Charles Leclerc bio je zadovoljan potrošnjom guma na jučerašnjoj VN Belgije, gdje je nakon starta s pole positiona stigao do trećeg mjesta, samo iza dvojice Red Bullovih vozača.
Velika potrošnja guma jedna je od glavnih boljki Ferrarija, no Leclerc kaže da se u zadnjih par utrka situacija poboljšala.
“Malo je prerano za reći [je li problem riješen], ali imali smo dvije ili tri utrke u kojima smo bolje čuvali gume. Mislim da danas to [potrošnja guma] definitivno nije bio razlog zbog kojeg smo završili tako daleko iza Red Bullova, mislim da su jednostavno bili brži.”
“Što se tiče čuvanja guma, nismo imali ogromnu potrošnju. Također, u usporedbi s Mercedesom iza mene, imao sam kontrolu nad svojim gumama.”
“U tom pogledu se činilo dobrim. I dalje moramo biti oprezni oko toga jer ponekad, posebice u vrlo specifičnim uvjetima, ispadnemo iz optimalnog radnog okvira guma i onda se podosta mučimo.”
Leclerc je nakon drugog mjesta u Austriji osvojio deveto mjesto u Britaniji, sedmo u Mađarskoj i peto na sprintu u Belgiji. Treće mjesto u glavnoj utrci na Spa bio mu je treći ovosezonski podij, a zanimljivo je da je sva tri ostvario na sprint vikendima.
Još jedan veliki problem Ferrarija su strategije, no ovog puta su samo pratili što konkurencija radi, a to im je jučer bio Lewis Hamilton.
“Morali smo reagirati na Lewisove poteze, a onda bi Red Bull krug kasnije morao reagirati na nas. Zato smo svi bili na istoj strategiji, jer su svi reagirali na nečiju strategiju.”
“Naša strategija bila je temeljena na Lewisu i nastojanju da ga zadržimo iza sebe do kraja utrke. Imao je dobar tempo, ali činilo mi se da ga imamo pod kontrolom.”
Charles Leclerc
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne vidim zasto Leclerc ne bi pobijedio u preostalih 10 utrka.
35
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne vidim kako ce ikad bit prvak 🫣
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kao ni Piastri ni Norris ni Russell.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mora se priznati da je u odnosu na Hamiltona lijepo pratio tempo i uvijek je držao distancu. Mogao je raditi iste stintove kao i Mercedes. Naravno pri kraju stinta Hamilton je uvijek profitirao tako što je prvi otišao u box i onda na dugom krugu uzimao Leclercu 1.5 do 2 sekunde.
6
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Tih 1,5 do 2 sec je mala cijena za ispravnu strategiju koju su ovaj put “kupili” od Mercedesa.
Da su sami odlucivali sigurno bi bilo kao i inace.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nije nitko ima neku veliku potrosnju.
Ali ajde lijepo je za cut da ste sporiji zbog cistog pacea a ne zbog guma, do sljedece utrke.
A problem naravno da nije rjesen, zasto bi ga rjesili preko noci ako vec godinama ne ide. Samo jedna ekipa je to preko noci bila sposobna odradit.
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Glavni problem Ferrarija su ljudi. Prvo dovesti prave ljude i tek onda mogu u analizu i rješavanje problema.
1
1