Dvostruki svjetski prvak Fernando Alonso svoju F1 karijeru nastavit će u Aston Martinu. Nakon što je Sebastian Vettel nedavno objavio svoj odlazak u mirovinu na kraju godine, dilema o budućnosti trenutnog Alpineovog vozača privedena je kraju. Alonsov ugovor s Alpineom ističe krajem ove sezone, a budući da Esteban Ocon ima ugovor do 2024. Alonso bi se za vozačko mjesto u francuskoj momčadi za sljedeću sezonu trebao pripetavati s Oscarom Piastrijem, mladim Alpineovim rezervnim vozačem i prošlogodišnjim F2 prvakom koji (ne)strpljivo čeka svoju priliku, a koju mu vodstvo Renault koncerna želi dati što prije. Rasplet ove situacije će tako Piastriju najvjerojatnije omogućiti F1 debi za matičnu momčad, ali i nastavak F1 karijere Alonsu koji je i dalje veoma strastven oko sporta.
“Ova momčad Aston Martina ima energiju i posvećenost koja je potrebna za pobjedu i jedna je od najuzbudljivijih F1 momčadi. Poznajem Lawrencea i Lancea dugi niz godina i veoma je očita njihova želja i ambicija za uspjehom u Formuli 1.”
“Promatrao sam kako je momčad sistemski privlačila izvrsne ljude s pobjedničkim pedigreom i svjestan sam ogromnog ulaganja u nova postrojenja i resurse u Silverstoneu.”
“Nitko u F1 danas ne demonstrira veću viziju i posvećenost pobjeđivanju, što čini ovo jako uzbudljivom prilikom za mene. I dalje imam glad i potrebu za natjecanjem u vrhu, i želim biti dio organizacije koja je predana učenju, razvoju i uspjehu.”
“Namjera mi je ponovo pobjeđivati u ovom sportu stoga moram iskoristiti prilike za koje imam dobar osjećaj.”
Fernando Alonso
Službena izjava Aston Martina:
“Cijela kompanija je jako uzbuđena oko akvizicije Fernandovog nevjerojatnog iskustva, briljantne brzine i trkaće vještine.”
“Angažman posebnog talenta kao što je Fernando je jasan iskaz namjere organizacije koja je posvećena razvitku u pobjednički Formula 1 tim.”
Aston Martin Aramco Cognizant F1 Team
“Poznajem Fernanda i divim mu se već dugi niz godina i uvijek mi je bilo jasno da je predani pobjednik poput mene.”
“Nakanio sam okupiti najbolje ljude i razviti prave resurse kako bi ova organizacija uspjela u ovom visoko kompetitivnom sportu, i ti planovi poprimaju oblik u Silverstoneu.”
“Činilo se prirodno pozvati Fernanda da bude dio ove momčadi, i veoma brzo smo u našim pregovorima utvrdili da imamo iste ambicije i vrijednosti – bilo je jednostavno i logično potvrditi našu želju da surađujemo.”
Lawrence Stroll
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sve je jasno…Piastri-Ocon dok ce Alonso biti vozač broj 2 u Aston Martinu…
10
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
da, bit će vozač broj 2 sa boljim rezultatima, ali sve će to biti uzalud ako naprave loš bolid kao ove godine
13
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kad ga krenu zezat sa strategijom bude mrtvih.
11
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nakon onoga što mu je Ocon priuštio na Hungaroringu, i broj dva u AM-u je korak unaprijed.
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Alpine mi se čini nesposoban i možda je ovo pravi korak za Alonsa. Čovjek je na vrhuncu svojih sposobnosti i mislim da ima još puno za dati. Nadam se da će mu Aston Martin pružiti bolid za pobjede jer Alpine očito ne može!
13
6
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Na vrhuncu sposobnosti 😂
Kao i svi sportaši, maksimum svojih perfromansi postiže u petom desetljeću života, možda čak i šestom ako je potpisao multi-year deal!
12
21
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mislim da godine nisu bitne u ovom slučaju, njegove performanse dovoljno govore.
10
6
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Koje performase?
Količina samozavaravanja i mitomanije je nepodnošljiva. Pa lik iz sredine poretka ide u momčad na samom začelju!
Nedavno sam rekao da se Alonso svakom momčadi rastavio u svađi i da će tako bit i s ovom. Nakon prepiranja s Otmarom po medijima, jučer se zakačio i s Oconom – i doviđenja.
Ovi što žive u 2005. godini – vrijeme je za buđenje iz dubokog zimskog sna
11
36
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nisam Alonsov navijač, ali htio bi podijeliti svoje viđenje stvari.
Svi su svjesni da je Alonso nešto teži karakter, ali mislim da je to više fama nego stvarna istina – uvijek donosio u tim puno znanja i iskustva.
Iz Renaulta je uvijek otišao u prijateljskim odnosima. Posvađao se je sa McLarenom, to svi znamo, a znamo i tko je i kakav je Ron Dennis. Nakon toga je otišao iz Ferrarija svojom voljom i više isfrustriran situacijom (što bi se i Leclercu moglo dogoditi kako stvari stoje), nego zbog svađe.
Ove godine je Alonso za klasu bolji od Ocona.
Bodovno stanje je takvo kakvo je – ogledalo loše strategije u Alpinu i Oconovog ponašanja. Svi smo fokusirani na klaune u Ferrariju, a u Alpinu je strategija jednako loša, ako ne i gora. Uz to se dogodilo par puta da nije imao sreće sa SC-om koji je izašao baš kad Alonso nije mogao odraditi box, dok svi drugi jesu. I na kraju Ocon, koji je samo na zadnjoj trci dvaput blokirao evidentno bržeg Alonsa i zbog toga čak propustio nekog drugog vozača – na startu Hamiltona koji se je lijepo prošetao poklonjena dva mjesta naprijed, a kasnije u utrci poslije boksova Riccija. Ocon ima očit problem sa timskim vozačima – više se bori protiv njih nego za tim. Tako se je nekorektno ponašao i prije, kad se je sukobljavao na stazi sa Perezom. Tako da je svako tko je gledao trku mogao vidjeti da se Alonso ne kači sa Oconom, nego Ocon s njim.
Što se Otmara tiče, i njegovi suradnici su rekli da nije baš neki vrhunac za suradnju, pa je zbog toga i dobio nogu iz AM-a. Nemam nešto visoko mišljenje o njemu.
Alonso je po performansama još uvijek jako visoko. Možda nije kao u najboljim godinama, ali još uvijek bolji od pola grida, ako ne i više. Ne znam tko bi uopće bio bolji od njega, ako izostavimo onih nekoliko najjačih s vrha. Ocon? Stroll? Bottas? Magnussen? Perez? Gasly? Da ne spominjem one sa dna kace… Po meni je trenutno Alonso bolji vozač od svih njih. E sad, koliko se njegovo angažiranje uklapa u neke druge timske ciljeve nasuprot konkretnim rezultatima (razvijanje mladog vozača za budućnost, pay driver, vozač br.2, i sl.), to svaki tim treba sam procijeniti.
A što se tiče odlaska u momčad na dnu poretka… Da, trenutno je tako, ali to ne znači da će tako i ostati. Alpine do sada nije pokazao neki potencijal bez obzira na uložena sradstva i angažman jačih ljudi kroz duži period (isto kao i AM), tako da od dvije momčadi iz sredine poretka (realno), Alonso izabire jednu koja mu se više sviđa. Nije da je otišao iz Red Bulla u Williams….
16
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne bih rekao iskreno… Rekao bih samo da na račun svog iskustva zna da napravi jako lijep potez, i da većinu vremena može da parira tempu Ocona (s vremena na vrijeme jedan bude bolji od drugog), ali ipak to je samo Ocon. Mene iskreno više impresionira svojom željom i voljom nego vožnjama. Ali da je prošle sezone bio jako dobro osvježenje u F1, jeste, vidiš penzića koji se vrati u 42. godini života i radi isto ono što i 20 godina mlađi od njeg.
Daleko je ovo od njegovog vrhunca…
8
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Da bolji je od Ocona koji je bio bolji od Pereza. U svojoj prvoj sezoni
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Alonso ostaje u F1. Baš mi je drago zbog toga.
20
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
jedva čekam team radio..
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ocekivano
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Vidilo se da nema podrske u Alpineu. Izjave Otmara i ponasanje timskog kolege koje je vrh Alpinea dopustao, vidilo se da nesto ne stima. Iako mi je drago sto ce bit na gridu, mislim da ce se vozikati u zadnjim redovima i u mirovinu iduce godine. Steta.
22
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Na primjeru dogovora između Red Bulla i Porschea vidimo da za potpisivanje i objelodanjivanje ugovora treba čekati neko vrijeme. Vjerovatno je takav slučaj bio i sa Aston Martinom. Stoga sam mišljenja da je Vettel informiran već neko vrijeme da neće voziti za AM, a ostavili su mu priliku da se časno povuče na način da on sam kaže: “Ne, ne planiram dalje voziti”, a stavrnost je bila vjerojatno bitno drugačija. Slično je bilo i sa Schumacherom i Ferrarijem 2006. godine.
Sada je malo i jasnije zašto Ocon nije bio “kooperativan” i zašto je tim tolerisao interne borbe koje su nerijetko išle na štetu Alpinea i njihovovih mogućnosti da nadvladaju Mclaren.
4
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
zaista mi se sviđa teorija, ali mislim da nije točna.
zašto bi AM prelazio sa vettela na alonsa. alonso je stariji, vettel nije loše radio, jednostavno je AM bio loš.
tako da duboko sumnjam da je netko u AM odlučio “ajmo vettela out, alonsa in”
ima puno više smisla da je Seb donio tu odluku sam, prije par dana, otvorio svoj instagram, obavijestio momčad.
i po inerciji AM je u Alonsu vidio zamjenu. Treba im iskustvo, veliko ime, osvajač, brend od vozača. a imaju para za alonsa. pa je to odrađeno na ho ruk..
14
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Na stranu što zaboravimo da radi dobar posao, ali što zaboravljamo olako da je Vettel suvlasnik AM?
Mogao je voziti do 60. da je htio….
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nisam ovo ocekivao, ali najbitnije da Alonso ima sjedalo u F1. Valjda ce Aston prestat bit kanta za godinu-dvije
18
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nadam se da će Aston nagodinu pripremiti dobar bolid za Alonsa. Ovaj višegodišnji ugovor pokazuje da Alonso ima veliku želju za borbu, i to borbu za visoke pozicije.
15
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Teško od Astona i dobrog bolida, to je i Vettel vidio pa se ispario. Kasnije naravno politički komentari kako AM ima potencijal i želju za uspjehom i bla bla bla bla, ali pod “haubom” je Mercedesov motor i to je činjenica.
Kada sam im prvi put vidio bolid za ovu sezonu rekao sam “Pa ili Merc mora da ima +50ks ili će ovi na pravcima biti F2 bolid” – što se i ispostavilo do “B verzije bolida”. Jednostavno su toliko veliki otpor stvorili da bi zadnji kraj zalijepili da mislim da uopšte nisu razumjeli koncept ovih bolida (ground effect). Što RB, ali i Ferrari pokazuju. Dok su Astonu “škrge” služile da zakucaju zadnji kraj za asfalt, Ferrariju služe da “zagriju” vazduh koji će ići na zadnje krilo i njihove nosače i time stvore manji otpor, dok ih Red Bull i nema…
Sve mi se čini da u AM vlada sukob mišljenja, kako inženjera, tako i vrha tima ($troll i kompanija).
Na kraju i kada su iskopirali RB koncept, opet ga ne razumiju i opet im JEDVA jedan vozač prolazi u Q2, tragikomedija. Nema od njih ništa sve do 2026. a možda ni tad.
5
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Alpine-propali projekt
12
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sad su možda malo jasnija ona ponašanja na stazi jučer
18
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
ko što rekoh, uvijek je znao izabrat pravi tim. :D
el plan na aparatima.
8
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Šarafciger u alpineu je pandan binotu i ferrari genijalcima zato i bjezi.
17
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Aposlutno ista stvar. To se i po izjavama vidi. Uprskaju bolid i strategiju, i onda da kao Horner ili Wolff pred medijima kažeš “falili smo, isprike vozačima,” još upireš prstom u vozače i na kraju ih se riješiš…
9
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Puko mu jučer film zbog ona dva Oconova zatvaranja, kada su ih riješili, prvo Hamdo, pa onda Ricci, posebno u kontekstu činjenice da je Ferdo odigrao najbitniju ulogu prvoj Oconovoj pobjedi prije godinu dana na istom mjestu.
I odmah sinoć nakon trke potpisao sa $trulovićem. 😂
28
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Druže @lando norris, de ba napiši koju katkad, hebemu miša, nemoj samo lijepit minuse. Mislim, lijepi ih koliko hoćeš, ali slobodno šta napiši, ne stidi se, ne boli, ne ujedamo….🍻
Moj post iznad je zajebancija, samo za informaciju, valjda se može toliko skontat.
Plus nisam napisao ništa “kontra” Hamiltona, Mercedesa, Mclarena, Norrisa, …., čak ni “pro” Ferrarija i ostalih koji su u “protivničkom taboru”, dakle najobičnija zajebancija.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
ima lik fetish na davanje minusa, nadam se da ce ih dat dovoljno da dode do vrhunca 😳
4
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Opa. Odlična vijest. Samo obično kad Alonso ide iz ekipe, oni naprave dobar bolid.
8
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ajde.. drago mi je da ostaje. Ovo u Alpine-u baš i nije funkcioniralo, bar što se međuljudskih odnosa tiče. Hoće li ovo bit ˇs konja na magarcaˇ.. vidjet ćemo, Nekako mi Aston Martin ne izgleda kao da bi mogao napredovati više od ovoga gdje je Alpine sad. Živi bili pa vidjeli…
7
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pomalo neočekivano, ali i razumljiva odluka, ipak raditi sa Szafnauerom(nema prave riječi za opisat njegovu”sposobnost”) i Oconom(protiv timskih kolega se brani kao Valter, a ostalima samo što crveni tepih ne prostre) nije baš ugodno. Sretno Alonso u Astonu, trebat će ti tamo puno živaca i strpljenja.
17
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne gajim prevelike nade u AM, ali ovim gadovima u Alpini želim mjesto u poretku što bliže dnu za 2023. i dalje
16
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Jako losa odluka. Mislim ok, odnos u Alpineu prema njemu je jasan (pogotovo nakon jucerasnje utrke) i nije to to, al budimo realni ide u jos goru momcad po svim parametrima. Jedino da Audi uleti iduce godine i da Stroll to proda pa ajde no nis od tog.. vucarat ce se po kraju grida ko Vettel zadnje 2 god i to je to. Iduca godina je zadnja u F1..
4
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Jako mi je drago za Fernanda. Alpine s onim Szafnauerom, blesavim strategijama i ocitim preferiranjima Ocona mi postaje najomrazenija ekipa…
19
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ocon je uvijek bio smecar i zauvijek ce ostat smecar. Od nizih kategorija pa Force Indije do Renaulta. Odvratan lik.
9
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
I ono malo u Marussiji ili Manoru, ne znam kako su se tada zvali, sa Wehrleinom je odmah pokazao kakvo je đubre.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Lik je smeće samo takvo, Alonso mu poklonio prošle godine pobjedu u Mađarskoj a mali ljigavac za gura u zid ove godine…
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nisam optimističan oko ovoga. Niti s Alpineom ne bi bilo napada na titulu ili redovite pobjede i podije (reset pravilnika je bio jedina šansa za to), ali ovo mi izgleda još gore. U najboljem mogućem scenariju može očekivati borbu u vrhu midfielda. Nakon ovoga mi je još više žao što se nije ozbiljnije primio IndyCara prije par godina.
8
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nije kasno za Indy.
Dosta 40+ godišnjaka je tamo bilo odlično.
Naročito onih koji su završili sa F1 karijerom pa otišli preko bare.
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nemoj mi davati nadu @Frantic :mrgreen: Sumnjam da će Alonso tim putem, njega je zanimao samo Indy 500 (eventualno bi to mogao još koji put probati), ali sigurno bi bilo bolje da je ranije krenuo, a retrospektivno bi mu to (barem sa sportske strane) bilo pametnije ili barem jednako pametno kao povratak u F1.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nažalost i ja tako mislim…jedino ako nekako uspiju iskopirati RB, kao onomad Merc, pa može uleti i koja pobjeda :D…naravno da ozbiljne priče tu neće biti, mala utjeha je da ni Alpina to neće imati nikad
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Čovjek koji je Renaultu donio jedine naslove u F1, vozačina i sa preko 40 godina, i Alpine ga pusti umjesto da ga zadrže kao vozača i kasnije kao savjetnika/šefa ekipe :facepalm: .
Želim da Alpine posloži momčad, ali nakon zadnje 2-3 godine više nisam siguran je li to moguće.
Ipak nikako ne bih volio da se povuku.
Alonsu sretno u AM, neka tamo dobije što bolji bolid i šteta što u Alpineu nije išlo sa lošim bolidom, Oconom, Otmarom …
11
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Oduvijek sam volio Renault, ali sve manje mi se sviđa ovaj projekt s Alpineom. Hrpetina rošada i mijenjanja na vrhu, dolazak Otmara, a na kraju i tretman Alonsa kao jedinog prvaka u svojoj povijest (eventualno još Schumi ako računamo Benetton). Potpisali Ocona na 50 godina, a Alonsa koriste za grijanje mjesta Piastriju. Jedino dobro je da ćemo gledati Piastrija, zanimljiv talent
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Iskreno ja Alpine ni ne doživljavam kao Renault ekipu. To jednostavno nije to. Običan rebranding i čini se da to polako izlazi na vidjelo. Oni nisu više u f1 radi utrka već radi reklamiranja alpine brenda.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nemoj me jebat’………. :facepalm: :facepalm:
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nadam se samo da Seb nije potjeran iz Astona u penziju.
Sretno mu bilo, ali ovo baš ne djeluje kao dobar potez.
3
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A tko će sjediti u drugom bolidu Astona?
Ako ćemo iskreno prije će Aston nešto dobro iskopirati nego Renault sastavit dobar paket.
A i Szaufner kao da uživa kad se njegovi pijetlovi međusobno kolju. Ocon je dost kur*evit tip prema timskom kolegi s onom krinkom djetetovog lica.
Dobar posao za sve strane.
16
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Dobit ću moždani…
Već tjednima su bila pisanja da genijalci, predvođeni Otmarom kojem je Alonso kriv za kvarove na svakoj mogućoj komponenti, žele izgurat Alonsa…
Sramotna odluka… Nije čudo da je Prost dignuo sidro čim je vidio tko je zasjeo na čelo firme i momčadi…
18
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Prosta su potjerali u velikoj cistki u timu, to je bio prvi los znak. Onda ove izjave Otmara…bilo jasno da postaju sve vise korporativni sa sve manje ljudi s pravom glasa.Sa svim tim promjenama sve vise se cinilo da ne znaju sta rade vise
9
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ali stvarno ih ne kužim. Šta će uopće dogodine? Imaju Ocona koji je u najboljem slučaju prosječni vozač, i Piastria, koji makar i da je generacijski talent ala Verstappen ili Leclerc, neće biti na toj razini još par sezona…
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne vjerujem,pa Aston Martin je trenutacno u losoj formi,ne razumijem zasto bi isao u losiji tim?
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zato što ga niko drugi neće.
Ide tamo gdje mora da ne bi išao kući i onda to predstavlja kao strast, tipični Alonso, stari smutljivac…
10
26
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
U Alpineu mu očito ne žele produžiti ugovor i time bi njegova karijera u F1 završila, a što bilo možda i bilo bolje jer će se ponovo vozikat na začelju i kukati da vozi F2 bolid.
Da se ponovo vratio u Mclaren umjesto Riciia, to bi već imalo smisla….🤔
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kao da će u AM dobiti u ruke bolid za pobjede.
Vozikanje po midfieldu je vrhunac koji AM može postići.
2
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Here we go again…
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ako uživa u poslu kojeg radi,svakako pozdravljam ovu odluku Alonsa,očekivao sam Alpine u borbama za postolja bar u polovini utrka,ali neodlucni viši predstavnici mute vodu i puštaju na krivi mlin.Gle za drugu godinu je sve moguce,ili će AM imati konkurentan bolid ili će se boriti za začelje.Ali mislim da im fali ona Roza boja na bolidu,ona daje taj napadački aspekt.Ono mislim kužiš..AM u roza izdanju,ko da se spremamo na Pride festival
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Malo sam iznenađen. Na osnovu izjava iz Alpine i AstonMartina sam naslućivao kraj saradnje i za Alonsa i Vettela.
Ali sam očekivao da će Alosno krenuti Vettelovim stopama.
Ne znam što mu treba da se vozika na kraju grida. Njegove vozačke performanse nisu sporne, ali voziti u AM je čisti gubitak vremena i živaca.
6
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sad sam siguran da od Aston Martina neće biti ništa.
Bar dok se ne riješe ovog smutljivca.
Ako ništa biće lijepo gledati ga još koju sezonu kako mu se puši iz ušiju :D
4
20
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Koje PR izjave od strane Alonsa, odnosno tko ih je već pisao. Koliko mu još treba da shvati da je gotovo, godina, dvije? Ili zbilja misli da će se nešto drastično promijeniti? Onda nije baš čist u glavi. Kimi je zadnjih par godina barem rekao da vozi iz hobija, ovaj još uvijek sanjari o nekakvim postoljima, pobjedama, naslovu…wake up
8
18
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sok vijest nakon ! Nisam ovo ocekivao nikako! Bit ce da je Ferdi dosta Ocona!
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Alonso vjerojatno istempirao sve da se skine fokus s jos jedne briljantne Ferrarijeve utrke.
13
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Alonso već destak godina želi voziti bolid s Mercedesovim motorom. 🙂
11
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa čuj, vozio je jedne godine i očito bio zadovoljan.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
svima je jasno da ovdje novac govori više od tisuću riječi.. Alonso i pušiona od tima kao Aston Martin, neće ići… dobit će dobru lovu i zato dolazi u tim, a na kraju oprostit će se kao i Vettel… jer relano Astonu je da dođu do vrhunca i da Alonso može nešto i osvajati potrebno nekoliko godina…
6
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Neda mi se googlat sad ali mislim da se Astonu uskoro pridruzuje red bullov aerodinamicar cini mi se..mozda sastave nesto solidno za iducu sezonu..
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Jedan je ja mislim već kod njih.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kako se na “kanadskom” kaže “đi pi tu enđin”?
1
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Latifi
14
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
…we need sponsors and nando needs more time to realise that the ‘el plan’ is a retirement plan…
8
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nisam uopće iznenađen. Meni se sve više čini da Stroll igra dugoročno. Prvo rebrendiranjem u stari i poznati automobilistički brend, još k tome Britanski brend,koji kroz filmove i općenito Britansku kulturu ima skoro kultni status. Pa dovođenje Vettela, sada Alonsa, oni samo dižu svoj marketinški potencijala (ne za nas koji pratimo F1,već za one koji to ne prate ali eto znaju nešto). Tko od nas prati golf? Nitko, ali svi znamo za Tiger Woodsa, tako je sa Alonsom i Hamiltonom.
Maxa još ne zna nitko, jednostavno treba vremena.
I nekako sam mišljenja, da se Mercedes kao momčad povlači 2026, a da će ostati dobavljač motora, a prioritet će im biti Aston Martin, sa većinom ljudi iz Mercedesa
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ako će do 2026. biti i igri za naslove zašto bi se povukli? Tako i tako su samo 30% vlasnici trenutne ekipe, nije da sami moraju financirati cijelu priču, još sad sa budget capom im treba puno manje love za cijeli F1 program
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nisam rekao da ima logike, nego eto to je moj subjektivni osjećaj, jer korporativna logika nije isto što i naša logika. Pogledaj samo Hondu
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa ako je mogo birat izmedu alpine i am onda je dobro izabro, šta god da se dogodi renault je uvijek 4 ili 5 ekipa, a vamo u am se mozda i zalomi neki dobar bolid s obzirom da ovaj stroll pumpa pare do besvijesti.
A i ako nije mogo birat bolje se vozit nego nevozit se nikako…..
8
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Tko vrijedi vozi ,Tko vozi vrijedi 😉 !!!
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Tko ne vozi, ne vrijedi! 🍻 😁
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Tko vrijedi – Ferrari pitwall – ne vozi 🤦♂️
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Znači Alonso i njegov izbor momčadi. Show. Čemu ovo? Pa zar nije na jednom portalu pisano kako se vraća da bi bio na vrhu. Kako s Alpineom ima plan za skok na vrh? I onda ide u Aston Martin. E moj Nando. Pa zar ne bi trebao nakon ovoga u penziju? Tko će ti sad radit krafne?
1
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nadam se da se nece opet zajebat ali drago mi je neka ide i neka bude ispred strolla i neka uziva u voznji. Ocona mi je bilo zao krajem 2018 kad je izgubio mjesto u f1 ali taj ljigavac se ponasa odvratno sada. 2017 je mislim u svakoj utrci bodove osvojio na 2 utrke nije mislim,ali da se u ljigavaca pretvorio ne vjerujem
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mislim da će od sada borbe unutar Alpine na stazi izgledati puno drugačije, ne bih se iznenadio da se Ferdo ponekad i namjerno skuca u malog ljigavca
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sad fino Ocona zakaci za gumu na startu iduce trke 😀
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
ko zna kako je ovi put fernando izabra ? ne znam jesu li ove njegove rečenice samo u svrhu kurtoazije prema novom timu ili iskreno tako misli . jbte o AM je i seb pohvalno govorija , po fernandu … “Ova momčad Aston Martina ima energiju i posvećenost koja je potrebna za pobjedu i jedna je od najuzbudljivijih F1 momčadi.” ili ““Promatrao sam kako je momčad sistemski privlačila izvrsne ljude s pobjedničkim pedigreom ” i na kraju “Nitko u F1 danas ne demonstrira veću viziju i posvećenost pobjeđivanju, što čini ovo jako uzbudljivom prilikom za mene. ” kad je sve tako dobro , da ne kažem gotovo idealno čudi me da su konstruktorski gotovo na začelju , a seb ka bolje plasirani vozač je 14. od 20 . najbolji plasman im je 7. misto u bakuu , a AM “privlači ljude pobjedničkog mentaliteta . jedino di su po fernandu valjda u topu je vizija , posvećenost pobjeđivanju . izgleda da im je vizija u rangu fatamorgane ako je sudit po dosadašnjim rezultatima , a i kopiranju drugih bolida .
ocon … čemu pljuvanje po momku ? zar nisu neki jako dobri vozači znali izjavljivati da im je zapravo klupski kolega najveći protivnik ? izgleda da su već svi zaboravili “događanja” ricciardo Vs max , branjenje kimija protiv seba u monzi 2018. sebu bi ta pobjeda značila , pobjedom u monzi ( da se kimi nije suprostavija kolegi na startu ka da i nisu kolege ) bi 7 trka prije kraja prvenstva svela prednost LH sa 17 na 10 bodova ( da je lewis tu trku završija npr 2. , a ) i bilo bi puno neizvjesnije . naravno , taj dvoboj kolega na samom startu je iskoristija lewis . naravno , kimi je institucija i niko mu nije uzeja za zlo šta je kolegi MOŽDA zaje*a titulu . ocon nije omiljen i zato ga se pljuje zbog ovoga sa alonsom . pa momak se samo bori za svoju egzistenciju ( vozačku naravno ) isto ka šta se max za isto borija sa ricciardom . btw , kimi nije ima razloga za borbu sa sebom u imoli jer nije ima nikakve šanse u prvenstvu.
za mlade vozače je recimo korak dalje ako pobjede renomirane vozače . zar DR nije veličan kad je pobjedija kolegu seba ? kad je max pobjedija ricciarda ? nije prvi put da je u dvoboju među kolegama profitira neko treći . uostalom zar nije Lovro Andraka u svom komentaru posli mađarske u zadnoj rečenici komentara napisa ” Drago mi je da je Alonso završio ispred Ocona, ali potražio sam onboard snimku jer mislim da u prijenosu nije bilo prikazano (neću odmah popljuvati režisera jer na trenutak nisam bio pri ekranu) i vidio da tu nije bilo borbe, već ga je Ocon PROPUSTIO.” ima momenata kad se kolege bore ali i kad se propuštaju bez borbe i bez “poruke” sa pita . no ima momenata i kad zanemare “poruke” pita i ne vrate pozicije koje su dobili tim porukama . primjeri su lewis Vs valtteri ili max Vs carlos u TR… kad si sin mehaničara k aocon želiš “trajat” u F 1 , vratit ne bogatim roditeljima za žrtvu koju podnose i možda se zato ocon ovako ponaša i prema sergiu u FI i sad alonsu . pobjedit “starog mačka” alonsa bi za njega bija uspjeh isto ka šta je za alonsa bij auspjeh osvojit 2 prvenstva sa MS na gridu . jedinu veliku zamjerku oconu bi uputija zbog propuštanja mislim lewisa u MC kad je na kraju izjavija da je on ipak vozač MB …
0
6
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
zašto pljuvanje?
dok se ocon grčevito borio da ostane ispred alonsa prelazili su ih drugi bolidi – kako na startu tako i u troboju s riccijem.
i ne bori se za egzistenciju, ima ugovor s alpineom do 2024.
pljuvalo se maxa za baku 2018.
a kimi u monzi iste godine nije niišta kriv.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Meni se sad sve više čini da je u Mađi mali ljigo odradio naređenja vodstva Alpine, kontra Alonsa, ne bi li ga prisilili da ode i na taj način oslobodi mjesto Oscaru
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
naravno da kimi u mnozi 2018. nije ništa kriv , ipak je to kimi – institucija za razliku od “ljigavog” ocona koji se borija protiv svog kolege institucija alonsa . kimi je 2018. samo na startu “zatvara” seba koji je tada ima šanse za titulu . posljedica poteza kimija je kontakt seba i lewisa koji je seba “bacija” na začelje . zamisli da je npr bottas starta sa P 1 , a lewis sa P 2 . misliš da bi bottas postupija isto ka i kimi ?
najbolji primjer koliko je teško podržat sina koji ima afinitet prema moto sportu je MS . otac zidar radija je i drugi posao unajmljivanje i popravak kartinga , majka kantinjerka . kad je trebalo u sina uložit 800 maraka nisu si to mogli priuštit i da nije bilo mjesnog poduzetnika koji je “podmirija” račun možda MS nikad ni ne bi vidili na stazi . otac ocona je mehaničar i sigurno se odriče da bi podrža sina koji ako bude pravi sin i nastavi u F 1 će to “vratit” . isto ka šta je mS od prvih večih novaca kupija svojim starcima kuću .
naravno , svi znamo da je u F 1 ugovor čvrst ka kuća zar ne ? zato ocon može bit miran , ne treba se dokazivati jer ugovor je do 2024. najbolji primjer je ricciardo , rezultata gotovo da i nema ali je siguran u svoj ostanak u McL . a šta ako su točna šuškanja da ga od 2023. minja piastri koji je poprilično odrešito napisa da neće vozit za alpinu umisto fernanda ? ma nema straha , DR ima ugovor :) :) :) baš bi me zanimalo kakve su ugovore imali ( i jesu li ispoštivani ) npr magnussen klji je otkaz dobija SMS – om , kvyat , albon . kako je bottas usprkos ugovor sa williamsom završija u MB , zašto kimi nije odvozija sezonu 2010. iako je ima ugovor na 4 godine . kad “ekipa” na portalu želi nekoga “ukopat” nema aduta koji ga mogu opravdat . zbog toga je npr binotto također i taktičar iako to nije . ocon je smeće jer se bori protiv kolege , kimi je “svetac” i nije se na startu monze borija i “rukama i nogama” protiv seba iako nije ima nikakve šanse u prvenstvu za razliku od seba . kome nije jasno šta se desilo i kakva je posljedica proizašla iz toga neka pogleda race highlights na you tubu . zar i sam lewis nije izjavija da mu je alonso bija najveći suparnik . zar se 2007. često nisu borili “na nož” ? ali to je OK , Ok j ei kda se dešavaju dvoboji drugih kolega ali kad to uradi ocon onda je smeće !?!? recimo da ja i piz*im bez veze ali šta kazat i kako okarakterizirat rečenicu lovre andrake ” Drago mi je da je Alonso završio ispred Ocona, ali potražio sam onboard snimku jer mislim da u prijenosu nije bilo prikazano (neću odmah popljuvati režisera jer na trenutak nisam bio pri ekranu) i vidio da tu nije bilo borbe, već ga je Ocon PROPUSTIO.” ( koju sam citira u prethodnom komentaru )… ka činjenicu , istinu ili i on piz*di bez veze ka i ja ? znam da bi mnogi uživali da alonso “uništava” ocona na stazi ali jbga , to mu nije uspilo ni lani … ima j etek 7 bodova više od mladca na kraju , a sad zaostaje za njim 17 bodova . znam , znam … to je zbog kvarova alonsa i ljigavosti ocona koji zapravo i nije “materijal” za F 1 …. već je u moćnom manoru to pokaza završivši na kraju 23. onda ga je 2017. sergio ( kojem je to bila 4. , oconu prva sezona u FI ) “uništija , nadvozija” jer je ima čak 13 bodova više od došljaka u tim . ista bodovna razlika između sergia i ocona je bila i 2018. jedini ko ga je ka kolega “nadvozija” je bija ricciardo 2020. kad je završija sa 57 bodova manje od australca . možda bi razlika u bodovima bila i manja da ocon nije odustaja 4 , a daniel tek 1 X . e da , prije dolaska u renault ocon je ima godinu pauze . znam da je ovo vama svima irelelevantno pa pišem zbog vlastitog gušta , a dijelom i zbog čuđenja … kimi nije bija “kriv” u monzi , max nije bija smeće ni u TR ni RB ali je zato ocon prava guba . kako gledajući iste i slične stvari mozak kreira različite slike , razmišljanja . moja su naravno kriva za razliku od većine …. tako je naime zaključija i “žiri” svojim ocjenama :) :) :) eto i Brane FA14 je zaključija da je mali ljigo odradija naređenje vodstva alpine da alonsa prisili da ode i oslobodi kokpit za piastria . nema veze šta piastri decidirano izjavljuje da neče vozit za alpinu i šta je otmar izjavija “Prije nego smo se rastali i s njim [Alonsom] sam potvrdio da ćemo uskoro potpisati. Rekao je da ne trebam brinuti i da nije potpisao ni s kim drugim, te da ćemo nastaviti s procesom za par dana.” i šta ga navodno ne može dobit na mobitel . alonso je bija “smeće” u aferi “briatore” pa i McL Vs ferrari ali sad je zapravo beatificiran … blaženik je ili čak i svetac . otmar je nesposobni lik iako je u FI i sa manjim budžetom vodija uspješno tim !?!?!?
0
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
za ferrarijev debakl u monzi su krivi:
1. ferrari (naši vozači nisu batleri)
2. vettel (proklizavanje na izlasku iz prve šikane pa pirueta nakon dodira s ham-om)
što se tiče kimija i njegovog ponašanja, tr iz hockenheima iste godine ti sve govori o njemu kao timskom igraču i naravno krivcu pod brojem 1.
ocon sigurno se ne treba dokazivati prljavim borbama protiv vlastitog kolege u kojima svi gube.
slažem se da se svaki ugovor može raskinut, ali koja ti može bit veća garancija da ćeš vozit za taj i taj tim od ugovora? riječ, rukovanje?
ne znam za druge, ali ako pažljivo pratiš ovaj portal više puta si mogo primjetit da mi alonso nije drag …. što ne umanjuje njegove iznimne vozačke kvalitete.
1
0