Mercedesov glavni tehnički direktor Mike Elliott kaže da je njihov cilj boriti se za pobjede do kraja ove sezone:
“Zaista je lijepo sad biti u igri barem za podije, pokazati što smo sposobni napraviti.”
“Nadamo se da možemo donijeti još više nadogradnji, a to onda znači i bolje performanse na nadolazećim utrkama. Do kraja sezone nadamo se da ćemo biti u borbama za pobjede.”
Elliott očekuje da bi nadolazeće dvije staze mogle puno bolje odgovarati njihovom W14 – Red Bull Ring i Silverstone.
“Mislim da se naš bolid muči na stazama na kojima ima puno sporijih zavoja. Mislim da ćemo biti bolji na stazama na kojima ima srednje brzih i brzih zavoja.”
“Silverstone je dobar primjer za to. Austrija također ne bi smjela biti pretjerano loša. Nadajmo se da ćemo biti dobri na te dvije staze.”
Lewis Hamilton je u Kanadi na startu odmah prestigao Fernanda Alonsa, ali je u cilj ipak ušao iza njega. Svejedno, Elliot kaže da su imali dobru strategiju:
“Jedno zaustavljanje vjerojatno je bila prava strategija za stazu, ali samo u normalnim uvjetima. Mi smo imali sigurnosni automobil za Georgeov incident.”
“To znači da bi jedno zaustavljanje bilo moguće samo ako se drugi stint na hard gumama drastično produži. Mislim da je degradacija bila previsoka i to bi bilo rizično.”
“Druga alternativa bila bi da smo tijekom sigurnosnog automobila ostali na stazi, kao Ferrari. Za njih je to funkcioniralo zato jer su zaglavili u DRS vlakiću i onda su ih ovako prestigli pa su onda iskoristili prirodnu brzinu bolida.”
“Što se nas tiče – da smo ostali na stazi [tijekom perioda sigurnosnog automobila] – mislim da bismo bili ranjivi i ne bismo završili na boljoj poziciji.”
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa hoćete, ako prvo uzmete Astone. RB će zavrnuti pilu na par utrka, baš kao i vi u najboljim danima i eto prilike.
1
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kada bi još mogli zabraniti drugima unapređenja ne bi vam bilo kraja.
Mogao bi vam odgovarati Silverstone.
npr: ako se uspijete na startu dokopati Maxovog bolida i izgurati ga sa staze.
6
7
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Da su te zamijenili/ promovisali u Januaru, ne bi čekali kraj sezone.
0
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nije sve do njega
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Naravno da nije. U F1 sportu za mijenjanje jedne gume su potrebna trojica ljudi.
Ali on je uporno tvrdio da nije problem u zero-pot konceptu i da je to najbolje rješenje.
Kako sad stvari stoje, izgleda da nije bio u pravu.
Mercedes je ponovio istu grešku kao i RB 2015. kad su pustili Newey da radi projekte van F1. Neke ljude ne možeš zamijeniti, bez obzira šta ti računar govori.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
vjerujem da ce se mercdes pred kraj sezone jako pribliziti red bull-u ali to ce biti samo zato sto ce rb, ako vec nije, nakon ljetne pauze sav fokus prebaciti na bolid za 2024 jer obje titule su skoro zagarantirane. pa max ima vise bodova nego mercedes a rbr skoro duplo vise od mercedesa koji je na drugom mjestu.
e sad, pobjeda bi mogla uletiti ali vise kao neki splet okolnosti, cistom brzinom mislim da nema nikakve sanse.
10
1