Vikend u Mađarskoj je pokazao da Aston Martin ne ide u dobrom smjeru

Izdvojeno

Ante Vetma

Prije 11 mjeseci 3 min 9 komentara

Ako je itko još sumnjao nakon Velike nagrade Velike Britanije – vikend u Mađarskoj definitivno je dokazao da je Aston Martin krenuo u pogrešnom smjeru što se tiče razvoja bolida unutar sezone.

Fernando Alonso i Lance Stroll donijeli su zajedno samo tri boda sa staze za koju se smatralo da će im najbolje odgovarati još od VN Monaka. Ekipa koja ima šest pobjedničkih postolja u prvih osam utrka u nekoliko je zadnjih tjedana pokazala da je nešto pošlo po zlu jer su osvojili samo 9 bodova u dva GP vikenda.

Šef ekipe Mike Krack kaže da su uvjereni da će se vratiti:

“Trebalo nam je par tjedana da identificiramo probleme i da ih potvrdimo. Što se događa – dođete na jednu stazu i iskusite nekakve probleme. Zatim dođete na drugu stazu i ti problemi su malo drukčiji i zbog toga jednostavno ne znate što se događa.”

“Uvijek trebate pričekati malo kako ne biste otišli u smjeru da donosite nove dijelove na bolid samo zato da biste ih donijeli. To nikako ne želimo. No, prilično smo uvjereni da ćemo se poboljšati kroz narednih nekoliko vikenda.”

Krack kaže da je VN Mađarske bila dokaz da njihov bolid više onako brz kao što su njihovi rivali:

“Mislim da je Mađarska bila zadnja slagalica puzle jer smo očekivali biti kompetitivniji na toj stazi, a nismo bili. To je bio dokaz da smo krenuli u pogrešnom smjeru.”

Nakon ovotjedne Velike nagrade Belgije slijedi stanka od četiri tjedna, a Krack kaže da će im za oporavak trebati još nekoliko utrka:

“Identificirati probleme i onda poduzeti prave korake i proizvesti potrebne dijelove traži nekoliko tjedana posla.”

Uskoro nam slijedi i Velika nagrada Italije koja je opet karakteristična staza:

“Monza je posebna staza, mislim da se tamo ne treba previše eksperimentirati. Imat ćemo nešto nadogradnji za sve utrke i probleme ćemo rješavati korak po korak. Ne mogu reći kad će se riješiti jer ćemo u Belgiji dobiti još neke nove informacije.”

Kompleksnost trenutnih bolida otežava razvoj, kaže Krack:

“Ovi bolidi su nevjerojatno kompleksni i ne radi se samo o dodavanju downforcea. Karakteristike bolida poput dupinjanja ili opterećenja podnice su bitne stavke. Mislim da je postalo vrlo, vrlo kompleksno poboljšavati performanse. Ne radi se samo o downforceu nego i o balansu.”

“Koristiti izgovore poput ograničenja budžeta je u ovom stadiju malo neobično. Za nas to ne vrijedi. Pokušavamo razviti bolid, shvatiti ograničenja i poraditi na njima. Pokušat ćemo donijeti nagoradnje koje bi riješile te probleme u nadolazećim utrkama.”

Također, ne slaže se s Fernandom Alonsom da je Aston Martinu naškodio Pirelli s uvođenjem novih specifikacija guma:

“To bi bio lagani izgovor, zar ne? Vidimo da postoje male razlike u gumama, ali su uvedene na temelju sigurnosnih razloga i svi su u istoj situaciji. Mislim da ne bismo trebali koristiti ovo kao izgovor za naš tempo jer ćemo na ovim gumama voziti u nadolazećim utrkama. Prema tome, trebamo naučiti lekciju i ići dalje. Bilo bi vrlo jednostavno reći da su gume krive.”

“Uvijek se radi o kombinaciji faktora i morate ih identificirati. Mislim da smo kroz proteklih par tjedana napravili dobar posao po tom pitanju, a sad će nam trebati vremena da to popravimo.”


Odgovor

9 komentara

  1. Pastor Maldonado
    perodeformero Prikaži

    Imam jednu malu zamjerku kod prevođenja “novih” pojmova u Formuli 1.
    Recimo pojam “dupinjanje”.
    Zar nije jednostavnije, ljepše i književno reći “poskakivanje”

    Isto je bilo sa “ruljenjem” guma. Smislilo se 3/4 grbave riječi. Ako mediji baš nisu htjeli koristiti pojam “mrvljenje guma” mogli su uzeti hrvatski rječnik pa umjesto “ruljenja” iskoristiti riječ “runjenje” (npr: runjenje kukuruza)

    Ne kažem da to potječe s ovog portala. Najčešće ti pojmovi kreću silovanjem hrvatskog jezika na TV prijenosima utrka.

    Ovo pišem zato da eventualno potaknem novinare meni dragog portala da se ne boje domaće “uravnilovke”
    Da se ne boje pokušati smisliti bolju riječ za neki novi pojam koja bi ga točnije i književno ispravno opisala.



    21
    20

    1
    • Mclaren
      LH44 Donator Prikaži

      Jooj meni je dupinjanje jako glup pojam od pocetka. Skakanje/poskakivanje puno jednostavnije.



      11
      11

      0
    • Fia
      Realista Prikaži

      Preduhitrio si me. Vidim da neki novinari na portalu pisu “poskakivanje”, jedino veliki vođa Vetma inzistira na “dupinjanju.”
      Pitanje za Vetmu: Zasto jednostavno ne odustanes od propalog pokusaja smisljanja nove rijeci za nesto sto se moze opisati vec poznatim rijecima? Jel toliko tesko reci: Pokusao sam, ipak ne zvuci dobro i nije najbolje prihvacena rijec. Idemo dalje.

      Znam da ima onih kojima je svejedno sta pise, njima je sve u zivotu svejedno i to nije moj đir.
      Na ovom portalu se dosta inzistiralo i jos uvijek se inzistira neki kodeks ponasanja, kvalitete clanaka i rasprava. Onda mislim da je u redu da se odbaci izmisljena rijec od strane novinara koja apsolutno ne znaci nista i nije prihvacena.



      6
      5

      1
  2. Audi
    Alonso1983 Prikaži

    Ja više ne kužim ništa oko tog razvoja. Pričali su Mercedes godinama ih ne može nitko stići. I tako smo svi mislili. I onda u ovoj eri Red Bulla Ferrari skoči na prvo mjesto iz mrtvih , no ajde tu je bila promjena pravila. Pa se dogodi početkom ove sezone AM koji je preko zime preskočio nekoliko ekipa. Šlag na torti u pola ove sezone je McLaren koji je u početku sezone djelovao kao onaj od 2015 da bi preskočio sve i bio prvi do RB a. Dali se onda može napredovati puno ili ne? Svi nešto pričaju trebaju ovo , trebaju ono . Teško je nadoknaditi toliki zaostatak i onda dođe netko tko ih sve po….. Napredovati se očito može ako dovedeš prave ljude na pravo mjesto i onda kreneš korak po korak riješavati probleme. Koliko sam pratio McLaren je doveo par dobrih ljudi u svoj kadar i to polako daje rezultat.



    1
    1

    0
  3. Fia
    Realista Prikaži

    Mislim da Alonso pri izjavi o gumama malo na PR nacin pokusao zastitit Aston Martin od medijskih natpisa, jer je ocito da su promasili razvoj bolida. I onda dođe Krack i prdne glupost. Ne govori se sve za medije.



    3
    3

    0
    • Kimi Raikkonen 7
      Pitstop Prikaži

      Vidiš meni je puno draže to što jer rekao Krack; da bi bilo sve puno lakše ako bi problem bio samo u gumama. No bullshit, no PR. Nije Alonsov posao da se bavi PR-om. Samo što on voli sebe stavljati ispred svih u momčadi


      0
      -1

      1
  4. Renault
    Renault_F1_team Pretplatnik Prikaži

    Može li vijest da su Permaine i (Bogu hvala) Otmar napustili Renault. Bogu dragom hvala!


    0
    -1

    1

Stvaramo uspomene zajedno!

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.