Ferrarijevi vozači Carlos Sainz i Charles Leclerc slažu se kako je pred njihovom momčadi puno posla žele li poboljšati svoju poziciju u ovogodišnjem jakosnom poretku Formule 1.
Sainz je nakon četvrtog mjesta u Bahreinu stigao do šestog mjesta u Saudijskoj Arabiji, dok je Leclerc nakon odustajanja na otvaranju sezone osvojio prve bodove sedmim mjestom nakon što je zbog kazne za prvu nedozvoljenu promjenu komponente pogonske jedinice startao s 12. mjesta.
“Zadnji stint na hardu pokazuje da nismo gdje bismo htjeli biti, da i dalje više trošimo gume od Mercedesa i Aston Martina. Nedostaje nam tempa u utrci.”
“Iznenađen sam jer sam nakon petka i uoči vikenda mislio da imamo priliku biti drugi u Džedi.”
“Mislim da je zadnji stint na hardu pokazao da je i dalje puno posla pred nama, da smo slabi u utrci i da moramo čekati nadogradnje kako bismo vidjeli možemo li se riješiti te slabosti.”
Carlos Sainz
Kao ključni problem Španjolac je izdvojio preveliku potrošnju guma.
“Trenutno nismo gdje bismo htjeli biti po pitanju tempa u utrci, bolida općenito i balansa tijekom vožnje u prljavom zraku.”
“Pomalo smo se mučili, a ako već u čistom zraku pregrijavamo gume, možete zamisliti kako je kada pratimo nekoga. Jednostavno ih proždiremo.”
“Treba nam čist zrak da bismo ostvarili neka pristojna vremena po krugu. Znamo točno koje su nam slabosti. To je pozitivno. Jasno, ne možemo magično ubrzati dolazak nadogradnji, ali znam da momčad radi punom parom da bi ih donijela i to će zasigurno poboljšati naš tempo u utrci.”
U Leclercu nije ostalo puno optimizma nakon jučerašnje utrke.
“Jednom kada sam došao na sekundu i pol iza Carlosa bilo je vrlo teško prići bliže. Razlika u tempu nije bila dovoljno velika. Napravio sam malu pogrešku kad sam bio unutar DRS-a, a onda kad sam ga izgubio, bilo je gotovo.”
“Jednostavno sam ostao tamo. Iskreno, ionako ne mislim da se iz tog bolida moglo izvući puno više danas. Jednostavno moramo raditi i pronaći ponešto tempa.”
Charles Leclerc
Na pitanje koliko posla imaju u Ferrariju odgovorio je kratko i jasno:
“Puno, stvarno puno.”
“Brži su na pravcu [Red Bull], brži su u zavojima, stoga [trebamo] svega pomalo.”
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Najtužnije je što se Ferrari fokusirao na brzinu na pravcu…
8
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nemoj zaboravit na pouzdanost i potrosnju guma.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
I na sve što su se fokusirali su usrali. Možda bi bilo dobro da se nagodinu ne fokusiraju na ništa.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kad vidim odličan Aston, i uporni Mercedes ne vidim ih prije P4 u konstruktorima na pola sezone, moralo bi se čudo dogoditi za iakakav preokret.
Zvuče kao Del Boy iz Mućki, this time next year….
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ali zato this time next year će imati više vremena u zračnom tunelu…🤣
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zao mi je sto to kazem ali pred vama je raspad sistema.Neverovatno je da godinama unazad nista ne mozete uciniti.Zalosno!
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Izgleda je Leclerc (vjerovatno i njegovom voljom) testni poligon za Ferrarijeve preformanse. Čudno je da u 2 vikenda promjeni 3 komponente. Isto tako juce sam pročitao negdje da Ferrari vozi u “safe modu”, jer ne žele da rizikuju odustajanje. Djaba sto imamo brz motor, kada je nepouzdan.
Jasno je ko dan da je Binotto ostavio haos u ekipi. Jer greske su iz godine u godinu su doslovno iste.
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Slijedeća vijest će biti vjerovatno biti ako se nešto drastično ne promjeni je Leclerc:
Želim se zahvaliti ekipi Ferrarija na svemu bla bla bla ali dogovorili smo sporazumni raskid suradnje.
A u biti je mislio nabijem vas na ….. ode ja sreću tražit dalje jer ove rezultate trenutno može realno vozeći i Alpine ostvarivati.
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ide on u mercedes uskoro.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Vrh je bila komunikacija Leclerca i njegovog trkaćeg inženjera prilikom ulazaka u boks kada ih je Hamilton prošao. Kaos.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ako je AM – “prošlogodišnji RB” i rastura ove sezone …pa gdje onda prošlogodišnji Ferrari.
Ovogodišnji Ferrari kao da je kopija onog iz 2021 godine.
Odlazi im bitan inžinjer ali oni ga zamjenjuju sa likom iz ekipe …uskoro očekujem da ce lik koji kontroliše ulaz u tvornicu postati šef aerodinamicke grupe.
Riba uvijek smrdi od glave pa je zato Leclerc išao na razgovor kod glavnog.
7
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ajmo malo plakat jbg.
Ne mislim na vozace Ferrarija
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Stvarno je sramota za Ferrari da su pali toliko daleko iza AM koji im lani nije bio nikakva prijetnja za pozicije na stazi. AM je napravio odlican posao i Mercedes nije daleko. No Mercedes je lani zakljucio sezonu iza Ferrarija. Ovi su preko zime očito zaribali pravo. Mercedes se može boriti sa AM u to ne sumnjam. Ali Ferrari ove godine ako uhvati pokoji podij se mogu lupat nogom u gu…. A kad se sjetim gdje su prije godinu dana bili. Da netko toliko može pasti u manje od godinu dana? Nakon lanjske tri utrke uvjerljivo vodeći i mislim si evo uspjeli su. I onda ne jedan hladan tuš, nego ovo lici na raspad sistema. Jučer su bili bliže alpini nego nekom proboju naprijed.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
OK, sve razumijem ali zasto je to sramota?
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zašto? Zato što su prije manje od godine dana bili najbolji bolid a sada su malo bolji od alpine….dok ekipa koja je jedva lovila bodove sada prva iza Red Bulla.
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Donekle se slazem za momcad tog kalibra da je donekle sramota, kao fokus brzina na pravcu na kraju nit su tu dobri s tim sto su u zavojima postali losiji nego prosle godine, pogonska jedinica se pazi ne smije se odvrnit do kraja, upravljanje gumama katasrofa gotovo nema nikakvog pomaka nego izgleda jos gore zato sto su drugi napredovali uff, sacekat jos australiju pa cemo onda vidit
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kao komentator nisam gdje bih htio biti. Moram raditi na tome da razumijem kako komentirati i kako otključati potencijal.
7
0