Filipic stigao na korak do naslova prvaka – F1 Adria liga

Esport / Izdvojeno

Marosh

Prije 4 godina 6 min 0 komentara

Prošlog tjedna mogli smo uživati u utrke obje ligaške divizije na prepoznatljivim klasicima. F1 divizija vozila se na Monzi, a dečki iz F2 bili su u Belgiji. Jednima je planove poremetila kiša, dok smo kod drugih svjedočili čak dva fotofiniša.

Kišne kvalifikacije obilježile su početni dio Velike nagrade Italije. Na njima se već poznati dvojac ifilipic17 i matija_24 najbolje snašao, zauzevši prva dva mjesta. Na trećoj poziciji završio je Red Bullov mikadin, na opće iznenađenje prisutnih. Odmah iza njega smjestio se bijeliluk u Mercedesu.

Na samom startu utrke, dvojica vozača prerano su krenula. Renaultov turki i McLarenov RoyalMaro bili su previše nestrpljivi, a možda i u panici da ih netko ne zahvati u prvom zavoju Monze. Turki je odmah ušao u sendvič s bijelimlukom i mikadinom te je prvotni završio u zidu. Ifilipic17 je nakon izlaska iz drugog zavoja pogriješio i mikadin ga je prestigao, zasjevši na prvu poziciju.

Nedugo nakon početka izašlo je sigurnosno vozilo koje je skupilo vozače i naveliko pomoglo onima koji su morali odraditi stajanja u boksu. Safety Car zadržao se tri kruga na stazi i zatim otišao u boks. Tijekom ponovnog starta vozači su pokušali održati tempo na mokrim uvjetima. U osmom krugu matija_24 i bijeliluk vodili su bitku te u trenutku prolaska med1cza – potonji i Haasov vozač su se sudarili.

Četiri kruga kasnije početak velike borbu za devetu poziciju vodili su kovee i RoyalMaro. Obojica su izmjenjivala pozicije, ali je tek nekoliko krugova nakon Williamsov predstavnik konačno uspio prestići McLarenovog. Već u 13. i 14. krugovima pojedinci su se odlučili prebaciti na suhe gume jer je kiša prestala i staza se počela sušiti. Većina njih je pogriješila s procjenom jer uvjeti za suho bili su prihvatljivi tek tamo u 17. krugu.

Kraj utrke donio nam je novo sigurnosno vozilo nakon Jurichevog odustajanja prilikom izlijetanja na izlasku s Ascarija. Miljevic1 i ifilipic17 vodili su bitku za prvo mjesto, dok su kovee i matija_24 brže-bolje htjeli se dočepati treće poziciju. Na kraju je pobjedu odnio ifilipic17, matija_24 završio je drugi, a treći kovee. Vozačem dana proglašen je Williamsov predstavnik koji je s 19. pozicije stigao na treću.

Još je pet utrka ostalo do kraja u F1 diviziji F1 Adria lige. Ifilipic17 može već danas od 20:00 sati na Velikoj nagradi Singapura postati prvak jer dovoljno mu je da bude ispred matije_24 u bodovima. Borba za treće mjesto u ukupnom poretku bit će zanimljiva do kraja prvenstva jer je Luka Djotunovic morao odstupiti zbog problema s volanom. Za tu poziciju sada konkuriraju kovee, Rajkonen, miljevic1 i bijeliluk.

Što se tiče konstruktora, Haasova prednost smanjena je na 55 bodova ispred McLarena. Red Bull nalazi se na samo tri boda zaostatka od Alfe Romeo i trećeg mjesta. Ferrari je stigao na osam bodova minusa u odnosu na petoplasirani Williams, a Mercedes im se opasno približava sa 76 bodova.

Kao što sam ranije spomenuo, večeras je na rasporedu 11. utrka F1 divizije. Vozi se Velika nagrada Singapura od 20:00 sati, a ifilipic17 može postati prvak. Ista će se moći pratiti na službenom Twitch kanalu F1 Adrije: https://twitch.tv/F1adria.

F2 divizija F1 Adria lige imala je svoj dan u četvrtak 18. 6. na Velikoj nagradi Belgije. Pobjedu je nakon fotofiniša odnio FrankyPi, dok je na drugo mjesto dospio Zmajo. Za razliku od F1 divizije tjedan prije – ovdje je tri vozača više završilo utrku.

U kvalifikacijama je Zmajo još jednom pokazao da se zna nositi s pritiskom obavljanja zadatka u jednom krugu, osvojivši pole poziciju. Tri desetinke iza njega smjestio je FrankyPi u Ferrariju, a osam i pol desetinki Yoda u Mercedesu na trećem mjestu. Mario, koji je na Velikoj nagradi Mađarske završio na pole poziciji, u Belgiji se morao zadovoljiti četvrtim mjestom.

Start utrke prošao je relativno mirno, bez povećih oštećenja na bolidima i izlascima sigurnosnog vozila. FrankyPi je odlično krenuo i već prije prvog zavoja prestigao Zmaju. Na prvom mjestu zadržao se do trećeg kruga, kada je podlegnuo pritisku Red Bullovog vozača. Yoda je u istom krugu na Kemmel Straightu uspio prestići hbalenta, probivši se na četvrtu poziciju.

Zmajo i FrankyPi vodili su bitku u svom svijetu – jedan za drugim su se vukli sve do izlaska sigurnosnog vozila potkraj utrke. U 16. krugu Safety Car je izašao i tada je mogla krenuti rapsodija. Dvojac na čelu izmjenjivao je pozicije, da bi na samom kraju FrankyPi uspio prestići Zmaju. Kada se mislilo da će odnijeti sigurnu pobjedu, Zmajo ga je uspio stići na Blanchimontu. U zadnju šikanu ušli su izjednačeni i prošli kroz cilj na milimetar.

Međutim, igra je procijenila kako je Zmajo za čak dvije desetinke pobjednik. Nakon utrke, uz dokaze, utvrđen je prolazak FrankyPia kroz cilj kao prvoplasiranog za samo jednu tisućinku. Osim njih dvojice, gotovo isti scenarij dogodio se u borbi za treće mjesto. Yoda je za samo sedam tisućinku uspio osvojiti posljednje mjesto na postolju ispred Marija.

U ukupnom poretku Zmajo je povećao prednost nad drugoplasiranim hbalentom i bježi mu 64 boda. Daleko nisu ni Mario niti FrankyPi, koji svaki sa 114, odnosno 111 bodova mogu igrom slučaja postati prvaci. Što se tiče poretka među ekipama, Red Bull bježi Alfi Romeo za 35 bodova i završnica prvenstva trebala bi donijeti pravu poslasticu.

Sljedeća utrka na rasporedu je u četvrtak 25.6., kada se vozi Velika nagrada Italije. Zmajo tada, ukoliko se poklope ostali rezultate, može postati prvak F2 divizije. Do kraja ovog ogranka F1 Adria lige ostale su još samo tri utrke.


Odgovor

Trenutno nema komentara.
Budi prvi koji će napisati komentar!

Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Pretplati se Doniraj jednokratno

Stvaramo uspomene zajedno!

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.