Kimi Raikkonen je odvozio najbrže vrijeme drugog dana testiranja koje se vozi u Barceloni.
Iako je Sergio Perez u Racing Pointu držao vrh još od prijepodnevna, Finac je uspio, na C5 komponenti s vremenom 1.17.091, u zadnjem satu zauzeti nabolju poziciju. Raikkonen je odvozio 134 kruga, ali isto tako smo zbog njega vidjeli i prvu crvenu zastavu danas, 17 minuta prije kraja te je tako sesija ranije i završena.
No, vijest koja je danas glavna na padoccku jest svakako Mercedesov novi sistem i to tako što se vidjelo kako se Hamiltonov upravljač povlači prema njemu na ravnini i vraća nazad prilikom ulaska u zavoj. Tek je za vidjeti što će FIA reći na to sve. Osim toga, nismo vidjeli nekih većih događanja na stazi. Sutra se testiranja nastavljaju u 9 sati, što je ujedino i zadnji dan ovotjednih testiranja.
Pozicija | Vozač | Momčad | Vrijeme | Zaostatak | Broj krugova |
---|---|---|---|---|---|
1 | Kimi Raikkonen | Alfa Romeo | 1m17.091s | 134 | |
2 | Sergio Perez | Racing Point | 1m17.347s | +0.256s | 145 |
3 | Daniel Ricciardo | Renault | 1m17.749s | +0.658s | 41 |
4 | Alex Albon | Red Bull | 1m17.912s | +0.821s | 134 |
5 | Pierre Gasly | AlphaTauri | 1m18.121s | +1.030s | 147 |
6 | Sebastian Vettel | Ferrari | 1m18.154s | +1.063s | 73 |
7 | George Russell | Williams | 1m18.266s | +1.175s | 116 |
8 | Charles Leclerc | Ferrari | 1m18.335s | +1.244s | 49 |
9 | Lewis Hamilton | Mercedes | 1m18.387s | +1.296s | 106 |
10 | Lando Norris | McLaren | 1m18.474s | +1.383s | 137 |
11 | Romain Grosjean | Haas | 1m18.496s | +1.405s | 158 |
12 | Esteban Ocon | Renault | 1m18.557s | +1.466s | 52 |
13 | Valtteri Bottas | Mercedes | 1m19.307s | +2.216s | 77 |
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Renault malo kilometara, Ferrari isto nije bajan.
2000+ krugova prije prve crvene zastave.
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ok wtf je sa volanom od Mercedesa
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Smislili genijalnu tehničku inovaciju, pa špagetari kmeče i igraju ulogu žrtve dok u međuvremenu dobivaju najviše love, imaju privilegije i totalitarističko pravo veta koje ne postoji u nijednom drugom sportu.
16
28
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Haha da, i pazi jos je merc suglasan da ferrari ima veto..politiko mutna vodo
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
ima li ta “gomila love” veze sa “stažom” u F 1 ? vjerovatno su “špagetari” pisali pravila . koliko im privilegije i totalitarističko pravo veta kako pišeš vride , uvažavaju vidilo se kad su u pola sezone izmjenjene spec guma na zahtjev/želju mercedesa ili kako je izjavija marko ” Gume su se promijenile kad je Mercedes to zatražio” je li veto “totalitarističkog” ferraria odigralo nekakvu ulogu u tome ? piše li negdje da “špagetari” ( baš ih voliš a ? ) kmeče ili igraju ulogu žrtve ili si to isisa iz prsta ? i kad bi neko “kmeča” to bi bilo OK jer pravila kažu da se promjene postavki ovjesa ne smiju mijenjati dok se bolid kreće i da je bilo kakav sustav sposoban za promjenu konfiguracije ili utjecaja na performanse ovjesa zabranjen. ali kako je ovo mercedesova “caka” možda se navedeno pravilo i “izbriše” ili prođe ka i DD brawna GP kad se skoro pola sezone razglabalo je li ili nije legalno . inžinjeri top timova nisu papci da bi na prvu bez analize “kmečali” zbog nečega šta su tek vidili , a kad prouče onda su moguće i pritužbe na legalnost i to ne samo ferraria ( špagetara kako si ih počastija ) nego i drugih timova .
12
6
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Špagetari su neobjektivni dio navijačke zajednice Ferrarija, cijeli dan prosipaju suze i psovke po društvenim mrežama jer sigurno boli gledati kako netko radi dobar posao, dok si ti suh već 12-13 godina.
Izjave Helmuta Marka koristiš kao argument, hvala što od ozbiljnog razgovora napravio parodiju. Još samo ubaci i Jacquesa Villeneuvea tu negdje!
Nagrada za dug staž je postala nagrada za nekoga tko radi loš posao i usput želi diktirati sportom. Da Mercedes ima pravo veta, Ferrari bi napustio sport.
Ionako je već sad njihova nesposobnosti opravdana slavnom rječju – maFIA. Dobar tek svim ljubiteljima lazanja, ja sam više za schnitzel! ;)
10
21
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Točno tako.. Dobaar
Netko očito ni gledao dalje od zadnjih 6,7 sezona, i može izjaviti za špagetare da kmeče.. I istim imenom nazivati tifose.. Ma gdje bili..
Uostalom, zna se i vidi što je realnost, od rezultata do sankcija i politike..
Kao što se zna tko je i što predstavlja Ferrari u F1.. I van F1
4
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Fittipaldi ….. “Špagetari su neobjektivni dio NAVIJAČKE ZAJEDNICE Ferrarija…” odlično si mi objasnija pa bi mi moga objasnit i ovo “pa špagetari kmeče i igraju ulogu žrtve dok u međuvremenu dobivaju najviše love” znači neobjektivni dio navijačke zajednice ( špagetari kako pišeš ) dobivaju najviše love ? od koga ? ko tako izdašno financira taj neobjektivni dio navijačke zajednice ? ferari , FIA , neko treći ? možda neki objektivni shvate da u svom komentaru nisi mislija na navijače nego na tim , a pokušaj “izvlačenja pojašnjenjem ” i nije baš uspija . a zašto mi marko ne bi moga bit “argument” ? možda bi se trebalo podsjetit da je mercedes od samog početka ( još “pod” brawnom ) ima problema sa menađiranjem guma koji su riješili “onim” testiranjima ;) tada RB , ferrari nisu imali primjedbi na gume pa onda koji je tim osim mercedesa ima dovoljno “snage” da uvjetuje promjenu ? McL , willimas , TR , haas …. samo jedan zar ne , a niko od ove gomile navedenih ;) kad pričamo o lovi … npr 2015. ferrari je dobija ukupno ( sa onim bonusom za “staž” ) 192 miliona $ , mercedes koji taj bonus nema ( a i kao bi ga ima kad je u F 1 ka TIM 12 sezona … od 70 ;) ) ali ima stavka “ostalo” ( koju ferrari nema ) koja je iznosila 80 milja $ , a koju su dilili mercedes , RB i willima u omjeru 35 ( merc ) : 35 (RB) : 10 ( williams ) pa zajedno sa tim prigodom odnos financija od FIA je bija ferrari 192 Vs mercedes 171 milju $ . i nije baš neka razlika a ? da nema “bonus na 70 sezona “staža” ferrari bi od FIA te sezone dobija manje novca od mercedesa i njihovih 12 sezona “staža” ka TIMA ;) zamisli da ti neobjektivni navijači “špagetari” kako pišeš ( mada si mislija na tim ) počmu pisat isto tako uvredljivo … kako “kiselokupusari/kobasičari” već nekoliko sezona kmeče kako je ferrari nereguralan ( jer se približija pa povremeno i sustiga uzgožava dominacuju merca ? ) pa su se zbog sumnji iz merca na ferrari stavljali senzori koji su otkrili ništa i zato su se stavljali dodatni senzori … i opet ništa , kako se lani sumnjalo na nereguralnost PU , a zapravo su u ferrariu samo radili dobar posao ? zašto dobar ? jer u mercu nisu mogli otkrit u čemu je tajna i dok se ne otkrije “kiselokupusari/kobasičari” su “udrili kmečat” o nereguralnosti . kad pišeš “Nagrada za dug staž je postala nagrada za nekoga tko radi loš posao i usput želi diktirati sportom. Da Mercedes ima pravo veta, Ferrari bi napustio sport.” je li to samo nabacivanje ričima ili imaš i nekakve dokaze o vetu koji je ferrari koristija da nešto blokira ? OK , možda su u ferrariu nesposobni već 12 sezona ali su uspješni bili u RB dok nisu došle nove PU za koje je po ričima bernia merc “surađiva” sa FIA . ma znam , nije bernie nikakav argument ( ka ni marko ) ali da je ispalo bi da je merc ima “startnu prenost” po pitanju PU čije plodove ubire i danas . ispada da ni uspješni RB ni najtrofejniji tim F 1 ( mada je po meni statistički najuspješniji tim F 1 mercedes … s obzirom na omjer sezona / trka i ostvarenih uspjeha ) su nesposobni !?!??! naravno da izjave marka , bernia nisu nikakav argument . argument(i) mogu biti samo izjave tota , allisona ( i to tek od kada je doša u mercedes jer dok je bija “špagetar” kenja je ka grlica zar ne ? ) , lewisa i kad oni izjave da je kimi zbog namjere ili nekompetentnost tj zbog nestručnosti , nesposobnosti jer to je značenje pojma nekompetentan . znači kimi je po allisonu uzrokova sudar sa LH zbog nesposobnosti , nestručnosti ? hahahahaha … ali OK to su ipak izjavili allison i toto i to spada u argumente relevantnih , a ne izjave nekih marka , bernia . a kad spominješ JV … pa on je o F 1 više zaboravija nego šta gomila nas “zna” . druga je stvar šta fanovima njegove britke izjave ne pašu . i da završim KULINARSTVOM ka i ti …. možeš ti više volit schnitzel od lazanja ( vidi ne špageta :) :) :) ali izbor i kvaliteta njemačke kuhinje se ne može usporedit sa taljanskom KULINARSKOM vještinom , okusima . možeš ti guštat u komadu pečenog mesa/schnitzela ali zašto pokazivat toliku netrpeljivost prema taljanskoj kuhinji ? naravno , ovo je alegorija ali znam da ti to znaš … i znači špagetari su neobjektivi dio navijačke zajednice ferraria koji dobivaju najviše love , a ne F1 tim ferraria ? dobro si se izvuka ovim suvislim objašnjenjem :) :) :)
4
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nemogu vjerovat da cu ovo rec. Ali slazem se sa svim komentarima na ovo moje pitanje. Super mi je inovacija. Ali sta tocno te dvije pozicije volana rade?
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ovako oni to objasnjavaju-Hamilton would pull the wheel back on the column as he drove down the straight (which had the effect of straightening-out the usual ‘toe-out’ of the wheels) and would then push it back down just before the corner, at which point the wheels would adopt their conventional ‘toe-out’ setting.
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
O bokte pa dali su mu još jednu stvar na koju mora mislit. Pa to moze bit i ne bas tako dobra stvar. Sta ako slucajno zaboravi vratit volan u prvotni položaj
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@Zola…mislim da ne može “zaboraviti” vratiti volan u prvobitni položaj jer mislim da sistem radi kao drs, kad je na pravcu i dođe brzina preko npr 200 km/h, onda ga može izdužiti, a čim stisne kočnicu, volan se vraća u prvi položaj…nekako mi se ta logika čini
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
To bi bilo automatsko upravljanje volanom, a to ne bi bilo po pravilima.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@wapi….istina, a opet pitanje je koliko mogu dokazati da u potpunosti mehanički upravljaju s tim sistemom, po onboard snimci ne mogu primjetiti da hamilton miče ruke sa volana ili prste da bi pritiskao neki gumb ili polugu da upravlja s tim, mislim vjerojatno je da upravlja, a sad kako i u kojoj mjeri….nek presudi VAR od FIA
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@manuelgearboxfan
Samo što ne moraju oni dokazati ništa koliko ja znam, rekli su da je FIA već odobrila sistem znači da su im već dokazali da je u potpunosti mehanički.
Po mojoj nekoj logici sada bi netko drugi trebao dokazati da to ne rade mehanički. Ono innocent until proven guilty. A teško će netko to dokazati bez da razvije svoju verziju sustava što bi moglo potrajati jedno 6 mjeseci cca po prvim komentarima ostalih inženjera.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Čestitke Mercedesu što jedini poštuju staru tradiciju Fornule 1 – napredak i inovacija!
Ostali momčadi samo kukaju, kmeče, ulažu veta, zazivaju čuda s neba, pišu smiješne tweetove i dizajniraju kacige.
Lewis, budi sretan što okružen tako briljantnim ljudima i to dobro iskoristi!
13
22
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
I Bog vozi Mercedes….nije bezveze ta pjesma od Zabranjeno pusenje….a i Janice Joplin je trazila Mecku od boga
8
6
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ma daj nemoj me…
Znaci mercedes je inovativan kad plese na rubu pravila,
A cim Ferrari pronadje koju desetinku ili montira retrovizore na Halo onda su spagetari koji ionako samo varaju. E sad da te upitam?!
Formula 1 je sport gdje bi rijec inovacija trebala bit svetinja, cilj, misija, vizija?
Kad jedan tim pokusa nesto inovativno automatski od Tota Wolfa i onog Marka iz Red Bulla podju pritisci na FIA-u i sami znamo sto se dalje dogodi!
Ljudi moji od 1997 pratim aktivno F1 i ovo sto se dogadja u zadnje vrijeme je dno dna! Najbolje titulu za 2020 dati Mercedesu, onda od 21-25 Red Bullu i sve 5!
18
9
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ante da, inovacija je ples na rubu pravila. Mercedes ulaže milijune u ovaj sport da bi nešto dobio od njega.
Red Bull je svoju F1 misiju shvatio kao čisto brendiranje, prvo pića i sad modne marke (Alpha Tauri), dok Ferrari već više od desetljeća nema ljude na ključnim pozicijama i postali su nešto poput Milana u nogometu, život od stare slave.
Mercedes je uložio puno u ovaj sustav, preko zime su kontaktirali FIA-u koja im je dala zeleno svjetlo. Sigurno nisu usred sezone smislili magičnu komponentu pa je ugradili bez znanja FIA-e.
Tebi je dno dna to što jedna momčad radi čudesan posao. Meni je to vrh vrhova. Žali se Renaultu i McLarenu zašto nisu bolji, nemoj se žaliti na one koji znaju kako prvi doći do cilja.
11
11
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Znaci po tebi Mercedes jedini investira? Bravo! Nisam to primjetio!
Ispravi me ako grijesim ali zar ono prosle sezone jedan tim nakon ljetne stanke nije pronasao (vjerojatno negdje na ulicama Milana) poboljsanja na motoru i sasiji i odmah su se nasli pod paljbom ne da je se sumnjalo vec su otvoreno tvrdili (Max) da talijani varaju.
FIA od pocetka tvrdila da je sve uredu sa Ferrarijem ali svejedno senzori na sve strane!
Druga stvar svaki tim kad pokusava nesto novo uvest posalje upit na FIA vezano za legalnost, tako da ne razumijem Sta si zelio rec s tim da su kontaktirali FIA?!
Ovo trece za Red Bull> njihova misija samo i moze bit brendiranje napitka jer osim istog ne posjeduju nista sto se moze dovesti u vezu s autoindustrijom.
6
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Teško je ostati objektivan kad si navijač. Zato uvijek treba pokušati zamisliti obrnute pozicije. Meni se nekako čini da bi mi bilo malo bad da ferrari napravi takvo što… onako u sebi… vjerojatno bih pisao da je to brilijantno kao što to merc navijači sad pišu… al nekako mi se čini da to ne bi bilo baš u potpunosti iskreno. Možda griješim. Povijest F1 je puna ovakvih ili sličnih inovativnih rješenja koja su vodila smjer razvoja same formule. Aj ga sad znaj… vrijeme će pokazati… previše je tu politike u igri IMHO
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ok Ante,nije mi jasna jedna stvar. Na Ferrarijeve inovacije stavljaju senzore,Mercedesu FIA namjesta gume u pola sezone,radi se sve u korist Mercedesa po teoriji navijaca,ali zvanicna F1 ekipa Ferrarija suti??
Nisam nigdje procitao da je Ferrari ikada digao veliku buru na te neke stvari koje su isle u prilog Mercedesu ,pogotovo ne da su se zalili na to da im je neko zabranio njihovu revolucionarnu inovaciju sa motorom???
Cekaj malo, FIA namjesta sve Mercedesu,oduzima inovacije Ferrariju,i na to sve najjaca,najstarija i najuticajnija F1 ekipa Ferrari,samo suti i gubi titule kao na traci?
Logika?
4
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Aj sad ozbiljno…reci, slusam te iz masonske lože
1
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Albon na hardu brzi od oba ferrarija na mediumu..
Ne mora nista znaciti ali je indikativno.. i oba mercedesa na hardu su istala iza..
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Testiranja su to… i ferrari je bio najbrži prošle godine, pa kako je završilo.
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mclaren odvozio 298 krugova u 2 dana bez nekih poteškoća.. To volim vidjet.
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sa inovativnim zadnjim ovjesom i DAS sistemom zaista se nemamo cemu nadati ove godine. Mercedes bi mogao uzeti svaku utrku. Nadam se da se varam.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
U dva mjeseca svi će imati DAS F1.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Netko je citirao Andy Greena koji je rekao da će konkurenciji trebati 6 mjeseci da kopiraju to rješenje.
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne tako brzo, neki ce mozda brzo uklopiti, drugi ce mozda morati redizajnirati cijelu letvu. Mora proci i crash test i biti posve sigurno.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A onda je pitanje koliko će trebati ostalima da se kalibriraju sistem za svoj bolid i kad ga iskopiraju, te vozačima da se naviknu koristiti ga. Sumnjam da bi MB pokazao svima taj sistem već na drugom danu testa da misle da ga se može iskopirati do 4.utrke.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
U simulaciju se to doda u vrlo kratko vrijeme. Tako da vozači mogu trenirati odmah. E sad koliko će nekome trebati da spakira mehaniku u bolid to ne znam, ali ne bi trebalo biti dramatično.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nek neko kaže Kimiju da ne vozi Ferari
8
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zaboravio se malo, nije dugo vozio…. :D
Deda je super. Mam mi je izmamilo osmjeh na lice kad sam pročitao naslov. Znam da je testiranje, da ništa ne znači…. ali svejedno okinulo je neke pozitivne emocije u meni….
11
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
https://www.youtube.com/watch?v=MN7MfpwdLdY&feature=youtu.be
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Jos se u meni pojavljuju “flasbackovi” , bolne scene , grcevi u stomaku kad se sjetim busenja rupa iznad pokrova motora i slicnih problema , tako da je ovo bas odmor za dusu kad McLaren nize krugove i krugove bez problema
0
0