Vozač Formule E Jake Dennis upozorava da su slavlja na pit-wallu opasna

Izdvojeno

Ante Vetma

Prije 2 godina 1 min 7 komentara

Vozač Formule E Jake Dennis kaže da je tradicionalno slavlje mehaničara na pit-wallu prilično opasno, te da se boji da se nešto mora dogoditi prije nego FIA odluči nešto poduzeti po tom pitanju.

Svi smo već naviknuti na prizore mehaničara koji su zgužvani na pit-wallu dok pobjednički bolid prolazi ciljnim pravcem, a Dennis je zabrinut da bi nešto moglo poći po krivu.

26-godišnji vozač Andretti ekipe je rekao:

“To je uvijek lijepo za vidjeti, ali je taaaako opasno.”

“Dovoljno je da se jedan mehaničar spotakne i neće biti lijep prizor.”

“Imam dojam da će se nešto promijeniti tek kad se nešto loše dogodi.”

Dennis je vozač Red Bullovog simulatora i njihov razvojni vozač na putu da završi 3. u Formuli E, a iz ove sezone najbolji rezultat mu je treće mjesto na prvoj utrci sezone.


Odgovor

7 komentara

  1. Fia
    Realista Prikaži

    Stvarno pretjeruju sa svim i svacim, nista vise nije sigurno. Nisu jadne grid djevojke sigurne od muskih hormona pa su ih maknuli. Nije ni sampanjac zdrav i siguran pa je dobro da vecinu prosipaju.



    13
    12

    1
    • Carlos Sainz 55
      Tudum Donator Prikaži

      Mislim da se u ovom slučaju čak i ne pretjeruje. Uvijek sam se pitao zašto f1 ovo dopušta jer zbilja malo fali da dođe do tragedije! Barem neka daju uputu vozačima da se prilikom prolaska cilja ne približavaju zidu.



      2
      -5

      7
  2. Juan Manuel Fangio
    veki66 Donator Prikaži

    Pa opasno je da…isto kao i sve vezano uz motorsport,i svi koji se bave tim svjesni su toga…. ovo u zadnje vrijeme sve vise postale sport za baletane…a ne sport pun adrenalina i opasnosti gdje su oni koji imaju muda a ne milijone na racunima da kupe mjesto da voze…..gadi mi se sve to,sve vise i vise… Ako mu je opasno nek naszavi radit u simulatoru,nista drugo ni nije za njega i takve kao on….



    6
    5

    1
    • Williams
      Sinek Prikaži

      vozac formule je posao kao i perac prozora na 50. katu nebodera.
      i vozac i perac nude usluge i vjestine koje je netko voljan platiti i to im je kruh.
      i vozac i perac imaju odgovorniji i zahtjevniji posao od osobe koja naplacuje parking. bilo bi pozeljno da su i jedan i drugi dobre fizicke spreme i da na posao ne dolaze mamurni.

      moj komentar se ne odnosi iskljucivo na slavlje mehanicara na pitwallu, vec u nekoliko navrata vidim da se neki ljudi na portalu loze na opasnosti koje sa sobom nosi f1 i drugi motorsportovi.

      mozes li mi objasniti zasto bi vozac f1 ili perac prozora na 50. katu nebodera trebao prihvatiti ikakav nepotrebni rizik u svom poslu, samo zato jer je odabrao to kao karijeru?
      da li bi se f1 trebala premisljati oko uklanjanja bilo kakve uklonjive opasnosti zbog buntovnistva i dobre stare tradicije i obicaja?

      pomiri se s tim da zivimo u 2022., da ovaj sport, kao i svi drugi, ispravno nastoji opasnost svesti na nulu, ili na najnizu mogucu razinu, te da oni ukljuceni u sport zele iskljucivo pod tim uvjetima i biti dio sporta.



      1
      0

      1
  3. Nando
    Lux Prikaži

    Uf ovaj sigurno nikad nije bio na WRC-u.



    10
    9

    1
    • David Croft
      Frantic Donator Prikaži

      Još kad legende stanu na vanjsku stranu krivine.
      A krivina dolazi neporedno nakon skoka…..
      Na forumu je prije nekoliko godina postavljen jedan video sa Nordschleifea.
      Nakon skoka na Flugplatzu (neka me neko ispravi, ako griješim) ide krivina, lik je izletio sa autom, drito prema gledaocima, koji su, nravno, stojali na toj vanjskoj strani krivine i gdje se razvija Boga pitaj koliko km/h.



      5
      5

      0
  4. Mclaren
    LH44 Donator Prikaži

    Nikad mi za ovo nije palo na pamet da je opasno :D



    1
    0

    1

Stvaramo uspomene zajedno!

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.