Christian Horner kaže da je neimenovana konkurentska ekipa bila vrlo aktivna oko mamljenja njihovih sponzora u trenutku kad se činilo da je Red Bull prekršio pravilnik o ograničenju budžeta.
Plemenska priroda ovog sporta sve je izraženija u novoj eri s ogromnim priljevom novih gledatelja, a svemu pridonose i mediji koji se ne libe pričati bilo koju priču za jedan pregled više.
Horner je bio savršeno jasan zašto misli da se od Red Bulla radi negativce:
“Da imamo Britanca u svojoj ekipi kao određena ekipa iz Brackleya, naša reputacija bi bila drukčija. Prečesto nas se lagano svrstava u negativce.”
“Uzmite situaciju s ograničenjem budžeta. Naši rivali koriste te stvari. Jedna ekipa je kontaktirala naše sponzore i sugerirala im da prijeđu kod njih jer ćemo im mi ‘oštetiti brend’. To je jednostavno podlo.”
“Moja žena uvijek kaže da je tapšanje po leđima samo par centimetara daleko od udarca u guzicu. Ovo je show kao Kardashianke, ali na kotačima. No, sve je u redu dok god se osjećate dobro nakon odluka koje donesete. Tako ja živim svoj život.”
“Mi raspalimo glazbu i smijemo se. Ovo mora biti više od posla, i to mora dolaziti iz vrha ekipe. Tvornica energetskog pića pobjeđuje Mercedes Benz, Ferrari, Audi, koga god, ali zašto jebeno ne? Ako imamo prave ljude, prave resurse, pravu kulturu – zašto ne?”
Prisjetio se i početka 2022. godine i prvog pogleda na neobično Mercedesovo rješenje:
“Ova promjena pravilnika za 2022. godinu je bila najveća u posljednjih 30 godina, a naša očekivanja su zapravo bila prilično skromna. I tad se Mercedes pojavi s bolidom koji izgleda drukčije od svih drugih. Morali smo pomisliti – što propuštamo? Sigurno postoji nešto što su oni pročitali u pravilniku, a mi nismo? Hoćemo li se sad osramotiti?”
Kako se pokazalo, Red Bull je sasvim uredno pročitao pravilnik, a Mercedesovo inovativno rješenje se i nije pokazalo pretjerano inovativno. Osim što nije donijelo željene performanse, kasnije se moglo čuti i iz drugih ekipa da su razmatrali slično rješenje, ali nisu vidjeli preveliki potencijal.
Horner ne vjeruje da će Red Bull dugo ostati usamljen na vrhu:
“Uvijek se dogodi nešto – pojavi se neka tehnička direktiva, nešto što promijeni stanje. Možete biti sigurni da će drugi smišljati načine kako da nas uspore. Tako je to u ovom sportu. Doživio sam to prije i sad sam iskusniji kako se nositi s time.”
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Da sam sponzor, ja bi mu obećao da sasvim sigurno nikad neću biti sponzor ekipe u kojoj je vlasnik, suvlasnik, gazda – štogod. Samo tako se liječe takvi pokvarenjaci, tako da im se odreže pristup resursima. Pa kad “potroše” svoju okolinu nemaju što nego otići daviti nekog drugog, ali F1 će ih se riješiti.
1
7
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pokvarenjaci vladaju svijetom i uvijek će tako biti. Dok Hamlet razmišlja o svoj pokvarenom stricu, isti djeluje, dok Raskoljnikov razmišlja je je moralno “obrisati” babu koja uništava život svima oko sebi, baba djeluje, dok Binotto i slična ekipa mole Bogorodicu i 7 sekretara SKOJa da im pomognu, likovi kao Briatore, Horner ili Toto Vučina djeluju, dok pametni u Ferrariju razmišljaju o moralnoj poziciji prvog vozača koji se nalazi iza drugog vozača na utrci, drugi djeluju. Skraćeno, Machiavelli je bio u pravu. Budi prvi po bilo koju cijenu, cinično plati kaznu i opet uživaj u plodovima svojeg mućkanja. Kada se optuže samo kažeš da si “iznenadjen i uvredjen”.
18
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Da to tako funkcionira u danšnjem smoke and mirrors svijetu površnih gledatelja. Evo danas čitam da Nedjeljko hoće ukinuti free practice jer “fanovi” ne razumiju čemu to služi.
Pa p…. li mu materina, umjesto da “objasni” debilima s tiktoka čemu to, on bi od sporta radio cirkus. Baš me zanima kako bi se proveo da pokuša u NBA reći da igrači mogu dobiti lopte samo na utakmici, a između neka glancaju mačeve.
10
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Dok god Red Bull pobjeđuje ne mora se bojati za sponzore, ovo zvuči kao Zak Brown šema prije nego Toto.
5
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne znam tko je to radio. Po ostatku izjave reklo bi se da aludira na Tota, ali to ne mijenja moje mišljenje o tome..
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zac Brown – agent 007
0 bodova
0 prednjih krila
7 novih sponzora
16
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
“Ako imamo prave ljude, prave resurse, pravu kulturu – zašto ne?”
Točno tako. I Ante je nedavno napisao u kolumni kako su u Red Bullu posložili puno kockica na svoje mjesto. Nisu to samo Newey i Max, odnosno Vettel nekada. Jako puno toga u RBR-u funkcionira točno onako kako treba i zato njihov uspjeh nije slučajan. I to je tako još od Sebovih vremena. Meni su bili pravo osvježenje kad su se pojavili i fantastično mi je svjedočiti tome da i nakon toliko vremena igraju jednu od glavnih uloga u svijetu formule 1. I to prije svega čišćenjem svojeg dvorišta, a ne tuđih (tj političkim igrama).
20
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Napravili su najbolji posao. I to je to.
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nema tu političkih igara oni su(RB) najviše uložili doveli su najbolje ljude imaju najbolji paket i u ovome trenutku su najjači, zasluženo, tako je i Mercedes na početku kada je usao kao tvornička momčad pokupovali sve i najviše uložili i zato su rezultati bili takvi, zapravo tko najviše uloži love taj je na vrhu
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nije samo stvar u lovi iako je jako, jako, jaaaako bitna… treba znati u šta i koga uložiti, napraviti dobru vibru. Gledaj Aston sada, pa čak i Red Bull u Vettelovo doba ili Brawn 2009.
2024., ako ne već polovicom ove sezone Aston bi mogao jako se približiti Red Bullu, koji ima više CFD i zračnog tunela jer su bili sedmi… a to se resetira na pola sezone…neće biti RB 1-2 non stop, a i triba pitat kardan šta on misli o tom.😁
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa i Aston je uložio ogromna sredstva..
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa to sam i reka, ali đabe love ako ne znas di s njom
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Svojedobno je Toyota trošila najveće novce u F1, pa tko se još sjeća da je prije 15 godina nastupala u F1 – samo Felipe Massa.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Više se sjećam reklame za Panasonic na stražnjem krilu nego Toyote.. i Time Glocka .. “is that Glock”…
totalno bezličan tim, dok je BMW imao hrpu pogrešnih odluka, 2008 nisu smjeli popustiti sa razvojem, no eto živi primjeri da novac ne znači sve. Audi je npr ozbiljno pristupio i mogao bi u startu biti konkurentan.
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Toyota je imala japanski sindrom tj dok je momcad bila u Koelnu, sve su odluke morale proci odbor u Japanu sto je za F1 kao da ides unatrag i bez obzira ma novac pogresan nacin. Jedan apsurd je bio da se bolid za 2006u razvijao za Michelin i onda je odbor u 12 mjesecu 2005 rekao da zbog imidza japanske momcadi prelaze na Bridgestone i naravno da taj bolid nije mogao valjat.
Bilo je jos takvih gluposti pa se i bitno osoblje mijenjalo cesto jer nisu neki kvalitetni ljudi imali slobodu rada pa su odustajali.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nije mi jasno zašto se toliko žali.
Jesi prekršio pravila? Jesi.
Jel kazna bila relativno blaga? Je.
Da li usprkos tome imaš jako dominantan bolid i krstarenje do duple titule ove godine, a možda i sljedeće? Imaš.
A svaka druga izjava je kako se njih jadne blati i pljuje. Kao da su ih izbacili u neku drugu ligu kao Juventus svojedobno ili im srezali budget pa da su na razini AT-a.
Ako 9/10 ekipa nije imalo problema sa predajom financijskog izvješća onda gle čuda te iste ekipe će biti nadrkane na tebe i spominjati tvoje prekršaje.
Neki i dan danas spominju Mercedesov tajni test guma iz 2013. kada su isto dobili preblagu kaznu.
Drugim riječima: “Get over it”.
3
0