Nikita Mazepin prošao je ciljem kao prvi, no suci su procijenili kako je bio preagresivan u obrani pozicije protiv Yukija Tsunode i dodijelili mu vremensku kaznu od 5 sekundi odmah nakon utrke. Japanac je u cilju kasnio manje od sekunde, stoga je Red Bullovom junioru tako dodijeljena druga ovosezonska pobjeda.
Mazepin je trenutno klasificiran kao drugi, no mogao bi dobiti još jednu kaznu – kazna koja ga je bacila iza Tsunode bila je za njihov međusobni okršaj, no kazna mu je i prije toga visila nad glavom zbog nesigurnog izlaska iz boksa prilikom kojeg je za dlaku izbjegao mehaničara druge momčadi. Odluku o tome suci su najavili nakon utrke.
Treće mjesto pripalo je Micku Schumacheru nakon sjajnog proboja na startu, što je Nijemcu već peti ovosezonski podij. Sjajan proboj na početku utrke odradio je i Louis Deletraz te tako stigao do četvrtog mjesta.
Robert Švarcman završio je peti, no zahvaljujući lošoj utrci za glavnog konkurenta u borbi za naslov, Calluma Ilotta, uspio je smanjiti zaostatak u prvenstvu na samo 7 bodova. Ilott je tijekom cijele utrke imao loš tempo i završio je tek 10., na posljednjem mjestu koje nosi bodove.
Dan Ticktum stigao je do šestog mjesta nakon što je vikend započeo dramom i propuštanjem treninga zbog nerazlučivog testa na COVID-19 – drugi test je srećom bio negativan pa DAMS nije ostao i bez drugog vozača, nakon što su umjesto ozlijeđenog Seana Gelaela morali dovesti Jurija Vipsa. Estonac je debitantsku utrku završio na 11. mjestu, tik do bodova.
Sedmo mjesto osvojio je Guanyu Zhou, dok je svoj najbolji plasman u F2 ostvario Roy Nissany osvojivši osmo mjesto i pole position za sutrašnju sprint utrku. Posljednji osvajači bodova bili su Ghiotto i već spomenuti Ilott, a jedini incident na utrci bio je sudar MP Motorsportovih vozača, Matsushite i Drugovicha koji su tako upropastili sjajne startne pozicije.
Yuki Tsunoda uspješno je obranio najbolju startnu poziciju i brzo se odvojio od ostatka vozača, dok je Nikita Mazepin loše startao i izgubio poziciju od pobjednika prošle glavne utrke Nobuharua Matsushite. Guilherme Samaia ponovo je imao problema s bolidom i nije uspio krenuti s grida, a redari su ga uspjeli ugurati u boks taman prije nego što su ostali vozači krenuli u drugi krug. Tsunodin kolega Jehan Daruvala startao je deveti, no utrka mu je uništena već u prvom krugu – nismo vidjeli što se dogodilo, već samo vidjeli kako Indijac “šepa” do boksa sa slomljenim prednjim krilom.
Već u trećem krugu Matsushita upada u probleme s gumama, stoga ga u iduća dva kruga prolaze Mazepin, Schumacher, Deleletraz i Švarcman.
Red da prođe Matsushitu stigao je na njegovog timskog kolegu Felipea Drugovicha koji je startao na tvrđim gumama, no dolazi do najgoreg mogućeg scenarija za MP Motorsport. Drugovich se postavio s vanjske strane Blanchimonta, a Matsushita je odlučio zatvoriti taj prostor – iako Drugovich nije bio pored njega, bio je dovoljni blizu da prednjim krilom zakači Matsushitu. Japanac je završio u barijerama, no srećom bez posljedica za njega. Drugovich je sa slomljenim krilom ušao u boks i nastavio utrku, a na stazi je oglašen virtualni safety car.
Utrka je nastavljena u šestom krugu, a prvi priliku za ulazak u boks na kraju istog iskorištava Luca Ghiotto. Vodeći koji su također bili na mekšim gumama su pričekali nekoliko krugova – Mazepin i Schumacher ušli su u boks u 10. krugu, a krug kasnije ulazi i vodeći Tsunoda. Schumacher je imao sporo zaustavljanje, a problemi su zadesili i Tsunodinu momčad, što je Japanca koštalo pozicije u odnosu na Mazepina. Suci su tada objavili kako je Mazepin pod istragom za spomenuti incident prilikom napuštanja boksa, no odluku su najavili tek nakon utrke.
Vodeće pozicije preuzeli su vozači s tvrđim gumama, a na vrhu je bio Guanyu Zhou. Callum Ilott ni danas nije imao bolji dan u Spa, mučio se s gumama i u 10. krugu je izgubio mjesto od Ticktuma i Nissanyja na istim gumama.
Većina vozača s obrnutom strategijom odradila je promjenu guma u 15. krugu, a najduže su čekali Zhou i Nissany koji su to odradili u 17. krugu. Zhou se vratio na šesto mjesto, no na hladnim gumama griješi u Le Combesu i u idućih par zavoja pada iza Ghiotta, Piqueta, Ticktuma i Ilotta.
Za to se vrijeme Tsunoda sasvim približio Mazepinu i bio je spreman za napad za povratak u vodstvo kojeg ga je koštao spori pitstop. U 20. krugu pokušava s vanjske strane Le Combesa, no Mazepin ga zatvara i tjera na rubnik.
Zhou je uspio vratiti poziciju od Ilotta i Ghiotta, a jednako dobar tempo imao je Nissany koji ih je također prošao par krugova kasnije.
U 24. krugu na vrhu smo gledali istu scenu kao i četiri kruga ranije – Tsunoda je ponovo pokušao s vanjske strane Le Combesa, no Mazepin ga je i ovog puta izgurao sa staze. Međutim, Tsunoda je u tom pokušaju bio znatno bliže i suci su vrlo brzo nakon kraja utrke donijeli odluku o kazni za Mazepina zbog preagresivnog branjenja. Bijes oko kazne Mazepin je pokazao udaranjem pozicijske ploče u parc fermeu koja je odletjela prema Tsunodi, a suci će ga i zbog toga istražiti.
Vozač | Momčad | |
---|---|---|
1 | Yuki Tsunoda | Carlin |
2 | Nikita Mazepin* | Hitech Grand Prix |
3 | Mick Schumacher | Prema Racing |
4 | Louis Deletraz | Charouz Racing System |
5 | Robert Švarcman | Prema Racing |
6 | Dan Ticktum | DAMS |
7 | Guanyu Zhou | UNI-Virtuosi |
8 | Roy Nissany | Trident |
9 | Luca Ghiotto | Hitech Grand Prix |
10 | Callum Ilott | UNI-Virtuosi |
11 | Juri Vips | DAMS |
12 | Pedro Piquet | Charouz Racing System |
13 | Marcus Armstrong | ART Grand Prix |
14 | Jack Aitken | Campos Racing |
15 | Marino Sato | Trident |
16 | Artjom Markelov | BWT HWA RACELAB |
17 | Christian Lundgaard | ART Grand Prix |
18 | Giuliano Alesi | BWT HWA RACELAB |
19 | Jehan Daruvala | Carlin |
20 | Felipe Drugovich | MP Motorsport |
– | Guilherme Samaia | Campos Racing |
– | Nobuharu Matsushita | MP Motorsport |
* kazna od 5 sekundi
Konačni poredak Formule 2 2020.
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Budi prvi koji će napisati komentar!