Upravo je potvrđeno da Honda od 2022. godine više neće sudjelovati u Formuli 1!
Honda se 2015. godine vratila u Formulu 1 s McLarenom, a svima je dobro poznato kako tada nije sve išlo onako kako su očekivali. Završili su na pretposljednjem mjestu sa samo 27 bodova.
Međutim, puno uspješnija suradnja započeta je s Toro Rossom, a onda i s Red Bullom pa su u prošloj sezoni uspjeli pobijediti tri puta. Ove godine imaju jednu pobjedu s Red Bullom i jednu s AlphaTaurijem.
Ova vijest dolazi kao veliko iznenađenje, a u novu eru Formule 1 će Red Bull i AlphaTauri morati ući s novim dobavljačem motora. Po trenutno važećem pravilniku Renault bi bio obvezan prodavati im motore jer će oni imati najmanji broj kupaca.
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Jadan Max, ode jos jedna godina u zaborav sa hondom… koja je logika izaci iz F1 sad kad su utukli milijarde u razvoj motora i dolazi vrijeme stagnacije istih kad bi samo ubirali plodove??
24
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
+ cije ce motore imat RB… sa renaultom su zaratili i toliko ih ispljuvali i kao jedini jedini nacin da se vrate putem liberty medie, ferrarijevi motori su ilegalni u to nema sumnje, znaci mercedes ima jos jednog novog kupca
3
16
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
MB im sigurno neće prodavati motore. Mislim da po pravilima to mora biti onaj proizvođac koji opskrbljuje najmanje momčadi a to je Renault
15
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Tako je, napisao sam to negdje u komentarima ispod :D
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
pa čini se da je renualt trenutno ispred honde. tako da rb nema kaj izgubiti. Šteta samo kaj su mclaren i rb potratili goodine na pomaganje hondi, a oni sad podvijenog repa odlaze. Užas.
10
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zasto bi Max bio tu jadan? Pa moze lagano otici u Mercedes,da jednu godinu dobijemo taj duel Hamilton i Max i da se F1 svima oduzi za par teskih godina i nakon povlacenja Hamiltona,da Mercedes ima najjacu postavu na F1 gridu u vidu Maxa i Russella.
Svi znamo kakva je masinerija Mercedes i ici ce oni po Maxa ako se vrata samo malo otvore za to. A i Max nije lud da ne prihvati.
2
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Teško da može lagano u Merđu. Jednostavno to nikom nebi bilo u interesu od njih. Niti Merđi da imaju dva top vozača niti Hamsi da ima top konkurenta a teško da bi i Maxu bilo interesantno biti 2. violina opet uz top vozača koji pretendira na mjesto najvećega. Šanse za to su minimalne po meni, ali da bi to bilo fenomenalno za nas navijače to svakako.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
dan žalosti.
26
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Jel to znači da i Ti onda moraš mijenjati ime?
?? (zezam se, zezam se)?
10
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Apsolutno.?
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Iskrena sućut Zeko
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Fala.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne znam jel Cyril sretniji ili Max tužniji jutros.
23
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mislim da je trenutno Zak Brown “najponosniji” na sebe. Raskinuo je suradnju s Hondom, na stabilnoj bazi (Renault) su razvili solidne bolide a dogodine dobivaju Mercedes.
Napucavanje Honde 2017. je ispalo najboljom povucenom odlukom u McLarenu zadnjih 15 godina.
Velika je šteta što gubimo proizvođača, al mi ih nije pretjerano žao nakon *GP2 tweetova i blokiranja Alonsa na Indyu. Godine tvrdoglave politike i pretjerano velikih aspiracija (i sa McL i RB), da bi ovom odlukom ispali više-manje papci.
Ali bar su probali, i ne čini mi se da su bili daleko od uspjeha… ☹️
14
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
“Napucavanje Honde 2017. je ispalo najboljom povucenom odlukom u McLarenu zadnjih 15 godina.” a kakva im je bila odluka ( dennis ) da “vrate” hondu u F 1 , da ekskluzivno radi/prodaje PU samo njima ( opet dennis ) ? zahvaljujući tome McL je ima 2015./17. blamažu koju su prije toga imali još jedino 1967. ( 2. sezona u njihovom dugom “stažu” u F 1 ) kad su završili predzadnji u plasmanu konstruktora , a honda je “usula” gomilu novca u projekt koji je ako će ovako bit “dug” 7 sezona . ovo će im bit već četvrti put da odlaze . renault pokazuje “kroz” McL i svoj tvornički tim da je konačno “pohvata konce” pa RB neče nešto bit hendikepiran prelaskom na njihovu PU samo …. kako “pogledat u oči” onima koje su tako često pljuvali ? kako će se osjećati u renaultu da svojima “pljuvaćima” s obzirom da po trenutno važećem pravilniku renault bi bio obvezan prodavati im motore ? da nema pravila , a s obzirom na izjave iz RB zaslužili bi odjebenicu renaulta pa neka “izmisle” PU za sebe ….
12
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Bravo Avalon!
2
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Jos ode Ferrari i onda se ne bi morao vise sekirat za bezveze nedjeljom. Znaci ostaje Ferrari sam protiv Mercedesa i njihovih sluga. Sad ce se dogoditi zanimljiva stvar. Kome ce RB? Nazad Renaultu nakon onoliko kenjanja po njima? Nekak mi je to naizglednija opcija jer sumnjam da ce i Merc htjeti dati motor dok Ferrarijev ne zeli vise nitko . Uz to ce Mercedes imati 4 ekipe kojima daje motor a Ferrari 3. A tu je jos i Alpha Tauri.
8
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ferrarijev motor ce opet viti pozeljan, to je sigurno, samo ne sljedece godine
10
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A zasto ne sljedece godine. Novi motor se vec debelo vtri na “Dino”. ?
6
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ferrari je daleko iza po motoru. Daleko. Da stignu ove trebalo bi 3 godine da svi ostali spavaju.
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Red Bull Ferrari 1000 %
4
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nevjerujem u to, mada mislim da je to jedini nacin da ime Ferrari nesto u skoroj buducnosti osvoji.
4
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mislim da će Red Bull htjeti isti motor za obje svoje ekipe, a ako bi to bio Ferrari onda bi bilo previše ekipa sa Ferrarijevim motorom. Osim ako možda neko od trenutnih (Haas, Sauber) ne pređe na Renault…
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ma i oni odlaze!!
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Taman postavio isto pitanje nisam vidio edit :D sve u svemu bit ce zanimljiva situacija
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ima i Ferrari svoje sluge , ne samo Mercedes.
Tko im je kriv sta su njihove sluge lose.
11
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ups
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
To da ih Alonso ne moze sprdat…
21
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Hahahahaha….car!!!!??
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Iskreno, baš mi je žao..
9
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Prijetnje RB da izlazi sa grida sa 4 bolida ako im Merc ili Ferrari ne daju motor..
I razumijem i ne razumijem Hondu
OK, sad vidim na forumu da im Renault MORA dat motor… Sad ih mogu i zdrav mozak kak im se volja..
9
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Imaš nešto više o tome da im moraju dati motor? Baš me zanima. Interesantna situacija je ovo.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Renault ima najmanje kupaca za motor tj 0 od sljedece godine tako da ukoliko RB treba motor a nije se dogovorio sa merc ili fer renault im MORA prodat motor
8
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Jedino da RB i Ferrari naprave deal. Ovi njima motor a ovi njima “pink mercedes”. Mozda bi zajednickim snagama sa 4 bolida mogli nesto napraviti. Vjerovatno bi dami sebe izje…. kao i proteklih godina ???
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Brdo novca ulupano, a Mercedesu se ne mogu približiti. Fia očito radi na tome da Formula1 postane Mercedes formula. Jad i bijeda na što je ovaj sport pao.
Edit: bez standardizacije hibridnih dijelova nema šanse da netko od novih proizvođača dođe.
16
7
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kako je FIA kriva za ovo? Pa znala je Honda kakva su nova pravila. Po meni je ciganski od njih što su čekali da RB potpise Concorde, a onda ovo objavili 3 tjedna kasnije. Mogli su to reći prije 2 mjeseca pa bi se RB možda uspio izboriti za nešto. Ovako ponizno nazad Renaultu moraju. Još navikavanje na novi motor opet MB će dogodine biti lakše nego ove.
14
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nego tko je kriv ? Pa pogledaj slučaj s Ferrarijem i pogonskim jedinicama
6
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Šta da pogledam? Nagodbu za koju nitko ne zna šta u njoj piše, a nakon toga ovima performanse pale za 60%.
A da ne kažem kakve veze to ima sa ovim slučajem?
Pravila za 2022 se znaju već godinama. Ako su imali primjedbi trebali su ranije reci. Ovako su samo sjebali RB I ostavili ih na cesti bez motora
13
11
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa Honda je to jedino i valja da te ostavi negdje na cesti hahaha
2
10
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Hey you to mozes reci za bilo koga ali za Hondu ne.
9
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@smr201
Sa gubitkom 60% performansi ja brze sa 1.8TSI odvezem krug od Ferrarija..
Just saying ?
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa probala je FIA uvesti zabranu modova. Nisu se bas proslavili jer je ispalo da je merc imao modove koji su bili medju najmanje darezljivima.
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mozda je RB znao unaprijed. A i vise im se isplati prodati momcadi nego se povuci iz sporta.
Sjebala FIA s budget capovima i ogranicenjem razvoja, evo im ga sad. Dovoljno je zamisliti ovu sezonu bez Honde.
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Velika steta, ali nisam iznenadjen. F1 to zasluzuje.
12
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Potpisujem
5
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Eto ode projekt verstapen u klinac. Al najgore sta ce morat motore uzimat od renaulta. A znamo kako se ciril i horner vole. Mercedes nastavlja dominaciju jos 10 godina
14
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Jedina nada za RB je da ni Renaultu nije svejedno, spali su samo na 1 momcad (svoju) iduce sezone s motorima.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Daće oni AT a RB ne?
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mozda nije plan da Ham bude najtrofejniji. Mozda je cilj da preje.. Ferrari po titulama. Pa jos jednom ovako i to je to.
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Iznenadujuce , i nevidim smisao odlaska. Ali ocito ga ima.
A ovo da im Renault mora dati motor nikako nije dobro.
Jer nista dobro nemoze proizaci iz situacija kada netko nesto mora napraviti a to ne zeli.
11
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Možda hoće da 2035 osvoje naslov sa F1-e pa se pripremaju, ovaj put na vrijeme?
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Hahahahahahahahha, sta sad Markane? ?
6
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Bili su sramotni probili se, imaju motor sta jedini moze ukrast pobjedu mercedesu i odlaze, nije mi jasan razlog???
Ovo je veliki veliki problem za F1 ako 2022 nebude izjednacena s bolidima F1 bi se tad mogla raspast
Tako da eto dajte vi mercedesu krila i pustite da rade šta oce al nevjerujem da mozete jos dugo
12
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Previše novaca je potrošeno, a da bi se stigao Mercedes potrebno je još puno novaca bez garancije da će ih dostići. Uzmi u obzir i da su imali užasno težak početak. Jednostavno nije isplativo, a Mercedes bezobrazno dominira. Njihove ambicije su naslovi prvaka, a ne 2-3 pobjede godišnje
10
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Oni bi ostali sigurno da je to sezona kao 2012, di su svi na vrhu stisnuti, ovo sto je honda napravila je tuzno i loše za sport al mozda samo mozda probudi glavesine pa se site amo se vratit na pocetak jer bi sport moga nestat
Ili vratit atmosverce ili zaustavit mercedes jer njihov bolid smrdi dobro vec 7 godina
8
6
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa mogli su pričekati 2022.mozda i bude ko 2012.
To će biti najveći apsurd ako se svi stisnu 2022.a oni pobjegli
6
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
I recimo da se ponovi nešto slično situaciji sa 2008. na 2009. sa Hondinim povlačenjem i Brawnom :mrgreen:
11
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Fakat. Zamisli da rb posloži bolid i osvoje naslov 2021.
4
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zapravo je period sa najvećim gubljenjem novca iza njih. Puno je veći iznos potreban za kompletno razviti ovakav kompleksni motor (zapravo cijelu pogonsku jedinicu) od nule, nego za raditi dodatna poboljšanja. Uz to, sada su mogli lijepo naplaćivati motore, što u početku nije bio slučaj.
Ovako povjesno gledajući, čini mi se da je Honda prvak F1 u lošim odlukama. A konkurencija je jaka…
14
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Objasni ovo molim te, hoćeš reći da je Honda dominantna prema Renaultu i Ferrariju? Ja sam uvjeren da Renault trenutno ima jači motor od Honde, za ovogodišnji Ferrari neznam.
2
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
od prošle godine moj dojam je da su honda i renault li-la.
ferrari je trenutno zadnji.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
zato sam i napisao ovogodišnji Ferrari, al uglavnom slažem se.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sve to pocinje smrditi na DTM tako je i kod njih pocelo..
11
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Formula 1 = Lmp1 Toyoti pobjeda ostalima mrvice ako što ostane.
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
kad smo kod toga…nadam se kakvoj lmdh acuri/hondi u le mansu kroz par godina.
samo još da ne bude kako idemo u formulu e, to bi me dotuklo.
6
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Žao mi je.
Nadam se da će se pojaviti drugi proizvođač motora za RB.
6
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Žalosno za f1, umjesto da se proizvođači tuku tko će biti dobavljač F1 pada na samo 3 motora…
9
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa po tome. F1 je za proizbldjace motora postala djecji vrtic. Pa pogledaj sta rade.. Cirkus. Sa 2.3 posto utrkivanja.. Formula se naziva najvećim vrhom motosporta a zapravo postaje jama
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zaboravi.
Razvoj ovako kompleksnih motora je preskup, a industrija ionako prelazi na struju.
Nikoga više nije briga za benzince.
6
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Istina boli i to jako! Zvuk v12 vjerovatno više nikad neću čuti. Iako sam pobornik eliktrifikacije u isto vrijeme sam i nostalgičan osjećam se ko podvojena ličnost.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
…ovo je bolje od prava na veto 100 puta, mogu samo reći bravo Honda!..politics explained 1on1….
5
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Već je bila jedna diskusija na temu F1 budućnosti.
Industrija prelazi na električne aute i pitanje je kome se isplati davati velika ulaganja za stvar bez budućnosti.
Bojim se da F1 čekaju velike promjene, prije ili kasnije.
Pitanje je u kojem smjeru.
3
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa F1 će biti na struju čim proizvođači prebačen većinu svojih flota na struju. Neće sigurno razvijati tehnologiju samo za jedan sport. Tako da po meni nije pitanje hoće ili neće nego kada će
4
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
pa čuj, trenutno se u F1 baca hrpetina novaca na razvoj bargeboarda koji usmjerava strujanje zraka oko sidepodova i prema stražnjem difuzoru… tehnologija više-manje samo za ovaj jedan sport.
4
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Velika većina tehnologije u F1 je samo za F1, a F1 je samo reklama, kao zapravo i svaki automobilistički sport…
Citroen Xsara najbolji primjer, žari i pali u reliju, a ovamo najobičniji autić bez sportskih pretenzija…
Mogu se Ferarriji furati na F1, ali što da radi VW, Fiat itd.
Jednostavno F1 mora biti i ostati cirkus, da privuče praktički sve ljubitelje automobila, većina nas je i dalje zaljubljena u gas guzzlere, a ne u neke mušice koje zuje po gradskim ulicama…
Trke koje ti moraju postaviti pred nos da bi ih gledao…
4
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Hm….to je ona situacija kad je ljudima jezik brži od pameti!
Prije 2g. Red Bull nije niti sanjal ovakav rasplet događanja, dok je pljuval po Renaultu!
Dali to znači da bu Renault (kao trenutno jedina opcija za dobavljača motora), nakon Red Bullovog omalovažavanja, sprdanja i ostalo……držal (na neki način) RB v šaki?
??
10
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Još jedan dokaz da F1 ide u krivom smjeru
6
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Politika… Svi bi konkurenciju, ali najradije bi dominirali…
Lewis je ogledalo timova po tom pitanju, zaziva konkurenciju a plače svaki put kad ne pobijedi
5
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Bez obzira na njihov uspon od sprdačine do motora sposobnog za pobjede, njihove su ambicije imati motor u rangu Mercedesa, a za to je još potrebno i vremena i previše novaca. Vjerojatno im se ovo ne isplaćuje, da su početne godine v6 ere bile bolje od onoga što su bile možda bi sada stvari bile drugačije.
Šokantna, ali razumljiva odluka.
8
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Steta,zeznuli ste mi Yukija ,nadam se da ce barem iducu sezonu vozit!
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Samo neka Yuki nastavi napredovati, nać će se već mjesta za njega u F1 ?
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@f12000
slažem se.
ako yuki skupi bodova za super licencu, jedino ga može zajebat dolazak pereza/hulka u rb, pa da albona vrate u at s gaslyem.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Vjerojatno je 30.09 na stol došla bilanca i nije izgledala lijepo.
Horner i Marko opet moraju pojesti govno i doći Ćirilu na razgovor.
Honda ih napustila, sad opet treba mijenjati dizajn za Renaultov motor, akademija nije izbacila dostojnig vozača RB odavno, Max polako puca po šavovima…
12
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
prodajne brojke nisu dobre, ali tako je i u ostalih proizvođača pa ne odlaze.
zanima me i po novom concoredu je li proizvođači dobijaju nešto love.
a 2022. nova tehnička pravila, druga godina ograničenja budžeta…sve spremno za promjenu na vrhu….užas.
9
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Potez mi nema logike, osim ako je prodaja baš pala na dno, a vjerojatno ni predikcije ne izgledaju dobro.
Ništa mi nema smisla osim isključivo financija Honde.
Motor je konkurentan, RB je također konkurentan s jedne strane garaže…
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
U ukupnim financijama ovo je kikiriki, ali se percipira kao luksuziranje, pa se lako ukida.
5
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Papučari su to već napravili nekoliko puta. Isto će napraviti i Mercedes kada zagusti. Što reći? Forza Ferrari.
11
6
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kao fan Renaulta slažem se sa tvojom tvrdnjom, mogao si spomenuti i Renaulta nažalost tu sa Mercedesom.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zato u F1 treba uvući Porsche… I druge brendove koji donekle mogu poistovjetiti svoja cestovna auta s F1.
Da bude npr. Red Bull Porsche…
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
E tu tek vidiš koliki spomenik treba dignuti Hondi, Renaultu, Fordu, Mercedesu, a da ne spominjem senatora Ferrarija. Ušli bi u F1 i Porsche, VW, Citroen, Kia, Škoda, Dacia da je to neki pi*kin dim. U ovaj sport ulaze samo najsposobniji i najhrabriji i usudio bi se reći svjetski najjači brendovi ;)
6
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Bilo bi idealno da je Red bull usmjerija snage da kupe ili uloze u Cosworth, Judd ili sta ja znan koga vec.Recimo da izgleda nesto kao Mercedes i Ilmor nekada, ovako laicki receno. Al znamo svi koliko je to skupo cak i za jedan Red bull kao globalno jebeno jaku firmu. Eto malo moje mašte
7
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Idealno jest da naprave svoj motor, ali bar 5 godina tu treba da dodu u vrh, o zabranama razvoja i testiranja da ne pricamo.
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Tko im zabranjuje da razvijaju dok taj motor nije u bolidu?
Smiju uzeti dvije godine stari RB bolid i s njim neograničeno testirati kaj god žele
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Slučajno sam umjesto replika stisnuo prijava sori ?
Mislim da nije testiranje problem nego milijarde koje bi takav projekt zahtijevao.
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Naravno da košta milijarde. A koliko ih košta ovakvo stanje?
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
ovako stanje?
kikiriki što su plaćali renaultu.
ajde dobro, nije baš kikiriki kad su preimenovali u tag heuer, ali sigurno su skuplje pu kompenzirali jačim ugovorom s tag heuerom.
hondine pu dobijaju džabe.
preveliki su troškovi razvoja, nema šanse da itko novi dođe do novih (još uvijek) nepoznatih pravila za razdoblje od 2026. pa dalje.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Marketing bi bio uspješniji, više bi vrijedio da su oni kao momčad uspješniji, pa je to neki oportunitetni trošak….
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
RB ih nogiro da bi se domogo mercovog motora…rec ce da je to dobro za sport..iskreno se nadam da ce bit tako..pa da vidim hamiltona..
1
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Teško… RB bi morao promijeniti cijelu filozofiju dizajna bolida tj. prijeći na low rake… Jedino ako je novim pravilima to isto neutralizirano, osobno ne znam.
Mercu bi to odgovaralo, 70% fielda vozi njihov motor, političke igre bez granica…
6
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ko kaže da bi morali preći na low rake? Force India je sve do ove godine bila među bolidima sa najvećim rake-om. Dobro, nisu baš bili uspješni, ali nisu imali ni para da bi bili uspješni… Ali dva 4. mjesta za njihove finansije je i više nego dobro. Može se. Ne zavisi to od motora, više od ovjesa i mjenjača, a čisto sumnjam da bi Red Bull išao da te dijelove kupuje od Mercedesa ko RP, kada ih jedan Williams razvija sam. A i Red Bull to sve razvija sam, pa tako da sami odlučuju kojom filozofijom će se razvijati.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nikakvo iznenađenje. Kod Honde je to uobičajeno.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Meni i još jednom mladcu iz Asturije neće faliti
4
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne navijam za bolide koje pogoni Honda …ali ovo je velika šteta za F1 …i iskreno mi je žao što odlaze.
F1 ce postati još dosadnija …
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Izgleda da je Japancima dosta pljuvanja i puhanja za vratom od strane Hornera , Marka , tate i sina Verstappena
8
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
helmuta marka polako sustiže sve što je radio.. talente iz akademije je sustavno uništio kroz par godina, newey još otom potom koliko će dugo biti u momčadi.. max već polako ludi i ako mu se pruži prillika zbrisat će prvom prilikom u ferrari ili mercedes.. ostaje još horner kojeg realno boli briga.. a sada još i motor.. nije stvar toga što su srali po renaultu.. lova je lova, biznis je biznis.. renault će sigurno prihvatit suradnju jer im je u interesu imati momčad kao red bull u svojim redovima.. no pitanje je hoće li red bull dobivati top klasu motora s obzirom na to da renault vjerojatno želi graditi svoj alipine brend u najboljem mogućem smislu.. doveli su i alonsa, dakle nije im u interesu vucarati se po sredini poretka, nego ciljaju na nešto više a zašto bi sebi pucali u nogu i dali konkurenciji sve adute.. onaj period 2010 do hibridne ere im je ok bilo da opskrbljuju drugu momčad top kvalitetom jer je ta momčad na kraju i osvajala naslove i pobjede i brendirala njihov proizvod.. trenutno je to potpuno drugačiji omjer prioriteta i interesa tako da sve skupa situacija za red bull trenutno ne izgleda bajno ni u jednom aspektu..
15
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Red Bull i ne zasluzuje bolje. Ja se nadam da ce im Renault dati neku slabiju verziju motora. Koja bi to uzivancija bila za gledati, Maxa kako se vuce po dnu poretka. Nerviranje i kukanje Marka i Hornera.
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
I onda se ljudi pitaju kad se pare dijele momčadima i proizvođačima zašto neki dobivaju toliko više od drugih.
Evo vam odgovora. Kako san ranije napisao svi proizvođači koji rade po principu 5/6 godina IN pa 15/20 godina OUT ni ne zaslužuju više i zato ne dobivaju više i toga je I FIA svjesna I zato je razlika takva kava je.
Jedino mi je žao Red Bulla I Alfa Tauri u ovoj priči jer ovim potezom su im stavili omču oko vrata i usrali i sljedeću sezonu bez povratno.
HONDA????
24
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nisu im usrali sezonu. Honda odlazi na kraju 2021. Ne na kraju ove godine. Još RB stigne vidjeti što će za 2022.
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa upravo to misliš da će Honda ulagati i razvijati motor na isti način kako bi radili da ostaju 2022.
Čisto sumnjam.
10
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
do sad se nisu dijelile pare proizvođačima, samo momčadima.
1
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Uff, ovo me je baš šokiralo…
Nadat se da će F1 izaći sa najboljim posljedicama nakon ovog, ali će posljedica sigurno biti.
Fakat ne znam šta će sad Red Bull, mislim da bi i oni već sutra da mogu objavili povlačenje, bez obzira što imaju Maxa. Da bar imaju nekog alternativnog vozača van F1, ali budimo realni to je skoro pa nemoguće.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
To je ono što ja pričam, ako nemaš svoj motor onda ovisiš o milosti nekog upravnog odbora na drugom kraju svijeta u kojem najčešće sjede ljudi koji na F1 gledaju kao na veliki marketing trošak, a pitanje je jesu li u životu pogledali 3 F1 trke.
Dakle RB, ako misli ostati u F1 treba krenuti u smjeru svog motora. Niti Mercedesovi motori nemaju nikakve veze s Mercedesom i to je nastalo kupovinom jedne nezavisne garaže bez ikakve veze s majkom korporacijom u Njemačkoj.
Na njihovoj razini ambicije i budžeta sve drugo je neozbiljno.
12
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
iznenađujuće, ali nekako ne vjerujem da RedBull nema plan za to. možda novi proizvođač motora – VW ili netko drugi…
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Bude došao Rimac kada se više okrenu struji :-D
9
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sta se bojite za RB lijepo opet na Tag Heuer i sve pet :D
12
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
????
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Steta,da barem pojasne bolje zasto izlaze?
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mogla bi cijena za RB bit paprenija nego što je sad za McLaren, kad već moraju dat motore
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Auuuu ovome se nisam nadao. Ne znam šta da kažem, iako nisu funkcionirali sa McLarenom, nikada nisam imao nešto protiv njih. Šteta…
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ford ili Audi? Pitanje je sad.
3
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
nitko od navedenih.
do 2025. vrijede ove pogonske jedinice, tako da novi proizvođač realno može doći tek od 2026.
6
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne znam kakva je situacija sa kupovinom slota, da li je izvodljiva. Budući da su obje korporacije baš zagrizle za F1 ne bi me čudilo…
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nema slota. Proizvođača motora može biti po volji puno. Mislim da se trenutno niti jedna F1 momčad ne prodaje – iako Sauber mi je sumnjiv.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
nema nikakvog slota za proizvođače pogonskih jedinica.
ovo ‘zagrizle’ ćeš mi morat malo pojasnit, jer ja na vidim nikakav interes navedenih proizvođača za f1 u zadnje vrijeme.
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kako nema interesa? Sa mog aspekta gledanja ima itekako. Audi se fino zabrijao da uvede 2.0 motore u Formulu 1, nisu uspjeli što ne znači da nisu zagrijani. Ford je u više navrata najavljivao povratak na “stare staze” (ukoliko bude moguć), a upravo F1 je jedna od “starih staza”. Povuklisu se iz nekih takmičenja poput 24h Le Mana i slično, iako su bili jako konkurentni. F1 za motore je svijet u budućnost i ko želi raniji razvoj tehnologije F1 je pravo mjesto. Kad sve povežeš možeš doći do zaključka. Ima tu još mnogo toga ali komentar bi bio kilometarski.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
pročitaj pažljivo:
https://www.audi-mediacenter.com/en/press-releases/audi-realigns-its-commitment-in-motorsport-12764
a što se tiče forda…pa oni u evropi jedino sudjeljuju u wrc-u, a i to preko privatnika.
šanse za f1 su nikakve.
šanse za povratak u indy ili lmdh puno veće.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
https://wtf1.com/post/ford-says-it-would-consider-returning-to-f1-if-it-was-cheaper/
Jeste stari post, ali mogu se naći i noviji. Sve u svemu volio bih više proizvođača, kontam da bi sa tri bilo jako jako dosadno. Ali može li dosadnije nego sad? (Bar što se vrha poretka tiče)
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
zahvaljujem na linku.
dobili smo ograničenje budžeta, ali ne vidim forda. :)
volio bi i ja više proizvođača, ali ništa od toga do daljnjega do najranije 2026.
ne znamo kakva će onda biti pravila, pa mi je nezahvalno prognozirati…ali, ja bi prije audija ili forda tipovao na npr. toyotu i hyundaia. i nemam nikakve linkove da to potkrijepim. :)
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ma drug moj, bilo ko. Ali eto Audi i Ford su mi prvi pali na pamet. Idealno bi bilo dva bolida jedan proizvođač, bar po meni, ali eto. Samo šta mogu, jeste da se nadam da će ograničenje budžeta dovesti nove proizvođače.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Bojim se da to sve vodi prema jednom.
Nakon isteka Concorda, vrlo vjerojatno spajanje Formule E i F1. Sve prelazi na elektricni pogon pa ce tako i F1 jednog dana, samo mi se cini brze od ocekivanog.
8
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
cirkus u oktanskom cirkusu
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mislim da ce Max, vjerojatno nesretan zbog odlaska Honde,prekinut suradnju s RB.Njemu godine prolaze,a pomaka nema.Ima par pobjeda,a nije dovoljno da pokaže što uistinu zna.Neko nekog nataknuo pa izbrisao.Suradnja s Renaultom nema smisla nakon pljuvanja dotičnih.Vjerojatno bi sami sebi bacili rukavicu u lice.Jbga čeka se izjava dr.Marka
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Marko uči kako se na japanskom spominje rodbina u istoj rečenici s kućnim ljubimcima.
7
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Gdje moze preci?
0
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
merc mi jedino pada na pamet.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
čisto sumnjam da bi im Merc dao motore. To bi bio pucanj sami sebi u glavu, ne u nogu
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
ja sam shvatio da pričamo o maxu, ne o rb-u.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A možda Honda zna nešto što mi još ne znamo.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ima li ovdje neki history freak koji može odma ispalit kojih godina je bilo najviše proizvođača motor u F1 ?
Meni na pamet pada kraj osamdesetih sa Ilmorom. Juddom, Lamborghinijem …..
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
50-tih je bilo po 10-ak proizvođača
Ferrari, Alfa, Maserati, Mercedes, Vanwall, Climax, BRP, BRM, Alta, OSCA, Connaught, Talbot, Simca-Gordini, Tecno, Bugatti, Lea-Francis, Bristol.
Nisu baš svi pobrojani učestvovali u jednoj te istoj sezoni, ali to je otprilike to
Na to se mogu dodati i oni iz Indya kao npr. Ofenhauser.
Takođe, sredinom 80-ih smo imali Ferrari, TAG, BMW, Hondu, Hart, Renault, Ford, Motori-Moderni, Alfa, Zakspeed, ….
1989. ipak nije sezona sa najviše dobavljača motora.
Takođe na prelazu milenija smi imali 10-ak “imena” motora, ali su neki bili rebrandirani u Playlife, Supertec, Asiatec, Petronas, Macachrome, pa je u stvarnosti to bilo bliže nekih 6-7 “motora”.
Sorry, tipkam na mobu pa mi je prst prvo kliknuo “minus” umjesto “replika”. :mrgreen:
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Da, i mislio sam na te godine osamdesetih koje ti spominješ. Očito su to bile sezone zeru ranije
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Dan kad mi je gigantski štakor uletio u stan, (lovim ga cijeli dan) i kad mi su mi na tehničkom rekli da imam neplaćenu kaznu od prošle godine i ne mogu registrirat auto, a guzva na poslu ko pred Božić, pomislim da ne može gore…
I onda moja Honda objavi da ide iz F1.
Hvala 2.10.2020.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sada bi F1 mogla malo odrješit kesu i dat stimulaciju Hondi da ipak ostane tako i tako nekima daju puste milijune da se pojave na startu pa se vozikaju oko začelja i tuku se s Williamsom.
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Onda bi najavili i Ferrari, Mercedes i Renault da se povlače, i to odma dogodine :D
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Neka FIA i F1 stave prst na čelo i neka se zapitaju, jel ovo sto žele u svom cirkusu?
Neka se kane vise oko zamrzavanja razvoja motora, neka troši onaj ko mora. Odlazak Honde je isto tako lupanje vratima pred nosom svim novim pptencijalnim klijentima u F1. Zbog hibridne ere necemo jos zadugo imati novu ekipu aka novog dobavljača motora u F1.
I Renault je sklon bjezanju, tako da poslije 2022 ako budu i dalje loši, imati cemo samo Mercedes I Ferrari, znaci katastrofa…
4
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ova izvjesno osmogodišnja dominacija Mercedesa, uz headstart koji su imali je stvarno uništila primamljivost F1 za druge… Ali teško je kriviti samo Merc i FIA-u… Ostali se nisu pokazali, ni kao proizvođači motora, ni kao timovi… Jednostavno nitko nije cijelu sezonu bio konkurent Mercedesu, možda RB bude ove godine, ali ipak s samo s jednim bolidom… Znači timski aspekt fali… Koliko god imali slabiju opremu od Merca, ako timski nisu sposobni imati vozače na 3 i 4 mjestu tu jednostavno nisu ni FIA ni Mercedes krivi…
Ferrari 2017. i 2018. u pola sezone skreću s razvojem, čine timske greške upropaštavaju sami sebe…
Moram reći, ako nisu imali šanse za vozačko prvenstvo, za konstruktorsko jesu… Ali jednostavno Tim Mercedes većinu vremena radi kao Mercedes, a ostali kao Lotus…
Ponekad brilijantni, a onda us**u briljantno
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Baš šteta, ali jednostavno nisu ispunili očekivanja. Nada sam se još jednom dobavljaču 2020, ali ono jedan ode, prekomplicirani i skupi su PU.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Bemti bumerang efekt , malo seruckaš po proizvođaču motora da te ovaj otkanta, a onda ti netko naredi da moraš imati njihov motor. I šta sad očekivati u najboljem slučaju Max će voziti na RB 2022 Twingo
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Eto zasto je Ferrari povlasten i dobiva extra lovu. Svi drugi dodju i odu cim nema rezultata ili ne pobjedjuju a samo je Ferkan tu u dobru i zlu. Kao brak.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
O kojem ti zlu pricas? Ferari i jeste Ferari jednim dijelom i zbog F1, i nikad nije bilo nikakvo zlo, uvijek su imali koristi.. A to su price za malu djecu, kao mi smo od pocetka tu jer volimo F1.. Volite sve ok, ali da tu nema finansijske koristi davno bi Ferari izasao, nemoj biti dijete..
0
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Eeeee koliko je dobrih proizvođača otišlo pa F1 nije bila uzdrmana, a da Ferrari ode otisli bi svi za njima. Znaju to svi i zato je Ferrari privilegovan. Znas i ti to, samo se praviš grbav.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@ Team MB
Ako, kako ti kažeš Ferrari je uvijek jer uvijek je imao koristi pa zato ostaju i da ne postoji zlo samo dobro i čisti profit pa kako su onda ovi iz Honde zaključili da im se ne isplati biti više u F1 ako je sve dobro i nema zla? Mora da vrhunski papci rade u toj Hondi onda zar ne?
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zato jer Ferrati skupo naplacuje svoje motore, a Honda ih daje dzabe, i zato jet Ferrari od Fie dobija ubjedljivo najvise para, i kroz F1 su i stvorili brend kakav su danas.. A i ako pogledamo cestovne automobile, Honda zivi od prodaje auta do 100-150ks a Ferrari do 1000ks..
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ja ti mislim da je Ferrari više potreban formuli nego formula Ferrariju. Podloga svega je strast. Dat ću ti primjer muzej Mercedesa i muzej Ferrarija. U Mercovom muzeju sve je savršeno, blistavo, njemački. A onda dodješ u Ferrarijev muzej. Prvo tvornici na neonskom natpisu fali slovo, onda te hoće zavaljati u samoj ulici jer svatko dvorište ima 3,4 Ferrarija koje nude za vožnju. Muzej tipično talijanski, al onda vidiš rekonstrukciji Enzove sobe, i tu strast koja probija iz svake pore crvene boje automobila. I kad je tu strast utočio u utrkivanje onda možeš razumijeti zašto krv proključa kad vidiš poredane bolide i nošenu Schumijevu kacigu. To je nasljedje koje je Enzo dao ljudima. I to je jedna iskrena priča koju ljudi vole i rijetko tko nije barem simpatizer Ferrarija. Cak je i ako se ne varam (negdje sam pročitao) Lewis kupio Ferrarija. Kad pričam o zlu dovoljno je pogledati rezultate. Prije Schumija nisu osvojili 20 godina titulu nakon njega Kimi i nitko više što je puno premalo za ovakav brend. I komotno su mogli reći tamo devedestih ajmo raditi brze aute kad se već mučimo u F1 bez obzira na novce. Al kažem tocje ta strast, koja je virila iz oka Sir F. Williamsa, McLarena čak i ne tako davno Steward Forda. Oduzmi Ferrari i oduzeo si srce F1.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
zeko ‘onda?
0
0