McLaren o Ricciardovoj formi: Naš bolid traži poseban stil vožnje

Izdvojeno

Ante Vetma

Prije 3 godina 2 min 4 komentara

McLarenov šef Andreas Seidl kaže da analize podataka s Velike nagrade Monaka kažu da je forma Daniela Ricciarda “zaslužna” za njegov slabiji rezultat, odnosno, da se ne radi o problemu s bolidom.

Ricciardo se muči s prilagodbom na MCL35M cijele sezone, a Norrisa je uspio pobijediti samo u Španjolskoj. U Monaku je ispao već u Q2 pa je sugerirao da se možda radi o problemu s bolidom:

“Najprije, svi mi volimo ovaj sport zbog ljudskog faktora. Volimo emocije koje dolaze od članova ekipe ili od vozača nakon dobre ili loše sesije ili utrke.”

“Zato mislim da morate staviti u kontekst te Danielove izjave nakon kvalifikacija.”

U McLarenu sada imaju jasnu sliku što ne ide za rukom Ricciardu:

“Analizirali smo podatke i sad imamo jasnu sliku zašto Daniel nije mogao isporučiti vrijeme u Q2 koje bi ga provuklo do iduće runde.”

“Naš bolid traži određen stil vožnje kako bi se izvukle performanse koje Lando izvlači.”

“To nije prirodno za Daniela i potrebno mu je vrijeme kako bi se morao ponovo kalibrirati i kako bi mu ovaj stil prirodno odgovarao.”

“Istovremeno, ovo je zadatak za nas. Moramo vidjeti što možemo napraviti s bolidom, kako ga možemo postaviti da bolje odgovara Danielu i da može pokazati ono što smo od njega naviknuli gledati. Naravno, iznad svega mora biti uvjet da bolid ne izgubi na performansama. Trenutno smo u tom stadiju. Impresioniran sam kako naša dva vozača reagiraju u ovoj situaciji u kojoj se nalazimo. Jednostavno trebamo više vremena i u nekoj utrci ćemo prestati pričati o ovom problemu.”

[profil broj=”3″]

Ricciardovi zaostaci za Norrisom


Odgovor

4 komentara

  1. Red Bull
    Deathbone5 Prikaži

    “Naš bolid traži poseban stil vožnje” Dugogodišnji izgovor kad nekom vozaču trebate čudo vremena da se privikne na bolid iz ovog ili onog razloga. Pustite čovjeka da vozi. Ak nastavi ovako ostatak sezone bit će jasno da je problem u vozaču, a ne u bolidu. Bojim se da je Riccardo svoj vrhunac prošao (možda sam u krivu, ali ne ulijeva previse povjerenja) i da će Norris lagano s njim. Činjenica da se nagodinu mijenjaju pravila i bolidi mu samo škodi jer taman da se i navikne na ovaj bolid, doći će skroz drugačiji novi bolidi i opet sve ispočetka.



    1
    1

    0
  2. Ferrari
    Boris_CRO Prikaži

    Ne znam odakle ta fama da su rane 30te smrt za vozače ? Što nisu vozači najjači od tamo 28-35 godine ?



    1
    1

    0
  3. avalon Prikaži

    nije ricciardo baš tako loš , osvaja bodove ali ispada loš jer je norris odlično krenija u ovu sezonu . no to ne mora ništa značit jer npr lani je posli 5 trka LN ima 38 bodova , “drža” u prvenstvu P 4 , a kolega mu CL je ima 15 bodova ( 23 manje od landa ) i nalazija se na P 11. na kraju prvenstva CS je završija 6. sa 105 , a LN 9. sa 97 bodova . pri tome CS je ima 2 , a LN jedno odustajanje . prvenstvo je još “mlado” , još 18 trka je pred nama i sve je moguće . LN je evidentan talent ( nekoliko puta sam skretao pažnju na to ) , djeluje opušteno ALI je “mračna” škorpija , a one su poznate po tome da lako manipuliraju , “odvode” ljude oko sebe tamo gdje žele , a misle i rade svoje pa odatle možda landova ležernost prema vani tj ono šta mi vidimo . naravno , ovo ne umanjuje talent LN .. samo skrećem pažnju ( opet ;) ) na karakternu osobnu koja bar donekle ovisi i o znaku , datumu rođenja . s druge strane DR nije zaboravija vozit , izgubija talent no možda još nema dovoljno povjerenja u bolid , a rezultat iz specifičnog MC bi moga bit pokazatelj tog još uvik nedostatka povjerenja u McL . DR ima svoj stil vožnje bar kad su preticanja “pod kočenjem” u pitanju , seidl kaže da McL traži poseban stil vožnje i sad DR treba pronaći način da “izmiri” svoj i McL stil u jedan konkurentni za šta treba vrimena no virujem da daniel to može …



    2
    2

    0

Stvaramo uspomene zajedno!

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.