Odlična utrka u Austriji: Verstappen uvjerljiv, na podiju Leclerc i Perez

Izdvojeno

Ante Vetma

Prije 12 mjeseci 3 min 96 komentara

Max Verstappen je u Austriji pred domaćom Red Bullovom publikom došao do svoje 42. pobjede u karijeri. Nizozemac je vodio uvjerljivo većim dijelom utrke, a tu je poziciju ispuštao samo nakon odlaska na promjenu guma. Charles Leclerc bio je drugi, a Sergio Perez treći.

Apsolutnu samouvjerenost dokazali su kad je Verstappen dva kruga prije kraja ušao u boks po nove gume i najbrži krug iako se na stazu vratio samo 3 sekunde ispred Charlesa Leclerca. Promjena je obavljena savršeno, a Verstappen je potom bez problema odradio najbrži krug na soft gumama.

Verstappen je danas odlično odradio prvi krug utrke i odmah se osigurao od mogućih napada Charlesa Leclerca. Također, je sigurnosni automobil izišao na stazu zbog izlaska Yukija Tsunode na šljunak – i nastavak utrke je odradio bez problema.

Utrka se počela ubrzano razvijati kad je Nico Hulkenberg zaustavio svoj Haas na vrhu prvog zavoja u izletnoj zoni zbog gubitka snage u motoru. To je dovelo do virtualnog sigurnosnog automobila, što je dobar dio vozača iskoristilo za prvu promjenu guma, iako je to bio tek 13. od 71. kruga utrke.

Zanimljiv duel u prvoj fazi utrke imali smo između Charlesa Leclerca i Carlosa Sainza koji je danas bio brži vozač Ferrarija, ali nije imao dopuštenje napasti svog timskog kolegu. Sainz je kasnije izgubio vrijeme zbog dvostrukog zaustavljanja tijekom VSC, a onda i zbog kazne od 5 sekundi koju je zaslužio zbog čestih izlazaka izvan staze.

Lewis Hamilton danas je bio uvjerljiv u usporedbi s nevidljivim Georgeom Russellom, ali je u svom klasičnom stilu toliko prigovarao na bolid da je Toto Wolff barem u dva navrata morao izići javno na team radio. U jednom od tih navrata mu je poručio da zna koliko je bolid loš, ali ga je pritom i zamolio da ga svejedno vozi.

Jako dobru utrku imao je i Lando Norris. Britanac je u nadograđenom McLarenu pokazao da je ekipa napravila sjajan posao, a Oscar Piastri ne može dočekati da i on dobije isti bolid na raspolaganje. Norris se borio s Hamiltonom i sa Sainzom, da bi na kraju završio na petom mjestu i s titulom vozača dana po izboru gledatelja.

Sergio Perez se donekle iskupio za loše kvalifikacije u petak i došao je do treće pozicije s dva lijepa pretjecanja u posljednjem stadiju utrke. Jedan od tih bio je nad Carlosom Sainzom koji je ekipi na team-radio poručio da ga je Meksikanac “zastrašivao”.

Ispred dva Mercedesa je na šestom mjestu završio Fernando Alonso koji je danas krenuo na hard gumama, za razliku od svih oko sebe, a bodove su osvojili i Gasly i Stroll.

Iduća utrka vozi se već za sedam dana u Velikoj Britaniji.

PVozačEkipa+
1 Max VerstappenRed Bull 
2 Charles LeclercFerrari5.155
3 Sergio PerezRed Bull12.033
4 Carlos SainzFerrari4.189
5 Lando NorrisMcLaren4.950
6 Fernando AlonsoAston Martin3.990
7 Lewis HamiltonMercedes8.879
8 George RussellMercedes9.207
9 Pierre GaslyAlpine9.264
10 Lance StrollAston Martin1.376
11 Alex AlbonWilliams10.724
12 Esteban OconAlpine 
13 Logan SargeantWilliams 
14 Zhou GuanyuAlfa Romeo 
15 Nyck de VriesAlphaTauri 
16 Valtteri BottasAlfa Romeo 
17 Oscar PiastriMcLaren 
18 Yuki TsunodaAlphaTauri 
19 Kevin MagnussenHaas 
 DNF Nico HulkenbergHaas 

Odgovor

96 komentara

  1. Mclaren
    Fittipaldi Prikaži

    Odlična utrka u Austriji?!?

    Red Bull osvojio 19 od zadnjih 20 utrka, a ja i dalje ne čujem naricanja navijača o propasti Formule 1 kao u eri Mercedesa – iako je ovo nezapamćena dominacija.

    Izgleda da nije problem dominacija, nego tko dominira.

    Red Bull je čudesan kao i Max, skidam kapu. Ali navijačko licmjerje je nevjerojatno.



    18
    -12

    30
    • Robert Kubica
      Yura Prikaži

      Razlika u dominaciji je bila u tome sto su Hamilton i Bottas konstantno uzimali 1-2 na kvalifikacijama i utrci. Sada dominira RedBull, konkretnije Max koji uzima sve utrke. Checo u najbrzem bolidu ne radi ono sto je Bottas pred nekoliko godina (vjeciti P2).

      E sad jeli to do Mercedesovog bolida ili Checove nesposobnosti. Ja bih rekao da je Mercedesov bolid bio mocniji u odnosu na konkurenciju nego sto je sad Red Bull



      23
      19

      4
      • Mclaren
        Fittipaldi Prikaži

        Statistika je neumoljiva, tvoje mišljenje i “što bi ti rekao” je potpuno irelevatno.

        Ovakav win ratio se ne pamti.



        6
        -16

        22
        • avalon Prikaži

          Fittipaldi…..” iako je ovo nezapamćena dominacija.” i ovo šta si napisa je i irelevantno i laž . a možda imaš i selektivno pamćenje pa se ne sjećaš kako je bilo od 20¸14. do kraja 2020. “forte” kojim pokušavaš neke “odvest na krivi put” je opetovano ponavljanje “Red Bull osvojio 19 od zadnjih 20 utrka.” je pa ? 7 sezona uzastopnih osvajanja prvenstava , 5 sezona završeno sa P1 i P2 vozača mercedesa i 8 uzastopnih konstruktorskih naslova za tebe je puno manja dominacija nego osvajanje 19 pobjeda u 20 trka zar ne ? naravno da je . ako time tješiš sebe onda je Ok ponavljat utjehu ali ako pokušavaš ovim lagati ili ubjeđivati ljude na portalu o dosad neviđenoj dominaciji RB u povijest F 1 onda ….



          14
          12

          2
        • Robert Kubica
          Yura Prikaži

          Evo ti statistike za moj komentar:

          2014.-2020. (Era Mercedesove dominacije): 52 puta su zavrsili 1-2 od ukupno 142 utrke. Sto daje postotak od 37%

          2022.-2023. (Trenutna dominacija Red Bulla): 9 puta su zavrsili 1-2 od 33 utrke. Sto daje postotak od 27%

          2021. godinu sam iskljucio iz razloga sto su i Red Bull i Mercedes bili tu negdje. Iako vecina tvrdi da je Merc bio bolji, nazvati tu godinu dominantom bilo bi jako glupo.

          Eto ti brojki, nisam neki teski statisticar, ali kad si me trazio brojke evo dao sam ti ih. Sad mozes vidjeti da je Mercedesova dominacija i dalje jaca od trenutne Red Bullove



          8
          6

          2
    • Narain Karthikeyan
      Narain Karthikeyan Prikaži

      Mercedes 8 godina.RB je u drugoj godini.Kad bude na 4 ili 5 onda ce se pocet pricat.



      22
      20

      2
      • Mclaren
        Fittipaldi Prikaži

        U zadnjih 13 godina Red Bull je 7 puta imao najbrži bolid.

        O čemu ti?



        4
        -17

        21
        • Michael Schumacher
          ZJ11 Prikaži

          Kojih 7?



          3
          1

          2
        • Mclaren
          Fittipaldi Prikaži

          2010.
          2011.
          2012.
          2013.
          2021.
          2022.
          2023.



          1
          -18

          19
        • Niki Lauda
          Vordas Pretplatnik Prikaži

          O čemu ti? Kojih 7 puta u 13 godina ako je Merc imao 8 za redom. Može pojašnjenje?



          16
          15

          1
        • Mclaren
          Fittipaldi Prikaži

          @vordas, naveo sam svih 7 sezona

          Ukoliko je nekome upitna 2021. – RB je imao najviše pobjeda i najviše pole positiona, što ga klasificira kao najbrži bolid. 🙂



          2
          -19

          21
        • Michael Schumacher
          ZJ11 Prikaži

          E pa vidis 2012 je McLaren imao na razini sezone 2 desetinke brzi bolid, samo se malo previse kvario, 2021 je vec visestruko prozvakano i jucer sam stavio link da je Merc imao oko desetinke brzi bolid.
          Imas link na sprint utrka komentarima.

          Zanimljivo je za 2012 da je Ferrari bio tek cetvrti najbrzi bolid sa 0.8 desetinki zaostatka i da je Alonso svejedno uspio bit do zadnjih krugova u borbi za naslov.



          15
          14

          1
        • Niki Lauda
          Vordas Pretplatnik Prikaži

          Sve 5 ali ti matematika ne štima 😉.



          12
          11

          1
        • Haas
          MadM Prikaži

          @Fitipaldi. Plenkoviću jesi li to ti ?



          1
          0

          1
        • Robert Kubica
          Yura Prikaži

          “Ukoliko je nekome upitna 2021. – RB je imao najviše pobjeda i najviše pole positiona, što ga klasificira kao najbrži bolid. 🙂”

          koja si ti pasivno agresivna legenda. Max je uzeo te pole positione i pobjede. Mercedes je uzeo konstruktorski naslov. Ako ista to je mjerilo koji bolid je najbolji, odnosno koji vozac…



          1
          0

          1
    • Max Verstappen 1
      vlado Pretplatnik Prikaži

      RB kao ekipa lako skuplja fanove. Pogledaj samo ovo sa zadnjim krugom za FL.

      Sa druge strane, Merc i Lewis. Nisu bas simpatični.



      10
      6

      4
    • Nelson Piquet
      graho Donator Prikaži

      Dobra je ona da ko gubi ima pravo da se ljuti.
      Ipak, meni je bolja “Plači mala plači”.



      1
      0

      1
  2. Ferrari
    Thor Donator Prikaži

    Suci su danas kanalizirali svoju unutrašnju Opru: ”You get a penalty! And you get a penalty! And you get a penalty!!” 😂 🤣 😂 🤣



    15
    14

    1
  3. Monisha Kaltenborn
    monkeyseat Donator Prikaži

    Čestitke Maxu. Nedodirljiv u svakom smislu.
    Ferrariju je vrijeme da odluke prepusti ChatGPT-u. Carlosu svaka čast danas! Borio se kao veliki :-)
    Možda da su ga pustili ispred Čarlija na početku…možda bi Ferrari imao oba bolida na podiju i uz kaznu, ali šbbkbb
    FIA-u nabijem na track limitse. Tu se više ne zna tko koga.
    Highlight utrke: Totovo ispričavanje Hamsteru na lošem bolidu. Kakva jeb..a patetika! Ooprosti sire što danas jedeš iz srebrne žlice. Zlatna nam je na poliranju.



    35
    32

    3
  4. Ferrari
    sfzd Donator Prikaži

    “lik koji vozi smiješno godinu i pol” ili “latifi2” drugi…. not bad



    5
    3

    2
  5. Lewis Hamilton 44
    NRteamLH44 Prikaži

    Bas mi je drago sto je Red Bull ponizio cijeli grid , pogotovo Ferrari i Mercedes.

    Max ima toliku prednost da iz zajebancije ulazi u box da uzme i taj 1pt na maximalnih 25.

    Još Perez potpuno izgubljen trenutno lik kojem visi mjesto u timu i koji ne može nikako voziti po stazi se posprdao sa svima na gridu sa 15tog mjesta.

    Kad legendarne ekipe ovog sporta dopuštaju da se jedna kanta energetskog pića sprda sa njima gdje su oni ikone neka tako i bude.

    Razumijem ja da je ta kanta bogata i da je uložila veliki novac ali , bar ga i Ferrari i Mercedes imaju bar toliko da ne dopuste da se iko ovako sprda sa njima u njihovom sportu.



    5
    -22

    27
    • Max Verstappen 1
      Kuko11 Prikaži

      Places kao tvoj Sir danas na team radio.



      24
      21

      3
    • Max Verstappen 1
      vlado Pretplatnik Prikaži

      U “kanti” najbolj ljudi žele da rade. Dobro je radno mjesto za prave pobjednike. Još će ovo dugoooo trajati.



      5
      3

      2
    • Red Bull
      Deathbone5 Prikaži

      Žao mi je ali fulao si ga, Ferrari McLaren i Williams jesu legendarne ekipe koje su u Formuli dugo, Mercedes je isto kao i ta “kanta energetskog pića” proizvod modernog vremena. Ne, njihov stint od par godina u početku im ne daje status legendarne ekipe.Isto tako razlikujemo Mercedes motor i Mercedes ekipu, jer Mclaren Mercedes naslovi su i dalje McLarenovi ekipni.Mercedes je isto kao i Rb dosao u Formulu kad su skuzili da im to može biti dosta dobra reklama.



      9
      6

      3
      • Lewis Hamilton 44
        NRteamLH44 Prikaži

        Mercedes kao ime u Automoto sportu je oduvijek tu. Red Bull nije. Hvala.



        2
        -7

        9
        • Max Verstappen
          derfahrer1996 Prikaži

          Mercedes momcad je proizvedena iz Honde i Rossa Brawna. Mercedes kao dobavljac motora je super ali ova momcad sa totom i ova dva klauna mi užas. Drugo je to bilo u vrijeme mclarena 80s i 90s i tamo od 98 do 2005 tad je mercedes bio i vecinski vlasnik mclarena. Tamo im se moze svaki uspjeh pripisat. A ovu kantu kako ju nazivas tj. Red Bull ta organizacija je puno jaca od mercedesa ne samo u f1 f1 im je na 10. mjestu. Pogledaj gdje sve imaju prste x-fighters,rb Leipzig,avioni,ekstremni sportovi. U dtmu ferrari vozi glavni sponzor redbull i verstappen.com.Hokej itd.

          Red Bull je mašina! Max je sila!



          9
          7

          2
        • Lewis Hamilton 44
          NRteamLH44 Prikaži

          Ne moras ti meni objasnjavati sta je Red Bull , ja hocu da kazem kao sto si upravo ti napisao , da je njima Formula 1 na 10tom mjestu.

          Zato kazem da legendarne ekipe moze biti sramota , da ih tako neko blamira u sportu koji je oduvijek bio njihovo glavno mjesto promocije za kompletan Automoto sport.

          To sto Mercedes kao ekipa nije tako dugo tu nije poenta price, oni su tu kao dobavljac motora , oni su tu kao vozilo SF. Sto se tice “profesije” Ferraria,McLarena,Mercedesa , Formula 1 je njihova najveca scena promocije u svijetu automobilizma.

          Dok Red Bull ima hiljade mjesta za sponzorisanje, a opet peru ove nesretnike redom u njihovom centralnom dvoristu.

          Ajmo prvo malo shvatiti poentu i pricu pa onda udarati neke argumente i misljenja,moze?


          0
          -4

          4
        • Niki Lauda
          Vordas Pretplatnik Prikaži

          Formula 1 je natjcanje konstruktora a ne proizvođaća automobila. Naravno da je njima interes se promovirati kroz ovo natjecanje. Dio legendi koje spominješ su konstruktori, neki su kasnije postali proizvođači automobila. Tako da ti teza o RB ne stoji.



          4
          3

          1
        • Lewis Hamilton 44
          NRteamLH44 Prikaži

          Vordas, ne razumijem koja teza za RB mi ne stoji?


          0
          -1

          1
        • avalon Prikaži

          NRteamLH44.. možda ti ne stoji ovo “Mercedes kao ime u Automoto sportu je oduvijek tu.” jer valjda bi trebali priču ograničiti na F 1 , a tu je mercedes ka tim tek 13 + 2 sezone 1954./55. kad je fangio vozija mercedes . RB im aduži staž u F 1 nego mercedes jer ka tim nastupaju od 2005. = 18 sezona tj 3 više od MB . jedino ako u “staž” mercedesa ne računaš i period kad su “trgovali” motorima ;) eto u dokaz staža MB si “uključija” i SC :) :) :) Ok , šta si napisa “Sto se tice “profesije” Ferraria,McLarena,Mercedesa , Formula 1 je njihova najveca scena promocije u svijetu automobilizma.” ali di si ovde “ugura” McL šta oni to promoviraju ? svoje sportske aute za koje kupuju motore od drugih proizvođača – tada promoviraju svoju šasiju i to je to … znam da nije lako kad si fan tima/vozača koji neviđeno dominira no kako ljudi kažu ” u životu jedino je promjena stalna” i sa tim se treba pomirit ma koliko bilo teško .



          2
          1

          1
        • Lewis Hamilton 44
          NRteamLH44 Prikaži

          avalon, ja ne znam šta je vama svima, ja ovde kažem svaka čast Red Bullu sto je ponizio legendarne ekipe, a onda dodjemo do toga da ja objašnjavam ko je i šta je Red Bull i šta su Ferrari i Mercedes u F1?

          Šta nije tačno? Jel bi Ferrari trebao slaviti nešto? Njihova primarna i jedina djelatnost je stvaranje brzih automobila kao i cestovnih tako i F1 bolida. Ja ne znam po čemu je Ferrari još poznat osim po super autima i Formuli 1?

          I onda dodje jedan tim,konstruktor zovite ih kako hoćete, kojima automobilizam uopste nije primarna djelatnost a kamoli F1, pa ljudi nikad u životu nisu imali svoj motor, i kao takvi ne samo da pobjedjuju nego ponižavaju ekipe kojima je posao samo to i ništa drugo.

          Šta je sporno? Sad se ja ovde sa vas 20 ubjedjujem šta je brend Red Bull, a šta Ferrari i Mercedes?

          Šta sad ako za 10 godina u F1 udje Coca Cola i počne dominirati sportom? Pokupuju sve Inženjere, naprave svoj zračni tunel , dovedu 2 top vozača , uzmu tada već staru lisicu Hanu Šmit.

          Šta bi trebali reci ? To je dobar konstruktor svaka im čast? To ne bi bila sramota za ove ostale?



          2
          1

          1
    • Michael Schumacher
      MSC Donator Prikaži

      Kad vidim da TeamLH komentira, uvijek očekujem 2016 suza i nikad ne razočaraju.



      8
      7

      1
    • Kimi Raikkonen 7
      Ciki-F1 Pretplatnik Prikaži

      Onda sigurno i Williams smatraš padobrancem u automoto sport obzirom da nemaju nikakav doticaj sa autoindustrijom?



      3
      1

      2
  6. Formula 1
    Ayla7 Prikaži

    Sainz i Norris odlični, odlični!
    Šteta što nisu riskirali pa pustili Sainza ispred.
    A Hamiltona nikako ne razumijem, šta je mislio postići ako milion puta pita jesu li i ostali dobili kaznu? Presmiješno.



    20
    19

    1
  7. Michael Schumacher
    ZJ11 Prikaži

    Nelosa utrka velike nagrade tuzibaba :)

    Cestitke prvih 5, svi su odreda odvezli jako dobro.

    Lijepo je vidjet dobar McLaren.



    15
    14

    1
  8. Formula1
    Zeko Prikaži

    F1 je već dugo vremena, a i ostat će dugo vremena živa dosada od hrpe gluposti. fia je sve sjebala uzduž i popreko.
    ove gume i ovaj šrot od proizvođaća su i dalje živi propuh i šupalj gume.

    perec je i napokon službeno potvrđen od rbr da je netko ko mora lizat prstiće na nogama njima.
    lik je toliko zaostao u mozgiću da mu je trebalo tri kruga da shvati na koji način preteči. a napokon mu je i tim oduzeo bod za najbrži krug. :D

    ovo šta fia suci izmišljaju track limits je totalno sranje. borders je oduvijek dio staze. a to što na nekim stazama dozvoljavaju da se gazi i bijela i borderi i zelena površina je samo dokaz nedosljednosti prcanja svih u mozak.

    F1 ako želi napredak moraju skratiti bolide za 1m, izbaciti drs, motore barem 3.0 v6 i vratiti micike gume ako žele da bude strasti u tom sportu imalo.



    3
    -15

    18
    • Flavio Briatore
      Unwoken European Prikaži

      Zeko, ne slažem se. Moraju na stazi biti realni limiti. Ili pored bijele linije treba biti pijesak i trava (ko u good old days) ili treba kaznice davati. Dosta mi je svih tih aerodroma gdje je dopušteno fulati zavoj, otići 10 metara od staze i vratiti se bez da izgube pola sekunde vremena. Nekoć je mala pogreška znala dovesti do plakanja u pijesku, moljakanja za poguranac, prizivanje viših sila. Neka ovo bude na svim utrkama.



      10
      9

      1
      • Formula1
        Zeko Prikaži

        nisi shvatio. na drugim stazama dozvoljavaju da se gazi bijela, borderi(bijelo-crvene pasice), pa čak i zelene zone iza bordera.
        ovo je pretjerivanje i iživljavanje fia sudaca , a samo zato to rade kako bi F1 bila “zanimljivija”. moš mislit.

        šta se tiče bijele linije.
        oduvijek je bilo i još uvijek je pravilo. bijela linija zavrašava na borderu. vanjski dio bordera na tom dijelu zavoja je zadnja linija prelaska linije staze. tamo di završava border i počinje bijela linija, opet nastupa pravilo prelaska bijele linije.

        i k tome nije isto gaziš li liniju sa vanjskog ili unutarnjeg dijela zavoja. ovisi sve o konfiguraciji staze-zavoja. jer ako gaziš vanjski zavoj sa kojim ne dobiješ korist od toga nema smisla da se kažnjava. isto pravilo može vrijediti i za unutarnje gaženje.

        ovi moderni suci su sprdačina.



        5
        4

        1
        • Michael Schumacher
          ZJ11 Prikaži

          Svasta si ti lijepo tu napisao ali ti promice jedna stvar.
          Na pocetku sezone je izasla direktiva u kojoj stoji da je bijela linija rub staze i da ce svako prelazenje u sesijama koje se klasificiraju biti kaznjeno sa ili brisanjem vremena kao u kvalifikacijama ili davanjem opomena i nakon trece opomene kaznom od 5 sekundi i svakom sljedecom opomenom kaznom od 10 sekundi.

          Ovaj problem bi se mogao rijesiti na nacin da svaka pasica bude npr metar sirine i onda nakon nje da bude sljunak par metara sirine, ali to onda vuce druge probleme za sobom jer se ne trkaju samo automobili na tim stazama.



          1
          -1

          2
        • Formula1
          Zeko Prikaži

          @ZJ11
          nitko ne govori kakvu su direktivu donjeli. govorim da je kriva opčenito. mislim da je samo to krivo bilo bi lako.
          a šta got oni donjeli, bit će krivo, odnosno u korist njih kako bi imali “gledanost”.
          iskreno boli me ona stvar, jer F1 više ne pratim kao nekada. ima zanimljivijih stvari za trošiti vrijeme.
          recimo motogp je daleko zanimljivije pratiti.


          0
          -2

          2
        • Michael Schumacher
          ZJ11 Prikaži

          Pa eto u MotoGPu su ista pravila sto se granica staze tice i cim dotaknu zeleni dio iza pasice ide opomena i cim je dovoljno opomena ide long lap penalty.

          Posto su pasice oko metar sirine to bi i u F1 znacilo da bi bilo jos vise kazni.

          Bitno je da su unificirali pravilo za sve staze, a ne kao prijasnjih godina gdje su bile razlicite tocke na razlicitim stazama pa su se i timovi i vozaci pravili blesavi oko toga.

          E sad kako se sprovodi to sve je potpuno drugi par opanaka i vjerujem da bi danas cijeli grid trebao dobit kazne jer se uvijek radi o nekoj vrsti sudackog uvjerenja.


          0
          -2

          2
        • Formula1
          Zeko Prikaži

          ko te pitao za bijelu liniju u motogp
          zapiljio si za bijelo
          ja govorim da je cijela f1 sjebana, a samo sam naveo motogp kao primjer da je bolje opčenito gledati. kakva su tamo pravila jebe mi se jer je sve normalno kao nekada.

          imaš recimo i šah je zanimljiva grana sporta za pratiti.
          :D



          2
          -2

          4
        • Michael Schumacher
          ZJ11 Prikaži

          Smiri dozivljaje, samo sam ti rekao da su pravila ista.

          MotoGP je oduvijek bio zanimljiviji za gledat jer puno vise utjecaja ima vozac nego masinerija ispod njega.

          Usput da bi uzivao u necemu treba znat i pravila igre, pa slobodno idi gledat sah ako ti je zanimljiviji od F1, meni nije a nit znam pravila.



          2
          -1

          3
        • Formula1
          Zeko Prikaži

          nauči šah, bit ćeš pametniji


          0
          -7

          7
      • Bernie Ecclestone
        Dani Donator Prikaži

        Taj zavoj je loše napravljen. Jednostavno treba staviti nakon rubnika nekoliko metara pijeska, a nakon toga asfalt radi sigurnosti. Ovako napravljen zavoj je glupost.



        1
        1

        0
        • Michael Schumacher
          ZJ11 Prikaži

          To se slazem i za zavoj 9 i za 10.
          Da bude nesto slicno kao zavoj 4 pa se nebi bas usudili ic siroko.



          2
          2

          0
    • Ferrari
      bore1989 Prikaži

      slažem se za gume u potpunosti, jer mi se čini da je sve podređeno gumama… da se recimo desio SC desetak krugova prije kraja , tek onda bi vidjeli gas do daske, a ne vječito čuvanje guma… non stop slušamo čuvanje, čuvanje, čuvanje


      0
      0

      0
  9. Michael Schumacher
    VRSV546 Prikaži

    Trka odlicna uzivao sam iako se pobjednik znao nakon 3 zavoja, Sainz odlicna borba
    Mclarenu cestitke, Alonso zavrsi na P6 bez borbe s ikim 🤣
    Kazne malo smjesne ali mislim da je dosta vozaca jos zasluzili kazne neznam kako gledaju



    3
    3

    0
  10. Max Verstappen 1
    vlado Pretplatnik Prikaži

    Ja sam toliko oduševljen sa ovim FL. Kako ta ekipa vjeruje u sebe.

    Dietrich Mateschitz bi bio ponosan danas.

    Svaka čast i naklon do poda.



    34
    33

    1
  11. Mick Schumacher
    Ante Maras novinar Prikaži

    Još samo da su i publici davali kazne zbog track limitsa i taman, stvarno su pretjerali sa tim davanjem kazni.
    Max nakratko prepustio vodstvo da smrtnici osjete na tren kako je njemu i onda vratio vodstvo i još se 2 kruga prije kraja pošteno popišao po cijelom gridu.
    Sainz maestralan, pogotovo u borbi s Perezom, da su ga barem pustili u ranoj fazi utrke ispred Leclerca, tko zna što bi bilo.
    Ferrari i tragične strategije, ljubav koja i dalje traje, mislim da je vrijeme da preko Twittera ili Instagrama putem tweetova ili storya pitaju za strateška rješenja.
    A Hamiltone moj, nitko ne voli žugalice.
    De Vries nakon danas može lagano računati na Formulu E.



    15
    11

    4
    • Ferrari
      bore1989 Prikaži

      a zašto bi ga onako rano u utrci pustili ispred Leclerca? teško je za reć da li je sainz zbilja bio brži, jer je imao pomoć 3 drs zone… trebao ga je prestić na stazi, ako je imao brzinu….


      0
      0

      0
  12. Max Verstappen 1
    TheDutchLion Donator Prikaži

    Zna li se jel Hamilton dogovrio koju kaznu za druge vozace na kraju?🤣

    Max bez komentara.
    Perez napokon odradio ono sto i mora u ovakvom bolidu.
    Ferrari napreduje iako takticki moraju nesto zaje…

    Iduci vikend Silverstone.
    Max uzima pp, trku i najbrzi krug, izlazi iz bolida i trckara sa nizozemskom zastavicom po travnjacima pored staze 🤣



    15
    14

    1
  13. Jody Prikaži

    Gotovo uvijek dobra Austrija. Po meni ipak je Sainz vozač dana. Dosta toga mu se loše slagalo i izvukao je max uz najvise prikazane borbe, bez greške i on je po meni 2. Ferrari kao druga momčad. Ne znam gdje ode brzina Mercedesa, jednostavno je nisu imali. Alonso onako, kao i AM, nista posebno.
    Zaista ova sezona može u percepciji izgledati kao neka od Mercedovih. No razlika je sto je tih godina razvoj bio gotovo zamrznut, a motor MB je bio daleko dominantniji nego danas Honda. Ruzno je kada je razlika između 1. i 2. sekunda, a tužno kada je 2 s.



    11
    10

    1
  14. Fernando Alonso
    Lovro Andraka urednik Prikaži

    Bilo je zanimljivih momenata, ali daleko od odlične utrke. Iduća utrka možda bude u kategoriji odličnih, Silverstone se u zadnje vrijeme redovito kandidira za utrku sezone ili “barem” ponudi kandidata za borbu godine.

    Max se sprda sa svima na gridu, igra igricu na easy modeu i izvodi nepotrebne stvari poput dodatnog boksa za FL čisto da se malo zabavi. Još malo će namjerno puštati ljude ispred sebe da odradi koje pretjecanje. Sainzova obrana od Pereza je bila highlight utrke, šteta što danas nije došao do podija jer je vozio jako dobro. Norris zasluženo DOTD, odlično se držao s “velikim dečkima” i stigao do top 5 – naravno, i McLarenovom tehničkom timu treba dati zasluge za očito dobre nadogradnje.



    16
    16

    0
  15. Carlos Sainz 55
    2CV6 Prikaži

    Zašto Ferrari “sputava” Sainza -Leclerc nije takmac Maksu i ove direktive na zadnje dvije trke mi nemaju smisla. Jeste da Sainz ima više bodova ali još je daleko kraj prvenstva i Leclerc ima šansu da ga prestigne i bez “pomoci” ekipe.



    9
    9

    0
    • Ferrari
      bore1989 Prikaži

      mogli su eventualno zamijeniti mjesta, pa ako se ne bi odvajao od Leclerca, vratiti nazad… teško je ovako reći, jer ipak je sainz imao pomoć u vidu 3 drs zone…a s druge strane treba razumijeti i Leclerca i općenito sve vozače… da mu je ustupio mjesto, završio bi iza sainza nakon safety cara i opet bi ispao kao najveći nesretnik na gridu… drago mi je zbog Leclerca, trebalo mu je ovo za samopouzdanje…



      2
      2

      0
      • avalon Prikaži

        bore1989… prvo malo iz tvog prvog komentara “a zašto bi ga onako rano u utrci pustili ispred Leclerca? ” i ” trebao ga je prestić na stazi, ako je imao brzinu”
        naravno carlosa su eventualno trebali pustit ispred leclerca onda kad mu je max “nabija” 10+ s prednosti jer bi to bija znak da ga ovaj ne može “držat” pa bi možda carlos moga šta ? možda nisi pažljivo gleda trku jer si propustija TR “obavjest” carlosu da drži poziciju = u fino bi to značilo da ne pretiče kolegu ;) 3 DRS zone ? pa da bi koristija DRS trebaš onom ispred sebe doć na ispod sekunde , a ako to možeš onda je to pokazatelj da si brži zar ne ? i max je CL posli izmjene guma sa mislim 4 s doša na ispod sekundu jer je bija brži i preteka leclerca sa DRS – om .
        ne bi leclerc carlosu ustupija misto nego bi ga carlos koji je tada bija brži preteka da su mu dozvolili i već prije SC bi vozija iza carlosa .
        “drago mi je zbog Leclerca, trebalo mu je ovo za samopouzdanje…” i to već drugu trku uzastopno leclercu tim diže samopouzdanje na štetu carlosa kojemu valjda TR “ruše” samopouzdanje ali to je OK zar ne ?
        meni je bilo drago šta je jučer carlos pokaza i svoje drugo lice , ono srčano , borbeno i drago mi je šta su to neki ljudi ovde prepoznali . žal mi je za drugu kaznu od 5 s jer po pokazanom mislim da je svojom vožnjom zaslužija podij . ponašanje pita ferraria je unikatno jer već 2. trku pomažu vozaču koji ima manje bodova . jbte pa to nisu radili ni 2008. jer iako je 2007. kimi osvojia titulu nisu mu pomagali protiv masse koji je posli kanade bodovno preteka kimija uz izuzetak mađarske di je massa odusta i kimi ima 3 boda više . iako recimo lošiji vozač massa je ima više bodova , vozija odličnu sezonu tim ga nije “štopa” u korist kimija . btw , to nisu radili ni 2007. kad je kimi osvojia prvenstvo , a istu šansu je ima i massa . iza kimija su stali tek posli monze tj zadnje 4 trke jer je u monzi massa odusta , kimi ga zbog toga bodovno prestiga , a dogovor je bija da će tim podržat onog vozača koji posli monze bude ima više bodova , šanse u borbi sa lewisom i alonsom . sad posli malo više od 1/3 prvenstva tim staje iza leclerca iako od početka prvenstva carlos ima više bodova od leclerca . da je situacija obrnuta bilo bi OK podržat CL ali ovako … pa jbte tim više viruje u vozača koji od starta prvenstva bodovno lošiji od kolege , a pokazuje sumnju , nepovjerenje prema svom drugom vozaču i zbog toga ga “pretvara ” u bottasa ako je sudit po zadnje 2 trke .



        2
        2

        0
        • Ferrari
          bore1989 Prikaži

          zato sam u nastavku i rekao da su ga eventualno mogli pustit ispred, pa ako se ne bi odvojio, vratit nazad…s obzirom na splet okolnosti, kako bi vratio Leclercu poziciju natrag, s obzirom da je Sainz nakon SCa pao par mjesta dolje? koji vozač to želi sam sebe unazaditi? ili je Leclerc vozač broj 1 u Ferrariju ili to nisu skroz definirali, pa Ferrari nema muda reć Leclercu da propusti kolegu…🤷 a garantiram da se sainz ne bi odvojio od Leclerca…a ovo da je bio unutar jedne sekunde…a teško Sainzu bit unutar jedne sekunde nakon starta… dovoljno mu je izdržat 2 kruga do drs-a, a nakon toga drs čini svoje… pa i komentatori na skyu su rekli da se 30% staze vozi pod drs-om…😉


          0
          0

          0
  16. avalon Prikaži

    posli današnje trke bi iskoristija priliku da se izvinim BandoBoris-u koji je jučer napisa kako na gridu postoje anemični vozači koji se samo voze u krugu . ka anemične je spomenija i sainza , norrisa . mislija sam da je u krivu ali danas sam se uvjerija da je BandoBoris 100 % u pravu jer su i carlos i lando pokazali svoju anemičnost u punom sjaju . jedino me donekle tješi šta nisam rijetki glupson jer danas su mnogi glupsoni dali svoj glas za norrisa ( a 17 % njih i za carlosa ) ka vozača trke …



    9
    7

    2
  17. Michael Schumacher
    ZJ11 Prikaži

    Saga sa kaznama se nastavlja, Aston Martin je prilozio dokaze kako nisu izrecene mnoge kazne za vise vozaca i upravo su na saslusanju kod Race Controla, tako da bi moglo biti promjene rezultata i zalbi.

    Vidjelo se u utrci kod npr Norrisa da je u krugu kad je obisao Hamiltona prosirio i u 9 i u 10 zavoju, a i prije i poslije je bilo prosirivanja. Sto se sve nije vidjelo ne mozemo znati.



    2
    2

    0
  18. Honda
    Nikolar95 Prikaži

    Onako plakanje sir-a dugo nije bilo mucenik misli da je jedini dobio kaznu.



    6
    5

    1
  19. Renault
    zd1400rt Prikaži

    Od kad je Max prestigao Pereza u Miamiu pa sve do današnjeg prvog ulaska u box, Max je vodio sve iti jedan krug na utrkama. Ponavljam od Miamia do Austrije…

    Sada će prvi hejter napisati da ima dominantan bolid i sl. To je istina, ali treba biti i maksimalno fokusiran svaki krug, svaku utrku, svaki vikend.. što recimo Perez nije.

    Odlična utrka danas. Žao mi je vidjeti da Aston Martin pomalo tone ili ti ga, kao da se Alonso približio Stroloviću umjesto da je obrnuto.

    Carlos je danas bio na hrabroj tableti. Šteta što češće nije.



    8
    7

    1
  20. Ferrari
    peewoslav88 Prikaži

    kad god se spomenu track limits, sjetim se ovog: https://www.youtube.com/shorts/cmpRr2G0Bek



    4
    4

    0
  21. Charles Leclerc 16
    Disorder Prikaži

    Ako nastave sa ovim track limits iducu utrku definitovno uzimam olovku i papir da zapisen ko je sve dobia kaznu jer ovo je bila komedija danas s time i nastavit ce se barem na ovoj stazi



    1
    1

    0
  22. Marlboro
    ExTr4 Prikaži

    Max-10/10
    Lec-7/10 da mu nije bilo Sainza bilo bu upitno 2 mjesto
    Per-9 (nije 10 zbog naivnosti u 3 zavoju kod bitke sa Sainzom)
    Sai-10/10
    Nor-10/10
    Od ostalih
    Albon jako malo do boda steta, Aston strategija sa VCS, de Vries je izgleda vise debris.
    Bit ce zanimljivo za 3 misto.



    2
    0

    2
  23. Max Verstappen 1
    Kuko11 Prikaži

    Ovdje su suci za komentare rigorozniji od sudaca za track limits :D


    0
    0

    0
  24. Stoffel Vandoorne 2
    Superformula Prikaži

    Ajmo bit realni. Sprint je bio bolji nego sve utrke ove sezone zajedno



    2
    1

    1

Stvaramo uspomene zajedno!

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.