Hamilton o Red Bullu: Nikad nisam vidio ovako brz bolid

Izdvojeno

Lovro Andraka

Prije 1 godinu 2 min 68 komentara

x1
x1

Lewis Hamilton izjavio je kako nikada nije vidio bolid koji je toliko brži od konkurencije poput ovogodišnjeg Red Bulla.

Nakon što je od početka hibridne ere Mercedes osvojio osam uzastopnih konstruktorskih naslova i sedam vozačkih, njemački proizvođač već drugu sezonu zaredom nema bolid sposoban za borbu u samom vrhu.

Posljednju pobjedu donio im je George Russell u Brazilu prošle godine, a prije toga su slavili u Saudijskoj Arabiji 2021. kada je Hamilton stigao do svoje 103. pobjede u karijeri. Jučer su u Džedi Russell i Hamilton u cilj ušli kao četvrti i peti, 25, odnosno 31 sekundu iza pobjednika Sergija Pereza u Red Bullu, iza kojeg je pet sekundi kasnije u cilj ušao njegov timski kolega Max Verstappen s 15. startnog mjesta.

“Definitivno nikad nisam vidio tako brz bolid”, rekao je sedmerostruki prvak Hamilton.

“Kad smo mi bili brzi, nismo bili toliko brzi. Mislim da je to najbrži bolid kojeg sam vidio, pogotovo u usporedbi s ostalima, ne znam zašto i kako, ali prošao me ozbiljnom brzinom.”

Red Bullovu brzinu Hamilton je osjetio već na početku 12. kruga, kada ga je Verstappen prošao u borbi za osmo mjesto.

“Nisam ga ni pokušao blokirati jer je razlika u brzini bila ogromna.”

George Russell bio je mrvicu blaži pa je izjavio da je RB19 najdominantniji bolid još od Mercedesa W05 iz 2014. godine.

“Red Bullu treba odati priznanje na tempu kojeg trenutno ima. Prednost do drugog najbržeg bolida je vjerojatno veća od bilo koje koju smo vidjeli u F1 još od 2014. i Mercedesa.”

“Svaka im čast, ali dokazano je da je moguće, stoga ako itko može [sustići Red Bull], to smo mi.”


Odgovor

68 komentara

  1. Pirelli Wet
    r2d2 Donator Prikaži

    “Definitivno nikad nisam vidio tako brz bolid”, rekao je sedmerostruki prvak Hamilton.
    “Kad smo mi bili brzi, nismo bili toliko brzi…. ”

    Najbrži krug na Jeddahu: 1:30.734 – Lewis Hamilton – Mercedes – 5 December 2021
    Max jučer: 1:31.906



    15
    9

    6
  2. Marlboro
    F1bodul Prikaži

    To sigurno niste vi jer ne razumijete svoj bolid u potpunosti.



    5
    2

    3
  3. Fia
    Realista Prikaži

    Sto je je, ja sam zinuo kad sam vidio kako ga je na pravcu skinuo. Odjenom samo booom, kao raketa da se upalila i nestade. Mercedes postao GP2 engine. Nesto su skontali u RB-u kad se DRS otvori, sigurno imaju nesto inovativno.
    Nego, kad cemo malo povuci pitanje legalnosti RB-a, sigurno nesto skrivaju, malo da zacinimo sve ovo hahah



    13
    11

    2
  4. Bmw
    Marko Rakić Donator Prikaži

    Što je ono bilo u Brazilu 2021., kakav je ono spori Mercedes bio?

    Izjava je onako, teški proljev, pogotovo kad se u obzir uzmu 2014., 2015., 2016., 2019. i 2020. Samo ne znam tko je vozio taj bolid, ne sjećam se dobro, kao ni što se Hamilton ne sjeća što je vozio.



    34
    32

    2
  5. Dan Gurney
    Crash Donator Prikaži

    Dobri stari Eminem, za Luju kao stvoren

    He didn’t just say what I think he did, did he?

    Da kazem jos nesto ispast cu hejter..
    A sad malo o RB..Nitko ne javlja kako mirisi gorivo.. Toliko brzine ne mogu imat legalno, nekad se takva retorika furala.



    13
    10

    3
  6. Pastor Maldonado
    perodeformero Prikaži

    Princezo. Ne brini se ti za Red Bull. Najjači su kao što ste vi bili 8 godina. Bolje se zapitaj zašto su jači od tebe Aston Martin i jedva se borite sa Ferrarijem.
    A zapravo najveće pitanje kojega muči zašto je njegov rookie vodonoša brži i bolji od njega, a da ne spomenem koliko vodonoša manje kuka preko radija, traži krivce oko sebe, rookie koji je u ostalom odabran po njegovom izboru da mu ne predstavlja problem (kao što je birao i Botasa i miješao mu se u ugovor). Princezo. Nisi najbolji vozač na svijetu kada sjedneš u najjači bolid. Tek kada pređeš u slabiju momčad pa se boriš za po koji bod, i nakon toga se vratiš na staze stare slave, za mene si u kategoriji legendi.



    15
    2

    13
    • Bernie Ecclestone
      Dani Donator Prikaži

      Za mercedes se zna zašto je spor. Mene više brine zašto je farrari ovako spor.



      5
      5

      0
    • F1puls
      ivanh Prikaži

      Potpis….neka princeza pogleda sezone 96 97 98 99 kako se pobjeđuje sporijim bolidom. ..



      5
      3

      2
    • dejan_s Donator Prikaži

      @perodeformero
      Hm, nisam siguran da je Hamilton aminovao Russellov dolazak u Mercedes. Ne znamo niti da li su pitali Hamiltona nešto o tome.
      Dalje, koliko se sjećam Hamilton je eksplicitno bio za opciju da Bottas i dalje vozi za Mercedes.

      https://www.racefans.net/2021/06/24/hamilton-begins-mercedes-contract-talks-wants-bottas-to-remain-as-team-mate/
      Jučer razmišljam kako je pomalo tužno što je britanska mašinerija učinila od Hamiltona: igračku za vlastite potrebe, a on je pristao na to. Hamilton je fantastičan vozač, no nije im to bilo dovoljno pa su od njega napravili “zlatno tele”.
      A, onda kada se Hamiltonova idila u Mercedesu primakla kraju počeli su da se odmiču od njega i da peru ruke od sveg tog hypea. Prvo su to počeli raditi nešto sposobniji novinari poput Brundlea, pa sada vidimo da lagano i drugi više ili čine istu stvar od Hamiltona. Praktično od cijele Sky mašine Hamiltona još uvijek opijeno podržava Hill, Herbert (nema ga ove godine) i crna duša Kravitz.
      Rosberg jučer nije skidao osmjeh s lica kada je govorio o Hamiltonu i njegovom odnosu s Russellom.



      6
      5

      1
      • Pastor Maldonado
        perodeformero Prikaži

        dejan, ma da. Ima svega tu. Prvo. Englezi smatraju da je to njihov nacionalni sport i ničiji drugi, pa se prema svima odnose kao prema svojim bivšim kolonijama. A pogotovo Engleski mediji koji su sve samo ne objektivni.
        Znaš što me štrecnulo. Gledao sam dokumentarac (Engleski hehhe) o razvoju Hamiltona i Nice Rosberga od malena. Od kartinga pa na dalje. Cijelo to vrijeme se provlačila nekakva netrpeljivost Hamiltona prema Rosbergu. Kada bi ih snimali onda bi Hamilton se smješkao zagrlio bi ga, ali obavezno na kraju snimanja ga naglo pustio i onako podrugljivo otišao. Stalno je puštao (on ili njegov tim) nekakve polu informacije da uzdrma Rosberga. Govorim o vremenima kada su imali – 7 – 15 godina, kasnije su imali menagerske mašinerije.
        Uglavnom veliki dio snage Rosbergove karijere je otišao na… ili se se svodio na psihološku borbu i ružne smicalice izvan staze. Pokušavao je pokazati da ga to ne uzdrmava. Nikada nije odgovarao na provokacije, ali vidjelo se da je cijeli dotadašnji život bio pod stresom zbog toga.
        Kada je uspio osvojiti u Mercedesu naslov prvaka (možemo se sjetiti i onih ružnih zadnjih par krugova od Hamiltona ) Ne kažem da ne bi netko drugi pokušao sve da pobjedi, ali Hamilton se cijelo to vrijeme predstavljao kao Rosbergov najbolji prijatelj (uz obavezno ubacivanje trna razdora – ali ja sam uvijek bio bolji od njega.)
        Rosberg je bio toliko iscrpljen tim zakulisnim borbama, da mu je na kraju postao jedini cilj da pobjedi Hamiltona i ode. To znači da mu se ogadila F1. Tadašnji ih dvoboji Rosberga i Hamiltona nisu mogli ni po kojoj vrijednosti mogli razdvojiti tko je bolji. Bio jednako dobar na stazi kao i Hamilton ako ne i bolji. S tom razlikom kada bi izgubio, nije optuživao strategiju, mehaničare, silio da zamjene neke Rosbergove mehaničare za svoje…..
        Jedino si navijački mogao gledati tko na koji način vozi. Da li je “prljaviji” ili ne. Ovo prljaviji volimo koristiti kada nekoga ne volimo, ali na stazama postoje pravila i dok si unutar njih sve je ok.
        Sada da li je Hamilton takav jer je od malena bio “genetski takav” nastrojen da silom i pod svaku cijenu pokaže da je bolji od prijatelja …. (poznajemo svi takve ljude) ili su ga na to natjerali i učili od malena roditelji, menageri….. to ne znam.
        Ali znam kao i većini fanova da se ta Hamiltonova osobnost ljudima najmanje dopadala (ili najviše išla na živce i smatrana prljavom)
        Ako bi pokušao vagati da li je tu on više kriv ili ekipa oko njega, ne bih se htio u to upuštati, jer većina fanova ga je upoznala kao razvijenog vozača s tom karakteristiko, ali nije pokušavala dokučiti odakle mu ta karakteristika. Ono postao je Engleski pokazni crnac. ili crni bijelac….. Ne znam koliko to njemu samom godi ili ga vrijeđa dok mora glumiti takvog sebe (ili se naviknuo).
        Volio bih jednog dana vidjeti neki neovisniji dokumentarac o njegovom životu i životu njegovih timskih kolega, pogotovo Rosberga, jer su si vršnjaci koji su od malena zajedno trenirali i borili se na istim stazama i natjecanjima.
        Oprosti dejan, na ovom komentaru. Konfuzam je, jer sam htio reći što stvarno mislim o Hamu a da to nikada nisam prije nikom rekao. Pozdrav



        3
        3

        0
  7. Pastor Maldonado
    perodeformero Prikaži

    Usput po prve dvije utrke izgleda kao da je RB jači bolid nego Mercedes kada je bio na stazama slave. Ali nemojmo zaboraviti da Mercedes nikada nije pokazivao karte i snagu bolida, već je vozio tempom dovoljnim da opere sve i pobijedi. Pa sjećamo se par utrka kada bi zbog nesreća ili nekih problema Mercedes izgubio prednost, odjednom bi slijedećih par krugova bio brži od drugog najačeg bolida za bar 2 s po krugu. Tako da za sada izgleda da je RB jači nego što je Mečka bila. Ali u Mercedesu su UVIJEK pilili naopako.



    4
    -2

    6
    • Marlboro
      AMG Donator Prikaži

      Kako znamo da Red Bull ne radi bas to isto? 😵‍💫



      6
      6

      0
      • Audi
        Alonso1983 Prikaži

        Vjerovatno rade, tj na prvoj utrci su to radili. No recimo mercedes je u španjolskoj ostavio 2014 iza sebe (P3) Ricija na 49 a (P4) Seba na 76 sekundi. Tako da mu izjava nema smisla. Rb jučer nije bio toliko brz. Kada bi iz jučerašnje utrke zbrojili zaostatke na kraju sa onima do SC opet to ne bi bilo ni pola onoga iz ove utrke koju sam naveo. Merc je u početku kako je naveo PEro često nabio prednost i onda očito krstario stazom. Ako bi zagustilo ili ako bi se morali probijati to su radili na ravnom bez ikakve šanse da se onaj naprijed brani jer je razlika u motorima bila brutalna.



        7
        5

        2
      • Pastor Maldonado
        perodeformero Prikaži

        Ma naravno da svi to rade. Ali Mercedes je bio najpoznatiji po tome da preko radija lažu. Jao gume su mi otišle, jao ovo jao ono, ili ma gume su mi super još 10 krugova i odmah uđe u box. Hoću reći Princeza je postala mjerna jedinica za piliti naopako (skupa sa Mercedesom)
        Imam osjećaj na RB vozi najbrže što može, a Mercedes nekada (pogotovo kada bi imao drugog vozača isključivo da pomaže princezi) to nije radio nego je skrivao pravu snagu i upotrijebio bi ju krug dva samo kada je bilo nužno potrebno. Q3….



        6
        5

        1
  8. Fernando Alonso
    junior Prikaži

    Ne znam zasto napadate covjeka…mozda samo ima jako loše pamcenje



    14
    11

    3
  9. Pirelli Intermedium
    crofessional Donator Prikaži

    PR Izjave.
    Ako ih ne možemo stići, ajmo ih probat usporiti.
    Djelujmo na svim frontovima!



    7
    6

    1
  10. Blue Flag
    dFixxx3r Prikaži

    mozemo mi pricat sta hocemo, merc je trenutačno ugodno druga ekipa na gridu po bodovnom sustavu



    2
    -2

    4
    • Susie Wolff
      Celik Prikaži

      Vjerojatno će tako i biti tokom sezone,Aston treći,Ferrari četvrti. A kad je bio binotto bili drugi tako da ono,,,jbg


      0
      -3

      3
      • Audi
        Alonso1983 Prikaži

        Ili koje mjesto niže….Ferrari ce u budget capu samo padati . Oni su držali korak sa jacim ekipama i bili iznad ostalih zbog velikog budgeta. Sada kada svi trose isto ili barem vecina dolaze do izrazaja oni koji znaju sto rade. Ferrarijevih 8 od 10 nadogradnji je downgrade. Ono napravim 10 prednjih krila pa probam dali koje donosi ista. Sada treba izvuci najvise iz dostupnih financija. A tu ce doci do izražaja najbolji ljudi u razvojnom odjelu odnosno doci ce do izrazaja Ferrarijev loš razvoji odjel koji vise nema pola milijarde na raspolaganju na godisnjoj razini. Sada ako neka ekipa napravi dobar posao u sklopu budgeta se dogodi ovo kao sa AM ili ako naprave los posao dogodi se McLaren. Mislim da bi Ferrari tokom sezone mogao biti samo lošiji a ne bolji. Njihov sam fan od početka svog praćenja F1 ali mislim da je to njihova realnost. Umjesto mjenjanja vozača kao čarapa bilo bi im bolje da se ugledaju što zadnjih godina rade po pitanju osoblja AM ili RB.



        5
        4

        1
    • Marlboro
      F1bodul Prikaži

      Ugodno drugi? Niti su drugi, kamoli ugodno, niti će biti drugi.



      8
      7

      1
    • dejan_s Donator Prikaži

      Shvatam poentu, no ipak Mercedes i Aston Martion imaju isti broj poena (38), no kako je Alonso pokupio dva treća mjesta Aston Martion je drugi, a Mercedes treći u poretku kontruktora.


      0
      0

      0
    • avalon Prikaži

      dFixxx3r … naravno da su ugodno drugi ako gledamo bodove MB Vs AM 38 Vs 38 bodova . znam da je prošla trka bila davno pa je lako zaboravit da je u saudi arabii stroll odusta , a oba merca su završili trku . usprkos tome bodovno su izjednačeni ;) čak ni bodovni zaostatak ferraria koji j eloše uša u sezonu nije tako velik . 12 bodova za MB ( i AM) , a da leclerc nije odusta u bahreinu sa P 3 sva 3 tima bi bodovno bili tu negdje . možda forte MB i ove sezone ka i lanjske bude baziran na pouzdanosti i marljivom skupljanju bodova šta če ih držat među prve 3 ekipe pa će slika njihove konkurentnosti bit “zamagljena” . iako je ferrari bija “troma krava” zadnu trku ipak je lewis završija teku nepunih 5 s ispred sainza . ako je sudit po startu sezone mercedes bi se za konačni P 3 moga borit sa ferrariem mada će bit bliži P 3 od ferraria zbog bolje pouzdanosti . za eventualni P 2 će bit teško jer AM je stvarno dobar , alonso je nabrijan i motiviran , a ni stroll nije za bacit i ako im pouzdanost bude na nivou ….



      1
      1

      0
  11. Sebastian Vettel
    The Best F1 Driver Prikaži

    Pa normalno da nikad nije vidio brži bolid kad je praktički pa puno desetljeće bio toliko brzom bolidu da već na kraju prvog kruga više nije videl ni konkurenciju u retrovizoru, a jedine bolide koje je i videl na stazi su bili oni koje je obilazil za krug….



    19
    17

    2
  12. Audi
    Alonso1983 Prikaži

    “Kad smo mi bili brzi, nismo bili toliko brzi. Mislim da je to najbrži bolid kojeg sam vidio, pogotovo u usporedbi s ostalima, ne znam zašto i kako, ali prošao me ozbiljnom brzinom.”

    Stvarno? A Mercedesov motor naspram ostalih početkom hibridne ere? A možda je u pravu, oni su ipak dozirali snagu po potrebi da bi dali lažnu nadu ostalima. Evo onako na brzinu sam preletio nekoliko utrka u početku 2014 i Merc je sve ostavljao iza sebe po 25,30 sec na više. Uglavnom su ekipe pogonjene mercerdesovim motorom bile prve iza njih a ostali na minutu +i vise iza njih. primjera radi u španjolskoj 2014 je rici bio 3 sa 49 sekundi zaostatka a seb sa 76 sekundi zaostatka. Amnezija….



    16
    15

    1
  13. Fernando Alonso 14
    alonso5 Donator Prikaži

    A dobro dragi Lewise mozda nisi vidio brzi bolid od RB19 ali si sigurno vozio brzi bolid od toga RB19.



    14
    13

    1
  14. Formula1
    Zeko Prikaži

    jel to totko krenuo u akciju, pa uskoro možemo očekivati prigovor na neki dio rbr bolida
    samo ovaj put bi napravio drugima uslugu, jer su mečke trenutno sramotno loše

    ah da, on bi dogovorio da se rbr kazni, a oni bi potajice preuzeli tu tehnologiju.



    7
    6

    1
  15. Jim Clark
    limitmaker1 Donator Prikaži

    …zadnjih 15-tak krugova sam pratio live timing vremena…rb 1s po krugu brže od AM, 1,2 od merca, 1,5 od crvenih, od 1,8 prema dalje ostali…


    0
    0

    0
  16. Lewis Hamilton
    smr201 Prikaži

    Pretpostavljam da on misli na brzinu koju RB ima na pravcu, to jedino ima smisla. Tu je u pravu, MB nikad nije bio ekstra brz na pravcima, oni su uvijek trpali više downforcea od ostatka grida na bolide dok su bili najbrži.
    Pričalo se jučer na Skyu o tome, da RB ima 17 mph veći top speed kad otvore DRS od ostatka girda što je čudesno. Očito su otkrili neku caku oko DRS-a, sad je pitanje koliko će ostalima trebati da skuže o čemu je riječ.



    1
    1

    0
    • Michael Schumacher
      ZJ11 Prikaži

      Prije da im drs donosi 17 mph vise nego kad nije otvoren.
      Da imaju 17 mph vise od prvog najbrzeg bi znacilo da su na pravcu postizali 357 kmh jer je dugi najbrzi bio na 330.
      Prije kvala je bio info da red bull ide oko 336 u zoni mjerenja.
      I prosle godine je RB bio brz na pravcima pogotovo pred kraj pravca kad drag igra najvecu ulogu.
      Bolid je ekstremno efikasan, a i odokativno su imali najtanje krilo jucer.

      U doba MB nadmoci s motorom su oni prvi dio pravaca bili neuhvatljivi, a drugi dio su harvestali te krajnji top speed nije bio toliko veci, vidljivo i na force indii kooja je imala manji drag i uvijek najveci top speed, pa im je bilo onda cudno kad je Ferrari 2019e dosao sa svojim trikovima i otpuhao ih u ubrzanju.



      7
      7

      0
      • Lando Norris
        Maracos Prikaži

        Drag, odnosno nedostatak istog. Svaki nizgon dobiven krilima stvara i drag, što veći downforce (nizgon), to veći drag (DRS je primjer kako to izgleda kada se “makne” krilo, ujedno i drag). Velika prednost ground floor efekta iliti venturijevog efekta je taj što, naspram krila, stvara downforce bez draga. Dakle RB je očigledno napravio toliko savršenu podnicu i uvelike iskoristio taj efekt do te mjere da imaju puno veći nizgon od ostalih a ni blizu toliko draga jer ne koriste toliko krila nego podnicu. Plus što od podnice (pogotovo kada se usavrši kao redbull-ova) dobijete skoro pa savršeno raspoređen downforce, po sredini bolida, u savršenom balansu.



        6
        6

        0
    • Sebastian Vettel
      Pastor Prikaži

      Najveća brzina u utrci sa DRS-om Max 343 km/h, drugi Hulk 342 km/h…



      2
      2

      0
      • Michael Schumacher
        ZJ11 Prikaži

        Cisti dokaz da sky ekipa pokusava na bilo koji nacin pokazati kako je sve do bolida i da se jadni Hamilton nema cim borit.



        4
        2

        2
        • Renault
          zd1400rt Prikaži

          To što radi ekipa sa Sky-a je jadno ko dan. Samo čekam da Brundle izvadi gajde i odsvira baladu Hamiltonu tokom prijenosa.


          0
          0

          0
        • Susie Wolff
          Celik Prikaži

          F1 je oduvijek bila prevarantski sport, puno love malverzacije, šou,cirkus..itd. zapravo onaj tko ima najviše love i najviše ulaže a to je RB trenutno taj je najbolji


          0
          0

          0
  17. Gilles Villeneuve
    BandoBoris Prikaži

    Ocito i Russell isto ima najbrzi bolid koji je ikad vidio🤔🤔


    0
    -1

    1
  18. Michael Schumacher
    Slavenowsky Donator Prikaži

    Formula 1 više nije sklop vozača i tehnologije, već samo tehnologije. Toliko pomagala na volanu, toliko aerodinamickih dijelova da jednostavno bolidi izgledaju poput transformersa.

    Baš bi volio vidjeti kako bi se ova nova generacija nosila sa V12 bolidima iz 90’ih, da ne govorim 80’h.


    0
    0

    0
    • Susie Wolff
      Celik Prikaži

      Živa ludost,utrkuju se gdje aerodinamika kljucan faktor


      0
      0

      0
    • Alain Prost
      Alain Prost Prikaži

      Rekli bi da su spori, da ne koče dobro i da su neupravljivi, ali s obzirom kako su fizički spremni mogli bi odraditi jedno 100 krugova u komadu dok ovi ne crknu.



      1
      1

      0
    • Pirelli Wet
      r2d2 Donator Prikaži

      Gentlemen, a short view back to the past. Thirty years ago, Niki Lauda told us ‘take a monkey, place him into the cockpit and he is able to drive the car.’ Thirty years later…



      1
      0

      1
    • Renault
      zd1400rt Prikaži

      Formula 1 više nije sklop vozača i tehnologije, već samo tehnologije. Toliko pomagala na volanu, toliko aerodinamickih dijelova da jednostavno bolidi izgledaju poput transformersa.
      Baš bi volio vidjeti kako bi se ova nova generacija nosila sa V12 bolidima iz 90’ih, da ne govorim 80’h.

      Stari moj je ga i ti provali.
      To na volanu nisu pomagala u smislu da su nesposobni pa im treba pomoći, već se nalaze opcije koje treba namještati skoro svaki zavoj što zahtjeva iznimnu istreniranost i fokus. Od balansa kočnica do zaključavanja diferencijala pa nadalje. 2008. Fisichella se u Force Indiji borio s Kimijem u Ferrariju za pobjedu, da bi iduću trku vozio za Ferrari umjesto Masse i završio 50 sekundi iza Kimija. Zašto? Zato što mu je Ferrari bio prekompliciran za voziti zbog svih podešavanja koje je morao raditi tokom vožnje, dok je Force Indija bila više samo gas/kočnica… I sada kada uzmeš u obzir da to sve treba raditi dok ideš 300 km/h na sat, jedino što možeš za to reći da je fakin impresivno. Imam osjećaj da većina ne zna što 5G sila i sl. Odite malo do Grobnika na taxi đir da vas netko provoza pa će te imati malo više inputa prije nego posumnjate u današnje vozače.
      Razlika današnjih vozača i onda je u pripremljenosti. Kao i u svakom sportu svaki segment u kojem se može napredovati koristi se do maximuma, od bildanja vrata, treniranja reakcija i korištenja simulatora. To je jednostavno evolucija sporta kao i kod proizvodnje bolida da bude što stabilniji. Jedino što savršeno stabilan auto ne postoji jer onog trenutka kada ga dovedeš na limit i preko više nije bitno što voziš, nego kako voziš. Bio to Alfa Romeo od Giuseppe Farina iz 1950. ili Maxov Red Bull iz 2023.
      Današnji vozači nisu ništa manji adrenaliski ovisnici od svojih pretkodnika. Sam Hamilton je na početku karijere bio hvatan od strane policije zbog divljanja na cestama Melburna u svom nekom Mercedesu tada. Nisu ništa manji hebači od jednog Jamse Hunta i sl. Kao i sve tu se razvio marketing i PR koji stara jednu umjetnu sliku tih ljudi prema nama, Bila je jedna savršena kolumna prošle godine o utjecaju društvenih mreža na sport i ne kažem da mi se to sviđa, sli što je tu je. Mislim ono, neke kurvače se žalile da su ih pipkali (biće se spasile) samo da bi kao utjehu dobile poziv u Pit wall…

      Suma summarm.
      Prije nego se pretvorim u Avalona (s dodatkom hrv. prapopisa 🤣) usuditi ću se reći, Uzmi bolide iz bilo koje ere, uzmi sve današnje vozače, daj im par mjeseci pripreme i imati ćeš jednako dobre utrke kao što su bile s originalnim vozačima te ere. Racing driveri, Moto GP driveri, rally driveri, piloti aviona i svi ostali su posebna sorta ljudi pogonjeni luđačkim pozivom da idu što brže bez obzira što im dao u ruke. U to budi siguran jer su to takvi ljudi.



      6
      6

      0
      • Michael Schumacher
        Slavenowsky Donator Prikaži

        Sto bi rekli djaba si toliko krecio.

        Bolidi su sa cak ogranicenim budjetima vrhunac tehnologije. I tu se sva priča završava.


        0
        0

        0
        • Michael Schumacher
          Slavenowsky Donator Prikaži

          Hajde da ne budem bezobrazan. Dati cu ti bolju repliku. Uzeti cu za primjer Schumachera. Koji je svoj stil vožnje zasnivao na tome da prednji dio bolida usmjeri gdje želi, a da hvala zadnji kraj. Takav stil vožnje se nije bas mogao primjenjivati kada se je vratio u Mercedes. Rosberg je kao svi danasnji vozaci zele maksimalno prijanjanje, prodju zavoj I raspale po gasu.

          Zasto sam uzeo za primjer Schumachera, on je jedini vozač koji je vozio u 3 razlicite ere motora, kao I tehnologije.

          Da se razumijemo, tehnologija napreduje, treba ici sa njom napred, ali danasnji bolidi su toliko superiorni za nepovjerovat, da vozač samo treba biti ovisnik o brzini.



          1
          1

          0
        • Renault
          zd1400rt Prikaži

          Dijelom se slažem s tobom, ali ima tu još dijelova koje treba uzeti u obzir. Alonso je vozač s najviše pravilnika i različitih bolida za voziti i vjerujem da je morao više od ikoga u povijesti napraviti najviše prilagodbi svom stilu vožnje zbog različitih era. A da ne spominjemo da je bio ekstremno dobar u understeeru stilu vožnje koje mu je Renault omogućavao 2005. i 2006. što je bilo skroz suprotno od Schumacherovog također fascinantnog stila vožnje.

          Ali ni to nije poanta koju želim iznijeti. Vozio ti kariting ili najjači bolid ikad napravljen uvijek ćeš doći do granice. I upravo na toj granici se gubi kontrola, bez obzira da li bolid vozi “na tračnicama ili ne”. Drugim riječima, nema auta koji vozi po tračnicama ako ti netko puše za vratom i svi voze koliko im te granice dozvole.

          E sad mi možemo pričati o induvidualcima i to je drugi par cipela u raspravi. Oh Latiffija ne bi očekivao da bi rasutrao u Senninom Mclarenu, ali od Maxa, Hamiltona, Schimashera bi i to itekako.



          2
          2

          0
        • Michael Schumacher
          Slavenowsky Donator Prikaži

          Jednom riječju danasnji vozaci su blago rečeno “plači*ičke”, ako bolid ne isporučuje preformanse, tada umjesto da šute i odrade posao, oni se žale. Lako je voziti dobar bolid, ali F1 (barem u mojim očima) nije samo bolid, treba imati tu malo harizme.


          0
          0

          0
        • Renault
          zd1400rt Prikaži

          Jednom riječju danasnji vozaci su blago rečeno “plači*ičke”

          A gle, ovisi od vozača do vozača, a ne od ere do ere o čemu smo počeli pričati. Vettel bi na prvi znak problema pobjegao u pola sezone dok je Alonso uz kišu kritika prema svima, grizao do zadnjeg zavoja u onom usranom McLarenu, Alpineu… Nećemo sada miješati kruške i jabuke.

          Krenuli smo sa spikom da su današnji vozači mekani, a ja ti tvrdim da nisu. Opet stvar je individualna tj. ovisi od vozača do vozača. Iz povijesti se uvijek izvlači tek nekoliko imena u koje se svi kunu da su vitezovi toga doba, ali to ne znači da su svi tog doba bili takvi. Dam se kladiti da je većina bila stava – fuck this shit I am going home dok su Gilles i Senna i sl. dali život za brzinu.


          0
          0

          0
  19. Michael Schumacher
    ruzinavi Prikaži

    Hamilton očito ima slabo pamćenje pa se ne sjeća već spomenute 2014. ili recimo 2020. kad im se nije moglo praktički ni prismrditi ili se pak nada da će njegove izjave rezultirati pokojim senzorom više ili tehničkom direktivom koja zabranjuje sve što RB ima bolje od njih. Đorđ je pak realan i vidi stvari bliže realnosti. Mislim da po pitanju ne samo Mercedesa se mora dogoditi neka žešća nadogradnja sa se približe AM za početak a tek onda razmišljati o RB-u a sa ograničenim budžetom, jako jako teško…



    3
    2

    1
  20. Renault
    zd1400rt Prikaži

    Gdje je nestala sva ona njegova blagoslovljenost i zahvalnost. Dobio je priliku kakvu nitko nikad nije u povijesti sporta:
    – kao rookie sjeo je u bolid spreman za osvajanje naslova.
    – kroz cijelu karijeru je imao bolid koji je u njegovim ili tuđim rukama došao do pobijede.
    – imao je priliku da osvoji 6 naslova (i više) u 8 godina što nitko nikad nije.

    I sada ima obraza izjaviti ovako nešto, umjesto da ostane dosljedan i dalje potvrdi da je u hibridnoj eri bio blagoslovljen i zahvalan na svemu što mu je pružila.

    Jadan bio, jadan ostao. IMHO



    5
    5

    0

Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Pretplati se Doniraj jednokratno

Stvaramo uspomene zajedno!

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.