Charles Leclerc je dobio 3 mjesta kazne za startni poredak Velike nagrade Monaka nakon što su suci procijenili da je ometao Landa Norrisa dok je McLarenov vozač pokušava napraviti kvalifikacijski krug.
Ferrarijev vozač je vozio sporo po trkaćoj putanji u tunelu u trenutku kad je naišao Norris. Leclercov trkaći inženjer Xavi Marcos Padros je svom vozaču poručio da se približava Verstappen, ali mu nije spominjao Norrisa sve dok nije bilo prekasno:
“Verstappen pritišće, a sad imamo Norrisa, pazi na Norrisa najprije.”
Norris je sucima rekao da je Leclerc učinio sve što je bilo u njegovoj moći, ali je dodao:
“Kad poslušate team radio jasno je da mu ekipa daje obavijesti o Verstappenu, a ne o drugima koji su iza njega. To zaista ne razumijem, ali što je – tu je.”
Ferrari je prošle godine napravio sličnu pogrešku kad je Carlos Sainz zasmetao Lanceu Strollu.
Leclerc je danas imao treće najbolje vrijeme, ali će krenuti sa šeste pozicije, iza Estebana Ocona, Carlosa Sainza i Lewisa Hamiltona.
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A šta ćemo s ovim: “In fact, the Stewards observed that Leclerc reacted in a sensible way to a blue flag displayed by the marshals, but at this point it was too late”.
Nema veze… zna se za koga ne postoje olakotne okolnosti.
14
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pogledaj snimku…kazna čista ko suza i nema te olakotne okolnosti koja ju može opravdat.
Šteta za Leclerca, ali realnost je da je kazna potpuno zaslužena.
10
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Apsolutno se slažem da je zaslužena. Samo želim reći da kasne plave zastave nisu pomogle, ali to ćemo ignorirati.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Za koga? Više je takvih ovdje, ovisi koga se pita… 😊
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Xavi je najgori trkaci inzenjer na gridu. U svakoj normalnoj ekipi bi davno letio
15
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
🤡
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Opca opasnost-nisam rođen pod sretnim zvijezdama …vrijedi za Leclerca u Monacu.
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
U Monaku jedno je od nepisanih pravila da se u tunelu svaki vozač treba zadržati što manje vremena. Od Portiera do Nouvelle šikane se vozi punim gasom neovisno bio u brzom krugu ili imao vozača u retrovizoru dok si na cooldownu. To čak ni trkaći inženjer ne treba eksplicitno isticati. Povijest je ispisala nekoliko bizarnih incidenata, a tunel je preopasan, mračan i slijep da bi se kroz njega tražilo mjesto za prestrojavanje. Rookie pogreška.
22
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
O tom sam i ja razmišljao. Iako moraju postivati određene procedure prilikom sporog kruga(punjenje baterije i slicno) mislim da bi najlogicnije bilo što brze proci taj tunel ili barem da razlika u brzini između tebe i bolida iza nije ogromna.
Pogotovo ako imas trkace inzinjere kao Ferrari. 2 puta pamtim tokom vikenda da su jedan drugom zasmetali na istom mjestu.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Rookie pogreška? Ovo mu je 6. sezona, ali svaka pogreška je danak neiskustvu 😀.
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Bravo debili iz italije. Svaki puta iznenade sa svojom nesposobnošću.
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Tebe iznenade? Svašta!
8
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne da me iznenade, nego me iznenade sa ovim novim glupostima . Kad mislis da nema ništa više što nisu usrali onda te iznenade kao danas mene. Mada kod njih je iznenađenje kada odrade sesiju bez grešaka.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Xavier Marcos Padros je ŠPANJOLSKI inženjer . Trenutačno je trkaći inženjer Charlesa Leclerca. znam da je bili teško ovo “otkrit” , lakše je automatski popljuvat talijane …..
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ferrari su Talijani štogod ti mislio o tome.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
To je prešao na njega talijanski gen.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Avalon budimo realni. Ferrari je za sve nakon prošlogodišnjeg početka sezone zaslužio hrpu kritika u svakom segmentu. Nisu naučili ništa, nisu napredovali i isti kaos je tu. Mijenjaju vozače, šefove ali i dalje izgledaju kao izgubljeni u prostoru i vremenu. Samo da te podsjetim lani su ušli u Sezonu ravnopravni RB u i na gotovo svim stazama u prvoj polovici sezone bili konkurentni za pobijedu. U tim trenutcima je AM i Mercedes bio gdje? I gdje su oni danas naspram RB a , Am i Mercedesa. Zaslužuju daleko više kritika.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
HA HA HA HA…. Ko Janica Kostelić na Sljemenu :-D Ferrari moj, Ferrari. I onda se rugam poludjelim navijačima Hajduka.
1
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Drzi se ti sljemena a ostavi Hajduka
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nije mi niti Sljeme blizu, više sam okolica Bilogora Papuk.
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ja sam dalmatinac iz okoline Hajduka. Tko to brani zezati se na račun Hajduka?
Kada ga sami navijači pljuju onda je to ok. Ali ako si slučajno kamena s ramena dalje od granice Splita onda imaš doživotnu zabranu se zezati sa “svetinjom” – koga ili čega? Hrvatskoga nogometa – generatora skrivenoga poreza, zatamljenih para i navlačenja na kladionice.
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
To je posljedica poznate Ferrarijeve taktike.
Oni su to namjerno napravili da krene tri mjesta iza jer su cjelonoćnim računanjem i istraživanjem vremena kod baba koje bole kosti prije kiše zaključili da će kiša pasti točno u 15h18min 26sek upravo u trenutku kada Leclerc prilazi ulazu u box.
Zaključili su da je startao sa svoje osvojene pozicije prerano bi prošao box i izgubio vrijeme.
Ovako mu se širom otvaraju vrata za pobjedu… kaže Ferrarijev astrolog.
16
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Max-Alonso-Ocon. Moglo bi biti svega na startu
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
dobra fotka ferkana ako već ništa drugo :D
0
1