetljeća. U toj dominaciji uglavnom neki drugi vozač kupi ostatke onog boljeg a iza njih se tobože odvija nekakva borba koja bi trebala biti uštogljena zbog čega? Najbolje da onda ni ne voze jer , mogli bi se sudariti sa nekim drugim na stazi.



          3
          2

          1
        • Niki Lauda
          wapi Pretplatnik Prikaži

          @Alonso1983
          Situacije koje ti spominješ mi se sad ne da kopat po snimkama i analizirati kontekst. Danas je danas. To da igraju timski ili ne igraju – postigli bi bolji rezultat da igraju, ako im to momčad ne zna “objasniti” milom ili silom onda su si sami krivi.

          Na kraju dana, dobili su uputu “no risk”, a ovaj ga ide u zadnjem krugu pretjecati i skoro ih obojicu izbaci. Također uputa je bila pogrešna, trebala je glasiti “hold position”. Tako to rade šefovi koji znaju svoj posao. FV se upucava navijačima, ali ja bi rekao na krivi način. Ne mogu si zamisliti navijača Ferrarija koji uživa u borbi dva Ferrarija da zamijene poziciju. Jer zbroj bodova je isti, a cijela operacija može završiti s jednom ili dvije nule. Pa je kao takva potpuno nepotrebna. Mlada su oni momčad, budu naučili.



          3
          3

          0
        • Audi
          Alonso1983 Prikaži

          Wapi ono što ti u cijeloj situaciji ne vidiš kao i jos neki ovdje ne da je Leclerc probao preteći gdje je bilo mjesta mada vjerovatno teško izvedivo. A onda se Sainz pomjerao na kočenju i to je dovelo do onako riskantnog poteza. Bilo je tu par poteza između njih dvojice o kojima bi se dalo pričati. Uglavno , da se Sainz nije pomjerao na kočenju pred Leclerca, nebi sigurno došlo do onakvog paljenja guma. Obojica tu imaju krivice. Btw i kod “pravih” šefova ala Horner ili Wolf su njihovi vozaci napracili isto ili gore u više navrata. Koliko me pamćenje služi napravili su to također Vettel i Leclerc u par navrata gdje su jedan ili drugi bili krivi. Evo sudarili su se McLareni u nedjelju a kroz bližu povijest i Force Indije, Alpine međusobno. Sudarali su se i Red Bullovi Vettel i Weber u sezoni gdje je Vettel bio do kraja u igri za naslov. Sudarali su se i Button i Lewis u McLarenu dok je Mclaren bio jak. Nema tu ništa do sefova nego do toga koliko su vozači sebični i tvrdoglavi Koliko vidimo na gridu ih je popriličan broj. Isto tako vjerovatno mnogi zapamte neke stvari pa prvom prilikom vrate nazad kao Max Perezu lani. Timski igrači su oni gdje imas prvog i drugog vozača gdje svaki zna što mu je posao kao nor Ham Bottas ili Max Perez. Sainz i Leclerc se žele pokazati jedan kontra drugoga i očito da momčad ne želi jednog ili drugog odabrati kao no1 ili no2. Čim ni jedan od njih nije no2 automatski ni jedan se ne želi podrediti za tim. Tim ih plaća i cilj su bodovi no bore se oni i za sebe na ljestvici za poredak vozača. S obzirom da se kroz povijest više cijenila titula vozača nego konstruktora vjerovatno i sami vozači smatraju da je njihova pozicija važnija od one timske. Npr đabe Alonsu sve dobro što napravi kad ne moze on nadoknaditi bodove koje ne sakupi Stroll. Jedino što mu preostaje je gledati sebe na tablici vozača. A isto tako mislim da boli kiki Hama ili Maxa za tablicu konstruktora. Oni žele svoje ime kraj naslov prvaka kao i Ferrari. Ovo, bili 3,4,5 je za jedno ime kao Ferrari nebitna stvar na papiru koje se nitko neće ni sjećati za par godina. Da se Ferrari bori za naslov onda bi ova tvoja priča imala smisla. Evo meni je kao navijaču Ferrarija tako svejedno dali su na kraju 2,3 ili 4 . Biti drugi je samo prvi medu onima koji su izgubili. Nitko ne pamti one ekipe koje su izgubile u ligi prvaka finala. Pamte se pobjednici i to je Ferrarijev ultimativni cilj. Dok god nisu u igri za naslov nemaju oni nikakav veliki rizik nečega. Ako su lani mogli uprskati bareb nekoliko pobjeda, što može biti gore od toga? Znaci Ferrari može strateški ukenjati pobjede u Monacu , Mađarskoj, Engleskoj ili im se zapale motori na p1. Kad čovjek kao Leclerc doživi toliko peha koliko je doživio vkerovatno ga boli kiki dali će negdje izgubiti još pokoji bod kad mu je ekipa rasula već stotine bodova. Već u drugoj utrci u Ferrarijimu mu je izmakla pobjeda zbog meh problema u Bahreinu. Pa te godine u Rusiji zbog SC pa jos par kvarova i loših strategija. Većina nas bi na njegovom mjestu vjerovtno pukli kao kokice. Naravno da ovim textom ne zelim opravdati one koji su se zbubali u kolegu. No Max se zvao crashstapen a govorili su da nikad ništa neće napraviti jer je u glavi propuh. I onda sa konkurentnim bolidom totalni zaokret a sa dominantnim lagano kruzanje do pobijeda. Max je bio gori od njega do 2021. Ni jedan šef u F1 nije imao vozače bez tenzija ako su u kokošinjcu bila “dva pijetla”.



          3
          2

          1
        • Niki Lauda
          wapi Pretplatnik Prikaži

          Webberu nije produljen ugovor nakon tog sudaranja. Zak Brown je izjavio da je sudar dva McLarena neprihvatljiv i da će o tome pričati u tvornici. Alpine je promijenio cijelu upravu momčadi, nakon sudaranja gotovo svaku trku, jer međusobno sudaranje je simptom ludila vozača ili lošeg upravljanja momčadi. Izgleda da su zaključili da im vozači nisu ludi :) OK. znam u Alpineu je bilo još 300 dobrih razloga za promijeniti upravu…

          Nije niti Ferrariju svejedno koliko novca dobiju od F1. Zašto bi prosipali milijune dolara radi nečega za što je momčadi zaista ravno ko Bačka – koji od vozača je 3., a koji 4. A još manje je svejedno manjim momčadima gdje je vrlo gusta borba za poziciju.

          Naravno, navijačima Ferrarija (uključujući i mene) je neuspjeh kad SF nije prvak, ali to je pomaknut sustav vrijednosti. Pazi! Oni se utrkuju od Biograda do Zagreba i onda zadnji dođe minutu ili dvije nakon prvog. To je razlika između kante i Lorda te šampionskog bolida i vrhunskog pilota.



          6
          6

          0
        • Honda
          zekohonda Donator Prikaži

          @wapi
          weber i vettel su se sudarili u turskoj 2010.
          ne znam za idi jedan drugi njihov sudar dok su bili timske kolege.
          može pojašnje za ovo o ne produženju ugovora nakon sudaranja za sljedeću godinu s obzirom da je weber vozio do 2013. za rb?



          1
          1

          0
        • Lewis Hamilton
          smr201 Prikaži

          Mene više zanima da je situacija obrnuta da li bi Sainz imao zeleno svijetlo za napad kao Leclerc?
          Nisam baš siguran



          2
          2

          0
        • Niki Lauda
          wapi Pretplatnik Prikaži

          @zekohonda
          Skleroza. Očito se krivo sjećam. Ali Webber je otpao jer su odnosi s njim bili sve napetiji. On je mislio da je materijal za prvaka i da treba biti ravnopravan Vettelu, a Marko se s tim nije baš slagao.

          @smr201
          Prilično sam siguran da prije dvije godine ne bi, niti bi početkom prošle godine. Ali nešto se promijenilo krajem 2021 – Jean više nije predsjednik FIAe, pa je onda i sineku malo pala moć u pritiskanju politički nikad slabijeg Ferrarija.



          1
          1

          0
    • Renault
      zd1400rt Prikaži

      Leclerc Idiot of the day

      Tu titulu nosi Hamilton. A Leclerc koji je bio brži cijelu utrku se utrkivao. To se radi u utrkama. Zato ih i gledamo.
      Za razliku od nekih, nije nikome uništio utrku niti je ikoga zatukao van staze.



      19
      4

      15
      • Lewis Hamilton 44
        NRteamLH44 Prikaži

        Tu titulu isto nosiš i ti na pulsmediaF1



        7
        2

        5
        • Renault
          zd1400rt Prikaži

          U nedostatku činjenica, kulture i zdravog razuma, na kraju dana, čovjeku ostane samo vrijeđati. 👍



          8
          1

          7
        • Lewis Hamilton 44
          NRteamLH44 Prikaži

          Dobro si sebi odgovorio. Šta drugo možeš nego vrijedjati najboljeg vozača ikada.



          6
          -1

          7
        • Kimi Raikkonen 7
          Ciki-F1 Pretplatnik Prikaži

          Nitko Schumachera nije spomenuo.



          21
          15

          6
        • Lewis Hamilton 44
          NRteamLH44 Prikaži

          Niti će ga iko za 30 godina spomenuti kao najboljeg. Evo i dan danas kada se ovde pomenu imena Fangia,Clarka,Laude, svi samo iznose statističke podatke, za poredjenje. A statistički Schumacher nije najbolji, hvala



          3
          -15

          18
        • Vw
          Crni molo Prikaži

          Nije nitko ni spomenuo u kakvoj je Schumacher konkurenciji osvajao zadnja 3-4 naslova



          5
          1

          4
        • Jordan Forever Prikaži

          Schumacher nije statisticki najbolji samo zato jer je nekoliko sezona vozio bolide koji nisu bili u stanju boriti se za naslove i zato jer je nekad bilo manje utrka u sezoni, manje bodova se davalo i bili su puno češći kvarovi. Čak i tako, Schumacher je osvojio u prvom stintu (istinskoj karijeri) 7 naslova u 15 sezona (a ukupno 7/18). Osvojio je dva naslova s Benettonom što je nečuveno. Što je još bolje, jedne sezone s Ford motorom, druge s Renaultom (pothvat koji nikad do tad nitko nije napravio: dva naslova zaredom s istim timom i razlicitim motorima). Tih godina pobjedio je momcadske kolege u kvalifikacijama 56 puta za redom ako se ne varam. Ima 12 pobjeda manje od Hamiltona, lako je zakljuciti da bi imao vise pobjeda od Hamiltona da su tad sezone trajale jos 5 utrka vise i da nije bilo toliko kvarova u to vrijeme u odnosu a danasnju F1, posebice u zlatno vrijeme 2000-2004.



          18
          16

          2
        • Bernie Ecclestone
          Dani Donator Prikaži

          Koliko je Šumi imao kvarova od 2000-2004. da su ga koštali pobjeda?



          4
          4

          0
        • Jordan Forever Prikaži

          Monako 2000. je primjer. Da ne kazem kvar u Japanu 2006. u predzadnjoj utrci zahvaljujuci kojem je Alonso prakticki osigurao naslov. Kvarovi su bili cesti 90-tih.



          5
          4

          1
        • avalon Prikaži

          Dani …. “Koliko je Šumi imao kvarova od 2000-2004. da su ga koštali pobjeda?” lukavo postavljeno pitanje jer za odgovor bi trebalo kopat . kad si to već pita onda vjerovatno znaš i odgovor . a ako ga znaš zašto nisi napisa npr … u 5 sezona MS je ima 2 kvara koja su ga koštala pobjede .
          ali da preformuliram tvoje pitanje npr ovako … koliko je odustajanja ima MS u 10 sezona ferraria , a koliko LH u 10 sezona merca ? za razliku od tebe koji samo pitaš ja ću dat i odgovor … MS je u razdoblju od 1996. do 2006. odustaja 32 X , LH u razdoblju od 2013. do 2023. je odustaja 11 X= gotovo 3 X manje odustajanja od MS ;) OK , računa sam 2023. koja još nije završena pa se možda desi da LH u preostalih 8 trka ima neko odustajanje .
          imaš listu od 687 vozača F1 i postotak njihovih odustajanja i šta misliš di je LH na toj listi ? 3. je na toj listi sa 8,95 % odustajanja , manje odustajanja on njega ima je samo max chilton sa 8,57 % i roberto merhi sa 7,7 % odustajanja ALI njih 2 zajedno odvozili su 48 , a lewis 324 trke . da su njih dvoje odvozili zajedno 324 trke ka lewis 100% sam siguran da bi on bija vozač sa najmanje odustajanja u POVIJESTI F 1 među ovih navedenih 687 vozača .
          nisu samo kvarovi oni koji koji mogu koštat pobjede jer u koju kategoriju stavit “trošak pobjede” kad i ako te neko izbaci iz trke ? to se npr desilo MS u austriji 2000. starta je sa P 4 , na samom startu je doša na P 3 i onda ga je zonta izgura sa staze . možda ti možeš špekulirat bi li ili ne MS u preostalih 70 krugova pobjedija sa P 3 ili ne bi . ili iste godine u njemačkoj kad je starta sa P 2 i u prvom krugu ga je lupija fisico i izbacija iz trke . ma znam , da se to nije desilo teško da bi MC sa P 2 u 45 krugova preteka izvrsnog coultharda :) :) :) naravno , bitni su samo kavrovi zbog odustajanja koji te koštaju pobjede , a ako ti neko sje*e trku i moguću pobjedu to se ne računa zar ne Dani ?
          nevažno je i šta je u 10 sezona ferraria MS odvozija 187 , a LH će krajem ove sezone ( također 10 godina) odvozit 223 GP – a tj 36 trka više . LH ima 12 pobjeda više od MS teško da bi MS u ovih 36 trka “manjka” u odnosu na lewisa odnija poneku pobjedu jer nije on bija taj “kalibar” pobjednika ka LH zar ne Dani ?



          14
          11

          3
        • avalon Prikaži

          NRteamLH44 …. “A statistički Schumacher nije najbolji, hvala.” tu se slažem ALI statistički ako gledaš % , a ne brojke ni LH nije najbolji… hvala .



          9
          7

          2
        • LukaOJ Prikaži

          Kazete da Schumacher ima manje pobjeda od Hamiltona jer se prije vozili manje utrka. Hamilton ima 324 utrke, Schumacher 306. 18 utrka vise ima odvozeno, znaci od polovice prosle sezone. Kad je ostvario zadnju pobjedu u karijeri imao je manje odvezenih utrka od Schumachera isto kao i kad je prestigao Schumacher po broju pobjeda



          2
          0

          2
        • Jordan Forever Prikaži

          Ima razloga za vjerovati u to. Schumacher je pobjedio u 66 od 118 utrka u sampionskim sezonama (56%), a Hamilton u 68 od 134. Dakle, govorimo o 7 sezona za jednog i drugog i razlici od 16 utrka 7 najvaznijih sezona. S postotkom 56% Schumacher bi pobjedio jos otprilike 8-9 puta, tj.bio na oko 100 pobjeda. Tu su i drugi detalji, npr. Schumacherova statistika daje krivu sliku zbog razsoblja 2010-2012. U primeu bi dakle stigao do 100-tinjak pobjeda samo u sampionskim sezonama da se vozilo jos 3-4 utrke godisnje, a kamo li jos u sezonama kamo nije osvajao naslove. U svom primeu, do 2006. Schumacher je pobjedio u 37% utrka, a Hamilton u 31,8%. Stoga, da, da je odvozeno jos 60 utrka npr. u tih 15 prime sezona, Schumacher bi vjerojatno imao oko 20 pobjeda vise, a to je nekoliko vise od Lewisa.



          4
          4

          0
        • Bernie Ecclestone
          Dani Donator Prikaži

          @jordan forever
          Pitanje je koliko bi još puta pobijedio Šumi s obzirom da je ipak Rosberg u tim sezonama (mercedesovim) bio bolji vozač.
          @avalon hvataš se za slamke sa tim postocima. Jer u svemu ostalom je Hamilton bolji od Šumija. Nego nekako si smetnuo s uma ( kada već forsiraš broj odustajanja) u koliko je utrka Šumi profitirao odnosno pobijedio zbog odustajanja svojih rivala, a koliko Hamilton. Rekao bih da bi se iznenadili.



          1
          0

          1
    • Ferrari
      sfzd Donator Prikaži

      Nema tu nikakve muke. RB je samo čekao da njihove gume ostanu u boljem stanju od konkurenata. Praktički u isto vrijeme Max rješava Sainza, a Perez Russella. Tu je jedina borba bila za treće mjesto i Lec je od početka išao u tom smjeru. Sainz se dobrom vožnjom i konfiguracijom staze koja mu je išla u prilog obranio i čestitke na tome. A što se tiče ovih “idiotizama” neki ljudi bi se trebali sami sa sobom dogovoriti što misle o team orderima, “Botasima”, vozačima s trkačim DNA i slično. Valjda se bira od situacije do situacije kad će se koji slaviti.



      3
      2

      1
      • Mick Schumacher
        Ante Maras novinar Prikaži

        Koliko god nekima bili mrski, pa i meni, u nekim situacijama sam za team orders, kao što je ova, kao što je bilo u Belgiji 1998. jer su veliki bodovi u pitanju.



        3
        2

        1
        • Jordan Forever Prikaži

          Belgija 1998. to su bili moji Jordani. Posljednja pobjeda Damona Hilla prevagnula je u odnosu na potencijalnu prvu pobjedu Ralfa Schumachera. Za Jordan ogromnih 16 bodova (47% svih bodova koje su osvojili te sezone). Team orders su po meni legitimni, ali za Jordan je ta 1-2 pobjeda neusporedivo vaznija nego Ferrarijevih 3-4 danas. To se ne moze bas nikako uspoređivati osim nacelno da je tim nesto odlucio. Cak treba uzeti u obzir da je u Belgiji bio potop, hipotetski da je bilo suho i sigurnije, mozda bi izostao team order. Kako bilo Hill je ostao u Jordanu 1999. i bio nevidljiv, a Ralf je isao u Williams. Jordan je imao dobar bolid te godine i da je Ralf ostao umjesto Hilla mozda bi jos kakav bljesak imao Jordan.



          2
          2

          0
        • Nigel Mansell
          drv Prikaži

          Slažem se da su neke situacije za team orders, ali ovo nije jedna od njih.
          Ni Sainz ni Leclerc, a ni Ferrari kao tim, se ne bore za titulu, nego samo za poredak u sredini. Nije nebitno, ali nije ni supervažno. Protiv RB ispred sebe nisu imali šanse, a Russel iza njih ih nije ugrožavao. Po meni je ovo idealna situacija da im se dozvoli da se međusobno malo ispušu, naravno uz dovoljno pažnje da ne dođe do sudara. I stvarno, nije ni bilo kontakta, a ni opasne situacije osim one zadnje možda. Moram priznat da mi je bilo zanimljivo za gledati.

          Osobno, mislim da je u samoj utrci Leclerc bio brži, ali je Sainz bio brži kroz cijeli vikend ukupno, što je onda, uz dobru obranu, pretočio u bolji uspjeh na kraju.



          3
          2

          1
        • Ferrari
          sfzd Donator Prikaži

          ili, kako bi se reklo: “It’s called a motor race, OK? We went car racing” :)



          1
          1

          0
        • Sebastian Vettel 5
          Vettel-Ferrari Donator Prikaži

          @drv Važno je toliko da su sad treći u peretku, 11 bodova ispred Aston Martinom i s još uvijek prihvatljivim zaostatkom za Mercedestom, tj. dovoljno važno da ne riskiraju sudar vlastitih bolida u zadnjem krugu, zarad ega vozača, a nepromijenjenog bodovnog učinka ekipe.
          Leclerc se vozio dobar dio utrke na sekudnu ili dvije iza Sainza, Sainz je cijelo to vrijeme trpio pritisak RB-a, dok Leclerc nije ni pokušao ostvariti priliku za napad. Pustiti nakon svega toga da riskiraju sudar njih dvojice, ne bi trebalo biti prihvatljivo iz kuta ekipe. Ako žele da zamijene pozicije vozači nek im onda jasno dadnu instrukcije, ovako su nejasno dali Leclercu šansu da si nahrani ego.



          2
          2

          0
    • Jordan Forever Prikaži

      Glede dvoboja Ferrarija… meni je najbitnije da su i Carlos i Charles izjavili da im je bio gust utrkivati se, da su uzivali u dvoboju. Carlos je pritom pohvalio Charlesa da je izuzetan trkac, na razini Maxa i Checa.



      1
      1

      0
  8. Vw
    Crni molo Prikaži

    Ovi Talijani su šeprtlje,utrka kasni 20 minuta jer nisu u stanju prije trke maknuti tsunodin bolid,katastrofa



    2
    -11

    13
  9. Michael Schumacher
    VRSV546 Prikaži

    Perez na kraju dosta brzi od Maxa vjerovatno Max vozika laganini
    Ferrari dobra trka, dobro su se nosili s RBR i lijepo ih namucili prvi ove sezone u kojem je Max mora se pomucit za prolaz.
    Lecrerc znan da je bolje bit na postolju ali nekad nevalja glavom kroz zid naplatit ce ti se to ( iako je borba bila vrhunska)
    Hamilton amaterska greska ali je uspio izvuc maximum.
    Albon ucio od Alonsa i napravio jos update na Defensive skill



    17
    15

    2
  10. Formula 1
    tomz Prikaži

    Čestitke Max na 10 in na row, ali i njemu i Sergiju i RB-u na 15 za redom. Svaka čast.
    Carlos odličan ovaj vikend, odvozio baš do limita tog bolida na ovoj stazi.
    Kako je rekao jedan forumaš, Leclerc baš ispao sivonja.



    8
    0

    8
    • Renault
      zd1400rt Prikaži

      Leclrec je bio brži cijelu utrku i normalno je da pokuša. To i je svrha utrkivanja.
      Isto kao kada je sporiji Ricciardo pobijedio utrku iako je Norris bio za nijansu brži. Takva je priroda staze, a i ovih bolida.
      Carlos je bio bolji u kvalama, ali u utrci Leclerc je bio za nijansu brži. Na nekoj drugoj stazi gdje bi DRS bio efektniji, skinuo bi ga.

      U svakom slučaju obojica su odradili lavovski posao. Odličan rezultat za Ferrari s obzirom na ostatak sezone.



      11
      4

      7
      • Formula 1
        tomz Prikaži

        Slažem se da je trebao pokušati i bilo je ok vidjeti da nije bilo nikakvih timskih naredbi više krugova zaredom, nego su ih pustili da se utrkuju. No nakon nakon onog upozorenja na radiju (doslovno ulazak u zadnji krug) lik zalocka možda i sva 4 kotača i skoro završi u bolidu ispred, i to u situaciji gdje nikakvog prolaska/prostora nije bilo, već je doslovno išao na silu, potpuno nepotrebno. Da su se sudarili, bila bi baražna paljba…

        Također, vidjeli smo kako se Leclerc borio s RB-om, za razliku od Carlosa, koji je napadima uporno odolijevao. I više zaslužio taj P3 danas. Ovaj je samo oportunistički probao, kad je Sainz već uništio gume braneći svoju/timsku poziciju.



        19
        17

        2
      • avalon Prikaži

        zd1400rt …. “Na nekoj drugoj stazi gdje bi DRS bio efektniji, skinuo bi ga.” ovo mi baš nije jasno s obzirom da je monza jedna od najbržih ako ne i najbrža staza u F 1 sa 2 duga pravca pa ne vidim na kojoj bi stazi DRS bija efektniji kako pišeš . ako tu leclerc nije uspija “skinut” carlosa ne znam na kojoj stazi bi to uspija uz pomoć DRS – a . ili možda i nije bija nijansu brži od carlosa , a možda se carlos i vješto branija ?



        3
        2

        1
        • Renault
          zd1400rt Prikaži

          Veći downforce znači (ajmo reči) nakošenije krilo i obrnuto.
          Otvaranjem krila koje je pod velikim nagibom oslabađa se puno više otpora, nego na krilu za Monzu.

          S druge strane, nisam uzeo u obzir da ga je Leclerc lako pratio jer je imao mogućnost korištenja DRSa i Saintzovu zavjetriniu koja puno tamo znači.

          Malo s odmakom od utrke mogu reći da je Saint odlično vozio i zaslužio rezultat.



          3
          2

          1
        • LukaOJ Prikaži

          npr. u Abu Dhabiju bi bez problema to rjesio ili u Bahrainu, Monza jest najbrza staza, ali nije najlaksa za preticanje


          0
          0

          0
        • Nigel Mansell
          drv Prikaži

          “Na nekoj drugoj stazi gdje bi DRS bio efektniji, skinuo bi ga.”

          Monza je jedna od najbržih staza, i zato je downforce bolida minimalan. Stražnje krilo je samo po sebi najmanje moguće, i zato je razlika između otvorenog DRS-a i sa zatvorenim DRS-om također najmanja.

          To je činjenica, iako ne znam jel bi Leclerc usprkos tome uspio u nekoj drugoj situaciji, ili sa nekim drukčijim DRS-om. Činjenica je i da se je Sainz sjajno branio i da je Leclerc bio brži. Odlična trka i odličan duel njih dvojce i drago mi je da nisu odlučivale timske odredbe. A najdraže mi je da se nakon toga ostali nasmijani i u dobrim odnosima (barem prema van).



          3
          2

          1
  11. Renault
    zd1400rt Prikaži

    Show utrka!

    Max 10 pobjeda u nizu. Nitko sretniji od mene s obzirom da je rekord skinuo od lika koji je dvije klase ispod njega.

    Carlosu svaka čast na štopanju Leclerca cijelu utrku.

    Norris se žalio da je Pisatri sporiji. Poklonili mu undercut da bi vidio da ni on ne može ništa protiv Williamsa. I to sve je gledao Pisatri kojeg je presvijetli koštao dobre utrke. Kazna od 5 sekundi za nekome uništiti utrku je ono u najmanju ruku tragikomedija.

    Najveće čestitke Albonu, dao je sve od sebe i odličan rezultat. Svaka čast i Williamsu na bržem bolidu.
    Vjerujem da su svi ovi skokovi nekih momčadi rezultat ograničenog budžeta gdje oni bogati ne mogu tek tako lupati s nadogradnjama i tako slabijima ne dati šansu da koji put ovako zablistaju poput Williamsa i McLarena.



    12
    -10

    22
  12. Ferrari
    bore1989 Prikaži

    da se bar cijeli tim toliko bori, koliko su se Sainz i Leclerc borili u zadnjim krugovima 😅 koliko su samo griješili i jedan i drugi u želji za postoljem… nekako imam dojam da je i 2. i 3. mjesto bilo ostvarivo…monza nikad ne razočara…i kako sada objasniti ovakvu formu danas Ferrarija u usporedbi sa nekim drugim stazama di su bili znatno lošiji?



    8
    8

    0
  13. Excisys Donator Prikaži

    Čapljina već tradicionalno u prvim redovima, trebao bi im ferrari poklonit paddock karte.



    40
    39

    1
  14. Ferrari
    Mrgud Prikaži

    Pozdrav za kralja iz Čapljine..na tren sam pomislio da ove godine ništa, kad ono ipak nije razočarao 👍🏻🙂



    47
    47

    0
  15. Vw
    F1fan001 Prikaži

    Super utrka…
    Zasto Ferrari nemoze biti ovako sabran svaku utrku ?
    Sainz zasluzeno…
    Čestitke Max-u



    11
    9

    2
  16. Charles Leclerc 16
    Disorder Prikaži

    Cestitke maxu potpuno ocekivano ,dobra borba ferrarija sa njima steta ali nema sanse da ih itko skine ove sezone ,albon isto dobar hamilton takoder u zadnjih par krugova sredia 5 sekundi kazne,bespotrebna borba carlosa i charlesa al eto zavrsili su utrku i sad smo 3 u konstruktorima ,drago mi je vidit hercegovca i ove godine sa zastavom :)



    12
    12

    0
  17. Vw
    Crni molo Prikaži

    F1 je brutalan i nepravedan sport gdje mnogi vrhunski i talentirani vozači poput leclerca nikada neće biti prvaci



    1
    -2

    3
  18. Lauber Prikaži

    F1 je postala totalno nezanimljiv sport unatrag nekoliko godina. Dominacija jedne momčadi i onda još gore jednog vozača ubija ikakvu draž za gledanjem. Još gore je to što ga ništa ne može zaustaviti. Da starta sa začelja bio bi prvi. Danas ne postoje mehanički kvarovi kao nekad, ovo je jednostavno dosadno. A onda još imaš i ekipe poput Red Bulla, Ferrarija i Mercedesa, ma zapravo bilo koja ekipa kojoj su bitni rekordi i koja bi zabranila borbu među svojim vozačima. Pa ukinite im dominaciju i napravite show. Utrkivanje, borbe, pobjede. Danas 20 minuta odgođen start zbog jednog bolida kojem je prdnuo motor. Totalna glupost i dosada.



    4
    -12

    16
  19. Honda
    blown diffuser Prikaži

    Nije tako loša utrka bila evo što sam ja primjetio:
    Nitko nije koristio soft
    Nije bilo kiše
    Jedan bolid odustao prije samog starta
    Tri kruga zagrijavanja (grijači za gume nisu ni trebali)
    Ovaj sa zastavom Čapljina je opet ukrao show (sigurno neki mazohist-fanatik)



    12
    11

    1
  20. Lewis Hamilton
    Mercedes team Prikaži

    Ja neznam sto se Fittipaldi i jos par njih ogorjelih navijaca Mecke bune.
    8 godina,8 jeb… godina je Mecka imala najbrzi bolid,pokidali sve rekorde pa sada ako jedan tim dominira sezonu,dvije nista ne valja,a prije je kao valjalo,bilo ful zanimljivo.
    Imamo utrkivanje ostalih ekipa di neznas ko ce di zavrsit osim mozda Strola.
    Kazne su glupost jer kad nekom unistis utrku ne mozes dobit za nagradu samo 5 sec.
    PS: Prestanimo se vracat na 2021 jer da je bilo po pravilima od prve utrke mozda bi nazalost MV osigura naslov par utrka prije kraja.



    27
    24

    3
  21. Antonio Giovinazzi
    Osella Prikaži

    Jarno Trulli je imao još jednu odličnu utrku u bolidu Williamsa.

    Svaka čast na vrlo dobrom 7. mjestu!



    7
    7

    0
    • Carlos Sainz 55
      Tudum Donator Prikaži

      Volio bih vidjeti boljeg vozača u drugom Williamsu umjesto Sargeanta, čisto da znam di mogu rangirati Alexa.
      U ovom trenutku djeluje jako moćno.



      12
      12

      0
      • Jordan Forever Prikaži

        Znam da sam puno puta to rekao, ali kad bi barem doveli Micka Schumachera. Bilo bi zanimljivo vidjeti kako bi odvozio s ovim sve boljim Williamsom. Bolji od Sargeanta bi sigurno bio. Mozda bi izazvao Albona koji put u kvalifikacijama i utrkama i osvojio ponesto bodova.



        9
        9

        0
        • Niki Lauda
          wapi Pretplatnik Prikaži

          Imao je Mick nekih poteza po kojima se dalo naslutiti da nije debil, ali imao je nesreću da za šefa ima najvećeg debila kojeg sam ja vidio u F1. Na žalost mislim da je njegov problem što je jedini vozač koji nema nikakvo zaleđe. Willy Weber je u penziji, a mamu nitko ne šljivi. Ako ga Toto ne smjesti u Williams, nek se primi knjige….



          10
          10

          0
  22. F1Bosnia Prikaži

    Čapljina rules 🤘😆



    8
    8

    0
  23. Pastor Maldonado
    perodeformero Prikaži

    Svaka čast Ferrariju.
    Nije se osramotio, bar pred svojom publikom.
    Srećom su morali samo jednom u box pa se smanjila šansa za caffe gelato brake tehničara.
    U zadnjem dijelu ih je Buda čuvao kada već nije htio ili se usudio taktičar iz boksa zabraniti im borbu do smrti.

    Red Bull
    Sa Maxom je bilo onako kako kako je samo moglo biti.
    Toliko se vidjela razlika u kvaliteti između Maxa i Pereca samo po pretjecanjima.
    Max je u glavi imao uvijek imao kalkulaciju za par zavoja unaprijed, a Pereca je Sainz vozio kao malo dijete dok nije ostao bez guma.
    Perec se jednostavno nije mogao približiti još te dvije desetinke prije ciljne ravnine da mu može uletjeti u unutarnji dio staze i preći ga.
    Za iskorištavanje vanjske strane staze i pretjecanje u drugoj DRS zoni on jednostavno nije sposoban (u odnosu na Maxa)

    Koja razlika u tjedan dana.
    Imali smo najsporiju utrku s najviše zavoja i najbržu utrku s najmanje zavoja.

    MC Laren se još nije “zagdladio” do kraja.
    Neke staze im jednostavno ne leže.
    Imali su možda nakon Aston Martina najvišu postavku zadnjeg krila.
    Muče ih brze staze, s malo zavoja i brzi zavoji.
    Nikako se nisu mogli približiti Albonu da ga preteknu.
    Muči ih potrošnja guma.

    Slična, ako ne i gora stvar je i sa Aston Martinom.
    Aston Martin definitivno pati u brzim zavojima i potrošnji guma.
    Usput Alonso nije imao sreće.
    Hulkenberg ga je pretekao na startu i dok je vratio mjesto
    izgubio je mogućnost DRS-a gotovo do samog kraja utrke

    Po Mercedesu se (cijele sezone) najbolje vidi razlika u postavkama za kvalifikacije i utrku.
    Na utrci su puno bolji.
    Malo mi ide na živac kada dobra momčad dobije 5 sekundi kazne (dakle ništa)
    Pogotovo ono ulijetanje sa stražnjim kotačem na kočenju. To Hamilton majstorski radi. Kada uspori bolid dovoljno da ne može jako poskočiti razvali konkurentu krilo, gumu…
    Još kod Russela mogu razumjeti 5 sekundi
    Nitko nije stradao.
    Ali Hamilton je uništio drugom vozaču utrku.
    Da je netko s nižeg startnog grida dobio bi min. 10 sekundi ako ne i “drive trougt”

    p.s. Opet ja oko Alonsa
    Sve su pokrivali. Od borbe za prvo mjesto do začelja.
    Samo im je nekako izmaknula borba za deseto mjesto u trenutku kada je maksimim događanja u utrci bio da se Russel približio na sekundu dvije…
    A u isto vrijeme Alonso vozi 0,2 sekunde iza Hulkenberga i pretekne ga.
    8 krugova to nisu primijetili dok se nije pojavila ponovljena snimka pretjecanja.
    Onda su rekli. Ah da Alonso se vratio na svoje mjesto.
    A kada je Hamilton izašao na svježim gumama.
    “Alonso mu neće biti problem……
    Naravno da neće.
    Od tada propuštanjem bržeg Hamiltona je Alonso uspio početi koristiti DRS i zaradio još jedno mjesto. Mogao je i dva (i ne samo on) da je Hamilton dobio pravednu kaznu.

    Kad smo već kod njega. Nešto ste me malo trolali kada sam uvrstio i Hamiltona u par vozača koji imaju u sebi ukodirane pokrete koje radiš bez razmišljanja da spasiš bolid ili kod pretjecanja. Ima on to još u sebi itekako.



    5
    3

    2
    • LukaOJ Prikaži

      Zaradio je mjesto jer je Piastri morao mjenjat krilo



      1
      -1

      2
      • Pastor Maldonado
        perodeformero Prikaži

        Kako god, pred kraj kada je dobio malo DRS-a stigao je je Norisa, stisnuo bi i Piastia,, a svi od Albona do Alonsa (možda i dalje) su trebali napredovati za još jedno mjesto da je pravde.


        0
        -1

        1
    • Fernando Alonso
      junior Prikaži

      Sto se tice Alonsa…na Twiteru sam vidio video kako bolid izgleda u brzim zavojima…pogotovo Lesmo 1 i 2
      Zadnni kraj plese i samo se ceka kad ce se okrenut bolid. Bolidu Aston Martina nikako ne pase low drag setup jer izgube totalno balans. Singapur bi im trebao odgovarati, a Alonso tamo briljira kao što je i prošle godine. Postoji šansa za podij.


      0
      0

      0
  24. mika50 Prikaži

    Super Max iz druge galaksije! Konačno perec i svakako bravo za Ferrari


    0
    -1

    1
  25. Williams
    Davor13 Prikaži

    Cestitke Maxu na pobjedi i jos jednom rekordu, ali mislim da je ipak Albon taj koji je trebao biti vozac dana, 30 kruga drzati brzi bolid iza sebe i to bez ijedne greske, i to na stazi koja omogućava preticanja, svaka cast, naklon do poda



    7
    7

    0
  26. Jody Prikaži

    Max zasluženo i rekord
    Sainz ❤️❤️duboki naklon
    Leclerc nekorektan, pazi se karme
    Alonso nebitan
    Classic Hamilton, nebitan i prljav kad ne ide drugacije



    8
    2

    6
    • Niki Lauda
      wapi Pretplatnik Prikaži

      Hamilton se prebacio u royal mode. Nije on više prljav. On kad je nebitan onda je velikodušan. Jako mu je bilo stalo da se Piastriju ispriča za sudar koji je bio njegova krivica…. Dakle, skužio je da kad nije za pobjedu da je svejedno i da može graditi image plemenitosti…



      14
      12

      2
  27. OnlyAlonso Prikaži

    A tko je to nama ljubomoran,ha?????kako te nije sram Toto??



    2
    1

    1
  28. Dietrich Mateschitz
    toky13 Donator Prikaži
    x1

    They’ve won 14 races this year and it’s an incredible record, but you can’t just put it down to the car. This guy is special.” izjava D.Hilla.
    Gasi sve.
    Motaj kablove.



    11
    10

    1
    • mika50 Prikaži

      Super Max iz druge galaksije 😀



      1
      0

      1
    • Fernando Alonso
      junior Prikaži

      Jel moguce….jel sanjam..
      Da je to Hill rekao..covjek koji bi radije prodo bubreg nego pohvalio Maxa.
      Ne znam kako tako jedan prvak u finim zrelim godinama moze biti tako subjektivan u komentiranju
      Okej mi je da voli Lewisa, ali postuj i Maxa i kad ga treba pohvalit..pohvali.



      1
      0

      1
      • LukaOJ Prikaži

        Pa nije lik s Marsa pao da sad prica kako je za sve zasluzan bolid a ne Max, sam je osvojio titulu i bio vozac. To samo maloumni navijaci bez mozga pricaju kako bi svatko uzeo titulu sad ili u Mercu Hamiltonovom ili Ferrariju Schumacherovom



        1
        1

        0

Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Pretplati se Doniraj jednokratno

Stvaramo uspomene zajedno!

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.