Na VN Austrije smo imali priliku vidjeti jedan poznati prizor – Red Bull u šljunku nakon borbe s Mercedesom u četvrtom zavoju Red Bull Ringa. No ovoga puta u glavnim ulogama su umjesto Alexa Albona i Lewisa Hamiltona bili Sergio Perez i George Russell.
Meksikanac je utrku započeo s pete pozicije, iza Russella, te ga je pokušao prestići s vanjske strane u četvrtom zavoju što je završilo spomenutim incidentom. Russell je prosuđen kao krivac za sudar i dobio je 5 sekundi kazne, a Perez je pao na začelje poretka te je nedugo nakon toga i odustao.
Red Bullov Helmut Marko iskoristio je Albonov i Hamiltonov incident iz 2020. kao primjer i razlog zašto Perez ne bi trebao pokušavati pretjecati s vanjske strane u tom zavoju, no on se na to očigledno oglušio i već u prvome krugu se dogodilo ono čega se austrijska momčad pribojavala.
„Rekli smo mu prije starta: „Nemoj ići s vanjske strane, nemoguće je.“ Ovo je bilo nepotrebno. Vidjeli smo to prije i znamo da ne funkcionira.“
„Nakon toga bolid je bio oštećen i nije imalo previše smisla za nastaviti voziti. Podnica je bila prilično oštećena. Vjerojatno bi završio s dva kruga zaostatka, pa nije bilo previše smisla za nastaviti utrku. Bolja opcija je bila ne sakupljati nepotrebnu kilometražu.“
U razgovor se nakratko uključio i Christian Horner, rekavši:
„Mercedesi očito ne vole kad njihovi bolidi pretječu s vanjske strane u četvrtom zavoju.“
„Stvarno šteta jer se moglo vidjeti da je Checo ispred Russella. Skoro pa je savršena imitacija incidenta s Lewisom i Albonom od prije par godina. Šteta što nije bilo više prostora.“
Helmut Marko
Na kraju nije sve bilo tako sivo u Red Bullu jer je Max Verstappen završio drugoplasiran iza Ferrarijeva Charlesa Leclerca, kojemu je ovo prva pobjeda nakon VN Australije.
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ovi su još u 2021 sa tim mercedesima…
10
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Koje su to gluposti; Perez ne završi utrku i ostaje bez bodova a krivac sudara dobije 5 sek kazne i jos za nagradu dobije 12 bodova…???? ..nešto poput Lewisa prošle godine.
Takvi slučajevi bi se trebali kažnjavati da slijedeću utrku starta sa posljednje pozicije ako drugi bolid ne može nastaviti utrku.
25
6
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Dobio je takvu kaznu jer nije 100% kriv, nije ga namjerno izbacio… postoje stupnjevi kazni.
Perez je kratio zavoj i prestigao Leca u Britaniji. Niti noted nije bilo.
6
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ja nisam za kažnjavanje takvih situacija. I Verstapen je isto mogao proći kad ga je Leclerc prošao, ali je bio pametniji od Pereza, pomaknuo se je u lijevo, jer mijesta je bilo.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Slazem se. Ako je kriv, kazna mora biti stroza. I da ju dobro osjeti. Jer suparnik je ispao, nije osvojio nikakve bodove, a ovaj je pokupio bodove a kriv je. A i Perez je bio dosta ispred Russella. Ovaj gaje pogodio u zadnji kotac sa svojim prednjim krajem, znaci da je bio ohoho ispred.
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nije bitno jer, Perez je vec sada na skoro polovini bodova koje je u totalu uzeo prosle sezone.
Prosla titula je bila za prestiz ove godine u “najgorem” slucaje ide u dzepove vlasnika dionica.
0
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Dali je netko primjetio kako je Mercedesov prednji ovjes naspram npr Ferrarijevog daleko čvršći. Oni s tim prednjim točkom imaju toliko kontakata sa drugima a ne sjećam se baš da pucaju.
10
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Općenito je Mercedesov bolid kao tenk. Ni dan danas mi nije jasno kako je Lewisovo prednje krilo izdržalo onaj sudar u SA lani.
12
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
“Rekli smo mu prije starta: „Nemoj ići s vanjske strane, nemoguće je.“ Ovo je bilo nepotrebno. ”
Koliko ja znam moguće je. Ovisi očito o tome tko se sa kime bori jer određenim vozačima uspjeva da se bore na svakom dijelu staze bez kontakta a nekima je to problem i na ravnome.
9
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Oni se ravnaju po Maxu pa shodno tome, nema mjesta….
13
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne zamjeram Perezu za pokušaj u krivini 4, na VN Austrije se došao utrkivati, a ne kalkulisati i vozikati se iza nekoga dok DRS ne bude u upotrebi.
Jedino mi nije jasno kažnjavanje Russella za incident sa samo 5 sekundi kazne. Malo je apsurdno da se nekoliko izlazaka van linije staze kažnjava sa 5 sekundi kazne, jednako kao i izbacivanje drugog vozača iz utrke.
Jedna od adekvatnijih kazni za ovakav vid incidenta bi bila drive-through penalty ili recimo stop-go penalty.
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
ja mu zamjeram jerbo je prevelik rizik. minimalan dodir u pijesku si.
da ne govorim o gubitku bodova i situaciji da je osto max protiv dva ferrarija.
i prošle godine je tu najebo od norrisa. utrka ti je uništena bez obzira dobio ovaj drugi kaznu ili ne. asmatram da russell nije zaslužio kaznu, tj. da je ovo racing incident.
a godinu prije albon isto najebo.
znači 3 godine zaredom rb vozač najebe na istom mjestu s vanjske strane od powered my merc bolida.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A realno , najebu i drugi od njih. Lani je Perez na istoj stazi dva puta Leclerca poslao van. Njima je jasno kao dobar dan ako je bolid poravnat sa njima isl da miraju ostaviti mjesta a ako ostave mjesta na iducem zavoju gube poziciju jer je onom tko je u tom zavoju vani na iducem zavoju sa unutarnje strane. Ja bi rigoroznije kažnjavao takve poteze. Ako netko nekoga može tako izgurati da netko izgubi 10,15 pozicija i shodno tome mu uništi utrku, taj netko može dobiti i više od 5 s kazne. Da je tako onda bi malo češće gledalu borbe kotač uz kotač i bez toliko guranja van. Uvijek je bila i ostala problem fia,sudci i njihova ne doslijednost u kažnjavanju. Primjera radi ovaj vikend je netko nekoga izgurao na toj stazi u 2 zavoju kao ptije koju god Max Leclerca za pobjedu i ovaj puta je to za kaznu a onda nije bilo. Ovaj puta nije bilo ni dodira.
0
0