Alpine trenutno prolazi kroz novo restrukturiranje rukovodećeg osoblja, a četverostruki prvak Alain Prost, bivši vozač Renaulta i neizvršni direktor ekipe iz Enstonea, kritizirao je njihov pristup u zadnjih nekoliko godina u intervjuu za L’Equipe.
Laurent Rossi je nakon dvije i pol godinu na mjestu izvršnog direktora premješten na posebne projekte kompanije, a zamijenio ga je Philippe Krief koji je ranije ove godine stigao u Alpine. Ubrzo je objavljeno i da će nakon VN Belgije ekipu napustiti šef F1 ekipe Otmar Szafnauer, sportski direktor Alan Permane i glavni tehnički direktor Pat Fry koji odlazi u Williams.
Prost je rekao da ga stanje francuskog tima rastužuje i osvrnuo se na njihovu strukturu:
“Zaslužuje bolje i ima sve što treba za uspjeh. Vjerujem da se jednostavno treba osvrnuti na prošlost kako bi se shvatilo što je pošlo po krivu.”
“Ako pogledate velike uspješne priče unazad 30 godina, vidjet ćete jednostavnu strukturu, suprotnu industrijskom organigramu, izgrađenu oko triju i četiriju snažnih ličnosti u kombinaciji s pobjedničkim vozačem.”
Francuska legenda kao primjere je navela Ferrarijevu ekipu sa Jeanom Todtom, Rossom Brawnom i Michaelom Schumacherom, Mercedes s Totom Wolffom, Nikijem Laudom, Jamesom Allisonom i Lewisom Hamiltonom te Red Bull s Christianom Hornerom, Adrianom Neweyjem i Sebastianom Vettelom, odnosno Maxom Verstappenom. Dodao je kako su sve te ekipe iznad sebe imale direktore kompanija koji su razumjeli i davali adekvatnu podršku F1 timu, što je upravo ono što Renault ne daje Alpine F1 Teamu.
“Red Bullova odluka da odbije suradnju s Porscheom proizlazi iz toga da nisu htjeli prepustiti velike odluke upravi, ljudima koji ne razumiju F1.”
“Koliko sam samo puta tijekom vremena u Renaultu na hodnicima sjedišta u Boulogne-Billancourtu čuo da je F1 jednostavan sport kojim možete upravljati od kuće.”
“To je bila velika greška, kao što je dokazano zadnjim direktorom, Laurentom Rossijem, kojeg je Luca de Meo prije tjedan dana uklonio.”
Rossi je ranije tijekom godine otvoreno kritizirao čitavu F1 ekipu, a ni s Prostom se nije rastao u dobrim odnosima.
“Laurent Rossi je najbolji primjeri Dunning-Krugerovog efekta, nesposobnog menadžera koji misli da može prevladati svoju nesposobnost arogantnošću i nedostatkom humanosti prema svojem osoblju.”
“Bio je šef Alpinea 18 mjeseci i mislio je da sve zna od samog početka, što nije moglo biti dalje od istine. Njegovo upravljanje zaustavilo je zamah koji je ekipa sagradila od 2016. s podijima i pobjedom.”
Potpredsjednik Alpine Motorsportsa Bruno Famin postavljen je na mjesto privremenog šefa ekipe, a šuška se da je kandidat za stalno mjesto bivši šef Ferrarija Mattia Binotto. Direktor Alpineove akademije Julian Rouse preuzeo je mjesto privremenog sportskog direktora, a tehnički tim vodit će Matt Harman. Prost se nada da će promjene biti pozitivan šok za ekipu, no nije uvjeren u skori uspjeh.
“Pogledamo li Renaultove uspjehe, pronaći ćemo čovjeka – Flavija Briatorea i legendarnog vozača – Fernanda Alonsa, s podrškom menadžerskog tima, Patricka Faurea i Louisa Schweitzera koji su tada implementirali filozofiju u kojoj stručnjaci brzo donose odluke.”
“Zanimljivo je vidjeti da velike kompanije često pozivaju F1 direktore na konferencije vezane uz menadžment kako bi govorili o reaktivnosti i fleksibilnosti. Rijetko je obratno… [kada menadžere kompanija zovu da govore o F1]”
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Stanje na stazi čak i nije toliko loše koliko bi očekivao na temelju tih silnih promjena u vodstvu ekipe svakih par godina. I dalje mislim da je Prost-Budkowski bila solidna kombinacija, ali Rossi je to sve rastjerao.
Nadam se da će im proći onaj pokušaj s izjednačavanjem motora, jer nisu toliko daleko od Ferrarija i Mercedesa
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nekako ne vjerujem u renaultove tvrdnje da kaskaju 20 do 30 konja. Pa na ravnicama su jako učinkoviti.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
nije uopće to bitno koliko snage ima motor i slično, stvar je glavnog menadžmenta renaulta, koji realno nije zainteresiran za f1…. ne kužim zašto su oni i dalje u f1? ovako bacaju novce za ništa, lošim rezultatima snižavaju vrijednost brenda, ili neka prodaju momčad, neka se fokusirju na izradu motora (ali barem za još jednu ekipu), ili neka se u potpunosti maknu iz f1 i gotovo…
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa prodali su dio vlasništva nad timom “Deadpoolu” (točnije ulagačkom fondu u kojem su ulagači između ostalih i Deadpool, Creed I “onaj treći kojem nikako ne mogu zapamtiti ime”)
Do sada je Reynolds bio dosta uspješan u svojim investicijama (znao je postaviti prave ljude na prava mjesta) tako da možda ima nade za “Alpine – Wrexham” 😎
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne znam. Čovjek ima iskustva.
Valjda je u pravu.
Opet, nakon vozačkog umirovljenja kada je krenuo u
organizatorske vode momčadi, nije se proslavio.
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A uzeo je slabu momčad Ligiera. Htio je da to bude svefrancuska momčad (pogon Peugeota umjesto Mugen-Honde koja je tad bila na vrhuncu 1998. i 1999., sponzori Gauloises, za vozača Panis i sl.). Ali uz katastrofu Peugeotovog motora se urušilo i ostalo. Na kraju je prešao na Ferrari motore i mrvicu oživio, ali tad su se sponzori opcenito vec razbjezali nakon napada na SAD 2001. Pazi, u zadnjoj sezoni Prost je osvajao bodove 3 puta po tadasnjem sustavu (4 boda i 9.mjesto u konstruktorima). A u top 10 su ulazili 13 puta u 17 utrka. Odnosno, danas se bodovi dijele sakom i kapom pa djeluje kao da kad si dvaput 8. da si nesto napravio (osvojio 8 bodova). Po današnjim mjerilima u zadnjoj sezoni 2001. Prost osvaja 46 bodova, a to je debelo bolje od AlphaTaurija, Williamsa, Haasa i Alfa Romea danas koji su sretni kad ulaze u Top 10. Za usporedbu, Alpine je ove sezone dobio 45 boda u 11 utrka ne racunajuci sprinteve te je komotno 6.
18
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
OK, drago mi je pročitati ovako u komadu njegove rezultate nakon vozačkog umirovljenja..
Nisam ga direktno pratio, samo ono što bih čuo na utrkama ili pročitao po portalima.
A navijao sam za njega kao vozača osamdesetih… do kraja vozačke karijere.
0
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Alaine oprosti… ali ne bendaju te 3 %…
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Prost i Lauda su uvijek izgledali da su veoma bistri ljudi za sve tipove organizacije. Mislim da bi eventualno Vettel trebao pokušati tako nešto. Lik je dosta sabran i može dosta kritike otrpiti na svoj račun, dok zna pohvaliti druge ljude i cijeniti tuđi uspjeh.
10
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
ma možeš ti biti sposoban i pametan koliko hočeš, al stvar je u tome koliko ti glavni menadžment dopusti da upravljaš i da se ne miješaju u tvoj posao… na menadžment mislim na samu upravu tvrtke a ne na vodstvo momčadi… za vrijeme schumija, brawn i todt su više manje imali slobodne ruke (ok, to je ferrari, potpuno druga priča), ali npr mercedes, lauda i wolf… imali su tj wolf još uvijek ima određenu autonomiju vođenja ekipe, ovako kad neki woke menadžerčić se mješa u stvari koje ne razumije, sve pada u vodu..
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Šteta kaj nitko ne pokušava angažirati Jordana. On mi se uvijek činio kao sposoban šef ekipe.
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A tek osoba na mom avataru. On je najveća legenda.
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A da. On je Mourinho formule 1.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Slažem se :) Eddie je bio dosta sposoban. Lijepo se držao do 2002. i kraha partnerstva s Hondom koje je došlo u vrijeme odlaska DHL-a i Deutsche Posta iz F1. Da nije na brzinu osigurao Fordove motore i nanovo ugovor s Benson & Hedgesom, propao bi u roku odmah. Na kraju je izdržao još dvije sezone.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zanimljiv osvrt ovog Profesora.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
najveći problem danas je što su nekada na vodeća mjesta dolazili ljudi koji su imali, više ili manje, iskustva u samom utrkivanju tj kužili su kako stvari funkcioniraju na samoj stazi… dokle god uprava neke tvrtke ne postavi pravu osobu s iskustvom i karakterom, kojoj vjeruju, na vodeću pozijciju u momčadi, rezultata neće biti i to je to… renaul je ekipa koja je svijetle dane jedino imala sa alonsom i briatoreom (i pod brendom lotus sa kimijem), a ostalo žali bog novaca koji su ulupali u projekt… možda bi trebali momčad prodati i ostati samo proizvođači motora, od 2026 se mijenjaju pravila, možda bi za njih bilo bolje takav potez, budući da u ogru dolaze veliki igrači poput forda (RB) i audija (sauber), audi, koji ima dodatan motiv u vidu mercedesa kao konkurenta, te je za očekivati da će puno truda i znanja i love uložiti u f1 projekt stofga se može očekivati daljnji pad Alpinea/Renaulta
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ma Prost je legenda ovog sporta. Spada u sam vrh ljudi koji su digli ovaj sport. Bernie, Schumacher, Champmann, Todt, Brawn, Newey, Senna, Lauda, Toto…
1
1