Lewis Hamilton još uvijek nije potpisao novi ugovor za sljedeću sezonu s Mercedesom. Izbivanje sa staze zbog pozitivnog testa na CoVid-19, i mali podvig koji je George Russell kao Hamiltonova zamjena napravio, dodatno su zakomplicirali pregovore.
Nakon posljednje trke ove sezone i osvojene sedme titule svjetskog prvaka, 35-godišnji Lewis Hamilton izrazio je želju da novi ugovor o produženju suradnje s Mercedesom potpiše prije Božića. Međutim, Gerhard Berger, bivši Ferrarijev vozač vjeruje kako će Russellov nastup za Mercedes natjerati Tota Wolffa da preispita situaciju.
“Rekao bi da je to pitanje novca. Russell je pokazao da je primarni faktor bolid, jer je odmah bio na čelu utrke. Sad on [Wolff] ima argument da kaže – Lewis, molim te, smanji malo svoje zahtjeve.”
Gerhard Berger
Hamilton je izjavio da želi ostati s Mercedesom i da bi želio što prije zaključiti ugovor.
“Nadam se da će tijekom sljedećih nekoliko tjedana ugovor biti dogovoren. Volio bih – mi bismo voljeli – to obaviti prije Božića, mislim.”
“Planiram biti ovdje i sljedeće godine. Želim biti ovdje sljedeće godine. Mislim da mi kao tim moramo više raditi zajednički i postići više u sportu, ali mislim i još više izvan sporta.”
“Pa da, nadam se da možemo započeti ovaj tjedan, i nadamo se da ćemo sve dogovoriti prije Božića.”
Lewis Hamilton
Wolff je također uvjeren da će dogovor s Hamiltonom biti postignut, rekavši da je samo pitanje vremena kad će se stvari staviti na papir i potpisati.
“To će se dogoditi. Nema razloga da se ne dogodi.”
Toto Wolff
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Trebalo bi staviti Hamstu u Williams, a Russella u Merc pa da se smijemo.
13
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
treba samo ukljucit postavke “equal” prije pocetka utrke :D
7
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
To samo govori da bi Mercedes osvojio konstruktorski naslov a jedan od vozača vozački naslov .
Hamiltin nije odlučujući faktor.
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Predviđam 50 komentara
10
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
zanimljivo
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Uzalud vam trud sviraći…
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sa takvim bolidom bi Rusell izdominirao i pokraj Bottasa…sad se samo potvrduje da s takvim bolidom bi vecina bili prvaci,ali pekmez je imao najvise srece…life is a bitch
14
10
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kako iz jednog vozaca koji dobije Bottasa u jednoj utrci odjednom dodjemo do vecina bi bila prvaci?
8
9
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Logičnim zaključivanjem. Jer ako mladi vozač koji obično vozi kantu i obitava na samom dnu poretka prvi put sjedne u dominantan ali i nepoznat auto i kvalificira se u sam vrh grida, provede više od pola utrke na prvom mjestu ispred vozača koji vozi isti taj auto godinama, tada je jasno o čemu je tu riječ.
14
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
U toj utrci je imao jedinu konkurenciju u Bottasu.
Prvi jeste bio jedno vrijeme, zahvaljujući tome što je Max bio out.
Govoriti o nekoj dominaciji je smiješno. Pogotovo govoriti o dominaciji bolida u utrci gdje se kvalificirao za nekoliko stotinki ispred Maxa.
Ali uzevši u obzir da mu je bila prva utrka u tom bolidu, mora se priznati da je vožnja bila više nego impresivana.
Njegova vožnja u toj utrci je u ustavu pokazatelj njegove kvalitete, koja više nije upitna. Nema to veze sa dominantnim bolidom, iako je tačno da je ove godine Mercedes jedino sam sebi bio konkurencija.
3
14
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Tako je @Har Kl
“Nema to veze sa dominantnim bolidom”
12
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Aha, mislis mladog vozaca s 2 godime islustva, koji je whitewashao svoje timske kolege u kvaliju. Da, obitava u dnu poretka. Jer vozi kantu. Mozda je on bolji vozac od Hamiltona i sljedeci GOAT.
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@Crash, cijela rečenica, kad se pročita, govori da Mercedes jeste dominantan ove sezone. I ja to nisam nikad ni sporio.
Samo u toj utrci se ta dominacija i nije nešto vidjela, za razliku od prijašnjih utrka
2
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Bi izdominirao da ne kažem šta. Pekmez se znao snaći za razliku od drugih. Tko je kriv Vettelu što nije prešao u Mercedes tamo 2018te, tko je kriv Verstappenu što je isto tako odbio Mercedes jer je tobože bio premlad, tko je kriv Rosbergu što se umirovio, tko je kriv Alonsu što si je 2007 sa svojim glupostima bacio u vjetar svaku nadu da vozi za Mercedes.
4
14
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
*facepalm*
6
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Za tvoju informaciju Vettel je imao potpisan predugovor sa Mercedesom za 2018.
1
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@Space, ja u tu informaciju ne vjerujem. Taj trač je pokrenuo Turrini, u trenutcima kad se pisalo da je neka velika ekipa pristupila Hamiltonu.
Nakon ovoliko godina, potvrđeno je da je Ferrari pristupio Hamiltonu, a ja se ne sjećam da je neko iz Mercedesa potvrdio trač za Vettela.
4
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
zašto se nije znao snaći 2009 na način da pređe u Red Bull?
9
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Berger rijetko govori, ali kad kaže pogodi u centar ;)
Ne sumnjam da će Wolff prilikom pregovora o plati, ukazati na ovaj detalj.
5
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Čekaj malo, ako je primarni faktor bolid gdje je tu Bottas?
Bolid je nevjerojatan, ali bez vozača je ništa. Što bi trebao Mercedes čekati da Bottas ustane na pravu nogu i bude brz… Mogli bi možda smanjiti Lewisove Honorare s činjenicom da u Russellu imaju extremno dobru zamjenu…
5
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Gdje je Bottas? Da nije Hamilton prvak, bio bi Bottas. Klasični primjer da je bolid primarni faktor.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Naravno. Da nema Bolta netko drugi bi bio prvak. Jel Bolt zato lošiji?
0
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Usporedba ti nema veze… Bolt je Bolt zbog sebe a ne zbog tenesica koje nosi dok Hamilton ne bi bio ni blizu ovih prica danas da nije sjeo u Mercedes. Da je on brzi sekundu po krugu od ostalih imao bi sad 15 naslova ali dok nije sjeo u Mercedes u vecini karijere nije bio bas nesto relevantan u borbama za naslov
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
2007. Izgubio u zadnjoj utrci zbog kvara.
2008. dobio.
2010. Bio u matematickoj sansi do zadnje trke.
2012 vodi nakon kanade. Ima 4 pobjede, 1 vise od Alonsa, 1 manje od vettela. 4 odustajanja zbog auta, 2 zbog maldonada i hulkenberga. 3 odustajanja nakon PPa.
Dakle 2009. I 2011 su jedine problematicne godine. A znamo kakvi su auti bili RB i Brawn tad.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne vjerujem da je u pitanju lova, Mercu je tu poprilicno “svejedno”..
Oni zele nastaviti pobjedjivati i zele Lewisa jer znaju da ce isporucit i bas nista im nece znacit ni +/- 20 miliona ako eventualna zamjena ne bude WDC, ne vjerujem da se zele upustat u nesto nepotrebno a formulu uspjeha imaju..
Vise vjerujem prici da je problem trajanje ugovora..
A da je primaran faktor bolid, eto jok nije ali to bas nikako ne iskljucuje faktor vozaca…
9
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Lauda :)
Mislim da su svi timovi pogođeni sa ovom situacijom sa Covid-19. Pogotovo Mercedes.
Ne treba ni zaboraviti težnju Wolffa da od Mercedesa napravi pobjedničku profitabilnu ekipu.
Tako da, od Hamiltona očekujem da bude uviđajniji. Russell je Wolffu, vjerovatno došao kao kec na desetku, a tome Berger i govori.
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
To uopce nije sporno, kriza je…
Ne vjerujem da ce Lewis dobit neku manju placu, eventualno nece ubost povisicu..
Izlazak iz krize pobjedama.. Nisam bas uvjeren da je Russell Wolfu kec na cenera, mozda novinarima…
Russell uz Luju, da…
Russell umjesto Luje, ne… osim ako se Lujo ne umirovi…
3
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Rusell pokraj Hamiltona, apsolutno nema šanse. LH je u poziciji da određuje pravila igre, prema tome zašto bi si odredio sekiraciju kad može laganica kraj Bottasa skupljat naslove do daljnjega. Također Mercu je i ovaj Bottas dovoljan za konstruktora…. Rusella ćemo uskoro zvati Ćamil jer ćami i trune u Williamsu….
4
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kakva sekirancija kad bi rjesio Russella ka i Bottasa a u slucaju komplikacija ima Jamesa…
Nitko ne rece da Bottas nije dovoljan, samo velim da su sanse da Hama zamjeni Russell 0…
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ma neee. Lewis je marketinška zvijer, treba im on. ja si jedino mogu zamisliti da ne sklope ugovor u slučaju da frajer bude baš jaaaaaaako bezobrazan financijski. U tom slučaju imaju Rusella.
Doduše, mislio sam i da Schu ne ide u Mercedes, pa…..
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
….Russell je Wolffu, vjerovatno došao kao kec na desetku … slažem se , ali kod Wolfa se malo toga dešava slucajno ..
znao je on tacno šta radi kada je za jednu trku “pozajmio” Russella …
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Tako je , na kraju je ispalo da svaki profi vozač koji bi vozio mercedes može bit prvak, e Lujo, Lujo slab si pregovarač, u prošlim godinama i desetlječima ugovori bi se potpisali do utrke u Monzi i sve bi se znalo. Ostavi se politike….
5
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Jel realno da Berger spram rezultata jedne utrke koja se vozila na miki-maus stazi ima ovakav zaključak? Jasno je da je bolid glavni, ako ne ide bolid ne ide ni vozač, ali ovaj bukvalno umanjuje napore i uspjehe Hamiltona kroz sve ove godine, mislim nije to eto samo sjedi, vozi, pobjedi i eto titule na kraju sezone, jer uvjeren sam da više od pola grida ne bi moglo voziti na ovom nivou i pobijediti na 10 utrka u godini, još pogotovo kad su bile konkurentnije sezone poput 2017 i 2018.
Kakogod, glup komentar.
4
7
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Berger govori o ovoj sezoni.
Nije nigdje zaključio da Russell vozi na istom nivou kao Lewis, niti je umanjivao uspjehe Hamiltona u prijašnjim sezonama.
Ali treba biti realan i reći da je Mercedes ove godine bio liga za sebe. Kao i i sezonama 2014-16.
6
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa i ova sezona je dio tog procesa, da je popustio vraga bi uzeo 10 utrka, nego ovaj kroji spram rezultata na miki maus stazi kako je sad Russel neki faktor u pregovaranju, mislim donekle jeste, ali ne vjerujem da išta bitno mijenja, znalo se i bez Russela da bilo ko u Mečki može dobro voziti, samo je pitanje da li može izvući sve iz bolida svaki vikend i izdržat’ pritisak. To je već druga stvar…
1
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Naravno da si u pravu. Nego govorim da nije ni on rekao drugačije.
Nije rekao Russell bi uradio isto kao Lewis. Ili rekao ne treba Mercedesu Lewis kad imaju boljeg vozača za manje para, kao što se ovdje često tvrdi.
I ove sezone je Lewis izabran za najboljeg vozača po izboru šefova ekipa. Ne znam ni sam koliko je puta osvojio ovu nagradu.
Naravno, uvijek će se naći neko ko će se praviti pametniji od njih i koji će govoriti sve je to isto. Pa onda ubaci onu foru sa svojom babom u Mercedesu ;)
3
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Jok, eto ne može… Pa nisu ostali vozači u F1 tu pali s neba. Svi su prošli kroz niže serije, i uglavnom osvajali prvenstva. Vidjeli smo da i za osvajanje nižih serija moraš konstantno isporučivati, ili ništa od titule. Tako da svi oni to znaju. A u ovakvom bolidu je puno lakše, kada konkurencije nema na vidiku… I startanje sa vrha je puno lakše nego iz sredine, a i brzina bolida ti omogućuje da se lako odvojiš od konkurencije. I onda je pitanje samo ko je bolji od dvojca koji voze taj bolid.
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Naravno da će Berger komentirat, čovjek je involviran u formulu 100%, redovito je na utrkama f1, uz to intimus je Helmuta Marka i Ditera Mateschica, on sigurno zna što govori…
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Silna količina naslova i izjava svatko bi dobio u Mercedesu ima jedan cilj, a to je omalovažiti uspjehe Lewisa.
Tu se uvijek vješto ispušta činjenica da taj svatko mora prvo dobiti Lewisa u tom najjačem Mercu da bi bio prvak.
2
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ma plaćaju ga zabezveze. Obično je to tako u poslu gazde ti same od sebe napucavaju plaću koju ne zaslužuješ. Haha, prejako.
3
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne razumiš kako se legalno izvlače novci iz firme..to su tzv top ugovori..nogomet je leglo takvog izvlačenja i kao takav nema pandana..zamisli da imaš firmu i na kraj godine, kad skuzis da je firma zaradila, umisto da platis 36 posto poreza na cistu dobit, uzmes malo, ostalo ostavis na racunu (nemas pravo opljackat vlastitu firmu) ti lijepo kupis kao neku lipu ciglu na racun firme i dogovoris se s nekim da ona kosta jedno 30 milijuna eura..nakon toga pola pola i doviđenja..
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ali taj od koga si kupio ciglu ima problem izvlačenja novca….
Industriju luksuza stvaraju porezi na dobit jer firma može platiti leasing luksuzne jahte na kojoj će CEO održavati “poslovne” sastanke u kupaćim gaćama i bez njih, ali će platiti veliki porez ako si vlasnik isplati dobit koju bi onda trošio ili ne bi trošio na gluposti. Ovako ti gluposti ispadaju prividno jeftine jer idu iz dobiti, a ne iz plaće…. Da si jeftino isplati dobit i onda ima novce, teško da bi se toliko luksuza prodalo jer kad su novci u džepu onda takvi tipovi imaju zmiju koja ih čuva.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
To što on kaže funkcionira u državama kao naša. Gdje iz zapravo javnih klubova pojedinci izvlače novce na prenapuhane transfere. U protivnom novac bi ostao u klubu.
Merc AMG je u UK. Tamo je 10x jeftinije uzet dividendu nego platiti Hamiltonu i onda dijeliti taj novac.
0
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Samo Lewis ima fiktivnu plaću ili i ostali?
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Russell je pokazao da je bitan bolid? Ček to je bila kao nepoznanica u ovoj jednadžbi. Sa ovgodišnjim bolidom prvak bi bio Latifi ili Fitipaldi da sjede u njemu. Možda ne njih dvojica bar ali skupilo bi se 15 momaka koji bi mogli biti prvaci da se Hamilton kika iz momčadi. Nikakvi Russelli nisu to trebali dokazati. Hamilton je jedini superstar F1 na više način, em bomba vozač, em borac za nešto u svijetu, a to današnje zvijezdice i firme puše na veliko.
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
U pravu si 100%, i to bi ga na kraju moglo stajat dobrog ugovora, jer ćemu nekoga preplaćivat kad bi valjda većina vozača na gridu došla besplatno znajući da će u tom stroju postat f1 prvak i ostati zabilježeni u povijesti….
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ali to vrijedi za sve ili samo za Mercedes? Pitam jer nikad nisam vidio da se za druge vozače poziva na smanjenje plaća.
0
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
To je tema ove godine zbog korone. Prethodnih godina je bilo smanjivanja plaća, ali se o tome ne priča toliko. Recimo sigurno je da Kimi u Sauberu nije plaćen koliko je bio u Ferrariju 2008 i 2009.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
vettela se na portalu često prozivalo kad je stigao lec.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Navodiš Kimija koji je promijenio poslodavca. Kako je to isto kao sad Lewis?
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne cudi me ovakav komentar od Bergera. Dok je bio aktivan vozac u prosjeku je jednu trku po sezoni odradjivao pobjednicki i nestajao sa horizonta. Zato i misli da se na osnovu jedne utrke moze nesto procjeniti i zakljuciti :D
1
3