Vodeći dvojac prvenstva startat će iz prvog startnog reda na sutrašnjoj Velikoj nagradi Španjolske u Barceloni. Charles Leclerc izvrtio se u prvom pokušaju brzog kruga u završnoj kvalifikacijskoj rundi, no u drugom pokušaju isporučio je rezultat pod pritiskom i za tri desetinke srušio Verstappenovo vrijeme.
Verstappenov maksimum nažalost nismo vidjeli jer je usred drugog brzog kruga doživio probleme s bolidom, na timski radio je javio kako nema snage, a to mu se dogodilo usred trećeg zavoja.
Treće mjesto osvojio je domaći vozač Carlos Sainz, a pored njega će startati George Russell u Mercedesu. Sergio Perez krenut će peti, a sa šestog mjesta startat će Lewis Hamilton.
Četvrti red zauzeli su Valtteri Bottas i Kevin Magnussen, dok je deveti završio Daniel Ricciardo, po prvi put ove sezone nadmašivši Landa Norrisa koji je ispao u Q2 i startat će 11. Mick Schumacher startat će deseti nakon prvog pojavljivanja u Q3 u karijeri.
Utrka počinje sutra u 15 sati, a u nastavku pročitajte kako su izgledale kvalifikacije po rundama.
U prvoj rundi ostali smo bez dvojice svjetskih prvaka. Novi Aston Martin prozvali su zelenim Red Bullom, no po performansama očito sličnosti nema jer su Sebastian Vettel i Lance Stroll ispali već u Q1. Vettel je bio 16., a između njega i Strolla ostao je Fernando Alonso. Španjolac nije briljirao pred domaćom publikom u svom prvom brzom krugu, a uoči posljednjeg pokušaja upao je u gužvu i šanse za popravak bile su upropaštene već prije početka kruga. Njegov timski kolega Esteban Ocon izvukao se sa 74 tisućinke bržim vremenom od Vettela, no Francuz je odradio samo jedan brzi krug. Strolla još čeka potencijalna kazna zbog nesigurnog izlaska iz boksa, pri čemu je zasmetao Norrisu.
Na samom dnu ostala su dva Williamsa, od kojih je za tri desetinke bolji bio Alex Albon. Nicholas Latifi tako je nastavio niz ispadanja u Q1 na svakim kvalifikacijama. Iz nokaut zone nakon prvih pokušaja izvukli su se Pierre Gasly koji je skočio na 13. mjesto, a Mick Schumacher pobjegao je na sigurno 11. mjesto, s time da je Kevin Magnussen u drugom Haasu uspio biti čak peti. Najbrža su bila dva Ferrarija, Leclerc 31 tisućinku ispred Sainza, dvije desetinke kasnio je Verstappen, a zatim su slijedila dva Mercedesa koja je razdvojio Magnussen – Russell i Hamilton.
Nastavak kvalifikacija donio je ispadanje nove petorke, a to su na kraju bili Norris, Ocon, Tsunoda, Gasly i Zhou. Svi osim Norrisa bili su u nokaut zoni već nakon prvih brzih krugova, a tada je 11. mjesto držao drugi McLaren Daniela Ricciarda.
Ricciardo se u konačnici uspio provući u Q3, a činilo se da će to uspjeti i Norris. Britanac je ciljem prošao s osmim vremenom, no nakon nekoliko sekundi ono je obrisano zbog prekoračenja granica staze u 12. zavoju. Time je Mick Schumacher po prvi put u karijeri prošao u završnu kvalifikacijsku rundu. Najbrži je bio Verstappen ispred Sainza, Russella, Hamiltona i Magnussena. Perez i Leclerc bili su tek šesti i sedmi, no Leclerc je izašao na stazu samo jednom. U Q3 se probio i Valtteri Bottas.
Borba za pole position započela je prednošću za Verstappena. Nizozemac je odvozio vrijeme 1:19.073, čak tri desetinke ispred Carlosa Sainza, dok je njegov glavni rival Charles Leclerc napravio grešku na samom ulazu u posljednju šikanu gdje se izvrtio.
Međutim, Leclerc je uspio odvoziti odličan krug u drugom pokušaju i preskočio je Verstappena za tri desetinke. Verstappen je javio kako nema snage i nije uspio odvoziti drugi krug. Treći je završio Sainz ispred Russella, Pereza, Hamiltona, Bottasa, Magnussena, Ricciarda i Schumachera.
Vozač | Momčad | Zaostatak (Q3) | |
---|---|---|---|
1 | Charles Leclerc | FERRARI | 1:18.750 |
2 | Max Verstappen | RED BULL RACING RBPT | 0.323 |
3 | Carlos Sainz | FERRARI | 0.416 |
4 | George Russell | MERCEDES | 0.643 |
5 | Sergio Perez | RED BULL RACING RBPT | 0.670 |
6 | Lewis Hamilton | MERCEDES | 0.762 |
7 | Valtteri Bottas | ALFA ROMEO FERRARI | 0.858 |
8 | Kevin Magnussen | HAAS FERRARI | 0.932 |
9 | Daniel Ricciardo | MCLAREN MERCEDES | 1.547 |
10 | Mick Schumacher | HAAS FERRARI | 1.618 |
11 | Lando Norris | MCLAREN MERCEDES | 1:20.471 (Q2) |
12 | Esteban Ocon | ALPINE RENAULT | 1:20.638 |
13 | Yuki Tsunoda | ALPHATAURI RBPT | 1:20.639 |
14 | Pierre Gasly | ALPHATAURI RBPT | 1:20.861 |
15 | Zhou Guanyu | ALFA ROMEO FERRARI | 1:21.094 |
16 | Sebastian Vettel | ASTON MARTIN ARAMCO MERCEDES | 1:20.954 (Q1) |
17 | Fernando Alonso | ALPINE RENAULT | 1:21.043 |
18 | Lance Stroll | ASTON MARTIN ARAMCO MERCEDES | 1:21.418 |
19 | Alexander Albon | WILLIAMS MERCEDES | 1:21.645 |
20 | Nicholas Latifi | WILLIAMS MERCEDES | 1:21.915 |
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kakav krug Leclerca! Bravo George, sutra po postolje
6
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Charles Russel a bogami i George Leclerc imaju šanse za podij sutra!
12
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
🤣🤣😂😂
5
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Leclerc ferarijevski, nema ništa bez infrakta!
Kako god, sutra bi mogli imati jako dobru utrku (barem start)…
Aston se nastavlja sramotiti….
4
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kakav krug Leclerca i to pod pritiskom na max. Gospodin brzina. Pitanje je samo koliko Ferrari papa gume. Također mislim da je RB u prednosti sutra sudeci po race paceu i gumama.
Nego, Russell opet razbucava mit o Hamiltonu.
27
16
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
3:3 u kvalama ove sezone, jebate što ga razbucava 🤣
16
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
4:2 prije nego 3:3
11
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Bahrein, Australija i Miami za Hama. To je 3 ne 2.
U utrkama je Russel bolji, ali ga je i dva puta potrefio SC tako da su i tu egal.
6
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne znam sta se svi hvataju za taj race pace kad je jucer red bull bio brzi 0.1s od ferraria na simulaciji i to sa punim tankom a ferrari je brzi sa manje goriva. I to papanje guma… Do sad je na zadnje dvije utrke samo soft guma bila nesto losija kod ferraria nego red bulla dok je na hardu obrnuto. Svi to spominju da izgleda u najmanju ruku da ferrari trosi gumu ko sladoled. Alo ljudi to je razlika izmedju top dva tima i to su male razlike a ne katastrofe
17
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Potpisjume jos da vidimo sta je bio smotorom maxa verstapena da ne bude da menja nesto sutra pa da krene iz pitlanea jer… Vec su automobili pod parc ferme
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Uostalom ferrari je promijenio podnicu, zadnji spojler tj dosta toga da iskoristi zrak maksimalno oko zadnjeg kraja tako da i to sigurno utijece pozitivno na gume. U imoli di je soft guma bila losija nisu bili ni blizu pobjede dok u miamiu je islo na ruku red bullu sta je ravnica ogromna i uz njegovu brzinu taj mali pad performanse gume je dosao jako do izrazaja kad mu se poklopilo par stvari. Brzina red bulla je bila problem a ne guma jer na hardu kad je ferrari bio vidljivo brzi opet nije mogao pretec red bulla. Na stazama di nije lako preticat kladim se da taj trenutni izlaz iz idealnog okvira gume ne bi bio toliko vidljiv kao na prosloj utrci. Tako da ljudi nije toliko dramaticno ako se malo razmisli zasto i kako po mojem mišljenju
8
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kakav mit?
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Bravo Leclerc, pokazao i mentalnu snagu osim neosporne brzine u jednom krugu, svaka čast
20
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
To te ja pitam – Bravo Charles !
8
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Super krug Leclerca, Ferrari ima sutra 2 na 1 moraju to iskoristiti jer RB ima bolji race pace. MB izgleda puno bolje, mogli bi i oni biti faktor sutra. Biti će zanimljivo vidjeti da li je sa novim bolidima lakše prestizati ovdje.
4
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Jest ga izvukao iz dubine duše. Izgleda da je upgrade u svim timovima išao na bolje. Sve ide na to da ce bit troboj momčadi do kraja sezone i neka nek pobjedi najbolji! Sretno svima sutra
8
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
U Aston Martinu bome nije hahahahaha
7
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A dobro ali Ferkan, Red Bull, Mercedes, Mclaren i cini mi se Alfa fino napreduju u odnosu na pocetak ako se ne varam
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
ala pajde kako ke krenia brzo bi moga u Hamiltinov record s pp bit u opasnosti..
bitno je da su na cistoj strani oba i da Sainz se pokusa probit i onda moze bit svega u trci, Mercedes se vraca, a Botas se opet drogira
5
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ovu sramotu od strane ALPINEa je tesko probavit…zar je tesko izracunat koliko treba da se uđe zadnji kvalifikacijski krug…a da ne kazem kako nakon 2mj nadogradnji ih haas uredno šiša be ikakvih nadogradnji,mclaren nakon katastrofalnog starta ih uredno šije…sramota su od teama…
Mercedes veliki skok..ocito su nesto napravili s motorom jer zaostatak je bio prevelik da bi se to nadknadilo drugacije…a Russell opet pokazuje da je Hamilton”zasluzeno” 7 puta prvak…nadam se da bottas shvaca da nije toliko spor koliko je hamilton moro bit brzi…
16
16
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Russel je buduci svjetski prvak, Bottas je prosjecan vozac koji je imao srecu da bude u vrhunskoj momcadi. Njih dvojica nikako nisu za usporedbu, ovaj Russel bi Bottasa ostavljao za vise od pola sekunde po krugu u istom bolidu.
5
11
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Jel to ovaj Bottas koji uredno pere ekipu iz McLarena, AM-a, Alpinea i AT-a?
12
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Lako ih je prat s bržim autom. Alfa je daleko od prošlogodišnje razine
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Taj Bottas je prao i Maxa u Red Bullu u nekim sezonama, tvoja poanta je?
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa baš i nisu i dalje su 0.6-0.8 sek.iza vodečih i to na stazi koja se vozi 1.18.000-1.19.000 po krugu.
Da je staza duža i njihov zaostatak bi bio još veći. Iskreno ne vidim napredak po pitanju brzine osim što su uvelike riješili poskakivanje ali im baš nije donjelo brzine nešto zaostatak i dalje manje-više isti.
1
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Čitav vikend Leclerc dominira, ako uzme pobjedu biće I više nego zasluzeno, bravo 👏
11
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
RB problem je bio drs.
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kvalifikacije solidne, sad dovest vrača da baci ples za prizivanje kiše da izbjegnemo procesiju sutra 😃
8
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Vau kakav krug Leclerca uz ogroman pritisak.
Ako budu mogli priblizno slicno cuvat gume Max ga nece moc obic kao inace zbog prednosti u zadnjem sektoru.
Mercedesi blizu, Russel brzi sto bi mu uz bodovnu prednost moglo dati i vjetar u ledja od ekipe ako naprave dodatni korak naprijed.
4
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nadodao bi da po zadnjem sektoru Ferrari mora Monaco uzet 1-2, ako nista ne sfusare.
6
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
CL je fenomen kako se brzo resetira. savršeno.
bit će da je i gumare iznenadila ova vručina u Barceloni. bit će to sutra napeto
4
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
…kao zanimljiv detalj uočio sam da je leclerc u fp3 vozio long runove u prosjeku 0,7s brže nego jučer, ispod 1,26 koliko je jučer max imao u prosjeku…uspio sam pratiti 4 charlesova kruga iako ih je vjv više odradio i svi su bili oko 1,25.6-25.8…
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pitanje je razlike količine goriva u tim krugovima danas i onim od jučer.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Na kojim gumama je vozio?
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Soft haj zdravo forxa ferrari
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sta ce soft kad Ce startati skoro svi na medium gumama! Nach Vorne Red Bull! 😁😁😁😁
6
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
…na mediumu ako se ne varam, nadalje mislim da mu je racing engineer rekao u jednom trenutku da rb nije radio ‘high fuel runs’ na fp3….
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kakav krug Leclerca, pokazuje da je jako zreo vozač, bravo!
Od Sainza sam očekivao više, ali očigledno je da on ne može parirati Leclercu. Vrijeme je da počne igrati ulogu drugog vozača.
Za sutra Leclerc jedini ima svježi set softa za start utrke, a i Ferrari je jutros također radio simulaciju utrke, tako da sam vrlo optimističan što se tiče utrke.
15
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Start na softu je samoubojstvo. Te gume traju užasno kratko,. Možda ih je bolje sačuvati za eventualnu promjenu taktike .
1
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sainz ima stariju verziju motora od Leclerca. Možda je dio razlike u tome.
2
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Js skužil da imaju istu verziju. Prvo ju je dobil Sainz a onda utrku kasnije Lec i svi kupci tj. Haas i Alfa.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Motor je updatean u odnosu na ono sto ima Sainz. Sainz je morao ranije mijenjati motr, kad nova verzija, pazi, verzija, nije bila spremna i odobrena od FIA
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
bravo Leclerc, con pocca dubbia ma bravissimo ala fine !! Forza Ferrari
5
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mene veseli Hass ,Mick i Magnusen odlično odvezli 8 i 10 na gridu
Koliko sam upratio Hass nije doneo nikakve nadogradnje ili ?
Je ,nije rezultat je super ,što samo govori barem meni da Mick itekako zna dobro voziti ,no svi znamo da je bolid danas sve
Veselim se ako za koju godinu bude u top ekipi i bude vozio vrhunski bolid
7
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa da itekako zna onda nebi imao 7 desetinki iza momcadskog kolege…
4
9
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Plus od pocetka sezone ne moze pratit ritam kevina…nazalost Mick je u odnosu na kevina kao mazepin na micka…
4
9
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mick nije vozio treći trening, jer su mu se zapalile kočnice. Zbog toga su mu jedva stigli popraviti bolid do kvalifikacija. Onda mu je otpao dio podnice u prvom krugu u Q2, kada je imao slično vrijeme Magnussenu. Poslije toga više nije mogao brže, vjerovatno zbog tog dijela…
6
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Prošlu trku u miamiu je isto bila razlika 6-7 desetinki, ali u korist micka. 😉
7
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ajmo Mercedes, push Lewis push, bravo George, samo jako dečki!!!!!
5
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Aston Martin ovim nadogradnjama može otključat jedino stečaj.
I Ferrari i Red bull imaju strahove: jedni od izvrtanja, a drugi od kvarova :-)
Bravo i za Micka što se provukao u Q3 zahvaljujući Landu. Pohvala također i Valteru.
Wingmani prve dvojice, na žalost po njih, će to i ostat do kraja sezone. Čarli i Max su jednostavno stepenicu iznad.
ali pričekajmo sutra…mogla bi Mečka iznenadit ako Bono sačuva gume :-)
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Batalice ih Max kao poniku🤣
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pitanje je, je li ovaj pole dovoljan za pobjedu? Ako Ferrari nije osjetnije brži od RB-a i ako će stvari ovisiti o degradaciji guma mislim da ne. Ali s obzirom na kvarove koje ima RB moguće da Španjolsku uzima Lec. Mercedes će bit dobar u Monaku. Mark my words.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Svaka čast Ferrariu i LC na polu.
Velika muda ili ludost toliko riskirati nakon pogreške odvesti takav krug a svi znamo koliko puta mu se to odbilo u glavu ali čini mi se da se nije promjenio i nikad neće. Lako si je moga i napraviti katastrofu. Sutra idemo viditi,mogla bi biti dobra utrka.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nitko o Luluu ne pise… jesu svi njegovi fanovi sad Ferrarijevi?
1
0