Šef McLarena Zak Brown vjeruje da njegova momčad nema više velikih nedostataka za popraviti i da će nakon infrastrukturnih nadogradnji imati sve spremno za osvajanje prvenstva.
Trenutni voditelj tima Andrea Stella preko zime odradio je temeljit pregled odjela dizajna u Wokingu. To je rezultiralo otkazom za tehničkog direktora Jamesa Keya, restrukturiranjem vodstva i dovođenjem Davida Sancheza iz Ferrarija te Roba Marshalla iz Red Bulla. S revidiranim vodstvom na mjestu, McLaren je unaprijedio svoj trenutni MCL60 od onoga što je na početku sezone bio jedan od slabijih bolida na gridu do bolida koji je na čistu brzinu osvojio postolja na Velikim nagradama Britanije i Mađarske uz plasman među prva tri u sprintu u Belgiji neposredno prije ljetne pauze.
Izvršni direktor McLaren Racinga Zak Brown također je pokrenuo izgradnju novog zračnog tunela i simulatora u Wokingu. Brown vjeruje da će njihov završetak popuniti kritične rupe nakon čega će momčad biti sposobna za uspjeh u prvenstvu u sljedećih nekoliko sezona.
„Mislim da, osim stalnog finog podešavanja, nema velikih praznina kao što smo imali zadnjih pet godina.“
„Neimanje vlastitog zračnog tunela, 20 godina star simulator te zaostajanje u CFD tehnologiji, to su bile velike rupe. Sada će se ovdje raditi o finom podešavanju.“
„Ne postoji ništa u što gledamo, a da je poput, ‘Trebamo novi zračni tunel’. Sve će to biti postavljeno.“
Međutim, Brown kaže da se glavne prednosti neće u potpunosti očitovati do 2025. godine, s obzirom na vrijeme potrebno da se nove nadogradnje integriraju i optimiziraju.
„Ono što nam treba u ovom trenutku je vrijeme da se sve to spoji, kultura, komunikacija. Ali nećemo davati puno najava [o dodatnim nadogradnjama].“
„Potom će se raditi samo o usavršavanju, učenju, poboljšanju. Ali do 1. siječnja ćemo imati sve spremno da budemo momčad spremna se boriti za prvenstvo. Samo nam treba malo vremena.“
„Imamo drugačije vodstvo i strukturu. Također imamo nove ljude koji dolaze, što bi trebao biti još jedan doprinos našem učinku.“
„Iako sada stvari dolaze u pogon, poput zračnog tunela, tek od 2025. će sve zapravo krenuti od čistog lista papira s novom strukturom i ljudima na mjestu. Rob Marshall, David Sanchez – oni ne počinju prije siječnja.“
„Naš bolid za 2024. je već u izradi s našom trenutnom infrastrukturom i bez konačnog punog tima. Dakle, bit će to 2025. Ali pogledajte za što smo sposobni s onim što imamo.“
„Prilično sam ponosan na sve što je tim napravio. Dakle, sve što donosimo je aditiv, samo više konjskih snaga, koje bismo onda trebali vidjeti na djelu 2025.“
ZAK BROWN
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Hmmm, čim se tako busa u prsa nešto je mutno.
Ok je to imati svoj zračni tunel i ostalo.
Ali takve stvari ne mogu dati rezultate odmah.
Zasada su imali tri dobre utrke (istina zadnje tri)
Uskoro ćemo vidjeti da li mogu zadržati taj tempo
ili je to samo bio bljesak sreće čudnih situacija na zadnjim utrkama
(stalno ima-nema kiše…)
Da se razmemo. Želim im da nastave s novootkrivenom brzinom i tempom.
Što je veća gužva pri vrhu to su napetije utrke.
8
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Poenta je sto su imali prije te tri utrke. Pa nije kisa, Pero, te rezlutate donjela.
Imao je i Aston vise od toga, pa vidimo sada… Kakva steta ustvari. Sto nije nastavljeno, pa da tuku dobavljaca.
1
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ok, mi navijači ne možemo znati pravu istinu i što se događa u tvornicama bolida.
Možemo samo pretpostavljati po načinu i vremenu nečijeg govora ili tako nešto.
Uostalom bliži se nastavak prvenstva.
Već sam napisao, što više dobrih momčadi naguranih kvalitetom jedna blizu druge, to bolje i napetije po utrke i prvenstvo. jer, maknimo R.B. i prvenstvo se žestoko razmahalo između 4-5 momčadi željnih podija i ukupnog drugog /trećeg mjesta.
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
“Sve se zna”, jedino je Lando Noris hiii
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
This time in two years …
4
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne vidim razlog da ne pobjede sve utrke do kraja sezone.
4
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ee jos motor svoj da imate.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
F1 sport gdje dominira jedan bolid. Pratiš desetljećima kako bi se kleo na osnovu jedne do dvije sezone da to ipak nije tako :)
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Na kraju se nadaš da će doći i do dominacije tima za kojeg navijaš.
0
1