Lewis Hamilton je nakon Velike nagrade Monaka i sedmog mjesta u finišu bio prilično kritičan prema svojoj ekipi. Sedmerostruki prvak sad je priznao da je neke stvari ipak trebalo reći “iza zatvorenih vrata”.
“Prirodno je da u tom trenutku vruće glave ne kažete uvijek ono što biste trebali. Mislim da je konstruktivna kritika uvijek dobra stvar, ali najbolje je da se kaže iza zatvorenih vrata i to smo mi uvijek radili.”
“Mislim da ne postoji jedna osoba koju treba kriviti. Ja sam bio dio procesa donošenja odluka i nakon što sam proanalizirao opet sve što se događalo – postoje neke stvari koje sam ja možda rekao i koje su možda prouzročile domino efekt.”
“Znamo da smo mogli biti bolji, ali ta jedna utrka nas ne može definirati. Naravno da uvijek želite više i bolje. Kao što sam rekao, pobjeđujemo i gubimo kao ekipa. Nastavljamo pritiskati i nadamo se boljim rezultatima.”
Ispred Hamiltona je sad VN Azerbajdžana, staza na kojoj je Mercedes pobjeđivao tri od četiri puta.
“Ovo je pomalo drukčija staza s drukčijim zahtjevima. Očigledno, temperature će biti drukčije [nego u Monaku]. Mislim da će ovo biti izazovno na drukčiji način. Ne mislim da će naše performanse biti iste kao na zadnjoj utrci.”
Po pitanju fleksibilnosti stražnjih krila, Hamilton je zaključio:
“Što se tiče mog mišljenja – to zaista ništa ne mijenja. Ne pokušavam dospjeti na naslovnice s time. Čuo sam o tome, rekao sam što mislim i činjenica je da su prošli testove koji su postavljeni za ovaj vikend. Nastavljamo u istom tonu.”
“Naravno da to nosi prednost na pravcu. Može donijeti solidno vrijeme, ali pokušat ćemo biti najbolji što možemo i u budućnosti se nadamo da će se mjerenja tih stvari odraditi bolje.”
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sve ok. Toto ionako izgleda kao da nije 100% koncentriran.
Navodno 50 mehaničara Merca odlazi u RB?
Realno bi bilo za očekivati da neko iz uprave Merca pokrene pitanje “zašto se to dešava” i postoji li tu možda njegove odgovornosti?
Kada iz jedne Balkanske države (trbuhom za kruhom) ode 50 obrazovanih ljudi u kratkom periodu svi okrivljuju premijera, vladu itd. jer je to “odljev mozgova” i to je katasrtrofa.
U Mercu kažu kako nema brige?
Tu mora postojati nešto dublje,.
Izgleda da je era Mercedesa prošla?
Uopće se ne bih iznenadio da i austijanacToto obuče RB dres. Okuplja li se to Mercedesova inž. elita oko Tota u RB?
To su neka moja razmišljanja.
8
8
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
DM ne treba Tota Wolffa. Strategiju bistri s Markom, a Horner dobro handla operacije (excel i powerpoint). Nema što Toto raditi u RBu.
13
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Bistre oni i handlaju ali nikako do kraja.
Helmut je išao u školu sa No.1.
Ratovali zajedno protiv Perzijanaca. 😉
Čovjek ima 78. godina.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sve to pod “navodno”. Ne razumijem čemu panika. Tako je bilo rečeno: ” ode Paddy Lowe, mercedes je gotov”. naravno da nije. Zatim “odlazi Aldo Costa, mercedes je gotov”. Opet nije. Ove godine je otišao andy Cowell, motor je i dalje odličan. Zaključak je da će mercedes i dalje biti benchmark u motorima i čitavom kompletu. Pitanje je koliko će uopće napredovati RB sa svojim motorima.
2
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kada imaš gotov dizajn proizvoda, jednostavno je optimizovati. Vidjećemo šta će Mercedes bez Endija nakon 2025. + da ne pričam što je Merc najmanje napredovao sa motorom, ali ajde to se može pripisati tome i da je lakše sa 1000 konja skočit’ na 1050 nego sa 1050 na 1100. Sve u svemu Endi je veliki faktor u razvoju motora.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Da je Bogdom mehaničara, odlazi 50 inženjera iz fabrike.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zato i jesi šampion. Jer bi srušio nebesa samo da pobijediš i raspadaš se od gnjeva i bijesa kad izgubiš.
To je glad koju obični smrtnici nikada neće iskustiti.
Problem je jedino što Lewisa mrze kad je iskren, a mrze ga i kad govori PR izjave. Nevjerojatno.
7
37
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Stari moj ekipa se mora poštivati,pogotovo ta i pogotovo on,sve drugo u njegovoj situaciji je van pameti i k tome to izjaviti javno onako.
Nitko njega ne mrzi zbog iskrenosti budi siguran.
Jbg ekipa još do sada nije naučila da im netko puše za vrat.
16
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kada je vruće glave onda je plačljivac i papak, kada je hladne glave onda je PR majstor, woke propagator, feminist, ratnik duginih boja, licemjer i općenito osoba kojoj treba odvaliti šamarčinu. Zapravo u svakom slučaju mu treba odvaliti šamarčinu.
17
8
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ahaa… uvidio da je prdnuo na rosu pa sad…
E da, što veći sir bolje smrdi .
14
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zadnji komentar mi je obrisan pa ću pokušati biti više kao LH , PR friendly i društveno prihvatljiviji.
Znači, očekivao sam da će sa ovakvim izjavama krenuti i prije, ali nije bilo pitanje hoće li. Cijenio bih ga puno više
da ne gura tu konstantu filozofiju o positive vibes i opće prihvatljivim komentarima. Nakon koliko dugo kaže što misli (sviđalo se to nekome ili ne) i onda back to reality…tužna si ti priča, ali još tužnija za ovaj nekad divan i odvažan sport
11
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
#kakoto?
odradila PR mašinerija svoje. :)
ili je dobio poštenu jezikovu juhu
ovo je upravo ono zbog čega mi se ne sviđa. kad sve ide glatko kao po loju onda smo su svi sretni i svi su super – i ekipa, i bolid, i gume, pa čak i navijači.
čim krene nizbrdo odmah sve ne valja – ni bolid, ni gume, ni ekipa… a nekoliko trenutaka kasnije (nakon PR intervencije) je ipak sve super i svi sretni.
nek bude ljut poslije poraza, nek veli da nije bilo dobro ovo ili ono, nije uopće problem. ali nemoj mi kasnije pričati kako “cveta cveće u naše preduzeće”.
7
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Vruća glava nije deset dana nakon utrke Vruća glava je pola sata nakon utrke, ako si profesionalac, naravno.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ma hvata ga panika i strah kada nije u komfornoj zoni, a na to reagira jako loše. One optužbe prema momčadi 2016. su bile vrhunac tog njegovog pravog ja.
Sada opet svjedočimo tome.
No to ne mijenja činjenicu da je vraški brz vozač i to je ono najbitnije jer pratimo takav sport.
Na pragu je postavljanja novih rekorda, a Max mu puše za vratom, tako da je svaka reakcija očekivana.
Veselim se vikendu.
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Stari moj, svijeću i na Kamenita vrata zahvalit za ovakvu ekipu. Da je on u Ferkanu sve ove godine pobijelio bi od muke i nebi ga niti jedan toffu od mrkve spasio.
1
0