Pierre Gasly nije kažnjen za sudar s timskim kolegom Estebanom Oconom, te je izbjegao potencijalnu zabranu utrkivanja na idućem GP vikendu.
Alpineov vozački par se sudario u 56. krugu nakon trećeg stajaćeg starta i druge crvene zastave. Gasly je izletio u prvom zavoju i neoprezno se vratio na stazu izguravši timskog kolegu u barijere i tako okončavši utrku obojici.
Suci su razgovarali s oba vozača i s predstavnikom ekipe, te je procijenjeno da se radi o “incidentu u prvom krugu”, s obzirom na to da je prije toga bio ponovljeni start.
“Oba vozača su prepoznala i prihvatila da se u ovom slučaju radi o tome. Pod tim okolnostima nećemo poduzimati nikakve mjere.”
Ovo je svakako olakšanje za Gaslyja koji na licenci ima 10 kaznenih bodova i kojeg bi još dva boda dovelo do automatske zabrane sudjelovanja na idućem vikendu. Paziti mora sve do Velike nagrade Monaka krajem mjeseca gdje mu se brišu dva boda.
Ocon je izjavio da ne krivi timskog kolegu za incident, a Gasly mu se ispričao:
“Nažalost nakon trećeg starta su nam se sudarila naša dva bolida. Drago mi je da su oba vozača u redu,” rekao je Otmar Szafnauer.
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Jebes sve, meni je žao šta nisu ostali razultati u trenutku RF. Hulk podij. McLaren P4, P5 .. bilo bi odlicno za sport i prvenstvo i poštenije.
Al dobice Gasly do Monaka kaznu garant
6
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ima onda logike za Sainzovu kaznu.. S njim nisu htjeli pricat jer se njegov incident dogodio u 57. krugu za razliku od Gaslyjevog.
27
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Al ovo je najbolje: “Suci su razgovarali s oba vozača i s predstavnikom ekipe…”, još najbolje da će vozači reći da je namjeran sudar, a predstavnik ekipe da inzistira da se kazni Gasly 😄
18
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
To se jednom dogodilo. Kad je Ron Dennis prijavio ekipu da je koristila ilegalno dobivene podatke od Ferraria.
Kasnije su to britanci pripisali Alonsu. On je samo od Dennisa tražio isti tretman njega i Hamiltona do kraja sezone, a ako ga ne dobije, rekao je da će prijaviti ekipu za krađu. Pa je Ron Dennis sam otišao to prijaviti.
3
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
To nije istina. Tražio je da sabotiraju Lewisa ili će prijaviti FIA informacije koje imao.
0
6
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne namjeravam se s tobom prepucavati oko nekih činjenica. Poznato je da je, poslije Monaka 2007, jedino Lewis dobivao nadogradnje tijekom preostalog dijela sezone. Dakle, bazično je da je Alonso vozio, u osnovi osnovni model McLarena kroz cijelu sezonu.
Bez obzira na sve, činjenica je da je Ron Dennis sam prijavio svoju ekipu zbog nepoštenja, a ne Alonso, što je mantra mnogima koji ne vole Alonsa. Bez obzira na to što je Alonso napravio ili ne prije.
Kao što je i činjenica da je na sudu Briattore dokazao da FIA nije imala nikakvih dokaza da je Renault tražio i dobio od određenog vozača uslugu razbijanja na zid kako bi Alonso pobijedio u utrci. I dobio je, zbog toga silne novce od FIA-e da ostane izvan F1 i da se zataška njihova politika.
Kao što smo uostalom saznali nedavno od Bernia kako su Lewisu neke stvari bile namještene za uspjeh.
Znam da ti je to teško povjerovati, ali Bernie je bio samo businessman koji je našao način da poveća publiku i gledanost time što je igrao na kartu Lewisove rase. Time ne govorim da je Lewis loš, nego da su neke druge prilike išle njemu u prilog na štetu drugih kolega. I, ne, ne mislim da je u tome Lewis radio nešto nepošteno, jer je on bio samo jedan od piona kojeg nitko ništa nije pitao. To su bile igre na višem nivou!
6
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Činjenice … ?
Meni nije poznato da je Alonso vozio osnovni model McLarena kroz cijelu sezonu. Smatram da je to glupost, jer je upravo u Monaku izdata timska naredba Hamiltonu zbog koje on nije mogao napasti prvo mjesto. Ustvari sve do VN USA Alonso je imao status 1. vozača. Upravo u toj utrci ga je izgubio, jer McLaren nije htio izdati timsku naredbu Hamiltonu da mu mu prepusti 1. mjesto.
Ono što ja znam da je činjenica, je da je Alonso prijavio FIA da McLaren sabotira njegov bolid. FIA je poslala inspekciju u McLarenove garaze gdje su provjerile oba bolida i utvrdila da su ista.
Stoji da nije Alonso prijavio svoju ekipu. On je samo ucjenjivao svog šefa da sabotira svog drugog vozača, nakon čega se ovaj sam prijavio jer nije imao pojma šta mu inžinjeri rade iza leđa.
Dobri stari pošteni Briatore i još pošteniji Ecclestone …
Malo si oprečan …
Bernie u tom intervjuu nije spomenuo gledanost i Hamiltona. Upravo suprotno, opet je opleo po njemu. Toiko ga je volio da i dan danas ne može preboliti da je uzeo Ferrariju titulu u zadnjim sekundama utrke. Čak je i slagao da su imali elemente da ponište rezultate utrke, što nije bilo tačno. Eventualno su mogli diskvalifikovati Alonsa, a to bi još više povećalo bodovnu prednost.
Međutim ono što jeste spomenuo u tom članku, je da su imali čvrste dokaze da je Renault naštimao pobjedu Alonsu (upravo onu za koju tvrdiš da je čista i regularna).
0
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Realno, trebao je dobit kaznu. Po tom je Vettel 2019. u Kanadi također trebao proći bez kazne, a bome i Sainz danas.
12
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A biž, onu Vettelovu još uvik jasno vidim i danas. A i ova australska šikana je poprilično slična izgledom😁
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ovi sve više i više kopaju.
To je incident u prvom krugu, a Sainz nije imao incident u prvom krugu…
Šta rade ti stručnjaci to je zbilja lakrdija i sramota.
9
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ova sezona počinje ličiti na onu iz 2020.godine,samo sto se ne kenjaja po RB i holanđaninu kao što se kenjalo po Hamiltonu i Mercedesu
2
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nije za usporedit.
2020. je bila sedma godina dominacije Merca, a ovo je tek druga godina dominacije Red Bulla…
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Govorim o dominaciji, dakle isto je, tada su zabranili das za narednu godinu,da li će sada zabraniti ovaj čudesni drs
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nije čudesan, radi se o polozaju krila, side podova i onih malih krila ispod velikog zadnjeg.. ugl zrak smanjuje otpor na tri točke umjesto na jednoj. Jako sam loše objasnio, al ima video od autosporta na yt bas o tom i od još par.. al unutar pravila debelo da bi to zabranili morali bi raditi novi pravilnik jer jedno vuce drugo. To šta je red bull to uspio dizajnirati da radi kako treba a drugi nisu je plus za rb …
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A dominacija red bulla bi mogla krace trajati, s obzirom na tunel koji imaju, kaznu, i sta su bili prvi, ostali ce ih sustici. Njima je cilj ove godine šta ranije započeti razvoj RB20, a sa ovim trenutnim bolidom sa šta manje razvoja napraviti šta veću prednost sa u prvoj polovici sezone dok još mogu, dobro im je krenilo zasad.
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kad pogledan onboard sa bolida Gaslya u 57 krugu i Hamiltona u 1 krugu.
1. Hamilton s desne strane na izlasku iz drugog zavoja ima Alonsa pored te odmah gleda u desni retrovizor i kada je cijelim bolidom ispred Alonsa odlazi skroz desno do trave da ima dobar izlazak iz zavoja.
2. Gasly izađe izvan staze, vrati se u zavoju 2, sporije se kreće od ostalih iza njega na izlasku iz zavoja 2 i ne gleda nimalo retrovizore i odlazi prema vanjskoj strani zavoja i zacudo tamo se nalazi drugi bolid.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
I Ocon je moga malo pustit gas, al aj obojica su debili realno i neka im je 0 bodova bas mi je drago.
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mogao je, kao i Stroll u sudaru s Leclercom. Smatram da bi neki iskusniji vozaci pustili gas cim bi skuzili da ih Gasly gura prema travi.
A suština svega je ne gledanje u retrovizore u situaciji u kojoj znaš da ce oko tebe biti bolida koji su brži na izlasku iz zavoja za 20+ km/h.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A to se zove bit Željko. Kad ti je želja za, u ovon slučaju, popravit rezultat jača od ičeg… i eto, zaborave točke kočenja, temp u gumama, ne gledaju retrovizore šta si reka… nije FiA kriva koliko vozači. Massa je skoro poginuo zbog krhotine koja mu je doletila u kacigu… budi ti u cipelama nekog ko je odgovoran.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
zanimljivo da je to tretirano kao “incident prvog kruga”, a sainzova greška nije…🤔
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
užas.
1
0