Lando Norris kaže da je sretan za Lewisa Hamiltona i rekord od 92 pobjede kojim je srušio Michaela Schumachera, međutim, iskreno je poručio:
“Sretan sam za njega, ništa više od toga.”
“Ništa mi ne znači to, iskreno. On je u bolidu koji bi morao pobijediti u svakoj utrci. Ima jednog ili dva vozača koja mora pobijediti i to je to. Fair-play, u redu, on obavlja posao kojeg mora obaviti.”
Norris je na početku utrke u Portugalu bio u kratkom dvoboju s Hamiltonom, dok je Carlos Sainz prešao u vodstvo:
“Imali smo nevjerojatan start, obojica. Vidjeti dva narančasta bolida na 1. i 3. mjestu je bilo prilično cool. Nije trajalo jako dugo. Imali smo sjajan start, postavljali bolid na pravi dio staze i vozili smo dobro. Sretan sam zbog onog što sam činio.”
Norris je ipak ostao bez bodova nakon sudara s Lanceom Strollom.
“Mučio nas je graining na prednjim gumama i brzo smo gubili performanse. Zatim sam imao sudar sa Strollom.”
“Imam dojam da sam odradio dobar posao, ali nismo imali sreće s drugim ljudima koji su radili gluposti.”
Dodao je još i čestitku za Lewisa u službenom McLarenovom priopćenju za medije:
“Čestitke Lewisu na rekordnoj 92. pobjedi. To je veliki uspjeh!”
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Evo i malom Norris-u je sve jasno,s takvim bolidom uzet ave te naslove je p…. dim,sve ono sto sam od pocetka hibridne ere pricao,jedini ko mu je zapaprio je bio momcadski kolega Rosberg svi drugi su bili propuh…insad meni neko kaze da je covjek najbolji…necu se nikad s tim slozit da jos osvoji 5 naslova sa tako dominantnim bolidom(red bull se cini ko beba kad vidis kakav bolid ima mercedes)
36
12
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Okej ne moras se slozit, ne mora nitko, ali tko je onda najbolji kada se vec spominje “najbolji” ? – Ne postoji najbolji? Na osnovu cega onda mozemo reci da nije najbolji ako nemamo nekog relevantnog koji je najbolji pa da zbog toga mozemo tvrditi da je Hamilton losiji od njega?
Ili ti mozda ipak znas tko je najbolji?
6
11
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Hamilton je postao najuspješniji po pobjedama. Vjerovatno će postati najuspješniji i po titulama. A najbolji se po meni ne može izmjeriti nikakvim metodama. Jedino, donekle, vožnjom u istim bolidima. Svi su čini mi se osvajali naslove u nižim serijama, osim Maxa čini mi se. Ne znam sad za ove najnovije pridošlice, ali je prije par godina neko izbacio podatak da su svi na tom gridu imali osvojene titule u nižim formula serijama, osim Maxa. Čak i Ericsson. :)
Ali ne mora ni to ništa značiti, osim da su svi sposobni za vožnju. Nisu svi vozili protiv iste konkurencije, ili nisu svi imali isto sreće i drugih faktora. Tako da je to glupo i pokušavati odrediti. Sve je stvar dojma.
9
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Vetma zna što nas pali :-) Hamilton je vječna inspiracija.
17
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Stiže uskoro pro-Lewis kolumna, bez brige. :)
25
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Tko bi rekao da ćemo i to čudo vidjeti ??
1
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Hamiltonovo postignuće je nevjerojatno.
U kakvom god bolidu vozio, ove brojke su impresivne. Naravno treba uzeti u obzir i eru u kojoj vozi, broj utrka, konkurenciju i sve. I kada to sve sagledam i dalje sam impresioniran njegovim postignućem. Ne volim razglabati tko je najbolji ikad, najvise iz razloga što nisam imao prilike gledati vozače koji ulaze u top 5 osim MSC i Hamiltona. Kao što sam bio impresioniran Michaelom tako sam danas Hamitlonom.
Svaki u svojoj eri dominantan i superioran ostalim vozačima. Da nisu najbolji ne bi se ni našli u najboljim automobilima.
A Lando je mogao staviti malo respecta na Hamiltonovo ime, ali ne treba ništa više ni očekivati od ovih mlađih generacija.
Žao mi je samo što Lando nije svjestan da bi u istom bolidu prošao gore nego Bottas.
10
28
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ja vjerujem da bi Lando bio kompetitivniji nego kralj slobodnih treninga Bottas.
20
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Bottasu se premalo vjeruju čisto iz razloga što vozi pokraj najdominantnijeg tipa zadnjih 15 godina(a možda i više) , koji je pobjeđivao sve prvake s kojima je vozio.
Lando tu nema što raditi u tom kontekstu, pokazao je brzine u Q, ali Sainz ga je oderao u utrci kao ništa. Dok je Fernandno Alonso koji ipak malo jači vozač slomio zube na Hamiltonu u njegovoj rookie sezoni. Bottas vozi kako vozi, zna gdje je i što je i da ne može do titule osim ako Lewis baš kiksa i odustane iz nekoliko utrka. Lewis i kad griješi, griješi malo.
6
7
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Lando ima jos previse toga za pokazati , s obzirom na godine.
Bottas nema apsolutno nista vise za pokazati.
I naravno da se nemoze njih dvoje usporediti jer je jedan tek na pocetku , a drugi na kraju karijere.
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@Alky
Slazem se.
Ali mislim da je s ovom izjavom o Hamiltonu ispao djetinjast.
4
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Prisjeti se na kakvom je glasu bio Bottas kada je prelazio u Mercedes nije to bas tako davno bilo :)
Istina to se nije bas pokzalo tocnim ali nije ni Bottas takva “kanta za nabijanje” kao sto se vama cini…
4
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne znam šta je ko mislio o njemu. Možda je Wolff imao dobro mišljenje o njemu, jer mu je menadžer. Ali po onome što sam ja vidio, nije bio ništa posebno. U prvoj sezoni, u lošem Williamsu, Maldonado je bio uglavnom bolji od njega. Imao je do pred kraj sezone 1 bod, a Bottas 0. I onda je u jednoj utrci Bottas uzeo 4, što je izgledalo nemoguće za Williams u toj sezoni. A Maldonado ih je optužio za sabotažu. Moglo bi tu biti istine, jer je tada i Wolff imao uticaja u Williamsu… Kasnije je vozio sa Massom, kojeg je dobijao, a kojeg smatram ispodprosječnim vozačem poslije 2009. godine.
Na kraju, mislim da je za njegovo upadanje u Mercedes najviše zaslužan Wolff. Hulk je bio izgledniji kandidat, da nije nešto ranije potpisao za Renault. A kasnije su ga izabrali ispred manje iskusnog Wehrleina, što je po meni bila greška.
4
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nije Bottas kanta za nabijanje..on je vreća za nabijanje..
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Lando je mlad, ali nije ništa krivo rekao poštuje pobjede ali ne da je daleko iznad svih. Kako je Vettel u red Bull osvojio naslove, svi su se bunili, a uključujući i lewisa, sad je on u takvoj poziciji, čovjek uzima šta mu se nudi i to je to
Lewis je vrhunski vozač al ne znam koliko se može uspoređivati sa schumacherom, a po meni se na je broj 1
10
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Da smo u 1988. godini i da je Senna upravo osvojio naslov u najdominantnijem bolidu ikad, Norris bi rekao:
“Sretan sam za Ayrtona, ali on ima samo jednog vozača protiv kojeg vozi.”
Prolazni vozači, prolazne izjave. Psi laju, karavane prolaze.
7
32
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Baš si izvuko iz konteksta izjavu, realno pobjede u Mercedesu jesu 90 % samo protiv momčadski kolega, ali za prve tri sezone u McLarenu ja mu skidam kapu i za naslov i za borbu sa Alonsom.
4
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@Fittipaldi
Bottas nije Prost.
7
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kad se spominju momčadski kolege, rado se zaboravlja kako su Lewisu momčadski kolege bili 3 svjetska prvaka i sa sva tri ima pozitivan omjer
Lakše je pljuvati po jadnom Bottasu za potrebe omalovažavanja Hamiltonovih uspjeha.
6
7
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ako pratis forum, mogao si primijetiti kako to ne moras meni objasnjavati ;)
To je prica istih namjera kao i o sezoni 2016. u kontekstu umanjivanja Lewisove vrijednosti. I ne, ne mislim na Maleziju, ona je bila samo kruna svih problema prije toga koje mnogi jednostavno ne zele vidjiti, a vide iskljucivo cetiri losa starta s PP-a.
To je ta metodologija :D
A ovo s Prostom i Bottasom stoji kao Kineski zid ;)
0
6
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Svi bi oni guze dali da mogu tako dominantan bolid vozit.Sigurno vozač nije kriv što mu momčad da top ili kantu..Dominantan je bio i RB i Ferr i McLaren i Williams svojevremeno pa se nije takva buka dizala jel su vozači valjda bili voljeni za razliku od predominantnog Mercedesa i Luje kojemu kapa do poda jel trebaš ti imat štošta da dođeš do tolikog broja pobjeda.Itekako je on top vozač bez obzira na moćan Mercedes još od kako se pojavio 2007.se pokazao da je materijal za velike stvari.Ljudi ga mogu ne voljet ali toliko mržnje na ovom portalu prema njemu je otužno..
9
13
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Merci dominiraju već 6 godina(vjerojatno budu i više) a nakon 3 godine Michaelove dominacije svašta su počeli izmišljati…čak se pričalo o utezima.kako bi ga usprili? ..da bi 2005 promjenili dobavljače guma i tu završava dominacija….Mercedesu se godinama svašta dozvoljava pa i DAS….
15
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Prica se i sada o obrnutom gridu,a nije i da se pravila od 2013. nisu mijenjala, Mercedes se opet nekako najbolje snasao, neki su cak 2019 probali prekinuti dominaciju sa ilegalnim bolidom pa ni tada nisu uspjeli ?
4
7
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pravila su se mijenjala minimalno, a i dalje je ostalo ograničenje u razvoju i testiranju. Osim toga, kad je Mercedes imao probleme npr. sa gumama, pravila su se mjenjala u njihovu korist. To se dosada nije događalo u vremenima dominacije jednog tima. Oni koji su 2019 probali prekinuti dominaciju su u tome i uspjeli, ali odmah je krenula inkvizicija koja je svojim akcijama zacementirala prva dva mercedesova bolida na vrh, da ne bi bilo nekih iznenađenja. Inkviziciji se je pridružio Max, i time osigurao treće mjesto. Ostatak grida se zaobilazi za cijeli krug.Svi sretni!
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@drv treba biti realan, a ne samo pizd.t. Promjene sa 2016. na 2017. su veće od bilo kojih u vrijeme ferrarijeve dominacije . Čak je izgledalo kao da bi ferrari mogao osvojiti naslov s obzirom na početne probleme mercedesovog bolida. Ali eto, dečki su se sabrali , popravili bolid i osvojili sve naslove koje su mogli.
3
8
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Priznajem da mi je promakla veličina promjena u 2017., vjerojatno zato jer nije bilo većih promjena u poretku nakon toga.
U svakom slučaju, to nije razlog za takav riječnik. Na taj način se ne namjeravam raspravljati.
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A kakav to riječnik molim lijepo?
1
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
ovdje je naglasak stavljen na konkurenciju,a ne na bolid ,imali su i Prost i Senna dominantan bolid ali ako misliš jednog od njih dvojice uspoređivati sa Botasom onda baš i nemamo šta dalje govoriti o f1
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Norris ništa nije rekao kontroverzno, ono i jeste tako. Samo problem je što je i on vozač pa kad sutra on bude pobijedio, neko će mu vratiti u lice bilo ti je lako pobijediti iz xy razloga.
Drugi je problem, što on kroz ovu sezonu gleda cijelu istoriju Hamiltonovih pobjeda.
Ovakav uspjeh se desio jednom u istoriji F1 i nije bez razloga tako rijetko. Ovo je nemoguće uspijeti bez da se poklope razno razni faktori. Da je Hamilton cijelu karijeru imao Alonsa ili Rosberga pored sebe, naravno da ne bi bio ni blizu ovog uspjeha. Ili da je cijelu karijeru imao konkurenciju kao 2008. godine.
Ali, nikad u F1 nije samo pobijediti jednog ili dva vozača. Treba pobijediti njih 19. Puno je lakše kad imaš dominantan bolid i dobro uštimanu ekipu, ali i dalje je vozač taj koji treba odvesti to do kraja. Jedan gubitak koncentracije i eto te u pijesku. Pa onda kad pobijediš u jednoj utrci, treba u drugoj i svaki put te čekaju iste zamke.
Iskreno ne vidim nijednog vozača na gridu sposobnog da prebaci ovaj uspjeh, osim Maxa. Uz njega imamo i nekoliko mladih zvijezda koje obećavaju, ali dok ih ne ubaciš u pravu vatru, ne možeš ni znati od čega su.
8
14
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A svašta pišeš, kao da Lewis kroz minska polja prolazi, zamke, koje zamke, pa ni pijeska vise nema.
13
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nisam mislio na pijesak, mislio sam na bilo koje zamke ili probleme s kojima se vozači suočavaju u toku utrke od lošeg pit stopa do kvara motora.
I nisam uopšte u tom pasusu pisao o Lewisu.
4
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sve ok, ali uz Maxa moga si izdvojiti i Vettela
3
6
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Norrisu bi bilo bolje da prvo pobijedi Sainza jer ga Španjolac zadnjih nekoliko utrka dere.
0
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Koliko ja znam uvijek se borilo 2-3 vozaca, vise 2 nego 3. ;)
Bottas je los i to je problem. Da je Max umjesto Bottasa to bi bilo to.
9
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
objasnio!
3
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nije nista krivo i netocno rekao. Sve je upravo tako.
Kako kaze da je sretan ztbog Lewisa i to je to , da njemu to nista ne znaci. Niti to nije nista fulao. Njemu osobno , kao i svakom drugom vozacu na gridu nista ne znaci sta je Hamilton napravio. Kazem osobno.
Isto kao sta meni osobno nista to ne znaci , ni u dzep niti iz dzepa sta se kaze :D
5
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
u ovom trenutku hamilton se utrkuje iskljucivo sa samim sobom i svojom ludom glavom
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Necu nikada da krivim Mercedes I Hamiltona sto se pisaju po ovoj F1, samo cu da krivim FIA-u, Ferrari i ostalu nesposobnu konkurenciju koja nije znala stati u kraj svemu ovome.
5
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Slavenowsky 2.0
5
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Za razliku od ostalih prvaka koji su se morali boriti sa 10 ljudi? Osim u nekoliko rijetkih sezona koje su iznimka uvijek su u borbi za naslov bila 2-3 vozača pogotovo u moderno doba. Tako da nije ništa netočno rekao mladi Lando, ali nije ni otkrio Ameriku.
6
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Vidim tu puno komentara koji idu u prilog Lewisu da su se uvijek borila vise 2 nego 3 vozaca i to vjerojatno od ljudi koji gledaju f1 od doba Red Bulla na dalje. I ako su bila 2 onda su vise puta bili iz 2 razlicita tima pa i vise, gotovo svaki momcadski kolega iz svakog tima je pruzao jaci otpor prvoj violini nego sta ga Bottas pruza Hamiltonu… Osim toga cak su i slabiji bolidi bili u stanju otezati nekome utrku dok danas najblizi pratitelj je mrtvo puhalo iz istog tima a sljedeci je na 0.5s po krugu pa sljedeci na jos 0.5 od prethodnog itd…. Rekord je tu i mozemo pricat sta hocemo ali nikad lakse do njega!
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Moj prijedlog za jednu kolumnu je analiza tzv. perioda dominacije, pogotovo u novije doba. Oko toga se stalno pletu neke priče, pa bi bilo dobro vidjeti što je zapravo istina. Skupio sam par podataka ovdje dole na brzinu, da se dobije barem otprilike slika tih dominacija.
Schumacher je svoje titule počeo skupljati u periodu nakon vladavina Prosta, Senne i Mansella, boreći se s njima u svojim prvim sezonama. Za svoj prvi naslov se je u Benettonu borio protiv Hilla čiji je Williams realno bio jači bolid. Nakon Hilla, tu je bio Villeneuve. Oni su obojica postali također prvaci u tom istom razdoblju. Nakon toga, Schumacher je prešao u Ferrari, a glavni rival mu je postao Mika Hakkinnen u McLarenu, dvostruki prvak u tom razdoblju. Jedino 2001 i 2002 su bile lagane pobjede u prvenstvu bez jačih konkurenata. Iza toga dolazi Kimi u McLarenu kojega Schumi 2003. pobjeđuje sa svega 2 boda razlike. Već sljedeće godine tu je i Alonso koji ga napokon godinu dana kasnije skida sa trona. Schumacher je te 2005 godine bio tek treći, iza Alonsa i Kimija. Još se je 2006.g. držao nekako, na drugom mjestu iza Alonsa sa 13 bodova zaostatka, da bi se na kraju sezone oprostio sa F1, po prvi puta.
Nakon toga kreće prijelazno razdoblje bez jasne dominacije jednog tima.
2007.g. je naslov osvojio Kimi u dobro poznatoj sezoni ispred debitanta Hamiltona, Alonsa i Masse. Četvrti Massa je bio samo 16 bodova iza prvog Kimija. Godinu iza, Hamilton osvaja svoj prvi naslov u najgušćem finalu, ispred nesretnog Masse, Kimija i Kubice. 2009.g je bila “crni labud” sa Buttonom kao prvakom u Brawn GP-u, ispred Vettela, Barrichella i Webbera.
2010.g. počinje dominacija Vettela i Red Bulla. Doduše, pobjednik se je odlučio u zadnjoj utrci, u igri su još bili Alonso i Webber, a četvrti Hamilton je imao samo 16 bodova manje od Vettela. 2011.g. je jedina sezona kad Vettel nije imao neku konkurenciju. Već 2012 i 2013 se je borio sa Alonsom, a na kraju 2012.g. imao samo 3 boda prednosti.
2014 počinje dominacija Mercedesa. Hamilton dvaput pobjeđuje Rosberga jednom sa 70 a drugi put sa 60 bodova razlike. Treći Ricci ima 150 bodova manje, a dogodine treći Vettel sa 100 bodova zaostatka. Slavna 2016. sezona gdje Rosberg pobjeđuje Hamiltona, treći Vettel ima 130 bodova zaostatka. 2017.g dolazi Bottas i tu postoji neka konkurencija jer drugi Vettel ima “samo” 50 bodova zaostatka, dogodine opet Vettel drugi sa 70 bodova zaostatka i prošle godine Bottas drugi sa 90 bodova zaostatka, a Max treći sa 140 bodova manje.
Uglavnom, ovako brzinski i od oka, od Schumacherovih 7 titula, samo dvije su bile u punoj dominaciji, a od Vettelovih 4 titula samo 1 je bila u dominaciji. Od Hamiltonovih 8 (računam i ovu godinu), 2 puta mu je konkurancija bio samo Rosberg sa 60 bodova zaostatka, a 3 puta nitko.
9
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
MS je imao relativno lagane sezone 2001. 2002. i 2004.
Hamilton je imao relativno lagane sezone 2014. 2015. 2019. i 2020.
Stim da je Hamilton imao (i to puno) jačeg timskog kolegu 2014. i 2015.
Razlike postoje, ali ni blizu koliko se predstavlja.
1
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa ne znam baš. Recimo, 2018. je možda počela napeto za Mercedes, ali nakon Vettelovog odustajanja u Njemačkoj (polovica sezone) dalje je sve išlo manje-više uobičajeno.
Osim toga, iako cijenim Rosberga, teško je reći da je bio značajno bolji od recimo Masse (kod Scumachera) ili od Webbera (kod Vettela).
U svakom slučaju, dobar materijal za jedan članak, ako se nekome da malo dublje zakopati…
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Isto tako je i gubio od momcadskih kolega i bio je puno manje bitan faktor u borbama za naslov nego npr Senna, Schumi, Prost (ovi sta ih se sjecam, cak i Alonso do Mclarena) kad nije sjedio u najboljem bolidu na gridu…
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
MS je imao samo vodonoše.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Hladno covjek preskoci 2004. :D
0
0