Vasseur: Mislim da smo imali dobru strategiju

Izdvojeno

Ante Vetma

Prije 1 godinu 2 min 39 komentara

Carlos Sainz nije bio oduševljen Ferrarijevom strategijom na jučerašnjoj utrci u Monaku. Ekipa ga je nekoliko puta zvala u boks pokušavajući prevariti Alpine, a kad im to nije uspjelo – Sainzu su dali medium gume u 33. krugu, jedan krug nakon Estebana Ocona.

Unatoč sporijem zaustavljanju u Alpineu – Sainz nije uspio prestići Ocona i na team-radio je jasno dao do znanja što o tome misli.

“Koji k****?! Upravo sam o ovome pričao!”

Ferrari mu je odgovorio da je zaustavljanje služilo svrsi da ostane ispred Hamiltona, a on je na to:

“Ne interesira me Hamilton. Ovo je jako loše.”

Sainz je nakon utrke zažalio te vruće komentare, pa pojasnio:

“Bio sam vrlo brz u ulaznom krugu i mislio sam da imam još brzine u čistom zraku. Pazio sam na gume, a frustriralo me kad sam tako odjednom morao otići po nove gume.”

Fred Vasseur kaže da je strateška ekipa odradila dobar posao jer su se brinuli da ih ne prestigne Hamilton u Mercedesu:

“Mislim da je strategija bila dobra. Ostanak na stazi značio bi rizik gubitka pozicije od Hamiltona. U ovom slučaju mislim da smo dobro odlučili.”

“Uvijek je lako komentirati strategiju u 5:30 kad utrka završi. Tad je jasno da smo mogli produžiti stint i pričekati kišu. No, u tom trenutku to nije bilo jasno. Bili smo u situaciji da nam prijeti gubitak pozicija.”

“Očekivali smo da staza neće biti toliko mokra, te da će se isplatiti ostati na slicku. To je bio rizik za pobjedničko postolje jer se nalazimo na stazi na kojoj je nemoguće pretjecati.”

“Nismo očekivali tako jaku kišu. Bila je to kocka. Rizik nije bio prevelik jer nismo izgubili pozicije, ali tako je kako je. Znali smo da moramo riskirati ako želimo nešto postići. Nisam zbog toga razočaran, nimalo.”


Odgovor

39 komentara

  1. Sebastian Vettel 5
    battery992 Prikaži

    Nisu razočarani… Nisu pogriješili… Ej, zaboga ovo je Ferrari, a ne Alpine, Alfa ili neki drugi drugorazredni tim.



    3
    3

    0
  2. Honda
    zekohonda Donator Prikaži

    Mattis, jes’ to ti?
    Btw., na forumu pišu kako je alo mogo pobijedit da je odma išo na inter.
    Ne znam bi li bilo tako, ali ipak odluka da ide na medium predstavlja najveći strateški zajeb jučer.



    10
    10

    0
  3. Ferrari
    sisavac Donator Prikaži

    ma nije dobra – odlična je bila.
    Max – 55 krugova na mediumu, Sainz, 35 krugova na hardu…devet vozača je duže vozilo na hardu od Leclerca, od njih 12 koji su startali na hardu (tu računam i ove koji su prvi krug odradili promjenu)
    Sainz na hardu pokriva Hamiltona koji je startao na meduimu…briljantna strategija.
    da nitko nema ni m*uda ni pameti napraviti neki rizik i pričekati kišu barem s jednim vozačem ako već ne s oba. nije da se bore za pobjede pa imaju rizik gubitka iste.



    5
    5

    0
  4. Ferrari
    Peky03 Prikaži

    Ma vi ste komplet slučaj za razmatranje počevši direktora do perača prozora


    0
    -1

    1
  5. Marlboro
    AMG Donator Prikaži

    Tko ih ne bi volio 🤡



    1
    1

    0
  6. Charles Leclerc 16
    Disorder Prikaži

    Cuj zadovoljni a bili medu zadnjima koji su presli na intermedium



    1
    0

    1
  7. Blue Flag
    dFixxx3r Prikaži

    ovaj vasseur je za sada točno ono što sam i mislio da će biti. anemični alibičar bez inicijative, karaktera i vizije. ferari tone usprkos gotovo odličnim vozačima i gotovo odličnom prošlogodišnjem bolidu.
    ha ništa, navijamo za AM..



    3
    2

    1
    • Audi
      Alonso1983 Prikaži

      Mene to ne iznenađuje. Početkom godine sam rekao da ja od Ferrarija i McLarena u ograničenom budgetu očekujem samo lošija izdanja posebice od Ferrarija za koji je ovo veliki hendikep. Oni su imali proračun kao najbolje ekipe a nisu bili u igri za naslove 15 godina. Sa tri puta manje love ih očekujem sa vremenom od 3-5 mjesta i mislim da je ovo njihov plafon. Mercedes je nakon godinu i nešto shvatio da je njihov koncept promašaj. Ferrari će to shvatiti na sljedećoj izmjeni pravila. Nekad i nekad preko zime odrade dobar posao i to je sve. Mene samo zanima koje dvije budale će dovući nakon Sainza i Leclerca i uvjeriti ih da oni imaju nešto za budućnost nakon 15 godina malo gore malo dolje. Moje mišljenje je da kod njih niti jedan WDC neće htjeti doći kao što su to bili Alo i Seb. Ja prvi kao njihov navijač nebih došao njima u tim ako imam iole neku drugu ozbiljnu soluciju.



      10
      10

      0
      • Blue Flag
        dFixxx3r Prikaži

        slažem se. samo komentdar da će uvijek netko doći jer mjesto u f1 je mjesto u f1. a posebno u ferariju, jedinoj organizaciji koja prodaje aute da bi se utrkivala. ostali se utrkuju da bi prodavali aute. osim RB, oni se utrkuju da bi prodavali cugu :D



        5
        4

        1
  8. Flavio Briatore
    Unwoken European Prikaži

    I ja mislim. Ako im je cilj ostvarivati manje bodova od Mercedesa imali su pravu strategiju.



    2
    1

    1
  9. Kimi Raikkonen 7
    Pitstop Prikaži

    Prije nekoliko (ili malo više godina) kad je Kruno Jurčić bio trener Dinama u Ligi prvaka, bila je jedna karikatura, mislim u 24 sata. Uglavnom, nakon svakog poraza uporno je govorio da je zadovoljan igrom. Karikatura ga je prikazala u vodi sa nosom iznad površine, u pozadini se vidi brod koji tone sa imenom Titanic na sebi, a Jurčić govori: “Ja sam zadovoljan plovidbom”. E, na to me ovi podsjećaju



    3
    2

    1
  10. Ferrari
    blejky Donator Prikaži

    Je se to MB vratio a nitko nam ništa nije rekao.


    0
    0

    0
  11. Charles Leclerc
    Leclerc1978 Prikaži

    Mislim da su zadnju dobru strategiju napravili 2007. godine i pri tome pomogli Raikkonenu da postane prvak….
    I to je to, ostalo je sve gusta magla…tu i tamo se na trenutak pojavi sunce i taman kad nam uliju tračak nade…opet nas razočaraju. A mi se čudom čudimo svaki put zadnjih 15 godina🙁



    2
    2

    0
    • Max Verstappen
      derfahrer1996 Prikaži

      Raikkonen je 2007 bio na vrhu unatoc godinama u mclarenu gdje nije mogao eksplodirati i osvojiti naslov zbog kvarova na mercedesu. Po meni su zajebali 2008 kad Raikkonen i Massa nisu vozili istu sasiju, krajem 2008 (od spa) Raikkonena su vratili na staru sasiju onda se poceo borit. Iako kraj 2008 se moze sagledati i sa druge strane(singapore i brazil)



      1
      0

      1
      • Alain Prost
        Alain Prost Prikaži

        Pa npr. 2005. Kimi je bio preeksplozivan, za neke nule je sam bio kriv samo ekipa s tim nije išla previše prema vani, koliko pamtim i Alonso je imao dvije, tri nule, zaslužena pobjeda Alonsa.



        1
        1

        0
    • Ferrari
      sfzd Donator Prikaži

      Strategija dolazi do izražaja kad si u li-la borbi. (Monaco prosle godine npr). Čini se da se nakon direktive podizanja bolida Ferrarijev koncept počeo urušavati i dok drugi pokusavaju nesto popraviti, kod njih ne ide pa ne ide. U situaciji kad imaš ovoliku degradaciju guma nemaš puno prostora za manevar i zazivanje strategije ili vozača da nadoknade manjkavosti bolida je više navijacka frustracija. Ocito je da se svi teško mire s pričom da je trenutno realna borba s mercom za treće mjesto (a
      mnogima je u glavi dalje pocetak prosle sezone i RB)



      2
      2

      0
  12. Lewis Hamilton
    Mercedes team Prikaži

    Citao sam izjavu FV di kaze,bar je tako preneseno da ce uvođenje novih guma od Silverstona mozda njima pomoci da budu bolji u utrci.
    Znam koliko se napadalo mecku kad je bila promjena guma u njihovoj eri pa me zanima ako Ferrari odjednom proradi dali ce biti istih komentara.
    I Talijani u komentarima na njihovoj stranici istog su misljenja,ne svi ali dosta njih.
    Druga tema:
    Neki portali pisu da je kran koji je podignuo Red Bull od SP dosta toga otkrio protivnickim ekipama o podnici RB i genijalnosti AN.


    0
    0

    0
  13. avalon Prikaži

    “Uvijek je lako komentirati strategiju u 5:30 kad utrka završi. ” ma nije i zato cijenim stratege portala koji kad sve prođe detektiraju greške ferraria . ja sam strašan “pogađač” uvik posli trke , utakmice , izvlačenja brojeva lota znam pobjednika trka , utakmica i brojeve koje je trebalo zaokružit ali dok događaj “traje” ….
    nije mi jasno kako stratezi ferraria nikad ne znaju kad će tokom trke past kiša ( u AM su to znali ) , nikad da “nanjuše” kad će se “aktivirat” SC da im vozači dobiju “besplatnu” izmjenu guma … kako su to znali u RB u bakuu zar ne ? eto , nemaju ni muda riskirat kako je neko primjetija . riskirali su npr u belgiji 2015. i zbog rizika je sebu 2 kruga prije kraja eksplodirala guma . naravno i tada su bili glupani jer su “dežurni stratezi” znali kad je trka završila da je trebalo minjat gume , a ne riskirat .
    da su u MC čekali kišu da urade izmjenu guma , a kiša nije pala ili da je bila slaba opet bi bili glupani . kad su lani također u MC obavili dvostruku izmjenu bili su glupani , a u RB koji je uradija istu stvar su bili genijalci .
    i ova primjedba alonsa1983 “Početkom godine sam rekao da ja od Ferrarija i McLarena u ograničenom budgetu očekujem samo lošija izdanja posebice od Ferrarija za koji je ovo veliki hendikep.” je baš točno predviđena mada mi s ečini da je ograničenje budžeta “startalo” baš lani i zbog toga je ferrari bija hendikepiran .. LC je završija tek 2. , a ferrari u kostrutorskom samo 2. ove sezone im je bolid loš zbog budžeta , 16 trka prije kraja imaju nenadoknadiv zaostatak za MB , čak 29 bodova . a da npr “direkcija” trke nije kumovala onom košmaru u australiji ? pogrešan im je koncept bolida ali u ferrariu za razliku od MB to ne shvaćaju ? u MB su shvatili ali iove sezone furaju promašeni koncept i to je OK ?
    ferrari je veliki tim i neprihvatljivo je da već 15 sezona čekaju vozačku titulu ? a McL nije veliki tim pa je normalno da vozačku titulu čekaju tek 14 , a konstruktorsku 34 sezone ? ili williams koji vozačku i konstruktorsku titulu čeka već 25 sezona . ali to je OK iako uz ferrari su McL i williams “stažom” dvi najstarije ekipe na gridu . nečeš ti McL koji je osvojia 12 vozačkih i 9 konstruktorskih ili williamsa sa 9 konstruktorskih i 7 vozačkih titula . fanovi ova 2 tima su puno blaži u kritici “svojih” timova . fanovi MB usprkos priznanju “uprave” da “voze promašen koncept “već 2. sezonu , da su posli neviđene dominacije tokom lankske 22 + 6 trka ove sezone ostvarili tek JEDNU pobjedu su tolerantni ali fanovi ferraria pokazuju neviđenu okrutnost i pljuvačinu prema timu za koji navijaju. pa ljudi moji usprkos “stažu” , tradiciji treba shvatiti da nema ferrari pretplatnički blok za pobjede , titule



    2
    -2

    4
    • Petronas
      Janez Prikaži

      Jedan kvalitetan momak na portalu je pripovijedao kako je stroll vrhunski vozač


      0
      0

      0
    • Audi
      Alonso1983 Prikaži

      Da je to jednom pa ajd ma da je i ponekad pa ajde. Ali njihova strategija je uvijek ona losija od drugih. A s obzirom bas na taj početak prošle godine i gdje se sada nalaze zaslužuju pljuvanje kritike i još poneku ružnu riječ. Polako , za promjenu pravila su mogli trošiti kako su htjeli a već tokom sezone se imali pad kao grom iz vedra neba. McLaren je također pao naspram prošlih godina. To koliko ima tko od njih titula je apsolutno nebitna stvar za napisano. Svo troje su samo još po nekim statistikama dobri i to je to sve ostalo je povijest, daleka povijest bez naznake oporavka. AM je lani za njih bio drugorazredna ekipa a sada im drži lekcije. Mercedes je bio bliže dnu nego vrhu pa im također dijeli lekcije. Samo ti traži opravdanja za njih kojeg nema. Ili da ti lakše objasnim, opravdati se moze koja godina no 15 ne. Pogotovo jer su u tom razdoblju imali sve preduvjete da rade isto što i RB ili Merc. Nije Ferrari pretplaćen na pobijede i naslove no ni nema ih uopće. Ta bi izjava imala smisla da su osvojili naslov prije 5 godina pa da je sada 5 godina suša. No kraj svih para i vozača u desetljeće i pol 0 nije nikakva pretplata nego debakl.



      1
      1

      0
      • avalon Prikaži

        Alonso1983 … niti tražim opravdanja za ferrari niti ih pljujem . s obzirom na tvoj nick ne znam zašto si tako “euforičan” u napadanju ferraria . možda zato jer alonso nije osvoji neku titulu u ferrariu ? sve je možda sticaj okolnosti … da 2010. nije F1 privremeno odustala od KERS -a možda bi preteka petrova i osvojia titulu . da 2012. u zadnjoj kišnoj trci nije vozija pomalo “ziheraški” kad se seb izvrtija i završija na začelju možda bi i te sezone osvojia titulu .
        istina , do promjene pravila mogli su trošit ka i BR i MB ALI svi koji duže prate F 1 znaju da je u vrime dominacije seba RB ima najkompletniji bolid zahvaljujući genijalcu AN pa ni uz najbolju volju , gomilu novca nije bilo “dizajnera” kojeg je ferrari moga angažirat da parira adrianu . ili ti možda znaš nekoga ko je to moga ali ga u ferrariu nisu “primjetili i kupili” ?
        MB je u “starom sistemu” bija loš bolid ali zahvaljujući prelasku na turbo i nihovoj povezanosti sa FIA ( kako je izjavija bernie ) imali su ogromnu prednost pred svim ostalim timovima . i uz adriana RB je ka i ferrari “stenja” pod mercom . nije ova dominacija bila zbog neke “jednostavne cake” ka šta je bija brownov DD 2009. koji su svi imali do sredine prvenstva , PU je puno složenij “problem” za dostići .
        “To koliko ima tko od njih titula je apsolutno nebitna stvar za napisano. ” iako sam jasno obrazložija opet ću … pisat ću polako pa možda shvatiš poantu . a poanta je da ni preostala 2 tima sa najdužim “stažom” posli ferraria i sjajnih rezultata su sad puno lošiji od ferraria pa NJIHOVI FANOVI ne pljuju po njima iako rezulata dugo nema . to je POANTA moga navođenja njihovih “rezultata” već niz sezona . uostalom u svojoj povijesti ferrari je već ima ovako “crno” razdoblje . da te podsjetim … prije dolaska MS konstruktorski naslov su čekali 16 sezona , vozački 21 sezonu :) možda su bili siromašni pa je zato ovo bilo ovako loše ?
        je li im MB koji je svima drža lekciju 7 sezona održa ferrariu lekciju i lani ? “palicu” je preuzeja RB pa i da je lani strategija ferraria bila bez greške kako bi završilo ? leclerc bi i 2022. završija na 2. mistu ( ferrari 2. u konstruktorskom ) samo bi bodovna razlika između maxa i njega bila nešto manja . svi su se radovali kad je otiša “nesposobni” binotto , a sa vasseurom su sad bolji nego lani u dosadašnjem dijelu prvenstva ?
        posli kazne leclerca u Q MC si napisa “Bravo debili iz italije. Svaki puta iznenade sa svojom nesposobnošću.” zaboravivši da je trkači inžinjer leclerca španjolac koji je treba brinut da se kazna ne desi isto ka šta si u kritici strategije ferraria posli MC navodeći ka primjer dobre strategije pohvalija RB/maxa i njihov izbor harda iako je max starta na mediumu … zeko ispravija tvoj krivi navod . možda ti imaš svoj razlog zašto se stalno kritizerski odnosiš prema svakom potezu ferraria jer svi znaju griješiti mada istine radi ferrari najviše od top timova . no ka šta je teško pronači , “kupit” odličnog “dizajnera” bolida mislim da je isto tako teško pronaći gotovo bezgrešnog stratega . osim toga dobra strategija može pomoć kad su bolidi po konkurentnosti blizu , a kad nisu ne pomaže ni strategija bez greške .
        npr da je lani bez grešaka u strategiji leclerc pobjedija 3 trka više ima bi 6 pobjeda i bi li mu to pomoglo u borbi sa titulu protiv maxa * ja ne vjerujem , a ti ? btw ni odustajanja nisu bila presudna iako su svi pljuvali nepouzdanost ferraria … leclerc je ima 3 , a max 2 odustajanja . jesu li fanovi RB pluvali po timu zbog nepouzdanosti ? naravno da ne jer niko od fanova nije tako nemilosrdan prema timu za koji navija ka fanovi ferraria . zato sam i napisa da se fanovi ferraria ponašaju ka da tim ima pretplatnički blok za pobjede i titule .
        kako će završit ove sezone borba ta 2. i 3. misto treba vidit jer je preostalo još 16 trka . ako AM očita lekciju i završi 2- više bi trebali “kukati” fanovi MB nego ferraria jer manja je razlka bila između ferraria nego između 7 sezona vladara F 1 i AM zar ne ?


        0
        -1

        1
        • Audi
          Alonso1983 Prikaži

          Više puta sam to spominjao ovdje , pa eto opet ću. Ja od kada sam počeo pratiti F1 za mene postoji Ferrari i oni koji voze za njega. Alonso – Ferrari je bila moja savršena kombinacija nakon Schumahera. Svi poslje njega su mi bili više manje dragi kao i sada Leclerc i Sainz mada nisam neki njihov fan kao ni Vettelov ili Kimijev. Da sutra vozi za Ferrari Hamilton i Ocon navijao bi opet za njih a njih dvojica su mi vozači koji mi nikad nisu “sjeli”. Sad da razjasnimo jednu stvar, je Ferrari dobivao RB ili sada Mercedes za drugo mjesto kada Rb nije dominirao ili lani kada je Mercedes bio treći. Ferrari nije ovdje zbog drugog mjesta nego zbog pobijeda i naslova. Nije Ferrari pretplaćen na ništa i dobro poznajem povijest ekipe za koju navijam i znam da su imali duže razdoblje bez naslova. Ali ako ćemo realno McLaren a pogotovo Williams u ovom tisućljeću više nisu ozbiljne ekipe za borbu za naslov (McLaren od početka hibridne ere). Ferrari je imao i ljude ,novce i vozače za postići taj uspjeh i kiksali su u par navrata. Je Alonso zaglavio iza Petrova no čijom greškom u strategiji? Renault je za tu utrku isprobavao sistem za veću max brzinu ako se ne varam i Ferrari mu na ravnom nije mogao ništa. Vidimo i sada da Alonso pred kraj karijere zna izvuci maximum iz bolida i ne sumnjam da je pokušavao stići. No svi zaboravljaju da je Webber očešao ogradu i Rb ga je povukao u boks a Ferrari ga pokrivao i samim time smjestio iza Petrova kojem nije mogao ni RB Webera nista a zaboravili su na Vettela jer ga očito nisu smatrali glavnom prijetnjom. 2012 je Alonso trebao pobijedu a Buttona i McLaren tog dana nebi tri Alonsa ulovili. Bili su jednostavno prebrzi. Alonso se više držao u igri za nslov kiksevima RB a i pobijedama u nekim kaotičnim utrkama. No kad bi pričali o tome što bi bilo kad bi bilo da nije bilo Gorsjeana na Spa ili kada je Kimi probušio gumu Alonsu u Japanu vjerovatno bi ALonso došao do naslova bez neke velike muke. Isto tako svi krive Singapur zbog izgubljene titule Masse a nitko ne vidi da su sjebali u boksu Massu u Singapuru tako da su mu dali znak da može ići a cijev za dolijevanje goriva nisu izvadili i upropastili mu vjerovatnu pobijedu. Da ne pričam o 2017 i 2018 gdje nisu znali Kimiju reći da se makne s puta kada se lomilo prvenstvo. Ferrari je budimo relni izgubio par titula unazad 15 god (barem dvije) svojim greškama. Evo recimo za zadnju utrku u MC da strategija nije bila očajna no bilo je i boljih ( da zaboravio sam da je Max i RB toliko dobar da izveze ladno pola utrke na midium gumama a netrko ne može na Hardu). Lani su izgubili par utrka glupim strateškim odlukama. Nitko ne kaže da bi osvojili naslov lani no imali su konkurentan bolid do SPA a nisu to ni blizu relazirilai koliko su mogli i onda većinom ne valja vozač koji od frustracija krene redati greške kao Vettel ili Leclerc. Nisu problem vozači nego sve ostalo u Ferrariju. Npr Mercedes je znao dobiti utrke da odradi drugačiju strategiju i prva mi na pamet pada Španjolska i Mađarska , Lewis-Max. Ne sjećam se takvih Ferrarijevih izdanja i uglavnom kada su oni u pitanju use… stvar. Lani jesu iši dva puta u boks u MC no ni to nije bila ispravna strategija. Leclerc im je naprijed povećavao prednost i onda padne sa dva ulaska u boks na p4. Slično su izveli i u Mađarskoj. Svake godine postoji par utrka gdje se Ferrari propisno prosipa strategijom. Istina je to što kažeš, lako je biti general poslije bitke, no zanimljivo je da kad je Ferrari u pitanju da ih do 2021 redovno Mercedes naguzio taktikom a lani RB. Istina, imali su često i nesretnih okolnosti kao Sc u krivo vrijeme no Ferrari odavno po pitanju strategije je drugorazredna momčad. Mercedes je bio dominantan u početku hibridne ere zbog motora no mislim da je Ferrari već 17 ili 18 sa motorom bio tu negdje. Tako da nebi rekao da je Mercedesov bolid bio los, baš naprotiv. A imao je Ferrari ljude kao James Allison pa im je otišao pa se ispostavilo da u MB radi odličan posao. Pa onda stave čovjeka kao MB koji je odličan u području motora na mjesto šefa ekipe. J.A je morao biti zadržan , MB je trebao raditi ono što zna i dalje a šef ekipe je trebao biti netko tko je sposoban pa makar to bio glavom i bradom Flavio . B , netko tko će znati reći e bilo je dosta a ne podviiti rep na svaku zamisao MB i RB a kod fie i sudaca. Ferrari premješta ljude i gubi ljude koji nešto znaju na kriva mjesta i onda se rastane sa njima jer nisu ispunili očekivanja a do tada su radili dobar posao u svom području. Meni to djeluje tako kao da netko nema viziju a očito one koje drže Fiat, Juve i pola italije boli ona stvar za rezultat u F1. Očito je bitno sudjelovati i spremiti što više love u đep. Da se razumijemo i J. A i M.B su odlični u svojoj branši. No eto igrom slučaja Ferrari je uspio to da J.A nije u Ferrariju a M.B ne radi ono što najbolje zna. Mogao bi do sutra nabrajati glupe poteze Ferrarija kao i mlakost prema svakoj odluci koja im je naškodila. Da bi uopće imali šansu moraju pokazati zube kao i na lanjskoj odluci FIE sa TD da bi se spriječilo “dupiranje”. To je direktno povezano sa ovom potrošnjom guma i padom perfomansi bolida. No njih kao da nije briga. Mijenjale su se gume u par navrata i šutili su. Mercedes je par puta uhvaćen da vara i opet su šutili. A trebali su biti najglasniji i zlostalvjati FIU baš onako kako su Ferrari provjeravli zbog motora. Moj dojam je da glavne ljude u Ferrariju kao da nije briga jer svatko normalan bi se budnio na one izmjene koje mu škode.



          1
          -2

          3
  14. Marlboro
    MrDoomroom Prikaži

    Pro bono bi bolje odradio strategiju za Ferrari.


    0
    -1

    1
  15. Charles Leclerc 16
    ferarista Prikaži

    Maurizio, Matttia, Frederic, jel ima neki klaun da ne govori ovakve gluposti, ako je strategija bila dobra pa kaj ste radili s Leclercom, ja mislim da se ovi zajebavaju, ali stvarno jer ovo izjavljivati ne može pametan čovjek.


    0
    0

    0

Stvaramo uspomene zajedno!

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.