Verstappen pretjecanjem Leclerca u pretposljednjem krugu pobijedio u sprint utrci!

Izdvojeno

Ante Vetma

Prije 2 godina 3 min 58 komentara

Prva ovogodišnja sprint utrka donijela nam je uzbudljiv 21 krug, puno pretjecanja i novu borbu između Verstappena i Leclerca.

Već smo u prvom krugu utrke dobili sigurnosni automobil kad su se Pierre Gasly i Guanyu Zhou borili za isti milimetar prostora na stazi. Gasly je morao u boks zbog probušene gume i oštećenja na prednjem krilu, a deblji kraj izvukao je Zhou koji je udario u barijere i morao odustati. Suci su odlučili da neće biti kazni ni za jednog, ni za drugog.

Max Verstappen je imao slabiji start od Leclerca i Monegažanin je bez problema prošao pokraj njega. Štoviše, Verstappen se jedva obranio od Landa Norrisa koji je u jednom trenutku bio paralelelno s njim na pravcu.

Dodir smo vidjeli i između Ricciarda i Magnussenna. Srećom po obojicu – nije bilo oštećenja. Slabiji start imao je i Lewis Hamilton koji je pao na 15 poziciju.

U četvrtom krugu utrka je nastavljena, a prvi duel vidjeli smo između Fernanda Alonsa i Carlosa Sainza. Alonso je pogriješio i našao se pod napadom sunarodnjaka, ali je Ferrarijev vozač ipak odlučio biti oprezan i sagledati širu sliku. Nije riskirao i ostao je na 8. poziciji. Svejedno, dva kruga kasnije iskoristio je brzinu pravca i bez DRS-a prošao ispred Alpinea.

Na istom mjestu krug kasnije Sergio Perez je prošao pokraj Kevina magnussena, ali uz pomoć DRS-a koji je upravo tada omogućen za korištenje. Istu povlasticu iskoristio je i Valtteri Bottas koji je prohujao pokraj Aston Martina Sebastiana Vettela.

U drugoj trećini utrke vidjeli smo još jednom kako se novi bolidi lakše prate. Najprije je Sergio perez prošao Landa Norrisa u borbi za treće mjesto, a onda su Ricciardo i Sainz prošli ispred Kevina Magnussena. Par krugova kasnije Sainz je prošao ispred Ricciarda i postavio svoj Ferrari na malo prihvatljiviju petu startnu poziciju koju je kasnije još popravio pretjecanjem Norrisa za P4.

16. krug donio nam je lijepu bitku između Valtterija Bottasa i Fernanda Alonsa. Alfa Romeo i Alpine su cijeli startno-ciljni pravac proveli jedan pored drugog i milisekunda kasnijeg kočenja donijela je Bottasu osmu poziciju.

U posljednjih pet krugova gledali smo novu lijepu bitku Verstappena i Leclerca koja je završila fantastičnim pretjecanjem Maxa Verstappena. I jedan i drugi su proklizavali lijevo i desno na gumama koje su očigledno dale svoje, ali je Verstappen ipak pronašao načina za prolazak ispred Ferrarija i zaradio 8 bodova.

Rezultati i startne pozicije za sutrašnju utrku

P#VozačEkipa+▼▲
11M.VERSTAPPENRed Bull
216C.LECLERCFerrari2.975
311S.PEREZRed Bull4.721
455C.SAINZFerrari17.578
54L.NORRISMcLaren24.561
63D.RICCIARDOMcLaren27.740
777V.BOTTASAlfa Romeo28.133
820K.MAGNUSSENHaas30.712
914F.ALONSOAlpine32.278
1047M.SCHUMACHERHaas33.773
1163G.RUSSELLMercedes36.284
1222Y.TSUNODAAlphaTauri38.298
135S.VETTELAston Martin40.177
1444L.HAMILTONMercedes41.459
1518L.STROLLAston Martin42.910
1631E.OCONAlpine43.517
1710P.GASLYAlpha Tauri43.794
1823A.ALBONWilliams48.871
196N.LATIFIWilliams52.017
 24G.ZHOUAlfa Romeo

Odgovor

58 komentara

  1. Sebastian Vettel 5
    dzalac Prikaži

    Bit ce napeto sutra, po svemu sudeci rb ima bolji race pace



    10
    9

    1
  2. Ayrton Senna
    Scuderia Prikaži

    Još 2 kruga i perez bi završio drugi. Red Bull brutalan, ili im nadogradnje odlično rade ili je ferrari loše podesio bolid. Čak su i gume prvi put ove sezone bolje čuvali od ferrarija.



    9
    9

    0
  3. Michael Schumacher
    ZJ11 Prikaži

    Cestitke Max, cestitke obojici na cistoj borbi, na softu RB malo bolji, sutra ce utrka biti vesela.
    RB i Ferrari u svom svijetu.



    7
    7

    0
  4. Nando
    Matek14 Prikaži

    bome dobra utrka. izgledalo je kao da je za p1 sve rjeseno, a kad ono…

    alonso je zaje sve kaj se moglo.. od starta, fulao zavoj pa ga presao sainz, nakon toga alfa brza, a hass na tvrdim gumama ostao ispred.. bolid na ravnici skida zaostatak, a onda kad dode zavoj izgleda vise kao da je stvoren za wrc utrku po zagorskim selima, nego f1 u imoli.. ukratko, fulan set up totalno..

    bravo carlos.. vratio se u igru za sutra tako da je sve moguce..



    15
    15

    0
  5. Honda
    Notorious Prikaži

    Red Bull ima odličan tempo u utrci, da je bilo još par krugova i Perez bi napao
    Leclerca, mogla bi sutra biti dobra utrka .



    9
    8

    1
  6. Formula 1
    tomz Prikaži

    Max odradio solidno. Možda je Charles negdje zabrljao pa je zaostatak pao ispod sekunde? Ili je graining na Ferrariju izraženiji….

    Carlos super sprint, maksimalni damage control nakon jučer.

    Šteta za Alonsa. Vidi se potencijal u bolidu ali onboard mi je djelovao dosta divlje i da je težak za vozit…

    Haas profulao sa Medium gumama.



    12
    12

    0
  7. Fia
    Realista Prikaži

    Uuu kakva dominacija Ferrarija. Salu na stranu. Sad vidimo da su bolidi podjednaki. Od 10 utrka mozda je 6/10 u korist Ferrarija. Dakle, bit ce prvenstvo top.



    18
    17

    1
  8. Ferrari
    miki the pirate Donator Prikaži

    Sviđa mi se atmosfera na podiju… to se traži.



    18
    18

    0
  9. Ferrari
    peewoslav88 Prikaži

    Gume tj degradacija odlučila. LEC i VER standardno, bravo za Sainza i Pereza, a i McLarene s obzirom na FP2 koji im je bio katastrofa ranije danas.



    12
    11

    1
  10. Stefan Bellof
    Znalac krivina Prikaži

    Odlicne borbe na ovako uskoj stazi pogotovo kad se uzme u obzir najava o tezem pretjecanju. Sainz i Perez su se naradili za sutrasnji start a bome i Max. Od ostalih sam najvise ocekivao Alonsa da zadrzi 5. mjesto al izgleda da nesto ne stima sa bolidom jer je bas brzo propao kroz poredak. Nadam se akcijskoj nedjelji.



    6
    4

    2
  11. Felipe Massa 19
    mrgud88 Prikaži

    Odličan RBR u čuvanju guma.
    Ferrari treba update što prije. Dupinjanje da se riješi. Moguće da su postavili bolid za kisu koja je sutra izvijesna. Bolid za kisu brže zagrijava gume ali ih i troši jače…
    Mercedes nije vrijedan za spomenuti. Nakon ovoliko godina dominacije da se jedva bori za 15. mjesto… Meni totalno neshvatljivo.



    14
    12

    2
  12. Ferrari
    darkmark Prikaži

    Ovakav rivalitet i trkanje vec dugo nisam vidio. Hvala Leclerc i Verstapen na tome. Fala bogu da ne gledam vise cmidravca koji sada nemoze dobiti ni Russela. Pobijedio je sport na kraju.



    32
    22

    10
  13. Formula1
    Zeko Prikaži

    Ferrari očito downforce podesio više za kišu, tako da se gume tope pod pritiskom. a poskakivanje je izražajnije.
    rbr je miran po pitanju toga, kao i inače.
    strategija i tvrđe gume će odlučiti.

    inače vele Mercedes ima veliki problem sa poskakivanjem. Ferrari isto ludo poskakuje, ali ide.
    MCL odlično oporavljen.
    samo da toto sada nešto ne posumnja i u MCL.



    15
    13

    2
  14. Max Verstappen 1
    vlado Pretplatnik Prikaži

    Koja je vozacina Max.

    A sprint je po meni format koji je potreban. Dvije utrke sedmicno plus kvale, sta vise pozeljeti.



    10
    -4

    14
    • Mclaren
      AlkY Donator Prikaži

      Nikakvog “naboja” ova sprint utrka nema. Pratim 21 krug i razmisljam kako su to kvalifikacije za sutra , za glavnu stvar vikenda.
      Mislim da je i vozacima tako. Vise manje im je sprint samo da se malo naganjaju po stazi , da se igraju. Jer znaju i oni da im slijedi puno vaznija stvar.



      17
      17

      0
      • Max Verstappen 1
        vlado Pretplatnik Prikaži

        Naboj ti je Max za p1. Po meni najpostenije kvale. Izbori se direktno sa drugima za poziciju u nedelju.

        Koliko sam vidio vozaci emotivno dozivljavaju svoje rezlutate jucer i danas…

        Da budem jasniji. Ne slazem se sa tobom. Dosadna je tvoja verzija.



        5
        -3

        8
        • Ferrari
          blejky Donator Prikaži

          Kako je to pošteno?

          Možeš imati bolid koji je sposoban biti puno brži a zapneš u prometu zbog nekog incidenta SC na stazi i onda zaglaviš u nekom DRS vlakiću.
          Gdje je tu realnost?



          5
          1

          4
        • Max Verstappen 1
          vlado Pretplatnik Prikaži

          Ozbiljno pitas?

          Koliko smo crvenih zastava imali jucer? 5. U klasicnim kvalama.

          Najbolje bi bilo da nema SC pa da vozaci idu na giljotine traktorske.



          4
          2

          2
        • Formula1
          Zeko Prikaži

          kaj se tiče quala bilo je vrijeme ni sim ni tam. to polu kišno vrijeme je problem za race a kamoli za qual di svi idu na nož.
          a kaj se tiče sprinta, stoji. odlična šema, jer evo CS je uspio popraviti ono kaj je jučer upišao.
          s time da bi ja poredak za race iz sprint utrke dodatno zapaprio. prvih 10 iz sprinta ide okrenutim redosljedom tako da 1 starta sa 10 pozicije. a da nebude muljanja staviti trku na 50% i staviti bodovanje od 20 bodova na niže prvih 10 iz sprinta..
          ali to su sad razne kemije kako bi gledanost bila bolja.
          budimo realni, old school sistem je naj bolji.



          2
          -1

          3
        • Mclaren
          AlkY Donator Prikaži

          Kvalifikacije su kvalifikacije. Oduvijek su kvalifikacije bile vrijeme jednog kruga. I to je vec definicija kvalifikacija , napravi sta brzi jedan krug i po tome si zasluzio startnu poziciju.
          A ne , odradi sta bolju utrku da bi imao bolju startnu poziciju u utrci ?? Sama ova recenica govori za sebe da nema smisla.



          8
          8

          0
        • Red Bull
          Kico Donator Prikaži

          Max je ubio. Jucer na kvalama da nije morao liftat imao bi sek i po brzi krug od Leclerca!!!!



          3
          0

          3
        • David Croft
          Frantic Donator Prikaži

          Da, imao bi 1,5sec brži krug od Leclerca u TOM trenutku.
          Šta misliš koliko bi imao brži krug od Leclerca da je ovaj mogao odvoziti čist krug, da nije bilo crvene zastave?
          I da li bi uopšte imao brži krug?



          4
          4

          0
      • Ferrari
        blejky Donator Prikaži

        I onda bi imao onu situaciju iz Brazila prošle godine.

        Sve top momčadi bi rado uzimale kazne za komponente i koristil bi se sprintom da se probiju naprijed za glavnu utrku.

        I šta si sa tim dobio?
        Ništa.
        Ako nema straha od pada u poretku radi kazni za komponente onda ih lagano možeš ukinuti a i budget cap komotno onda.



        6
        5

        1
  15. Ferrari
    pro5i vilin konjic Donator Prikaži

    Čestitke Max za pretjecanje i na ostavljanju onoliko prostora na unutarnjoj putanji. Takvo utrkivanje je džentlmensko.



    22
    21

    1
  16. Charles Leclerc 16
    Catta Prikaži

    Ja nisam ocekivao da ce biti ovoliko postovanja na stazi izmedju Charlesa i Maxa. Kakvo rivalstvo, kao Mika i Michael nekad.



    23
    23

    0
  17. Ferrari
    blejky Donator Prikaži

    Bit će veselo sutra.
    Oba Hassa ispred Mercedesa. 😂😂😂
    Mercedesov problem nije skakutanje kako oni kažu jer Ferrari skakuće jednako agresivno pa opet je brz.

    Ako iz Mercedesa misle da kad riješe problem da će im to donijeti 1 sek, po tome bi onda Ferrari bio 0.800 ispred Red Bulla kad riješi svoje. Malo vjerojatno.
    Ako vidimo da je sad razlika između njih oko 0.100-0.200 ovisno o stazi a jedan skače kao divokoza dok drugi ne i opet su manje-više u egalu po brzini.

    Mercedesov glavni problem kako neki sugeriraju nije poskakivanje nego jednostavno koncept bolida u kombinaciji sa definitivno slabijim motorom su tu gdje jesu.

    Puno posla ispred njih a u ovom budget capu ova sezona je izgubljena, nebi me čudilo da u nekom trenutku vidimo i A-spec Mercedes na stazi.



    4
    -2

    6
    • Formula1
      Zeko Prikaži

      to se upravo cijelo vrijeme i pitam, zašto ne krenu sa A verzijom bolida. ako ništa drugo, barem je ljepši.
      nego mi se čini da je to pokušaj da se uporno pokušava ovakav koncept progurati, pa da jednog dana svi imaju taj ružan koncept. iliti jednostavno mazohizam. sobzirom da znamo psihotičnost tota, ništa čudno.



      8
      6

      2
      • Ferrari
        blejky Donator Prikaži

        Rekli su iz Hassa da su testirali taj koncept i da podatci nisu bili pretjerano pozitivni.

        A tad su ih neki nazivali diletantima i da oni nisu bili sposobni (pametni)kao Mercedes da Mercedes će te probleme ako ih uopće ima riješiti glatko jer to je Mercedes.

        Mislim I Alfa poskakuje, Hass također doduše malo manje od Alfe a oboje su brži od Mercedesa pa kako je onda to moguće?
        Ekipe koje su bile miljama iza pate od istog problema kao Mercedes kao i cijeli grid između ostalog osim možda Red Bulla uspijevaju biti brži.
        Kako je to moguće?



        3
        1

        2
        • Formula1
          Zeko Prikaži

          svi nabadaju ko čorava koka. netko je pogodio odmah, drugima treba duže.
          problem je, jer u zračnim tunelima ne mogu simulirati bolid u pokretu kao na stazi.
          a Mercedes i svi već kuže da je problem u tom sidepod dizajnu, koji im uporno stvara krivi tok zraka.
          tko zna, možda otkriju sa nekim novim elementom na podnici, prednjim krilima itd kako pravilno usmjeriti zrak. ali ako i otkriju, mogli bi imati i dalje zaostatak zbog motora.



          4
          4

          0
    • Ferrari
      peewoslav88 Prikaži

      s F1.com:

      Mercedes’ problem is not the bouncing per se, but the amount of downforce they have to surrender to keep it from doing it in the corners.



      2
      2

      0
  18. gidra Prikaži

    Ima li kakav meteorolog? Vremenska prognoza za sutra?



    4
    4

    0
  19. James Hunt
    Luca Badoer Prikaži

    Stopirat progres krugova dok je SC na cesti, nema smisla ovako…



    6
    4

    2
  20. Michael Schumacher
    Slavenowsky Donator Prikaži

    Leclerc ovu sezonu mora da odradi pametno, nije prioritet samo da pobjeđuje, već da pametno osvaja bodove. Ići na zub sa vozačem koji već 50 bodova kaska, nema nikakvu svrhu. Sutra ako Ferrari ne bude imao pace za pobjedu, 2 pozicija će biti kao prva. Opet, iskreno, bila bi slast na domaćoj stazi pobijediti 🙏



    10
    10

    0
    • Kimi Raikkonen
      zoka Prikaži

      Bas suprotno, Max ne moze da priusti da kzbaci sebe i Leklera, dok Lekler moze jer tako samo smanjuje broj utrka koje Max ima da nadoknadi zaostatak.



      1
      1

      0
  21. Red Bull
    Kico Donator Prikaži

    Ferrari je napravio dobar auto ali samo za pocetak sezone, pa oni nit znaju di bi ga unaprijedili, Ver do kraja osvaja prvenstvo! Uvuci.ce se Ver, Leclercu ispod koze kao u karting danima! Kad Maks skuzi Rb18, gotovo!!!



    4
    -2

    6
    • Ferrari
      blejky Donator Prikaži

      Red Bull prvo mora završiti utrku.
      Kako su krenuli imat će više kazni nego Mcl u Hondinim danima.
      6 odustajanja kroz dvije ekipe u tri utrke dobra statiska.



      2
      0

      2
      • Red Bull
        Kico Donator Prikaži

        Ferrari. Se isto dobro proslavio u hibridnoj eri, isto su bili GP2 Engine 2014 s njihovim statusom, ne znam tko je prvi srusio. Na fer posteno Mercedesa!!!



        2
        2

        0
        • Ferrari
          blejky Donator Prikaži

          Kakve veze ima početak hibridne ere sa činjenicom da trenutno Ferguson ima pozdaniji motor od Honde.

          Ili skrečeš pažnju da je potrebno proći dosta godina da se napravi motor koji je brz i pozdan onda po toj logici se Red Bullu ne piše dobro.



          1
          -1

          2
        • Red Bull
          Kico Donator Prikaži

          Kako nema veze, joj daj molim te, Honda je planirala uci 2016 u F1 ali je Ron zahtijevao da ubrzaju razvoj, uostalom mislim da je Honda bila zadnje 2 godine najpouzdaniji. Motor!!!! Tako da ne znam o cemu pricas, ja prica o tome da Ferrari ne moze imat nitz pratit razvoj jednog Red Bulla u sasiji, samo ih motor moze spasit jer Honda nit lipe vise ulaze ako ne plati RB!



          3
          3

          0
      • Ferrari
        blejky Donator Prikaži

        Red Bull nije postojao u hibridnoj eri do 2020 za razliku od Ferraria.
        Ferrari je jedini koji je donekle bio konkurent Mercedesu 2017 i 2018 dok Red Bull nije ni postojao u tom periodu.

        Tko je bio bolji u periodu od 2014-2020?
        Gdje je završavao Red Bull a gdje Ferrari.



        1
        -2

        3
        • Red Bull
          Kico Donator Prikaži

          Mislim da RB zavtsio ispred Ferraria 2017! Na p2! Red Bull proizvodi secer Ferrari AUTA! Zar nije Ferrari mutio.2019 s protokom goriva, hmmm top ekipa zato se i sad sprda s senzorima! Iako. Postujem sve stzo ime Ferrari predstavlja i znaci za auto svijet! Tipkam na mobu pa preskačem i zareze i slova i ekran mi je malo los, pa da ne mislis da bzvz tipkam, ali Bleky dobro je neka rivalstva! A mora se malo i. Navijacki raspravljat!



          2
          2

          0
        • Ferrari
          blejky Donator Prikaži

          I ja preko moba pa me po tko zna koji put auto correct zajebo😁😁.
          I naravno rasprava je uvijek dobrodošla dokle je zdrava i nema vrijeđanja jer ako bi svi bili isti i imali isto mišljenje kakva bi truba bila od svijeta.


          0
          -1

          1
  22. Fernando Alonso
    junior Prikaži

    Kao navijac Alonsa Alpine podsjeca na Mercedes 2013. Brz bolid u 1 krugu, ali fundamentalno s tim bolidom nešto ne štima. Alonsov onboard snimak…svaki put na izlasku bolid powerslidea, jako loša trakcija koja ostavlja ranjivim na ravnici. Bar nisu pojeli gume u 20 krugova.
    I dalje preferiram normalni vikend naspram sprinta iako je danas bilo događanja.
    Mclaren odlican povratak odnosno sad su zapravo tu negdje gdje bolid i zasluzuje po brzini samo što su uprskali pocetak sezone.
    A Mercedes dosta daleko iako je meni to sve normalno i dosta ljudi se cudi kako su tako losi kao da su oni vanzemaljci. A Hamiltonova šutnja na radio nakon sprinta govori dosta. U jednom trenutku ce krenuti nezadovoljstvo pogotovo ako se ne vidi neki napredak.



    1
    1

    0

Stvaramo uspomene zajedno!

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.