Učimo dok živimo. Par godina unatrag bio sam jedan od najvećih kritičara Maxa Verstappena i nimalo me nije impresionirala njegova brzina jer, kako Pirelli mudro kaže u svom sloganu, brzina bez kontrole ne znači ništa. Max se bio uvalio preko glave, a ta ista glava se činila pretvrda da nešto nauči i promijeni mišljenje o bilo čemu. Srećom po nas, ispostavilo se da ipak nije pretvrda. Kako njegova, tako ni moja. I ja sam naučio i promijenio mišljenje o njemu pa mu sad apsolutno vjerujem kad na sve špekulacije o tome tko trenutno ima brži bolid samo odmahne rukom i nonšalantno poruči – “svejedno je, bio bih brži od Lewisa dvije desetinke sekunde i da vozim u istom bolidu kao on”.
Da se razumijemo, nisu to čiste vožnje, i dalje vidimo Maxa u izletnoj zoni tamo kad ne bi trebao tamo biti. No, to je očito cijena koja se mora platiti kad se vozi na rubu. Može to i drukčije, može se malo odmaknuti od tog teoretskog ruba i donositi ekipi sigurna treća i četvrta mjesta i pritom tražiti od ekipe da poboljša bolid. Može i tako, ali to je za Bottase i slične. Max je svoju kalibraciju prošao i dovoljno dobro se uštimao da nam može priuštiti ovakve partije kao danas u Francuskoj. Red Bull nije imao najbolji bolid, bez obzira što su djelovali uvjerljivi u kvalifikacijama jer, svatko tko želi vidjeti vidjet će lako da je Mercedes u utrci bez problema bio unutar sekunde u slučaju Hamiltona i unutar dvije sekunde u slučaju Bottasa. Verstappen to u obrnutom slučaju nije mogao i Lewis ga je držao sigurno izvan DRS zone. Prvenstveno boljom strategijom doveli su se u poziciju da Max na kraju odradi ono što je odradio. Također, sad je već došlo vrijeme kad se i Pereza treba uzeti zaozbiljno i reći da se počeo snalaziti u tom bolidu. Stoga, i njegov tempo u usporedbi s Bottasom sugerira da Red Bull u Francuskoj nije uživao nikakvu prednost, upravo suprotno.
Za svakog od nas ostaje mogućnost izbora – koliko ćemo se dati u naivnost i optimizam? Imamo li pravu borbu ili će Mercedes u svom stilu pronaći “sweet spot” sa setupom i odjednom odletjeti u “herojskom” stilu do legendarnog osmog naslova, ili je ovo njima zaista pravi izazov? Rekao bih, poučeni iskustvom iz prijašnjih sezona, pričekajmo još malo, barem da prođe dupla Austrija pa da i najveći skeptici povjeruju. Doduše, znakovi su tu. Hamilton ne kruži stazom nego grize za svaku poziciju, prvi znak. Toto Wolff se pomalo unervozio, a od dana do dana daje ponekad i potpuno kontradiktorne izjave, drugi znak. Hamiltonove i Bottasove vožnje nisu sigurni podiji nego se pronađe tu i povećih grešaka i vikenda za zaborav, treći znak. Kako sam spomenuo da Max griješi, lijepo je za promjenu vidjeti da i Lewis griješi, što je opet znak da je prisiljen biti na rubu. Primjerice, i ovog vikenda će se pamtiti Maxova greška u prvom zavoju, ali će se zaboraviti Lewisovo izlijetanje u trenucima kad ga je Max lovio. Jesu li te izgubljene desetinke sekunde presudile? Možda jesu, vjerojatno nisu. Ali, dogodile su se, opet.
Što se Bottasa tiče, još od Španjolske i onog nećkanja oko propuštanja svog timskog kolege na drukčijoj strategiji nešto smrdeka u tom odnosu. Ova neobična odrešitost na današnjem team-radiju i šutnja nakon kraja utrke sve više sugeriraju na to da je njegova priča završena. Neki spominju Silverstone kao lokaciju gdje bi Mercedes mogao potvrditi Russella, ali s britanskim medijima često su takve stvari više “wishful thinking” nego realnost. Kad se ta magla razmakne, vjerovali ili ne, Bottas je još uvijek iza Landa Norrisa u poretku vozača. Stoga, vrijeme mu je isteklo. Zlobnici će možda reći – vrijeme mu je odavno isteklo, ali je sad Red Bull dovoljno blizu da njegova varljivost u formi bude skupi luksuz.
Lando Norris, s druge strane, ponovo je oduševio. Koliko god čekali da se Daniel Ricciardo u svom starom obliku pojavi na nekoj utrci – sve više liči na to da se Ricciardo pojavio, ali to nije dovoljno dobro za sve boljeg Norrisa. Čak i kad je Australac ispred njega, Norris kontrolira hoće li ga pratiti s distance od dvije sekunde ili će krenuti u napad. Danas je između njih na kraju utrke bilo 11 sekundi, ali je tip staze i strategija vjerojatno malo maskirala pravo stanje, a ono je da je Norris uvjerljiv, na iznenađenje mnogih. Podsjećam, u našoj anketi prije početka sezone samo je 13,5% nas vjerovalo da će Norris biti brži vozač.
Otprilike isti rezultat u našoj anketi bio je na pitanje o dvoboju Ocona i Alonsa. Francuz je dobio nešto manje od 13%, a na ovoj utrci se vidjelo i zašto. Bila je ovo reminiscencija na dobrog starog Alonsa. Najprije je u kvalifikacijama Ocon bio sporiji za skoro dvije desetinke, a onda se potpuno pogubio u utrci. Žalio se na degradaciju guma i općenito tempo bolida, međutim, i Fernando je imao iste probleme što se vidjelo kad su ga dva McLarena opljačkala za dvije pozicije u par zavoja, ali je svejedno dovukao bolid do 8. pozicije. Je li ovo pokazatelj pozitivnog trenda za matorog Španjolca ili još jedna iznimka – vidjet ćemo već za tjedan, odnosno dva jer nam stižu dvije utrke u Austriji.
Posebno tragičan vikend imao je Ferrari i s obzirom da je Pirelli za ovaj vikend uveo posebnu tehničku direktivu vezanu za tlak u gumama – postavlja se pitanje je li Ferrari jedna od ekipa koja je najskuplje platila te promjene u procedurama? Sudeći po onome kako je izgledao Charles Leclerc, a donekle i Carlos Sainz – čini se da apsolutno jest. Opet, za bilo kakav sud treba pričekati još barem dvije utrke, ali gume su žvakali jače nego Alex Ferguson svoj Wrigley’s Spearmint.
Ona druga kontroverza koja je krasila naslovnice Autosporta i Motorsporta tjednima unatrag – odjednom je utihnula. Famozna fleksibilna krila i strože regulacije koje su tako oštro zazivane Mercedesu nisu donijele ama baš ništa. Na stazi na kojoj ne nedostaje pravaca – Red Bull ne da nije imao deficit u maksimalnoj brzini nego je i nadmašio Mercedese. Podsjeća sve to malo na ona dobra stara vremena kad su suci hvatali svoj rep pokušavajući uhvatiti Adriana Neweya sa fleksibilnim prednjim krilom početkom prošlog desetljeća. Naravno, kad nekog ne možeš pobijediti na stazi, može pomoći bitka za zelenim stolom. Ovaj put, za divno čudo jednom u turbo-hibridnoj eri, tu je bitku Mercedes izgubio. Što sad? Ništa, čekamo iduću. Helmut Marko je već poručio da njegovi konkurenti imaju određene pritužbe na alate kojima se koriste tijekom zamjene guma, tako da ćemo s nestrpljenjem pričekati iduću “kontroverzu”.
Na samom začelju vrijedi spomenuti da je George Russell 12. mjestom u finišu vratio svojoj ekipi 9. mjesto u poretku konstruktora. Ne izgleda presudno, ali se s obzirom na gustu sredinu poretka vrlo lako može dogoditi da zapravo i bude. Osim u ekstremno kaotičnim uvjetima Haas će teško doći do nekog boda, a u tom pogledu ipak je vjerojatnije da će Russell i Williams samo potvrditi tu pretposljednju poziciju. Također, jedan mini-heroj dana je i Pierre Gasly koji je opet bio izvanredan i završio na 7. poziciji. Vjerovali ili ne, ovim rezultatom je osigurao da su u prvih sedam utrka jedine tri ekipe bile ama baš svaki put u bodovima: Red Bull, McLaren i njegov AlphaTauri.
Nakon Monaka smo čekali Azerbajdžan da se sve vrati u normalu. Zatim, nakon Bakua smo čekali Francusku da dođemo na stazu na kojoj će Mercedes neminovno vratiti sve u normalu. Sad, čekamo dvije Austrije vikend za vikendom i pitamo se – a što ako je ovo novo normalno?
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ferrari je tragedija. Iz utrke u utrku se nadam da oba bolida mogu biti ispred Mclarena. Sada sam već vidio 5. i 6. mjesto za Ferrari… Izgleda da su trebali kopirati strategiju Red Bulla.
EDIT: Što se tiče Maxa mogu copy-paste mišljenja autora. Za mene je Max bio luđak i agresivni klinac te idiot koji je protežiran od strane F1 partije kao nova zlatna koka. Kada su ljudi pričali da je neki super talent ja sam se smijao i govorio da je mali novi Maldonado sa nešto više brzine.
Od prošle sezone sam na totalno drugom tragu i sada kažem da je vozač forumule 1. Iskreno mlađi od 20. godina nikada nebi trebali biti biti u F1.
12
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne može tu matori nikakva strategija pomoć. Jednostavno mnogo loš race pace pokazuju od samog starta sezone. Ako startaju 1. znaj da će završit 8. ako startaju 5. znaj da će jedva koji bod nabit. Nemoj se džaba zavaravat. GP2 team
9
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne znam kako vi ništa niste mogli viditi i gledati između redaka na Maxa,evo stvarno mi nije jasno toliko pratite tu F1 a niste mogli razumjeti ništa o njemu. Meni se je Max svidio od prvog dana i navijam za njega od prvog dana. Ne razumijem kako ne prepoznati jednog Balića,Petrovića …
Prevelike crvene oči a ničega tamo nema.
9
18
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
iskustvom poučeni, vilneva, montoje i sličnih.
17
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Brzinu je uvijek imao, mislim da to nitko nikada nije dovodio u pitanje. Ono što je bilo problematično kod njega je Maldonadovska sklonost sudarima popraćena egom Christiana Ronalda i prgavošću Pogbe.
12
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa o tome i pričam,ja koji mi je F1 u stvari sekundarni sport sam znao da to kako si ga ti opisao i mislio o njemu nema veze sa vezom.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Naravno da si u pravu, objektivno MAX je bio sirovi talent ispunjen hormonima, a sad je fino brušeni diamant. Jedino mi nije jasno kako je danas SV uspio toliko krugova odvozit na hardu s punim tankom i probijajući kroz poredak, a Ferrari je pojeo gume u 10 krugova.
11
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Očigledno zeleni dobro čuvaju gume, barem Vettel. A Ferrari jede gume i brže nego Red Bull. Ferrari je trebao barem 3 stinta, ako ne i 4.
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A svi pljuju po Helmutu. On je zaslužan za Red Bullovu školu vozača. Možda su za nekog njegove metode grube, ali ipak on samo traži najbolje. I kao što vidimo, Maxa su fino izbrusili.
4
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Izbrusili su Maxa, i rastjerali/uništili ostale što je za posljedicu imalo da su zadnje dvije godine u 2. bolid stavljali vozače koji definitivno nisu bili spremni za njega, i na kraju morali tražit van svoje škole. Da im je Max pobjegao (a prema napisima je bio blizu), gdje bi onda bili?
7
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Uništili nisu nikog. Ricciardo im je sam otišao. Definitivno ga se nisu htjeli riješiti. I to im je stvorilo problem sa nespremnim vozačima. A nisu htjeli odustati od svoje škole… Možda da su Sainza ubacili u Red Bull kao zamjenu za Ricciarda. On je izgledao spremniji od Gaslyja i ostalih vozača iz Toro Rossa. Ali bilo je tu priče da se nešto zakuhalo između njega i Maxa, ili njihovih očeva. Neam pojma. Ali previše se tu sere po Helmutu. Nije sve tako ispalo zbog njega. Imaju i vozači neke svoje planove. A sigurno nisu ni sami izbacili nikoga vrijednog za titule. Ricciardo i Sainz su sami odabrali drugačije puteve. A ovi ostali nisu baš vrhunski vozači. Na kraju su morali tražiti van svoje škole. A i to su na vrijeme odradili, i sada im se isplaćuje. Mislim, glupo je pričati kako su uradili nešto loše, ili uništili Albona, Gaslyja, Kvyata. Dali su im priliku, uveli ih u F1. Oni su sami tu priliku iskoristili kako su je iskoristili. Albon je definitivno podbacio (a i sada je vezan za Red Bull, barem kao testni vozač). Gasly podbacio u Red Bullu. Nije uništen, niti izbačen. Data mu je druga šansa u AlphaTauriju, koju za sada dobro iskorištava. Kvyat svoj udrugu šansu u Toro Rossu nije dobro iskoristio. Šta mu je za to Red Bull, ili Helmut Marko kriv? Ili bilo kome od njih? Nekima su dali i previše šansi… Najgore je kada pljuju po njima navijači ekipa koje vozačima iz svojih škola ne mogu naći nikakvo mjesto u F1…
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne bih ja otpisivao Lewisa i Mečku samo tako.
Dug je put do kraja sezone. Prednost Limenci bih dao za osvajanje konstruktorskog naslova jer Valter nije od prevelike pomoći u Mečki. Doduše kad ne usere utrku onda se za to pobrine Okrugli stol i Čelična pesnica Tota.
Tek smo na 7 od 21 i tu će još bit svega. Treće mjesto bi dao McLarenu jer od Ferrarija na espressu slaba korist. Možda da uzmu Dijanu Zadravec ko savjetnicu.
Nadam se izdržljivosti Honde i Mercedesa jer bi bilo šteta da tako nešto uništi nečije šanse za pobjedu. Pola utrke prva trojica unutar 3 sekunde. Samo koju sezonu ranije je Mečka u to vrijeme imala zalihu da obavi box i vrati se na prvu poziciju.
Alpine mi je misterija kao i Aston.
Začelje je rezervirano za veseli trojac Alfa, Williams i Haas. Da mi je znat šta je Williams toliko zafušario kad se vuku na dnu unatoč Mercedesovom motoru.
16
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Aerodinamiku? Vješanje? Upravljanje?
5
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sve osim motora očito :-)
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mozda nije Mercedesov motor prednost nego hendikep
0
8
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Taj argument bi prihvatio da do jučer nisu imali motor pa su morali za ovu sezonu spakirat njihov PU na šasiju koja je recimo bila predviđena za neki drugi PU, ali pošto su pogonjeni Mercedesom od 2014 to nije nikako slučaj.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Aj barem su pretekli Haas u poretku konstruktora…..
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Borba ”otpisanih” :-)
Ako Haas ili Williams dođu do boda ove sezone to će bit party za pamćenje mada je Đorđe bio par puta proteklih sezona u bodovima pa je i to uspio sjebat kao i ove godine u Imoli.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Koje super otkriće, sad ti vjerujem za onih “+80 otkaza” u Mercedesu 😂
1
12
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kakvih 80 otkaza u Mercedesu?
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
trebala je bit replika, al sam zajebo nekako
Odnosi se na izjavu gosn OffLiberyMedia
3
6
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A ja se češao po glavi i gledam kakvi otkazi😂
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa toliko je ljudi napustilo Mercedes ove godine. Nekom’ lakše metar…. Neću nastavljat’
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ima li neki dokaz? 😁
1
6
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pun internet toga….
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Bilo bi super kad bi se složila analiza Mercedesovih grešaka ove godine i koliko ih je to bodova koštalo. Nekako sam dojma da su prosuli 50% bodova koje sad imaju.
10
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
RB i MAX još i više
3
7
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Najzanimljivija je transformacija autora. Put od neobjektivnog navijača i hejtera, do analitičke i gotovo objektivne kolumne.
Mišljenja sam da će novo lice trajati onoliko dugo koliko može trajati trenutni poredak u prvenstvu.
U međuvremenu mogu pohvaliti i uživati u komentarima i vođenju prijenosa na SK.
Nakon početne treme dvojac je upravo sjajan i što je najvažnije apsolutno objektivan i lišen bilo kakvog iskazivanja osobnog animoziteta ili favoriziranja bilo kojeg vozača ili momčadi.
Za razliku od ekipe iz prošlosti na Areni koja je iritirala pretvaranjem utrka u privatni fan klub.
5
29
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Je li to Ante komentarise na hrvatskom SK?
Vidim ja poznata mi retorika i argumenti kad sam pratio kvalifikacije na EON-u gdje je samo hrvatska verzija dostupna. :D
4
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Potpuno si promašio. Anti bi se možda mogle neke stvari spočitati, ali uvijek je bio objektivan i baš nikad nije bio hejter.
8
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Odličan osvrt na sva dešavanja. Ovaj put se slažem sa svim,pa čak i sa dijelom o Mercedesu.
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ok, osvrt.
Naravno sa osnovnom postavkom se ne slazem jer smatram da je autor donio zakljucke pa isao cherry pickingom po cinjenicama koje idu u prilog tom zakljucku, zanemarivsi one druge, ali kao sto vec milion puta rekosmo-kolumna je licni stav i misljenje.
Teza da je Red Bull inferiorniji bolid jeste za diskusiju, ali trazenje dlake u jajetu danasnjoj Hamiltonovoj voznji koja zorno pokazuje zasto on na kontu ima skoro trocifren broj pobjeda je naprosto maliciozno i pokazuje snazne autorove antipatije. Ali to mi je razumljivo, i sam sam isto mislio o MSC sredinom 2000tih…samo sto smo autor i ja vrsnjaci :D
Pritom mislim da je opisana greska u trenucima dok je lovio Maxa a ne dok se branio od njega…ali sustinski nebitna za kontekst.
9
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Greska hama je bila jedno 10 krugova prije kraja dok je bio lovljen, koszala ga je oko 1.5-2 sekunde jer je bas prije prikazivanja u jednom trenutku toliko izgubio u jednom mjerenju zaostataka.
11
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Da se pruži prilika staviti obojicu u isti bolid Max bi izašao kao pobjednik. Ali, to je samo moje mišljenje
9
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mercedes se u tajnosti pojačao – iz Ferraria “došao” Rueda .
Tako je otprilike izgledala taktika Mercedesa na današnjoj trci, da se razumijemo ne podcjenjujem tim koji iz godine u godinu stvora tako dominantan bolid ..do ove godine.
Ali sva priča o nepogrešivosti ..o taktičkoj nadmoci ..o mnogo cemu – pada u vodu.
Kada im je konkurent blizu ..ili bolji, vidi se da griješe kao i svi drugi ..kako kaže Toto ..”ovo ide na nas”.
I kada je mehaničar izbrusio maticu na Bottasovom bolidu je bilo do njih a ne do Bottasa ..i danas kada su zaribali Bottasa da opet bude barijera između Maxa i Lewisa je do njih
Kada protivnik ima svježije gume ..ili brži bolid – Lewis je nemocan ..nema magicnog dugmeta za tu situaciju.
16
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Takoder mi je drago za maxa da je sazrio.
Zao mi je i samo smatram nepravednim sto je ferari najvise dobio po njusci tijekom njegovog sazrijevanja. Skupo je to kostalo
9
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Odličan osvrt.
Komentare ne stignem pročitati – kasnim sa džonjanjem.
Možda je ovo već komentirano?
Dva GP na stazi u Austriji bi trebala odgovarati Red Bullu. Silverstone je više za Mercedes, trebalo bi odgovarati Mercedesu.
Možda uistinu, Mercedes nađe svoj “sweet spot”, i dođe kraj priče bez obzira koja staza kome više odgovara; Mercedesu ili Red Bullu?
Ništa, budimo zadovoljni sadašnjim stanjem. I budimo strpljivi i dočekajmo 12.12.2021. Ili ćemo ipak nešto, i nekako znati već i 5.12.2021. ?
Ili i prije/ranije?
Do tada, nadajmo se i vjerujmo da je ovo novo normalno.
8
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mene je Max kupio 2x, prvi put kada je rekao timu NE, jer nije htio propustiti Sainza koji je na kraju završio iza Max-a. A druga situacija je bila kada je Ricci propustio njega, te ovaj nije mogao bolje od pozicije koju je Ricci imao, samo mu je vratio. Tim mu je sugerisao da ne mora to da radi, on je opet rekao NE, igramo fer.
Mozda nije fer nekad prema drugima, lično bih ga udavio za ono što je Vettelu u Meksiku uradio, ali opet njegov temperament je nesto sto ce mu donijet titulu, to Bottas i slični njemu moraju da nauče, bez stava nema ni titule, Max sazrijeva u nešto jako veliko…
16
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zanimljivo, Wolff je pohvalio Bottasa za onu reakciju preko radija. Izgleda da i njemu nedostaje Rosberg, i malo veća borba među njihovim vozačima.
Dobro bi bilo da se Bottas malo probudi, da ova sezona postane još zanimljivija.
Što se tiče dvoboja na vrhu, ja ipak dajem više šanse Red Bullu. Namirisali su naslove, neće ih oni olako pustiti. Neće se prestati nadograđivati, i mislim da mogu biti samo bolji. Nije to Ferrari, radi se o puno ozbiljnijoj ekipi, koja ima trend da uvijek postaje bolja kroz sezonu. A Mercedes mi izgleda baš neefikasan u ovoj prvoj sezoni sa budget cap-om. Nisu ništa nadograđivali, i čini se da i ne planiraju. I mislim da su bili brži na početku sezone (osim Bahreina), i da im se već prednost polako topi. Iako još uvijek imaju bolji tempo na “normalnim” stazama, i bolje čuvaju gume. Ali nije ni Red Bull daleko. Razlika koja se može nadoknaditi pametnijom strategijom, kao što smo vidjeli ovdje. A ne sumnjam da će se oni nastaviti poboljšavati.
10
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mišljenja sam da ćemo imati ovakve utrke do samog kraja sezone!
Inače, ako ćemo se dijeliti po boxevima, pripadam LH-MERC boxu (u navijačkom smislu). A jako mi je drago da je RB ovako posložen ove sezone. Jer ovi su se brate uspavali i misle da su nedodirljivi. Naravno, kad gledam utrku, smetaju me greške MERC tima, ali opet s druge strane, kako kažu ameri, ”I have never felt so alive” :-)
Slažem se, sa Maxom je mama porazgovarala. Čovjek sazrijeva. I ima veeeeeelikuuuuu želju. A kad imaš želju…
Bottas… čini mi se da ćemo nakon ljetne stanke imati 2 britanca u mercu.
Sve u svemu, odlična sezona dosad!
6
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zanima me zašto Hamilton nije propustio Laufera da pritišće Maxa, nakon prvog pit stopa?
Mogli su obojica izvršiti pritisak i možda ga proći.
Jer sve i da Laufer pobijedi to je Mečkina pobjeda, a Max raste samo +3, a ne +7.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Max je morao proći svoj put odrastanja, ima sreće što se nije morao dokazivati kroz jedan Williams, Haas itd. Ali prepoznat je kao talent i on to pokazuje od prvog dana. Nemojmo zaboravit i da je Lujo sjeo isto tako u brzi bolid i imao svoj naramak glupih poteza. To je sve sazrijevanje. Moj prvi dojam o Maxu je pokvario zapravo njegov stari koji se postavio kao gazda svemira i RB te pravio reda gdje mu nije mjesto. Imam osjećaj čim su ga odmaknuli da je i Max prodisao.
Još jedno pitanje me tu muči, navijamo li za Maxa samo zato jer smo kontra Lujka ili navijamo za Maxa zbog Maxa. Moj iskreni odgovor bi bio da bi navijao i za Babu Kulašušu iz Jelenka (kad već Ferkan ne može) samo da skine Lujku sa vrha jer unatoč talentu mislim da ne spada u istu rečenicu sa MSC i još pogotovo po titulama. Rađe bi na tom mjestu (vozača koji će srušiti MSC-a po titulama) vidio jednog Maxa, SAinza, Leclerca ili Norrisa.
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Hamiltona sam isto gledao kao na delikventa kada se pojavio.
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Max je spreman od Brazila 2016…. 18 godišnjak, prva godina u f1, odvozio utrku poput Ms-a ili AS-ne….u međuvremenu stekao reputaciju “nepopustljivog u duelima”…….ovogodišnji wdc…..
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa baš i nije. Pokazao je tad da ima ogroman talent i ono nešto da će bit prvak jednog dana, ali od zrelosti je bio jako jako daleko. Da je 2018. imao bolid za borbu za naslov sigurno ga ne bi osvojio. Ali to je prošao i sad ima pravu priliku da to i ostvari.
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
2015. mu je bila prva godina u f1.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Neće biti problema. Max je spreman. Karl je ponio kišobran.
0
0