Iako je talijanski Motorsport portal prije dva tjedna pisao da će Ferrari na prvu utrku u Austriji doći s potpuno novom pogonskom jedinicom, to se ipak neće dogoditi.
U istom članku su Talijani spominjali i aerodinamičke nadogradnje, ali je fokus bio na pogonskoj jedinici, s obzirom na to da je Red Bull Ring takva staza gdje bi to došlo do izražaja.
Ipak, sad kad je prvi slobodni trening ispred nas – stižu informacije iz Ferrarijevog tabora, a one nisu nužno pozitivne za Tifose.
“Ferrari neće imati nikakve nadogradnje na bolidu kad dođemo ovog vikenda u Austriju.”
“Vozit ćemo na istoj specifikaciji koja je bila spremna prije tri mjeseca u Australiji.”
Objasnio je i zašto:
“Nismo bili zadovoljni rezultatima testiranja i morali smo rekalibrirati cijeli program.”
– Mattia Binotto
Binotto je zaključio da nadogradnje stižu vjerojatno tek za dva tjedna na treću utrku koja će se održati na stazi Hungaroring.
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ma samo neka krene, vise nije ni bitno ?
8
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Bojim se da je Ferrari odustao od sezone prije nego je počela…
6
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Oni se več fokusiraju na sljedeču godinu. To je Ferrari. Ništa novo.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
I to na godinu u kojoj neće biti “skoro pa” nikakvih promjena u odnosu na tehnički pravilnik za ovu godinu.
Dakle, fokus je na 2022. :mrgreen:
10
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
?
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ako se iznenadim na ovak nes = ja budala
Ako sam povjerovo vjestima o novom PU = ja budala
Ako se potajno nadam da je sve o nekonkurentosti blef poker majstora Binotta = ja budala
Treba minjat ekipu
19
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Potpisujem nazalost.
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Odavno ti ja govorim :chill:
5
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
“Možda smo loši , ali smo zato nesposobni”
16
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
ne lošiji od McLarena :p
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Od McLarena se ne ocekuje borba za naslov , tako da sta se tice ispunjavanja ocekivanja McLaren je ispred Ferrarija.
Iako bi meni bilo draze da se od McLarena ocekuje borba za naslov pa da bude treca ekipa na gridu , nego da se ocekuje da budu 5ti a na kraju budu 4ti. Iako ovo drugo ispadne rezultat iznad ocekivanja.
11
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Da budem iskren, ne očekujem ništa od Ferraria ove sezone, možda me iznenade makar čisto sumnjam.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ja jednostavno moram da mislim da je ovo samo medijska igra, jer ne mogu da se pomirim s ovim levelom inkompetencije u najvećoj momčadi sporta.
11
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kad kriterij za postajanje šefom takve korporacije kao Ferrari postane genetika, onda je sasvim sigurno da stvari idu prema Hondurasu.
Kad dozvoliš da netko postane šef momčadi kao rezultat ucjene – skrenuo si na autoput prema Hondurasu i ubacio u 6. brzinu.
Nisam mislio da ću ikad žaliti za Domenicalijem ili LCdMom.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
ma nemaš frke…kad bu rueda mudro taktiku kovao, a binottova dosadašnja vizja uvlakača nemre proć, jer se nema kome uvuć…to je mudro, ma ne ! to je premudro i sigurno dovodi do dobrih rezultata
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
E moj Mate ko tebe izabra za gazdu.Od smrti SM ferrarijeva kola idu nizbrdo.Tužno je to možda na kraju će ipak vodit borbu sa Pink Panterima.
6
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
I onda je cudno sto kasne za Red Bullom ili Mercedesom. Lani kada je Mercedes na prvim testuranjima shvatio da im bolid ima problema je do kraja drugog testa doveden novi bolid. U spanjolskoj po broju nadogradnji gotovo treci. A sta Ferrari napravi u 4 mjeseca pod koronom? Isti bolid kakav je trebao biti na prvoj utrci. Odavno pricam da Ferrari ne da nije kadar pratiti razvoj Mercedesa ili Red Bulla nego jednostavno nema resursa za to. Mnogi misle da Ferrari vrti ne znam ja kakve pare godisnje no njihov profit na svjetskoj razini kroz sve od prodaje vozila do marketinga ne prelazi ppla milijarde eura a toliko ih skoro kosta sezona u f1. Ferrari po mojem misljenju nema prostora za nekakav veci rad i skuplji sa vise ljudi od trenutnog. No ovo se definitino moralo iskoristiti da se smanji zaostatak. Pricali se pred australiju da bi se das mogao razviti do pola sezone. Da je sezona bila kakva je trebala biti vec bi se odvezlo 9 utrka odjosno gotovo pola sezone. Da su neki pametni (a nisu) iskoristili bi ovu pauzu da anuliraju das jer bi mogli ga gotovo imati spremnog za pocetak ove sezone u 7mj. A da ne pricam o tome da je smjeno da jedan Ferrari u 4 mj nije pripremio nista novo.
1
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
U Italiji do vrlo nedavno nije bilo dozvoljeno dolaziti na posao. Tamo je lockdown bio dosta žešći nego s ove strane mora. Tako da su oni doslovno bili prisilno zatvoreni do nedavno.
3
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ako raspolazem tocnom informacijom, naravno iz medija, Ferrari i Mercedes trose najvise novaca u F1, a to je oko 400 milijuna dolara ili manje na godisnjoj razini.
Prema Sports Pro Magazinu Ferrari od sponzora Philip Morris dobije godisnje oko 160 milijuna dolara.
Prema Racefans sto se tice projekcije oko raspodjele novaca od Libery Media za 2019 godinu su govorile da je Ferrari dobio oko 205 milijuna dolara na temelju pozicije gdje je zavrsio u predhodnoj godini i na temelju statusa kao najdugovjecnije F1 momcadi.
Tu su naravno i drugi manji sponzori.
I sad neka skines par desetaka milijuna dolara koji su mozda napuhani sa nekim ciljem opet dolazimo do finog zakljucka da se Ferrari poprilicno lijepo financijski pokrije i da je sigurno na razini i RB i Mercedesa.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ferrarijeva financijska potkoženost je neupitna. Kažemo da f1 ne bi bilo bez Ferrarija, ali ja također mislim da Ferrarija ne bi bilo bez f1. Kada misliš o Ferrariju, prvo ti na pamet padne crvena boja pa zatim f1.
Dakle ja mislim da će Ferrari uvijek ulagati velike novce u scuderiu
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Onaj famozni DNK momčadi: stari Enzo Ferrari je počeo prodavati automobile kako bi financirao utrkivanje.
Ista stvar je u McLarenu, a slična u Williamsu. Zato su to vrlo posebne momčadi u F1. I nisu slučajno tako dugo unutra.
Svi ostali su igračke “sugar daddy-ja”. .
1
0