Playboy, ekscentrik, kontroverzan i još mnogi slični pridjevi vežu se uz navedenog gospodina, no on je možda i nešto više od toga. Došavši na čelno mjesto u momčadi Benettona, 1991. prepoznaje talent i potencijal Michaela Schumachera te ga uzima od Jordana. Od njega stvara superzvijezdu što biva okrunjeno dvama vozačkim(1994. i 1995.) i jednim momčadskim(1995.) naslovom. Naslove mu ponovno osvaja Alonso, ovaj put pod okriljem Renaulta 2005. i 2006. No Flavio je ipak poznatiji po raznim aferama, od polulegalnog Benettona B194 do najpoznatije i najveće afere u povijesti F1, Crashgatea, kad je uz “pomoć” Nelsona Piqueta jr. “prilagodio” izlazak Safety Cara Alonsovoj taktici ulaska u boks u Singapuru 2008. kad je Alonso i pobijedio tako što se Nelson Piquet jr. zabio u zid i izazvao Safety Car. Na njegovu žalost, FIA nije imala razumijevanja za njegovu “genijalnost” te je dobio doživotnu zabranu bavljenja F1, iako su mu je kasnije i maknuli. Iako s pravom ga mnogi ne vole, ne može se poreći da je znao vodit momčad, prepoznao je talente Schumachera i Alonsa, a potonji je jedine naslove osvojio pod njegovom paskom. Možda je on znao kako izvući iz Alonsa i momčadi maksimum? Tko zna…
Osoba sličnih poslovnih sposobnosti kao Flavio Briatore, samo u elegantnijem izdanju, bivši hrvatski zet, čiji je prvi veliki posao u F1 bio vođenje Brabhama nakon što ga je preuzeo od Jacka Brabhama. Uspješno je vodio momčad punih 15 godina, okrunivši to razdoblje dvama naslovima koje mu je donio Nelson Piquet. U međuvremenu, dok je vodio momčad, uspostavljao je svoj imperij u F1, osnovavši FOCAu, preko koje je dobio televizijska prava, a nakon što je prodao Brabham 1987. postupno je postajao apsolutni vladar F1 sve do kraja 2016. kad ga Liberty Media miče s vlasti. Sve u svemu, osoba koja je ostavila veliki trag u F1 i koja se samo jednom rađa.
Bivši F2 vozač i veliki konstruktor zaslužan što je svijet F1 upoznao Jackiea Stewarta što mu je ovaj zahvalio osvojivši 3 naslova, 1 pod Matrom, a dva pod njegovim bolidima. Možda bi ih bilo i više da Stewart nije napustio F1 zbog smrti momčadskog kolege, iznimnog talenta Francoisa Ceverta, što je bio dvostruki udarac za Tyrrella. Unatoč tome, to nije spriječilo Tyrrella da mu momčad ostane iznimno kompetitivna i inovativna, zbog čega su mnogi dobri vozači vozili za Tyrrell, kao što je Jody Scheckter, Michele Alboreto, nikad prežaljeni Stefan Bellof, Jean Alesi i mnogi drugi. Prisjetimo se samo inovativnog Tyrrella P34 sa šest kotača, inovativnog ali nelegalnog Tyrrella 012 i Tyrrella 019, prvog bolida F1 sa visokim nosom. Iako je momčad prodao 1997. njegova ostavština živi kroz BAR, Hondu, Brawn GP i današnji Mercedes.
Ne pretjerano omiljen šef momčadi Mercedesa, Austrijanac koji već 6 godina uspješno dirigira navedenom momčadi. Mnogi će reći da nije toliko zaslužan za današnji Mercedes, nego Brawn i Schumacher. To svakako stoji, no istina je da je puno teže ostati na vrhu nego doći do vrha, a Wolff po tom pitanju radi izvrstan posao. Današnji Mercedes je stroj koji radi precizno kao švicarski sat, gdje svatko zna svoj posao i radi ga vrhunski, od čistačice, preko inženjera do Hamiltona, a dokaz tome je da se svaki manji kiks(kojih i nije bilo puno) gleda kao nešto veliko. Mnogi će reći, da se u mnogim stvarima povlađuje Mercedesu, u čemu ima istine, ali i u svakoj dominaciji se pomagalo dominantnoj strani, nekad više, nekad manje. Smatram da će se tek kasnije vidjeti koliko je Toto Wolff zapravo veliki šef.
Veliki inženjer koji je gradio ime u WSC seriji s Jaguarom, a potom u Benettonu i Ferrariju izgradio status jednog od najboljih inženjera svih vremena, čovjek koji je uz pomoć Todta i Schumachera vratio Ferrari na pobjedničke staze i dominirao početkom 21. stoljeća, okušao se i u vođenju momčadi tako što je 2008. godine postao šef Hondine F1 momčadi. Nakon što je Honda krajem 2008. godine odlučila se povući iz F1, Brawn je kupio momčad i spasio mnoga radna mjesto. Iako su mnogi predviđali da će momčad biti na samom dnu, dogodilo se čudo. Bolid je bio iznimno brz na testiranjima te je u prvih 7 utrka ostvario 6 pobjeda. Iako su rezultati počeli stagnirati zbog manjka novca, uspjeli su ipak osvojiti momčadski i vozački(Button) naslov. Tajna je bila u dvostrukom difuzoru zbog kojeg je bolid letio stazom. 2010. Brawn GP postaje Mercedes i doveden je Schumacher. Iako su rezultati izostali, Brawn i Schumacher su stvorili temelje za današnji dominantni Mercedes. Trenutno je motorsport direktor F1 koji pomaže vratiti F1 na pravi put, a vjerujem da daje sve od sebe da to i ostvari.
Jedan od najznačajnijih i najuspješnijih osoba svjetskog motorsporta. Nakon uspješnog upravljanja sportskim odjelom Peugeota u kojem je osvojio 4 reli naslova, 4 pobjede na reliju Pariz-Dakar i 2 pobjede u 24 sata Le Mansa, 1993. godine dolazi na čelo Scuderie Ferrari, koji je tada bio daleko od ozbiljne momčadi. Od momčadi bez glave i repa je stvorio jednu od najdominantnijih momčadi u povijesti F1, a Ferrari učvrstio na čelno mjesto najuspješnijih momčadi u povijesti F1. Iako je taj put bio težak i pun prepreka i poraza, uz pomoć Brawna i Schumachera je stvorio dominantnu silu, a Schumachera doveo na vrh najuspješnijih vozača svih vremena. Nakon što je otišao iz Ferrarija, postao je šef FIAe i UNov povjerenik za cestovnu sigurnost. Sve u svemu, osoba koja je ostavila neizbrisiv trag u motorsportu.
Možda i najbolji primjer osobe koja se nikad ne predaje, unatoč svim životnim nedaćama. Osniva svoju prvu momčad 1966. koja je s vremenom postajala sve ozbiljnija, sve dok im nije stradao vozač Piers Courage 1970. u Zandvoortu. Na kraju je 1976. prodao momčad Walteru Wolfu. Ali, Frank se ne predaje i 1977. ponovno osniva momčad u prostorima bivšeg skladišta tepiha zajedno s sposobnim inženjerom Patrickom Headom. Prvu pobjedu donosi im Clay Regazzoni 1979. na Silverstoneu, a prvi naslov već sljedeće godine Alan Jones. Momčad je postala jedna od najboljih tog doba, osvajaju 1982. još jedan naslov (Keke Rosberg) i sve se činilo sjajno, ali početkom 1986. Frank Williams doživljava prometnu nesreću i postaje paraplegičar. Unatoč tome, naslovi dolaze, a 90ih postaju dominantna sila uz pomoć dizajnera Adriana Neweya. Iako bez značajnijih uspjeha nakon 1997. osim ponekih pobjeda, Williams je svoju momčad upisao u povijesne knjige F1, a mnogi veliki vozači su osvajali naslove ili vozili za Williams, kao što su Rosberg, Jones, Mansell, Piquet, Prost, Hill, Villeneuve, Senna, Montoya, Coulthard i mnogi drugi. Iako je Williams trenutno na dnu, uvjeren sam da će se oporaviti i da se neće predati, kao što se Frank Williams nikad nije predavao, unatoč svemu.
Zasigurno najinovativniji šef momčadi u povijesti F1, inženjer koji je uvijek tražio dodatnu desetinku prednosti, a dosta ju je često uspio naći, čiji je šešir često letio u zrak kao znak pobjede . U Formulu 1 ulazi krajem 50ih, prvo kao vozač, zatim kao konstruktor. 60e su zasigurno njegovo najplodonosnije razdoblje u kojem je harao njegov vozač Jim Clark koji je osvojio naslove 1963. i 1965. i Graham Hill koji je 1968. bio prvak. Naslova bi bilo i više da su mu bolidi bili manje kvarljivi i da nije Jim Clark poginuo u Hockenheimu 1968. U tom razdoblju uvodi revolucionarni Cosworth DFV motor kojeg su uskoro gotovo sve momčadi počele koristiti i koji je ostao u upotrebi do 1983. Uspjesi su se nastavili i 70ih (1970., 1972. i 1978.), a 1978. uvodi ground effect u F1 koji postaje osnovna filozofija u F1 narednih 5 godina. Nažalost umire 1982. od srčanog udara u 54. godini i tko zna koliko bi još bilo naslova i inovacija da nije otišao tako rano.
Poslovni čovjek koji je stvorio Mclaren kakvog danas poznajemo i koji je više manje drmao Mclarenom 36 godina. Dijete Wokinga, baš kao i Mclaren, počinje upravljat Mclarenom 1980. te je stvorio od Mclarena najuspješniju momčad nakon Ferrarija. Vratio je iz mirovine Nikija Laudu i dao mu je ugovor od 1 milijun dolara godišnje, što je bilo prvi put da neki vozač zarađuje takav iznos. Kasnije je Mclaren uveo i u proizvodnju automobila te je tako nastao Mclaren F1, jedan od najlegendarnijih supersportskih automobila u povijesti. Tijekom njegove vladavine, naslove su osvajali Lauda, Prost, Senna, Hakkinen i Hamilton, a Watson, Rosberg, Berger, Coulthard, Raikkonen, Montoya, Alonso, Kovalainen i Button su svojim pobjedama isto pomogli u kreiranju Mclarena kakvog znamo. Pod njegovom vladavinom nastao je najdominantniji bolid u povijesti F1, Mclaren MP4/4 u kojem su 1988. Senna i Prost pobjedili u 15 od 16 utrka te sezone. Jedan veliki vizionar i majstor svog zanata kojeg će povijest ovog sporta vječno pamtiti.
Što više reći o Il Commendatoreu, a da nije već rečeno? Čovjek kojem je utrkivanje u krvi, koji je ugled Ferrarija gradio na utrkama u kojima je bio iznimno uspješan, koji je u Formuli 1 bio od samog početka i zbog kojeg je Ferrari tu gdje je danas. Za njega su vozili mnogi veliki vozači u povijesti F1, a najpoznatiji su Ascari, Fangio, Hawthorn, Lauda, Scheckter, nikad prežaljeni Gilles Villeneuve i mnogi drugi. Svoje znanje i strast prema utrkama je prenio i na cestovne automobile i neki od njegovih najpoznatijih automobila su Ferrari 250 GTO, Ferrari Testarossa, Ferrari 288 GTO, Ferrari 365 GTB Daytona i po mom mišljenju najbolji Ferrari za njegova života – Ferrari F40. Za njega je najbitniji dio bolida i automobila bio motor i ponosio se svojim V12 motorima, toliko da je izjavio da je aerodinamika za ljude koji ne znaju radit motore. Iako veliki vizionar, nije bio veliki ekonomist i uvijek je poslovao u minusu, ali uostalom, malo je vizionara koji su dobri ekonomisti. Na kraju, Enzo Ferrari je osoba koja je kreirala ne samo Ferrari kakvog danas znamo i Formulu 1 kakvu danas znamo.
Guy Ligier: Vlasnik istoimene bivše F1 momčadi prepoznatljive plave boje, reputaciju stječe kao šef momčadi koja je znala povremeno priprijetiti i top momčadima unatoč limitiranom budžetu.
Eddie Jordan: Ekscentričan kao i Flavio Briatore, on i njegova momčad su predstavljali rock n’ roll 90ih godina u F1, čiji su prepoznatljivo žuti bolidi bili brzi, a 1999. čak i u borbi za naslov, a imena kao braća Schumacher, Damon Hill i H. H Frentzen su dodatno doprinijeli atraktivnosti momčadi.
Guenther Steiner: Svakako najomiljeniji šef trenutno na gridu, poznat po specifičnom rječniku kojeg koristi kad god nešto loše naprave Grosjean i Magnussen, kojim nas često uveseljava jer se loše stvari sa navedenim dvojcem često događaju.
Giancarlo Minardi: Vlasnik svima drage momčadi Minardi, koja je, unatoč tome što je uglavnom tavorila na dnu, bila odskočna daska mnogim vozačima, a i sam vlasnik je dugo odolijevao pay driverima unatoč lošem budžetu čime je stekao veliki respekt na gridu.
Tifosoante
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne priznajem listu bez Guenthera Steinera i Eddieja Jordana
5
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pogotovo ovaj prvi, na top listi medijskih zvijezda.
0
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ma radio sam listu na temelju trofeja koje su njihove momčadi osvojile, da je na nekom bilo kojem drugom kriteriju rađena lista, stavio bih ih sigurno.
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Bernie i F2?
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Greška autocorrecta jer sam pisao članak preko mobitela, a nisam uočio grešku kad sam pregledavao.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Slozio bih se s ovom listom, zanimljiv clanak ukratko?
Ali imam dva pitanja…
Na kakvoj to osnovi “stoji” da su Brawn i Schumacher zasluzniji za danasnji Mercedes od Wolffa?
Claire nije na listi jer su ovdje samo sefovi nema sefica?
7
10
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Po cemu je Claire zasluzila biti na ovoj listi? ?
10
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
zgodnija od monishe?
12
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sarkazam
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Stavi smajli drugi put.
Ostatak komentara je ozbiljan pa nije bas uocljivo. ?
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
1. Brawn i Schumacher su bili u Mercedesu da postave temelje današnjeg Mercedesa jer iako je Schumacher izgubio svoju brzinu, njegovo iskustvo i znanje je zlata vrijedo.
2. Kao što sam već rekao, tu su svi koji su s momčadi osvojili neki naslov, nema nikakve veze sa spolom.
2
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Opet nisam dobio odgovor , a pitanje je bilo jednostavno…
Probat cu ti objasnit zidarski ?Kako znas da su Brawn i Schumacher bili u Mercedesu da “postave temelje” ? Jasno je svima da nisu “slagali crijep” a niti su “izlivali plocu” takodjer (Ma da nisam siguran za Brawna, ali koliko znam Schumaher je samo vozio)… a sad sta se sve ne moze svrastati pod temelj? Oni mozda jesu bili tu i privukli su dosta ljudi ali mislim da je Wolff onaj koji je to ubrzao i izgradio na svoj nacin i pokazalo se uspjesno… prema tome nema mi smisla govoriti kako su Brawn i Schumacher “zasluzniji” ili da su odradili vecinski dio posla od Wolffa pa i Hamiltona
4
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@AMG Mercedes je ušao sa ogromnim budžetom u F1, ali uzalud ti to ako nemaš znanje i “mot” da to iskoristiš(sjetimo se Toyote i Jaguara) i zato su zadržali Brawna(zasigurno prava osoba obzirom na svoju karijeru, a i radio je već prije sa ljudima u tvornici) i doveli Schumachera(teško da postoji bolji razvojni vozač od sedmerostrukog svjetskog prvaka koji se uz to savršeno razumije u bolid, koji daje puno detaljnih i bitnih informacija vezanih za sam bolid, bez obzira što je izgubio dio brzine) te su stvorili temelje za današnji dominantni Mercedes ili u najmanju ruku, olakšali put do vrha. Ako ti imaš argumente za protutvrdnju, rado ću poslušat.
Lp
Ante Maras aka tifosoante
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Super mi je clanak, mala setnja kroz povijest. Barem onaj dio koji sam dozivio. ☺️
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ron Dennis mi je najdraži jer sam bio fan McLaren Mercedesa i Kimija Raikkonena. Ali koliko je taj Ron Dennis imao stresa tokom godina,koliko puta je Mika Hakkinen izletio ili ga je izdao motor u trenutcima dok je vodio. Najgori slučaj ona Barcelona pola kruga prije kraja utrke kad je Mika odustao. A onda 2005 i nesretni Nurbergring i ulazak u zadnji krug Kimija Raikkonena sa oštečenom gumom koja ipak nije izdržala i katapultirala Kimija u pijesak. Aaaa mogao je Dennis imat barem 25 pobjeda više nego što je ostvario da je bilo pouzdanosti Mercedesovih motora i općenito bolida McLaren Mercedesa .
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Slažem se, Mercedesovi motori su bili brzi i još su imali fenomenalni zvuk(Mclaren MP4/15?) ali su se kvarili kao milijeko.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Hvala, Ante Maras.
EDIT: sorry na,…. pitanju.
Jesi li služio dio hrvatskog vojnog roka u ZG?
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nisam, jedina poveznica s vojskom mi je prijava za vojnu evidenciju ima godinu ipo kad san napunia 18.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ima sam lika Marasa iz ili oko Splita u HR vojsci. Da ne ispadnem PREstar, bilo je to početkom 21. stoljeća.
Ali sam mu zaboravio ime. U stvari,…. rekao bih da mu je ime Ante…..
Hvala na odgovoru.
I još jednom,….. hvala na kolumni…..
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ron mi nedostaje još uvijek i mislim da zaista i zaslužuje visoko mjesto..Toliko toga vrijednog,dobrog prepoznao i doprinjeo..Top!!!
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sama činjenica da je bio alfa i omega jednog Mclarena preko 30 godina te trofeji koje je Mclaren osvojio pod njegovom paskom dovoljno govori kakva je on veličina.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Prvo ,ne slažem se sa redosledom jer apsolutno i bez premca na prvom mestu najvećih treba da bude jedan i to veliki Colin Chapman.Razlog je jednostavan .inovator ,genije itd itd .ipak zaslužuje da bude ispred Ron “osnovna škola” Denisa i onog Musolinija..bez loše namere ..p.s. f1 pratio od 78 do 94 a od tada samo po automatizmu pozdrav
1
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ovo je moja subjektivna lista, tako da se ne mora svako složit sa njom.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
je li zbog ovog članak nestao danas ujutro? :)
lijep dodatak
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mogli su se dodati Peter Sauber i Mario Theissen
Kao i Eric Boullier :rofl: :rofl:
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nije, nije, zbog nekih drugih stvari je privremeno maknut.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
U Honorable mentions nema Hornera, ali ima Guenthera?
Hmm…
5
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Svaka njemu čast, ali on mi nekako ima preslab utjecaj u odnosu na Helmuta, a Helmut je samo savjetnik i zbog toga ga nisam stavio.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Čovjek preko 10 godina šef ekipe + uspjeh koji je ekipa imala…po meni sigurno treba biti gore na sekundarnoj listi.
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ako je Toto Wolf “ne pretjerano omiljen”, sta je onda Ross Brawn?
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa dobro, nisam sreo baš nekog tko ima nešto loše reći o Brawnu, možda jer sam okružen Ferraristima kao i ja hahah.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Okruzen si Ferraristima ??
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Christian Horner,
0
0