Alonso prvi na drugom treningu

Izdvojeno

Luka Softić

Prije 1 godinu 3 min 49 komentara

Veliko uzbuđenje uoči kompetitivnog početka sezone u vidu sutrašnjih kvalifikacija pružio je Fernando Alonso. Uvjerljivo najstariji vozač na gridu trening je završio ispred Verstappena i Pereza.

Sumrak u Bahreinu značio je da ćemo konačno vidjeti kako se novi bolidi ponašaju u uvjetima u kakvima će se voziti kvalifikacije i utrka.

Prvi na izlazu iz boksa bio je Lance Stroll koji će pokušati što bolje nadoknaditi izostanak s predsezonskih testiranja kao i manjak krugova s prvog treninga zbog problema s bolidom. Leclerc je prijavio da se kvačilo i dalje čudno ponaša.

Do čudne situacije je došlo na kraju startnociljnog pravca kad je Piastri pogrešno procijenio namjeru Lancea Strolla koji je vozio jako sporo te je Piastri morao odraditi evazijski manevar uz lockup na ulasku u zavoj. Piastrijevo proklizavanje uništilo mu je gume, a nedugo potom je imao i bliski susret s Red Bullom kojeg je izbjegao izletom na vanjski dio staze.

Uskoro smo dobili i prvo javljanje Verstappena na timski radio koji kaže da je bio zadovoljniji s bolidom nakon testiranja ustvrdivši da bolid sad više poskakuje nego prije.

Mali incident bio je u pit-laneu gdje je De Vries nesmotreno izašao ispred Norrisa. Ekipe su u međuvremenu počele sa simulacijom kvalifikacijskih krugova, a nakon Perezovog brzog kruga Alonso je napravio 1:30:907 što ga je svrstalo na vrh poretka, ispred Verstappena i Pereza.

Zanimljivo je da je Strollov trkaći inžinjer tražio da Kanađanin kompromitira prvi zavoj kako bi imao bolji izlaz iz drugog, na što je Stroll odgovorio da ne može zbog ruke. Nakon toga smo vidjeli prikaz Strollovog kokpita, gdje Stroll u prvom zavoju mora maknuti ruku s volana kako bi mogao namotati udesno, što ostavlja upitnim koliko je Stroll spreman za kvalifikacije i utrku, te je li procjena dati mu prednost ispred spremnog Drugovicha bila dobra, imajući u vidu potencijalnu konkurentnost Aston Martina.

Treći trening na rasporedu je sutra u 12:30

PVozačMomčadVrijeme+Broj krugova
1Fernando Alonso Aston Martin Aramco Mercedes1:30.90724
2Max Verstappen Red Bull Racing Honda RBPT1:31.076+0.169s23
3Sergio Perez Red Bull Racing Honda RBPT1:31.078+0.171s25
4Charles Leclerc Ferrari1:31.367+0.460s25
5Nico Hulkenberg Haas Ferrari1:31.376+0.469s24
6Lance Stroll Aston Martin Aramco Mercedes1:31.450+0.543s27
7Pierre Gasly Alpine Renault1:31.475+0.568s23
8Lewis Hamilton Mercedes1:31.543+0.636s26
9Lando Norris McLaren Mercedes1:31.570+0.663s26
10Zhou Guanyu Alfa Romeo Ferrari1:31.586+0.679s26
11Esteban OconAlpine Renault1:31.608+0.701s24
12Valtteri BottasAlfa Romeo Ferrari1:31.793+0.886s27
13George Russell Mercedes1:31.882+0.975s24
14Carlos SainzFerrari1:31.956+1.049s27
15Oscar Piastri McLaren Mercedes1:32.024+1.117s26
16Kevin Magnussen Haas Ferrari1:32.110+1.203s17
17Alexander AlbonWilliams Mercedes1:32.440+1.533s27
18Yuki Tsunoda AlphaTauri Honda RBPT1:32.525+1.618s26
19Nyck De Vries AlphaTauri Honda RBPT1:32.605+1.698s27
20Logan SargeantWilliams Mercedes1:32.749+1.842s28

Odgovor

49 komentara

  1. Nelson Piquet
    graho Donator Prikaži

    nelinjo na aparatima



    10
    10

    0
  2. Fia
    Realista Prikaži

    Max u simulaciji utrke brzi dosta. U pocetku su tu negdje Max i Alonso, onda se cini Aston Martin popapa gume.



    9
    -3

    12
    • Carlos Sainz 55
      Tudum Donator Prikaži

      Otkud ti ovo? Odradili su podjednak broj krugova i Alo je neznatno sporiji



      4
      4

      0
    • Formula1
      Zeko Prikaži

      nije baš tako.
      alonso je u početku bio brži i do 10-og kruga su se vremena izjednačila i tek onda je alonso bio po krugovima nešto sporiji, pa sve do 0.200-0.300sec u korist maxa do 15-16 kruga
      ok, max je imao 1 krug starije gume, tako da se i tu maxova prednost nazire.
      ali reći da je max dosta brži i nije.
      ferrari je dosta sporiji i teško će konkurirati ako nešto ne pročačkaju.
      tu će naravno opet igrati strategije. samo i svi znamo kako max zna čuvati gume.
      alonso je opasan, samo neka amr radi kako treba, a na med gumama će biti za vidjeti šta i kako.

      baš mi je drago kako je alonsu očito sjeo amr.



      24
      24

      0
      • Fia
        Realista Prikaži

        Svatko ima svoj pojam “dosta” brzi, ali u sustini se slazemo, Max ima prednost.


        0
        -1

        1
      • Audi
        Alonso1983 Prikaži

        Ajmo prestati sa tom foloskulom tko zna ili ne zna cuvati gume. Vettel je u RB u takoder bio blag prema gumama a onda su 2019 skupa i on i Leclerc jeli gune za doručak. Mercedes je trosio gume kao lud i najednom kad su to “magično” rijesili bilu su najblazi prema gumama godinama. Vozac moze biti agresivan ili ne. No ako bolid jede gume kao npr lani ferrarijev u vise navrata nebi tome pomogao niti jedan vozac. Rb je gotovo uvijek bolid koji je blag prema gumama a Max kao izuzetno agresivan vozac ih ne potrosi. Sjecam se lanjske utrke gdje je Leclerc izgubio od Maxa jer je ovaj toboze potrosio gume a Max koji mu je bio na dupetu vecinu utrke nije. Takve stvari su do bolida. Ok ponekad vozac moze nesto malo prolongirati kraj guma. Ali je nemoguce da ih jedan sahrani za 10 krugova a drugi vozi na njima 30 u istom bolidu.



        20
        20

        0
      • Fia
        Realista Prikaži

        jos sam zaboravio dodati, ralika je isla i do 0.400 sec, meni je to malo too much, tako da se bolje otusiramo sad hladnom vodom.



        2
        0

        2
    • Nando
      Lux Prikaži

      Prosječna vremena u simulaciji na softu.
      Alonso: 1m37.24s
      Verstappen: 1m37.22s.
      Na početku je Verstappen vozio konzervativniju deltu (i jedan krug po sredini je pustio), dok je Alonso više stiskao na početku.

      EDIT:
      Ante molim te miči nam ovu mrljavu kacigu s avatara! 😅



      9
      9

      0
      • Formula1
        Zeko Prikaži

        drugim riječima nema razlike u utrci.
        s time da se nadam da je u oba bolida goriva bilo podjednako



        1
        1

        0
        • Audi
          Alonso1983 Prikaži

          Budimo realni i prizemni. Utrka i simulacija na treninzima je nesto posve razlicito. U utrci vozac vozi na macimumu ako je to potrebno. U simulaciji na treningu vozac sigurno ne vozi ni blizu limita. Pitanje je tko ima i koliko jos brzine. Nemojmo se zanositi ovim rezultatom sa treninga. Ja sam poprilično siguran da ova vremena idi sve do 1:29 a možda i ispod. A pitanje je tko to moze. Uz to nemamo pojma koliko tko ima goriva u bolidu. Vjerovatno svaki bolid na gridu može uhvatiti 1:30:900 . Budemo vidjeli sutra



          7
          7

          0
    • Lewis Hamilton 44
      NRteamLH44 Prikaži

      Max Verstappen

      1m37.641s
      1m37.136s
      1m36.898s
      1m37.179s
      1m36.827s
      1m37.230s
      1m37.324s
      1m50.625s (back off)
      1m37.268s
      1m37.169s
      1m37.229s
      1m37.519s

      Average push laps: 1m37.22s

      Fernando Alonso

      1m36.251s
      1m36.479s
      1m36.712s
      1m37.192s
      1m37.288s
      1m37.502s
      1m37.542s
      1m38.116s
      1m37.479s
      1m37.914s

      Average: 1m37.24s

      Bas je osjetno brzi Verstappen



      1
      0

      1
      • Fernando Alonso 14
        AlonsoForever Prikaži

        Osjetno brži? Možda je Alonso samo htio vidjeti degradaciju guma i vremena po krugu ako konjski pritisne, ne mora značiti da će tako pritiskati i voziti kao lud u trci :)



        1
        1

        0
        • Lewis Hamilton 44
          NRteamLH44 Prikaži

          Drug ja ne razumijem šta si htio reci svojim komentarom. Ja samo odgovaram na konstataciju Realiste da je Max dosta brzi u simulaciji dužih stintova, sto očigledno nije tačno.

          Ali kako god , i ja u potencijalnom duelu navijam za Alonsa , pa šta god da si mislio na tvojoj sam strani 😂



          3
          3

          0
  3. Mick Schumacher
    Ante Maras novinar Prikaži

    Bez starca nema udarca…



    17
    16

    1
  4. Mika Hakkinen
    Djuvedj Pretplatnik Prikaži

    Stari kao vino



    14
    13

    1
  5. Fernando Alonso 14
    Josip Rakić novinar Prikaži

    Red Bull 1-2, Alonso 3. u utrci meni se čini.



    12
    11

    1
  6. ZvoNik Prikaži

    Kako sada izgleda, vidjet ćemo još sutra i u nedjelju, Alonso je nakon 10 godina konačno dobio pošteni bolid!



    15
    14

    1
  7. Fernando Alonso
    Brane FA14 Prikaži

    Ajoooj…Alonso hejteri na aparatima.hehehe..vamoooos campeon!



    12
    10

    2
  8. Ferrari
    blejky Donator Prikaži

    Ako su ovo realni pokazatelji nekakvog poretka vesela sezona.

    Ali da je odjednom 8 od 10 ekipa unutar pola sekunde od RB-a i Ferraria sa jednim ili oba vozača realno spada u sferu Science Fiction.

    Toliki napredak da su ostvarili u razmaku od 4mj je teško za povjerovati.
    Čak ni sutra a čak niti poslje 2 utrke u Jeddah-i nećemo vidjeti pravo stanje jer su utrke specifične i nerelevatne naspram ostatka kalendara osim možda Miamia koji se vozi praktički po parkiralištu.

    Kad cirkus stigne u Europu imati ćemo puno bolji uvid u stanje tko je gdje.



    6
    4

    2
    • Fernando Alonso 14
      AlonsoForever Prikaži

      Nije ovo plod AM-a od 4 mjeseca, nego od skoro godinu dana, prijatelju. Na AMR23 se radi od maja mjeseca prošle godine, ili ti ga svibnja



      11
      11

      0
      • Ferrari
        blejky Donator Prikaži

        Jedna ekipa može iskočiti a da 8 njih napravi toliki iskorak nije moguće ni u zoni sumraka.



        2
        2

        0
        • Sebastian Vettel
          Pastor Prikaži

          Takva su pravila. Ograničena. Najbolji timovi su odmah došli blizu maksimuma. A ove godine nisu nešto drastično mijenjali. Ostali sada imaju referencu – top timove iz prošle sezone, i više vremena u zračnom tunelu i više CFD simulacija. A budžeti isti za sve…


          0
          0

          0
    • Audi
      Alonso1983 Prikaži

      Možda je Ferrari skupa sa Mercedesom nazadovao kao Ferrari 2020. Tada su bili jedina ekipa sa losijim vremenima nego godinu prije u početku sezone.


      0
      0

      0
    • Ferrari
      VettelFerrari Prikaži

      Ja čak i mogu vjerovati, da, puno prerano je za donošenje bilo kakvih zaključaka, ali ograničavanje vremena u wind tunnelu i budget cap ipak donose nekakve plodove, pogotovo zato što su top 3 momčadi svoje bolide lani razvijali dosta dugo, dok su se ostale momčadi ranije prebacile na razvoj ovogodišnjeg bolida. Mislim da će se ipak i ove godine izdvojiti Red Bull, Ferrari i Mercedes, ali da će razmak u odnosu na F1.5 ekipe biti manji, a nagodinu bi mogao potpuno nestati.



      3
      3

      0
  9. F1puls Portal
    gosuasus Prikaži

    Ne sjećam se kad je ekipa iz Silverstonea ovako dobro izgledala. Možda tamo negdje ’99. u rukama Frentzena? Uspjeh 23 godine u izradi.



    2
    2

    0
    • Jordan Forever Prikaži

      Da, Jordan Mugen-Honda iz 1999. je bila raketa i umalo je upisala 3 pobjede. Ipak, i 2020. je bila super za Racing Point. Imali su 1 pobjedu, da nisu imali kaznu bili bi 3. kao 1999. Vjerojatno je glavna razlika da je 2020. bila brutalna dominacija Mercedesa što je ostalima ostavilo mrvice, dok je 1999. bilo vise odustajanja vodećih McLarena i Ferrarija.


      0
      0

      0
  10. mika50 Prikaži

    Nitko neće pohvaliti Vettela za dobro odrađen posao?



    20
    19

    1
    • Fernando Alonso
      Alonso king Prikaži

      Nista cudno, nije bilo ni pohvale za Alonsa 2015. 😉

      Salim se malo, ali bilo bi zanimljivo imati uvid u to koliko je Vettel bio ukljucen u razvoj bolida za 2023. Malo mastovito, ali kada vidim ovako stabilan bolid i pretpostavio bih da je u igru bio ukljucen Vettelov feedback. Cesto se spominjao i Schumacherov utjecaj za 2013. i nadalje najvecu dominaciju jednog tima u povijesti F1.



      10
      10

      0
      • Fia
        Realista Prikaži

        Je je, sigurno je ustimao odlican bolid i onda odlucio otici u mirovinu, jos je rekao, “izvoli Fernando, ovo je samo za tebe.” Ne lupetajte, danasnji ujecaj vozaca na razvoj bolida nije ni blizu onoga sto je nekad bio. Vrlo malo vozaci mogu pomoci. A da ne pricamo kako Vettel i Alonso imaju totalno suprotni stil voznje.



        7
        3

        4
  11. Nigel Mansell
    The Simpsons Prikaži

    Stroll sa povredom i bez testiranja na šestom mjestu?
    Ima li u AM još brzine?



    7
    7

    0
  12. Lewis Hamilton
    smr201 Prikaži

    A la ludih li vremena.
    Svi još puno skrivaju, to najbolje pokazuje Haas na 5.mjestu.
    Bilo bi odlično kad bi RB imao konkurenciju od starta, ali sam još uvijek skeptičan.



    4
    4

    0
  13. F1puls Portal
    JTrulli11 Prikaži

    Evazijski manevar… 🤔🤔


    0
    0

    0
  14. Fernando Alonso 14
    alonso5 Donator Prikaži

    Ma bicu zadovoljan sutra sa TOP 6.
    Mislim da bi to mogao biti realan neki rezultat. 2 RbR, 2 Ferrarija i onda Alonso. Ali puno bitnije od rezultata je da je Alonso konačno na mjestu gdje izgleda znaju sta rade, gdje su promijenili 90% auta i sto je sigurno urodilo plodom. Koliko? Vidjet cemo u iducih par utrka. Necu se zanositi ali ovo je sigurno najbolji auto sto je on imao jos od vremena kad je bio u Ferrariju a to je unazad 10ak godina. Sigurno je Aston ispred Alpine i ostalih iz sredine a oce li moci pratiti ove naprijed vidjet cemo. Opet trebat ce proc par utrka da se vidi stanje. I najvažniji ce biti razvoj kroz sezonu ali sudeći po ovim nekim “rezultatima” bogme je AM napravio fin napredak u odnosu na 2022.



    12
    12

    0
  15. Ayrton Senna
    maurich Donator Prikaži

    Iako sve ovo ne znači previše, dozvolimo si malo sanjati – zamislite da se Max i Alonso do kraja sezone bore za titulu!
    Stari i mladi lav, kako bi to lijepo bilo za nas fanove F1! ❤️
    A ako je ovaj AM stvarno tako konkurentan, stari Stroll ce ulupati para i para u buducnosti da postanu prvaci, to je sigurno. A ako Alonso stvarno bude konkurentan, ocekujemo ga za volanom i u 50-oj, to je španjolski bik koji se ne predaje! 😄



    12
    12

    0
  16. Carlos Sainz
    VVTi Prikaži

    poslije FP1 sam bio skeptičan, no sad me pomalo hvata hype



    12
    12

    0
  17. Ron Dennis
    Kufare Prikaži

    Nakon dva treninga se zna da se ništa ne zna. Ova vremena nisu relevantna svi skrivaju nešto,nekako sam uvjerenja da prve tri ekipe najvise skrivaju i da će se najvise vidjeti tek u kvalifikacijama i utrci tko je sta i kako radio



    3
    3

    0
  18. Sergio Perez
    Ibarac00 Pretplatnik Prikaži

    Pa što je ovo AM skuhao od bolida. Ako je ovo realno, kapa do poda.



    5
    5

    0
  19. Lewis Hamilton
    Mercedes team Prikaži

    Napokon AM ima dobrog vozaca koji moze radit razliku i gura ekipu.Nije ni cudno sto su SV otpisali a doveli FA.Ako,AKO bude AM dobar cijelu sezonu lako bi mogao FA zadat dobre glavobolje MV.



    5
    -6

    11
  20. Brawn Gp
    F1 Zagorec Prikaži

    Aloooooooonsoooooooooooo!
    Znam da treninzi nisu relevantni ALI!!!!!!!!!!…………koliko dugih godina smo mi zagriženi Alonsovi navijači čekali vidjeti ga u vrhu – pa makar to bila dva slobodna treninga…..!!!!!!!
    Ali brate – dva treninga za redom
    (2., 1.)
    Aaaaaaaaaaa………kakav osjećaj!!!!!
    Jooooooj kad bi se ova forma u kombinaciji Fernanda i Astona nastavila i u utrckama…….
    Mozda jest nerealno ali…….



    19
    19

    0
  21. Pastor Maldonado
    perodeformero Prikaži

    A? Koja je ovo godina? Sezona? Alonso iz 2003, Oscar Piastri iz 2023?


    0
    0

    0

Stvaramo uspomene zajedno!

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.