Williams je objavio kako će od 2022. godine proširiti tehničku suradnju s Mercedesom, što će uključivati korištenje Mercedesovih mjenjača i još nekih dijelova koji se smiju dijeliti između momčadi.
Britanska momčad započela je suradnju s njemačkim proizvođačem 2014., na samom početku hibridne ere, no dosad je ona bila ograničena na prodaju pogonskih jedinica. Iako su iz momčadi nedavno izjavili kako ne žele postati B-momčad, sada su napravili jedan korak ka tome.
Williams je dosad proizvodio vlastite mjenjače i hidrauliku, ali će od 2022. prekinuti tradiciju kako bi mogli “implementirati efikasniji vlastiti proces dizajna i proizvodnje u dugom roku, što će momčadi omogućiti da efikasnije usmjeri resurse na druga područja performansi” – ostali dijelovi šasije i dalje će se proizvoditi interno.
“Drago mi je što se naše partnerstvo s Mercedesom širi dalje od dobavljanja motora”, rekao je šef Williamsa Simon Roberts.
“Williams je nezavisna momčad, no Formula 1 se konstantno razvija i mi kao momčad moramo brzo reagirati na trenutno stanje kako bismo stavili momčad u najbolju poziciju da budemo konkurentni na stazi.”
“Ovaj dugoročni dogovor s Mercedesom je pozitivan korak koji čini dio naših strateških ciljeva za budućnost dok zadržavamo naše dizajnerske i proizvođačke sposobnosti unutar kompanije.”
Šef Mercedesa Toto Wolff dodao je:
“Ovo je projekt o kojem smo već neko vrijeme raspravljali s Williamsom i drago mi je što smo uspjeli ostvariti ovo proširenje suradnje.”
Williams je prošle godine prodan američkoj investicijskoj kompaniji Dorilton Capital s kojom očito osim svježeg kapitala dolazi i nova filozofija vođenja momčadi. George Russell i Nicholas Latifi ostat će njihova vozačka postava i drugu sezonu zaredom.
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Lijepo je imati vlastitu getribu, ali na kraju godine se zbrajaju bodovi, a ne inženjerski ponos i tradicija. Morali su napraviti ovaj potez kako bi mogli taj mali budžet pametnije iskoristiti.
S druge strane, sad će postati ovisniji o svom dobavljaču.
13
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
“Ne zelimo postati B tim Mercedesa” NJAAAAAAAAAAA
9
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa nisu…. Nego su C
Ubiti jedino Mclaren i Alpina postaju samotnjaci uz to sta bi Mclaren moga slicno napravit
Bilo bi bolje da je Renault osta Renault i ubacili novi tim Alpine
6
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Merc i Williams (sad kad im je Racing Point pošao), Ferrari i Haas, a sumnjiva je i Alfa Romeo, Red Bull i Alpha Tauri. Još Mclaren i Renault trebaju zbaviti B momčad i onda smo ih sve pokrili. Valjda je to budućnost F1.
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
6 i po bolida Mercedesa na stazi ?
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Totto kao Maminjo, postati će hodajući sukob interesa.
7
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ajde si zamisli kako su napeti pregovori između njega i Bottasovog managera.
RB i AT.
Bottas, Ocon
Toto suvlasnik Williamsa i AstonMartina
Mercedes sponzor FIAe i FOMa
9
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Bilo je l vrijeme ;)
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kasne bar 2 godine… Bilo je sasvim ocito da ne znaju ili nemaju mogucnosti… Jedino dobro da je dosao kupac i da nisu propali…
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Još kad uzmeš u obzir da su bili najbolji uz Mercedes na ulasku u hibridnu eru… Tada je Force India bila u problemima, a oni sa Martinijem najprijatnije iznenađenje. Da su imali kvalitetniju vozačku postavu mogli su uzeti i nekoliko pobjeda…
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
mudro.
0
0