Ovogodišnja Velika nagrada Španjolske bit će prvo izdanje te utrke još od 2006. da se koristi konfiguracija bez šikane u posljednjem sektoru. Stoga, jedini vozač koji u F1 bolidu ima iskustva s time je Fernando Alonso. On je vozio pet GP vikenda tamo prije uvođenja šikane 2007. godine.
Lewis Hamilton je to iskustvo imao u GP2 bolidu prije 17 godina, a kaže da mu je drago vidjeti uklanjanje šikane:
“Naš bolid nikad nije bio ljubitelj te šikane. Nikad mi se to nije sviđalo. Znači, izići ćemo iz 12. zavoja i onda vjerojatno pun gas kroz posljednja dva zavoja. Bit će to sjajno za naše vratove, sjajno za potrošnju guma, bit će zabavno.”
Ferrarijev Charles Leclerc i McLarenov Lando Norris su potvrdili njegove riječi:
“Mislim da će prednja lijeva guma plakati tijekom cijele utrke. Svima je ista situacija. Bit će to veliki izazov po pitanju setupa. Dat ćemo sve od sebe da pomognemo toj prednjoj lijevoj gumi što je više moguće.”
Norris predviđa značajan strateški utjecaj ove promjene:
“12. zavoj je inače bio desni, a već je bio strašno težak za prednju lijevu gumu. Sad ćemo imati dva brza zavoja, možda će to postati utrka u kojoj će se više čuvati gume i više nego dosad.”
“Možda sve gurne prema jednom zaustavljanju ili dva zaustavljanja. Nemam pojma. Možda će biti više promjena guma, nisam siguran. Pričekat ćemo i vidjeti, ja se veselim.”
Haasovi vozači se također vesele voziti ovu stazu bez šikane:
“Bit će to uzbudljivo, voziti originalnu konfiguraciju. Uvijek se činilo da je to sjajan kompleks zavoja – brza kombinacija. Vidjet ćemo kako će to utjecati na broj pretjecanja. Mislim da će biti malo bolje nego dosad, ali vidjet ćemo.”
Hulkenberg misli da će to biti veći fizički napor:
“To je veći napor za vrat, definitivno zahtjevnija verzija nego ovo što smo imali dosad. Zapravo je dosta lijepa promjena. Velik broj vozača već godinama dolazi tu i malo su se umorili jer je na ovoj stazi i testiranje uoči sezone. Postalo je malo jednolično. Sad je malo uzbudljivije doći tu bez testiranja. Nisam se utrkivao na ovoj stazi još od 2019. godine.”
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Od svega je ovo najizglednije
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ako će jedan stop donijeti daleko bolja vremena ići će oni na još jedan stop, bez brige.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Možda će startati sa žutim gumama i držati ih do zadnjih krugova.
Onda u box na splash and dash, crvene gume za par zadnjih krugova u hvatanju boda za najbrži krug..
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Slažem se i ja.
Barcelona je i onako spora utrka s malo pretjecanja.
Na žalost mislim da to neće puno pomoći u pretjecanjima, samo vozačima zbog smanjivanja jakih g sila.
Zapravo tko zna, možda će i pomoći u pretjecanjima.
Što ja znam o tome. Moje znanje je na nivou amebe u odnosu na vozače F1.
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
bit ce DRS zaobilazenja ko u prici jer ce bez sikane prije nabit max brzinu, jos ako jedan Red Bull bude kiksao u kvalama pa starta od zada bit ce brutalno gledat Red Bullova DRS obilazenja
0
0