Šef Haasa Günther Steiner rekao je da će ovog vikenda u Austriji biti fokusirani na pokušaj rješavanja svojih problema u trkaćim uvjetima.
Slično kao i njihov tehnički partner Ferrari, Haas muku muči s potrošnjom guma.
“Na ovu utrku djelomično dolazimo kao na testiranje. Imamo puno stvari za isprobati kako bismo pokušali riješiti naše probleme s tempom u utrci.”
“Kako ovog vikenda imamo dvije utrke, imamo dvostruko više vremena da isprobamo drukčije stvari.”
“Jasno je da uvijek pokušavamo ostvariti najbolji mogući rezultat, no možda ćemo kompromitirati najbolji mogući rezultat radi potpunog shvaćanja o tome što se događa s našim bolidom na dan utrke.”
Günther Steiner
Njihov plan s testiranjem rješenja za trkaći tempo mogla bi pokvariti kiša koja je trenutno najizglednija upravo za vrijeme sprint utrke, a i kvalifikacije u petak popodne također bi mogle biti kišne.
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
“…….no možda ćemo kompromitirati najbolji mogući rezultat radi potpunog shvaćanja…….”
Slobodno koristite utrke za testiranje.
Nema neke razlike u krajnjem rezultatu.
Kada si zadnji sve jedno je da li si zaostao krug ili tri kruga.
Malo trolanja Haasa, a zapravo mi ih je žao.
Kad su krenuli kao momčad s natjecanjem u F1, odmah od prve sezone uopće nisu imali tako loše rezultate.
Baš sam očekivao od njih polagano ali stalno napredovanje.
Na žalost po njih, imali su dosta nesreće, nepouzdanosti i obavezne probleme svih malih momčadi sa rošadama vozača.
Čim neki vozač pokaže bolju formu druge momčadi postanu zainteresirane za njega.
Opet, Haas si ne može dopustiti dugoročne ugovore s mladim vozačima jer ne znaš kakav će im biti napredak kroz sezone.
Šteta.
4
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Koliko para toliko muzike.
Tata Strolović je primjer nekoga tko želi na vrh i ovih sezona smo gledali kako su koristili sve moguće načine da budu bolji (osim što zadržavaju Strolovića mlađeg). S druge strane imamo Haas (kojem, kako si rekao, posrećilo se u prvoj sezoni) koji uvijek vegetira na istoj razini. Da Gene želi dublje zagrabiti u džep vjerujem da bi i doveli ljude koji znaju sklopiti pošteni bolid. Ovako ovise o Ferrarijevim dijelovima i briljantnom umu svoga šefa momčadi koji zna samo vikati – fok.
4
1