Lopez: Nije samo Renault kriv za 2014.

Izdvojeno

Tomislav Gogić

Prije 9 godina 2 min 0 komentara

Pastor Maldonado, Lotus

Pastor Maldonado, Lotus

Jasno je da je izgubljen dio ljubavi između Lotusa i njihovog bivšeg dobavljača motora. Tim iz Enstonea, četvrti u ukupnom poretku 2012. i 2013. godine, spao je na osmo mjesto u poretku konstruktora u 2014. Vlasnik Gerard Lopez ne krivi Renault u potpunosti, ali se nada da ih čeka puno svjetlija budućnost s Mercedesom.

Novi Mercedesov motor učinit će razliku, iako krivac za katastrofalnu 2014. nije bio u potpunosti Renault.

Lopez priznaje da Lotus mora preuzeti dio krivnje. Otkrio je da su otpustili 100 radnika prošle godine te da je momčad sada obnovljena s 50 novih pojačanja, uglavnom u aerodinamičkom odjelu.

Puno se pisalo o tome kako odlaze kvalitetni ljudi, ali istina je da je tehnička ekipa koja je bila odgovorna za bolide 2012. i 2013., osim nekoliko poznatih odlazaka, ostala netaknuta. Platili smo cijenu i naučili. Ne broj zaposlenih nego učinkovitost rada. Znam timove s 850 zaposlenih koji nisu uspjeli godinama ono što su timovi s 500 zaposlenih učinili.

Lotus se nada da će s Mercedesom u 2015. biti bolji, a povratne informacije o novom, Mercedesom pogonjenom P23 su za sada pozitivne.

To je manje agresivan pristup. Ne samo zato što smo otišli predaleko s E22 nego i zbog toga što smo si zabili autogol s koncentriranjem na veću maksimalnu brzinu.


Odgovor

Trenutno nema komentara.
Budi prvi koji će napisati komentar!

Pročitajte više o idućim temama:

Reagirajte na ovaj sadržaj:

Novo na forumu Otvori

Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Pretplati se Doniraj jednokratno

Stvaramo uspomene zajedno!

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.