Manor je trenutno u pregovorima s Mercedesom, te izgleda da bi od sljedeće godine momčad sa začelja mogla koristiti pogonske jedinice kakve koristi i vodeća momčad prvenstva. U posljednje vrijeme možemo čuti razne najave da je Renault odlučio pokrenuti vlastiti tvorničku momčad i kupiti veliki udio Lotusa, što bi značili da bi Mercedes izgubio jednog kupca. Ako Renault osnuje tvorničku momčad, Red Bull će biti u potražnji za novim dobavljačem motora, i iako su čelnici austrijske momčadi dali do znanja da žele Mercedesove motore u svojim bolidima, Mercedes je jučer poslao jasnu poruku da ne žele opskrbljivati Red Bull. Danas se na mjesto kandidata koji bi popunio mjesto Lotusa i dobivao Mercedesove motore javio Manor, koji trenutno koristi prošlogodišnju verziju Ferrarijeve pogonske jedinice.
Šef Mercedesa, Toto Wolff je potvrdio da postoji mogućnost da njegova momčad dobavlja motore Manoru.
“Razgovarali smo s njima oko motora i rekli su nam da su zainteresirani za napredak. Imaju Ferrarijev motor, ali oni su mlad i nov tim, tako da se moraju upoznati sa svim proizvođačima motora i odlučiti što je najbolje za njih. Zato smo i razgovarali s njima.”
“S Manorom je problem kapaciteta, jer još ne znamo što će se desiti između Lotusa i Renaulta, tako da moramo imati otvorene opcije za ubuduće.”
Ako dvije strane postignu dogovor, Manor bi bio dobro okruženje za Mercedesovog test vozača, koji se utrkuje i u DTM-u, Pascala Wehrleina. Mercedes je već nekoliko puta “pogurao” Pascala u F1 sjedište preko Force Indije, kada im je mladi Nijemac služio kao vozač tijekom testova.
“Još uvijek nismo pregovarali s Manorom oko izbora vozača, jer mislim da je prerano. Veliki sam obožavalac Pascala jer radi odličan posao u DTM-u, a bio je i nevjerojatan klinac u Formuli 3, tako da u njemu vidim potencijal za Formulu 1. Force Indija je bila njegova prilika, ali prilika je propuštena, tako da sada trebamo naći dobro mjesto za njega.”
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
ajde, konačno nešto službeno o toj opciji.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Baš me zanima može li to (i koliko) utjecati na pokušaje Manora da se maknu sa samog začelja! Čitao sam ovih dana o tome kako je Mercedesova mašina za 2016. zastrašujuće dobra, pa bi valjda i to samo po sebi trebalo značiti da Manor neće više kasniti 4-5 sekundi po krugu. Uostalom, ne vjerujem da je Lotus ove godine napravio tako briljantnu šasiju, a vidimo koliko su bolji sad s Mercedesom u sebi nego dok su imali Renault.
Vjerujem da će se ovaj deal ostvariti, obzirom da Mercedes vjerojatno gubi Lotus, a tim više jer im treba mjesto za uvaliti Wehrlaina.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Što se tiče Lotusa mislim da ovogodišnja nije toliko briljantna koliko je prošlogodišnja bila loša. A što se tiče Mercedesovog novog motora može neki link, ili članak.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Evo sa Motorsporta izjava Hornera: http://www.motorsport.com/f1/news/horner-says-new-mercedes-engine-frightening/
A i na Autosportu je zanimljiva analiza (autosport+) http://plus.autosport.com/premium/feature/6667/mercedes-steals-monza-tech-headlines
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Dovoljno je usporediti Sauber i Marussiju od prošle godine. Sauber nije bio skoro ništa bolji od njih, sa istim motorom. Sauber i ove godine ima jedan od najlošijih bolida, ali novi Ferrarijev motor. I pogledaj koliko su ispred Manora, sa prošlogodišnjim bolidom i motorom.
Da nije bilo bankrota, i ove godine bi bili tu negdje sa Sauberom.
Sljedeće godine ne vjerujem da će biti neka velika razlika između motora. Pogotovo između Mercedesa i Ferrarija.
Čitao sam da Red Bull hoće sa obje ekipe da pređe na Ferrari. A spominje se da bi Sauber mogao na Renault.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@senja
kak znaš da neće biti razlike između mercedesa i ferrarija? Puste želje ili neka vijest?
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa nije ni sada neka drastična razlika. Može se slobodno reći da je Ferrari, barem što se tiče motora, uhvatio priključak. Brzine na pravcu su tu negdje. A po zadnjoj Ferrarijevoj specifikaciji motora, izgleda da su napravili i kvalifikaciski mod. Na stazi koja najviše ističe snagu motora, Ferrari u dlaku iza Mercedesa. Još uvijek zaostaju sa aerodinamikom, ali to se lako može promjeniti sljedeće godine.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Eto ako honda zakaze i sljedece godine gledati cemo epske ravnopravne okrsaje alonsa i merhija, buttona i stevensa.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Smiješno, ali i tragično nažalost :/
0
0