Mercedesovi konkurenti iznenađeni su njihovim tempom na nedavnoj Velikoj nagradi Španjolske. Dvostruko pobjedničko postolje bilo je ujedno i najbolji njihov rezultat ove sezone.
Lewis Hamilton je s četvrte startne pozicije došao do druge u cilju, dok je George Russell s 12. mjesta došao do 3.
Lance Stroll kaže da je očekivao da Aston Martin bude druga najbrža ekipa, ali ga je razočaralo kad je vidio da ne mogu držati tempo:
“Danas su imali raketu. Iznenadilo me kako me Lewis bez problema prošao u ranom stadiju utrke. Očekivao sam da budemo najbrži bolid nakon Red Bulla, očekivao sam da imamo dobar tempo nakon svega što smo pokazali ove godine. No, jednostavno nije bilo tako.”
Hamilton je na putu prema podiju prošao i Carlosa Sainza koji je rekao:
“Najveće iznenađenje je bilo koliko je Mercedes bio blizu Red Bullu u ovoj utrci. Naš tempo je bio uglavnom kao u Miamiju, više ili manje.”
“Mercedes je naprosto uskočio između nas i Red Bulla, tamo gdje je vjerojatno Aston trebao biti. Ne znam što se njima dogodilo.”
Mike Krack ne želi izvlačiti zaključke nakon jedne utrke:
“Mislim da bi bilo puno prerano za nekakve zaključke, još uvijek nismo vidjeli punu sliku. Na početku godine smo rekli da nam trebaju dvije ili tri utrke da vidimo gdje stojimo. Sad je ista situacija. Možda su drugi [s nadogradnjama] napravili veći korak od nas, ali naše prve analize ne upućuju na to.”
Ipak, kaže da problem nije bio u subotnjim kvalifikacijama jer ni bolji plasmani na startnom poretku ne bi rezultirali boljim završnim pozicijama:
“Da smo krenuli s druge pozicije svejedno bismo teško zadržali Mercedese iza sebe u početnom stadiju utrke, u prvih 15 krugova. Mislim da smo tad bili 5-6 ili 7 desetinki sporiji. Moramo to proanalizirati.”
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Očekujem Aston opet u vrhu nakon ljetne stanke, ako neki nezadovoljni RB zaposlenik proslijedi detaljne nacrte ovogodišnjeg bolida. 🤑
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Što želiš time reći? Ako jednom postaneš mehaničar neke momčadi automatski postaješ njihov rob do kraja života i ne smiješ više nigdje raditi? Pa inženjeri i mehaničari stalno prelaze iz momčadi u momčad. Smiju koristiti svo naučeno znanje. Ne smiju krasti nacrte i dijelove. Ta priča je Mercedesovo trolanje i pila naopako da bi imali ispriku pred Njemačkom javnosti zašto su ove godine usrali motku. Pogledaj sve inženjere i mehaničare u zadnjih 10 godina pa ćeš vidjeti da je stalno exodus iz firme u firmu. Nema osobe koja je radila taj posao više od deset godina a da nije promijenila bar tri momčadi.
2
9
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Hamilton završio 25 sekundi iza verstappena i to uz bolju taktiku s obzirom da su srednji stint vozili na mediumu naspram red bullovog harda za koji je verstappen rekao da je užasan. Tako da bih rekao na temelju ove utrke da je red bull i dalje svjetlosnim godinama ispred merca
15
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
To nije upitno niti sporno. Pitanje je da li je MB skočio sa 4., na 2. mjesto tj. preskočio AM i Ferrari.
10
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mercedes se lako obračunao sa ferrarijem i Aston Martinom, ako cemo tako gledati to je korak naprijed,jer kroz dosadašnji dio sezone to nije tako bilo
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Definitivno je korak naprijed, to nije sporno. Mislim da je ovo prva utrka ove sezone u kojoj su bili druga najbrža ekipa. Ja sam se referirao na ovu izjavu Sainza koji je rekao da je najveće iznenađenje utrke koliko je mercedes bio blizu red bulla, što po mom mišljenju ne stoji ako su završili 25 sekundi iza njih.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ja bih još sačekao sa ocjenom Mercedesove brzine bar još par utrka poučen iskustvom od prošle godine. Protekle sezone činilo se da se tim iz Brackley doveo u red nakon velike nagrade Španjolske. A onda je slijedilo otrežnjenje. Tada je i Wolff preduhitrio sa optimizmom što se na kraju pokazalo kao neozbiljno.
Prema dosadašnjim rezultatima čini se da Mercedesu naročito “odgovara” staza u Barceloni.
8
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
primjetite razlike:
2022 Spanish Grand Prix
3 63 United Kingdom George Russell Mercedes 66 +32.927
2023 Spanish Grand Prix
3 63 United Kingdom George Russell Mercedes 66 +32.389
9
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Trebaš porediti Russella 2022. sa Hamiltonom 2023. U oba slučaja je bio start sa 4. mjesta. naspram Maxa koji je startao 1.
Tvoja paralela nam daje informaciju da je Russell ove godine završio bliže Maxu (za pola sec,) iako je startao 7 pozicija niže u odnosu na prošlu godinu.
Ali da, ne treba se zanositi previše … jer su temperature bile niže nego inače. I prošle godine je Mercedes bio bolji na nižim temperaturama. Treba sačekat Kanadu i Austriju pa onda procijenjivati.
5
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
ne mog ostale poredit, kvare mi savršenstvo. :)
sve u svemu, ohrabrujući vikend za merc.
8
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Treba sačekati Brazil da vidimo đe je ‘ko… 🤔😉
Valjalo bi za sport da je ovo realno, iako ne treba se nadati nekom čudu od bilo koje ekipe, poučeni poviješću Red Bull je tu gdje je barem do 2026.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
za “raketu” merca treba odat priznanje inžinjerima genijalcima jer je normalno da oni znaju i mogu legalno od “sporača” napravit “raketu” . znaju kako iz motora za koji su 2019. kad je ferrari posli pauze napravija “raketu” ( kako je priča npr lewis ) tvrdili da je izvučen maksimum i brzina ferraria može bit samo plod varanja iako senzori nisu otkrili prevaru . ovaj “skok” MB u španjolskoj je djelo genijalnosti zar ne ? samo … interesantno da je sa ISTOM ( valjda ) PU merc bija puno brži od AM iako se zna da koncept bolida merca nije baš pogođen šta i sami priznaju . genijalci su sa nekim nadogradnjama od promašenog koncepta doveli bolid do konkurentnosti . jbte , kako je to lako uradit . ako u preostalih 15 trka genijalci iz merca donesu svaku 5. trku donesu svoje vrhunske nadogradnje ( 3 do kraja prvenstva ) mogli bi se ponovno borit možda i za dvostruku krunu i to sasvi legalno za razliku od varalica iz ferraria . a d aje “montirat” poneki senzor na bolid merca ako se ovo počme ponavljat ? ;) :) :)
12
12
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Možda je do alisona ?
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ako se ne varam, radi se o (na) šasiji a ne motoru…..zar ne? Radi se o cca 2,5 desetinke a ne više cca 5 desetinki..
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mecka je imala oko pola sekudne jaci tempo od AM, ali naravno ne od PU iako vjerovatno aston nema iste mape kao mecka tako da odredjena razlika postoji ali to je malo nesto
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Trebali bi imat iste mape, isto sve što se tiče Pu.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Fizicki je Pu ista naravano, neke mape isto, ali sad jel bas mecka dala full snagu i kako radi mecka na petornasuna a kako AM na svom gorivu pitanje je vjerujem da je mecka u mercedesu nesto jaca ali to je minimalna razlika
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Definitivno nije do pogonske jedinice,svi su tu negdje,aerodinamika je kljuc,tko tu odradi najbolje moze imati motor od peglice Ici Ce kao tanee
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Berislav … “Ako se ne varam, radi se o (na) šasiji a ne motoru…” a ako se varaš ? ako je krack u pravu i
analiza AM pokaže da je MB zaista u prvih ¸15ak krugova bija i 5-6 ili 7 desetinki brži od AM , a ne cca 2,5 ili kako ti ležerno zaključuješ ( na osnovu čega ? ) “ne više cca 5 desetinki..” čudi me kako to da uz tako izvrsne aerodinamičare MB i lani nije bija jedini konkurent RB nego su se “patili” . recimo da si ti bolje informiran od kracka , da on pretjeruje , a ti si realan kad navodiš tih 2,5 do 5 desetinki i to je valjda “sića” no mislim da ni aero genijalac AN ne bi sa nekim nadogradnjama “instant” postiga ono šta su genijalci aerodinamike u mercu postigli …. sad je fanovima merca normalno da je rezultat ostvaren na osnovu nadogradnji šasije , a ne zbog PU zar ne ? a nagli “skok” ferraria 2019. je 100 % bija zbog PU , nije moga ka šta sad mislite/zaključujete bit na osnovu nadogradnji šasije ? ja bi ipak stavija nekoliko senzora na merc isto ka šta je rađeno ferrariju jer ako su tako radili “raketi” ferraria zbog konzistentnosti bi to mogli ponovit i na “raketi” merca . ili to ne treba jer za razliku od talijana nijemci uvik igraju fer , nema kod njih laži , prevara , muljanja ka kod talijana kojima uz sve provjere , senzore nije dokazano ništa ilegalno ;)
2
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ajde da probam odgovoriti….U zadnjih 2,5 godine TW, čini mi se, samo jednom (negdje početkom) se dotaknuo motora kad je reka da ne diraju motor u svezi direktnog povečanja snage nego kvalitetom israde (što je rezultat i želja svakog konstruktora) i sigurnošću. “Nije šija nego vrat”, jel da? Slažeš se, ako kažem da sa nekom drugom mapom mogu ‘izvući’ možda i par % više snage i …. ode u smeče. Hi!. Dakle mislim da ne rade na motoru osim na kvaliteti, je im je motor ionako najbolji na gridu. Ostaje im jedino aerodinamika koja je još uvijek loša, nepouzdana. Dali ima senzora (?) za aero, hm, mislim da nema, ……neznam. Još nešto, reci zašto bi trebali varat? Kroz ovih deset godina sve su radili javno, čak razgovarali sa FIA o inovacijama javno. Nešto im je priznato, nešto su morali skinuti. Koliko znam, jedino oni na gridu nisu upozoreni da troše previše goriva. Dali su ikad kažnjeni poradi nečega, ne sječam se….Pa kvragu, osam banki mi je na leđima. Mišljenja sam da teorije zavijere neće nikad nestati, jer su zadnja slamka…Hi! Ostaj mi zdravo…..
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Berislav …. motor merca je najbolji na gridu , valjda je to tako ako ti kažeš . i zašto se po pitanju motora treba “ograničavat” na zadnje 2,5 sezone i ono šta toto kaže uzimati za istinu ? mislim da je motor merca bija najbolji no lani , a po svemu pokazanom do sada ove sezone možda je motor honde najbolji na gridu , a 2021. je bija “rame uz rame” sa motorom merca . istina je da je jedan od najpouzdanijih ali ništa drasično više od ferraria … leclerc i sainz su imali od 2019. do danas tek 3 odustajanja ISKLJUČIVO zbog motora , RB /max tek jedno odustajanje . ocon sa motorom renaulta jedno odustajanje . obrati pažnju na ovo ISKLJUČIVO = ovde nisu navedena odustajanja zbog npr turba , pritiska goriva , curenja goriva , mjenjača , elektronike . koliko se “viška” snage može izvuč promjenom mapa ? u to ne bi ulazija jer ja ne znam ali ni neko od nas to ne zna . bi li motor zbog toga otiša u smeće ? ne bi jer virujem da smo više puta čuli TR di vozač od pita traži da mu dadu više snage , vozač to “dobije” uz pomoć toga “obavi radnju” i sve s evrati u “normalne okvire” i motor zbog toga ne završi u smeću . ako ti ne misliš d a ne rade na motoru to bi trebalo bit šta ? točno ? + iskreni toto je to potvrdija , a on nikad ne laže , blefa ? z arazliku od tebe ja ne znam rade li na motoru no eventualni senzori bi možda nešto pokazali kad bi s esmili stavit na MB ka šta su stavljani na ferrari
slažeš li se ti da je newey največi genijalac ne samo danas nego u povijesti F 1 po pitanju aerodinamike ? a je li zbog toga RB ikad do 2021. uspija ozbiljno “ugrozit” merc ? honda se vratila u F 1 2015. i od tada su stalno radili na poboljšanju motora . 2021. su motorom mogli dobro parirat mercu , a lani su ih “razvalili” . misliš da u mercu nisu radili na motoru nego su RB/adrianu pokušali parirat aerodinamikom da bi bili konkurentni ? sad bi s emoga nasmijat ali neću isto ka i na ovo tvoje vezano uz MB “Još nešto, reci zašto bi trebali varat? ” možda zato šta u povijesti F 1 su svi financijski potentni varali ili pokušavali varati . oni su proteklih 10 sezona sve radili javno ? valjda jesu ako tako kažeš . javan j ebija i onaj “test” guma dok su rosberg i lewis bili navodno na odmoru :) :) nešto im je priznato , nešto su morali skinuti ? sve im je priznato , ništa nisu morali skunuti …. “party mod” nikad nije skinut i nekoliko sezona su imali prednost u Q dok i drugi nisu implementirali to u svoje bolide . tek onda je skinut . DAS … legalan ali samo JEDNU sezonu jer iduće bi valjda bij ai na drugim bolidima pa prednosti više ne bi bilo . felge , nisu im zabranili ali zbog žalbi drugih su se vratili na “staro” je r je možda moglo bit posljedica da to nisu uradili . i koliko je to top timova upozoreno da troše previše goriva ? pusti ove “jeftine” izvlakuše” ka i pitanje i tvoj odgovor “Dali ima senzora (?) za aero, hm, mislim da nema,.. ne znam.” virujem da znaš ili dobro nagađaš . ne ide ti povezivanje kad ti to ne treba jer ako sam spomenija senzore 2018. na ferrariu kad je lewis tvrdija da je ferrari rakera sad isti termin koristi i stroll za merc pa ako se ovo nastavi šta bi bilo normalno nego da se i na merc stave senzori da se utvrde činjenice ? valjda bi pravila o (ne)legalnosti trebala bit ista za sve osim ako orwell nij ebij au pravu kad je napisa u životinjskoj farmi da su svi bili jednaki ali neki su bili jednakiji ;) svi znamo zašto i di se stavljani senzori na ferrariu , a sad se ti praviš “grbav” i spominješ senzore aerodinamike … možda se ne sjećaš di i zašto su senzori stavljani jer eto kako sam pišeš imaš 8 banki na leđima pa j eto opravdanje za “amneziju” . a možda je sve napisano o MB vezano i uz tvoj bedž ;)
1
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Promjeni ploču…
Senzori nisu otkrili prevaru? A što su onda otkrili? Ne znamo?
Koja je momčad uz Red Bull trenutno valjda jedina sposobna za neki veći skok? Ferrari?
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ferrari definitivno,ta nekada slavna talijanska momčad će se sigurno vratiti na vrh,pitanje samo kada
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
trenutno
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
ferrari je slavna momčad, bez onog ‘nekad’.
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
16 godina je puno od zadnjeg slučajnog naslova,računaj 20 od dominacije
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
AMG … tebi kraće … kad su ploče evergreen ne mjenj aih se inače ne bi bile evergreen .
senzori nisu otkrili varanje jer je FIA priopćila da posli istrage nisu pronašli nepravilnosti . šta su otkrili ne zna se , možda j eu pitanju bilo recimo nekakvo “intelektualno” vlasništvo , a otkrivanje istog bi bilo nešto ka “industrijska špijunaža”
i zašto u pitanju “Koja je momčad uz Red Bull trenutno valjda jedina sposobna za neki veći skok?” spominješ ferrari ? impliciraš mi nešto jer si zapravo n aosnovu mojih komentara svih ovih godina sa sigurnošću utvrdija da sam navijač ferraria ?
ali da ti odgovorim na pitanje jer možda nisi pažljivo gleda početak sezone … trenutno je AM momčad koja se pokazala sposobna za ogroman skok . lani su konstruktorsko završili 7. , a 4 X prvak ka bolje plasirani vozač je završija na 12. mistu sa jednim podijem . ove sezone su trenutno posli 7 trka 3. u konstruktorskom 18 bodova iza do sada nedodirljivog merca , a fernando je trenuto 3. u poredku sa 5 podija u 7 trka ;) btw lewis i russell u timu koji je valjda za tebe jedini uz RB sposoban za neki veći skok zajedno imaju 3 podija = 2 manje od alonsa samoga . sad možda možeš zaključit koji je tim TRENUTNO sposoban za ne veči nego ogroman skok ;)
ej , jesi li primjetija da tim sposoban za neki veči skok posli neviđene dominacije u već 29 trka ima tek jednu pobjedu i to u “izvedbi” russella :) :) :)
i da ponovim …. evergreen ploča nika ne stari šta i sama riječ “govori” ;)
2
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Isprika svima ( i Anti posebice) poradi mog upada, a vezana uz tvoj odgovor meni.. Sviđa mi se (ali zaista) tvoj južnjčki način čavrljanja ali uz napomenu da i dalje ostaje u kontekstu ovog: Mišljenja sam da teorije zavijere neće nikad nestati, jer su zadnja slamka…Hi! Ostaj mi zdravo…..t samo bih dodao, zaista je simpatićno!
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
jedino Ferrari napravi bolid koji ni oni sami ne kuže 🤦
11
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne kuzi ni mercedes svoj….
1
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Odakle? Možda od fotografija dignutog Red Bulla u Monte Carlu.
1
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
pa skopirali su RBR isto ko i Aston, ne kužim šta tu nije jasno
1
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Staza slicna Australiji. U Kanadi će vec opet biti na slicnom paceu.
Samo mi nije jasno zasto Aston toliko ceka s nadogradnjama, a imaju toliko vise vremena od top ekipa. Ne vjerujem da imaju spremno nesto ekstra posebno u drugom dijelu sezone pa po meni je bolje isprobavati stvari kao priprema za 2024. godinu.
Da nam je jedna utrka gdje mozemo viditi Maxa, Hamiltona i Alonsa skupa u borbi za vrh sa bolidima slicne brzine.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Na osnovu jedne trke ne bi vidio ništa. U Formuli 1 većina 90% vozača zna odvoziti GP vikend na vrhunskom nivou, zavisi samo jel im se sve poklopi u tom vikendu, tako nekad vidiš da Perez dobije Maxa ili Stroll završi ispred Alonsa, ili Bottas ispred Hamiltona.
Pravi šampioni su oni kojima ne treba taj jedan vikend gdje se sve poklopilo jer oni cijele sezone voze na vrhunskom nivou u svim uslovima.
Tu je jedina razlika između top vozača i ovih ostalih. Tako da bi nam trebala cijela jedna sezona u istim bolidima da vidimo ko je bolji.
8
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nekada nije dovoljna ni cijela sezona. Za neke je vozače teško skužiti gdje stvatno pripadaju. Npr po meni je Sainz najpodcjenjeniji na gridu. Svi nešto viču Leclerc prvo ovo ono bolji brži. Vjerovatno je, no kad podvučeš crtu u dvije i pol sezone ispadaju podjednaki. Je Leclerc brzi u jednom krugu i zna odvesti trke na vrhunskom nivou. No onda se ispod radara Dainz provuče sa dva tri vikenda gdje ostvari bolji rez . Da je to npr jedna faza sezone rekao bi ok , posrećilo mu se. No to tako traje od prve njihove utrke u Ferrariju. Ili Leclerc nije vozač koji svaku utrku izvlači maximum ili je Sainz na pragu te top klase. Slično je sa Norisom. I on i Leclerc su dobili dva puta Riciarda i Vettela. No opet oboje su gubili od Sainza. Ono što želim reći je da nekada je i nakon par sezona teško rangirati neke vozače.
9
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Berislav…. Osam banki na leđima a jos tako mlad u glavi, lakovjeran, ili zivis na sisi mecke da znas sto je tocno i da oni nebi nikad “varali”.
Veliki su ulozi, novci, da bi bilo kod bilo koje ekipe sve posteno i cisto.
Nikad necemo saznat za njihovu raketu od motora iz Brazila 2021 na dalje, sve posteno;mozes mislit.
Koliko su posteni vidjeli smo u njihovoj dominaciji uz guranje Fie kad je trebalo i Pirelija sa gumama koje njima pašu.
Ne znaci ako smo njihovi navijaci da ne mozemo bar malo otvorit oci.
3
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ponavljam zadnje dvije: …….’Mišljenja sam da teorije zavijere neće nikad nestati, jer su zadnja slamka…Hi! Ostaj mi zdravo…..’
1
0