U Alpineu su vrlo samouvjereni oko svoje pouzdanosti i kažu da ne očekuju kazne za Pierrea Gaslyja koji je uoči prošlotjedne VN Kanade dobio posljednju dozvoljenu pogonsku jedinicu.
Francuska momčad prošle je godine na oba bolida koristila čak 6 motora, po 4 MGU-K, baterije i kontrolne elektronike. Alonso je morao uzeti 5 turbopunjača i MGU-H, dok je Ocon kroz 22 utrke imao samo po jednu komponentu manje.
Gasly je u Kanadi dobio četvrti i posljednji dozvoljeni motor, turbopunjač, MGU-H i MGU-K, a već ranije je došao do ruba kazne s drugom baterijom i kontrolnom elektronikom. To je bila osma od 22 utrke ove sezone.
“Rečeno mi je da nećemo koristiti više”, rekao je sportski direktor Alpinea Alan Permane.
“Ima dovoljno [jedinica] za ostatak godine. Puno pametniji ljudi od mene prate kilometražu, degradaciju snage i sve te stvari. Trenutno je plan završiti godinu bez kazne.”
Novi vozač Alpinea samo je jednom odustao iz utrke ove sezone, i to u Australiji kada se sudario s timskim kolegom Oconom, no imao je problema s pouzdanošću na par treninga i u sprint kvalifikacijama u Azerbajdžanu.
“Imali smo nekih problema s pouzdanošću koje moramo riješiti, no ne paničarimo zbog nijednog.”
“Problem s volanom [na treningu u Kanadi] kojeg smo imali na Pierreovom bolidu bio je potpuno sulud. Nije bio naš dio u pitanju – to je dio kojeg kupujemo i mislim da je vjerojatno na svakom volanu u pitlaneu. Dizajn se nije mijenjao od 2008. i bio je neprobojan.”
Alan Permane
Esteban Ocon u puno je povoljnijoj situaciji s dijelovima pogonske jedinice – on je sa svim komponentama tek na drugoj. Jedini vozači koji su dosad u 2023. prekoračili limit dijelova su Red Bullov Sergio Perez i Ferrarijev Charles Leclerc po pitanju baterija i elektronika.
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Prije dva dana ni ja nisam očekivala da će Wagner grupa napasti Moskvu, pa smo tu gdje jesmo… 🤣🤣🤣
9
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
,👍
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
alpine se vec okrece sljedecoj sezoni, izgleda.
nista, pratit cemo maxa i alonsa jos 3 utrke i lagani godisnji od f1. haha
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Baš nam treba odmor od F1….
Nemam osjećaj da je sezona uopće počela, a ne da odmaram od iste.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sezona i nije počela, još uvijek traje prošla sezona. Ferrari se još uvijek sprema za iduću sezonu. Ne znam kada će to biti.
9
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Glupost, do kraja sezone ne da će dobiti jednu kaznu zbog mjenjanja pogonske jedinice, nego bar dvije.
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zelim svima samopouzdanja koliko je ima i Alpine.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
NIje to samopouzdanje to su tlapnje.
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Boli njih briga kad su upravo prodali 24% udjela tima (enstone dio) Reynoldsu i kompanjonima za 200 milijuna eura.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Da mi je njihov optimizam u nekim situacijama
2
0