8:55 Kreće drugi dan testiranja, a jutros su u bolidima Raikkonen, Albon, Perez, Grosjean, Norris, Hamilton, Ricciardo, Russell, Gasly i Leclerc.
9:05 Pierre Gasly se izvrtio na stazi vozeći 90km/h. Prošle godine se dvaput razbio u barijere u Red Bullu, ali ovaj put je uspio ostati bez oštećenja.
9:22 Hamilton je trenutno na vrhu s vremenom 1:20.933, a odradio je već 10 krugova.
9:36 Grosjean se muči na kočenju, već dva blokiranja u jedonom krugu. Trkaći inženjer mu javlja da mora raditi na podizanju temperatura guma i kočnica.
9:39 Manji problemi i za Hamitlona, blokirao je kotače u zadnjoj šikani. Temperatura je još preniska, samo 9 u zraku i 11°C na stazi.
10:05 Alex Albon je izišao iz bolida, prijavio je ekipi neudobno sjedalo. Gasly zasjeo na vrh s vremenom 1:18.563. Trenutno najviše krugova ima Grosjean – čak 26. Hamilton je iza njega na 21.
10:19 Leclerc je dvije desetinke brži od Gaslyja i sad je on na vrhu; 1:18.335.
Broj krugova u 10:50
1. Grosjean 39
2. Gasly 37
3. Hamilton 36
4. Leclerc 29
5. Albon 26
6. Räikkönen 23
7. Russell 22
8. Ricciardo 17
9. Perez 16
10. Norris 13
11:21 Jutros nema većih uzbuđenja, a najzanimljivija stvar je upravljač u Mercedesu kojeg je Lewis Hamilton povukao unatrag prilikom izlaska iz boksa.
11:35 Loše vijesti za Renault. Ricciardo je jučer sat i pol kasnio na stazu, danas 30 minuta, a sad su im vrata garaže zatvorena što je dozvoljeno samo ako je bolid rastavljen.
Rezultati u 12:45
1 Perez Racing Point 1:17.347 48
2 Ricciardo Renault 1:17.749 41
3 Albon Red Bull 1:18.155 59
4 Gasly Alpha Tauri 1:18.165 68
5 Russell Williams 1:18.266 63
6 Leclerc Ferrari 1:18.335 41
7 Hamilton Mercedes 1:18.387 106
8 Grosjean Haas F1 1:18.496 79
9 Räikkönen Alfa Romeo 1:18.525 58
10 Norris McLaren 1:18.537 48
15:28 Bottas je preuzeo bolid od Hamiltona, koji je odvozio sjajna 106 kruga prijepodne, dok je u Renault sjeo mladi Esteban Ocon. Bottas se izvrio u zavoju 13, ali je bez većih problema nastavio testiranje.
Nakon Bottasa, Kimi Raikkonen se izvrtio u šikani, no uspio je proći bez većih posljedica.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Hamilton blokirao kotače pri kočenju, gotovo je s Mercovom dominacijom očito.
21
7
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zašto toliko minusa?
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ljudi ocito ne razumiju sarkazam…
7
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Minusi jer je komentar bezveze i nepotreban. kao i ovaj moj haha
6
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Velika vecina komentara je bez veze, da se nista ne pise ne bi bilo zabavno. Evo i moj komentar je bezveze
8
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Hamilton ima problema s volanom?? Gledajuci onboard volan mu se približava i udaljuje horizontalno?
1
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nisu to problemi… meni to liči na novi feature.
15
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Update: Nije kvar nego je feature kada privuce sebi volan mjenja se nesto na prednjem ovjesu gdje se jasno vidi da se širina gume smanjuje, a kada dolazi pred zavoj guranjem volana od sebe poveća se širina gume…. Sada da li je neko “prčkanje” po ovjesu ili izmjena u tlakovima guma to ne znam…
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sigurno nije kvar nego feature. Je li moguće da mijenjaju nagib (camber)?
5
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ante mislim da se mjenja TOE (ne znam prijevod na naški :P) jer TOE utjece na sta bilnost na prvacu(vanjski toe) dok unutarnji TOE utjece na stabilnost pri ulasku u zavoj. Također benefiti ovog su bolje cuvanje guma… TOE je vertikalno pomjeranje točka…
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
To je trag, mijenja se trag kotaca.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
http://www.formula1-dictionary.net/toe.html
Mislim da je ovo dobro objašnjenje
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ocito se mijenja ovjes, odnosno nagib. A koliko znam bilo kakva manipulacija od strane vozaca u ovom polju je nedozvoljena.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Vjerujem da su dobro provjerili pravilnik, ali sam mišljenja da ukoliko se radi o toe in/out da to nije legit… ili ne bi trebalo biti… al opet može biti samo dodatni gumb… ili je pila naopako
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Da li je u pravilniku definiran raspon tlakova u gumama??
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
BTW evo i video https://www.youtube.com/watch?v=1aJOQUK81G4
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pravilnik ne odredjuje tlak u gumama. Pirelli na svakoj utrci daje max i min vrijednost tlaka.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
It’s briliant… GB komentatori… OMG… o jbt pa ajmo onda aktivni ovjes uvesti… oh wait
4
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ma oni su i zasluzni da se to otkrilo, cijelo vrijeme mi je upaljen stream i od kad su otkrili to ne prestaju pricati o istom tako da :thumbs:
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pitam se zašto je Mercedes odmah i to drugi dan testiranja pokazao svoj novi “feature” vezan za nagib prednjih kotača? Na prvu mi se čini da niti oni sami nisu sigurni da li ovo može proći pod legalno pa odmah na početku “ispipavaju puls” drugih timova i same FIA-e ili su sigurni u legalnost (što me ne bi iznenadilo kako smo mogli vidjeti koliko je Mercedes blizak s FIA-om) ali znaju koliko je kompleksna implementacija novog sistema pa su samouvjereno odmah stavili glavne adute na stol?
Ako se dobro sjećam Mercedes već dugo radi na usavršavanju prednjeg vješanja i njihove implementacije zabranjenog “FRIC-a”. Kako možete vidjeti u linku ispod već se 2016. diglo dosta prašine na sličnu temu:
https://www.motorsport.com/f1/news/tech-analysis-what-s-behind-mercedes-suspension-controversy-826518/826518/
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zaboravili ste da je Ferrari jos bliskiji sa FIA-e,progledali su vam kroz prste s onim muljanem od protoka sa gorivom…stanite svi pred ogledalo pa se dobro zamislite ko mulja …a muljali ste i u vreme Ross Brawna!!!!
5
9
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Podsjeti me na muljažu.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Evo počelo je…FIA=MERCEDES….???
Kak niste komentirali prošlogodišnji Ferkan i čudnovatu brzinu od ljetne stanke,a još više čudnovatno pad performansi od kad FIA stavila ruku na motor…tak da prosim lepo..pssstttt
5
14
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@Sor38
Čini se da do vas još nije doprla vijest da je šutnja zlato? Bez brige kažu da nije sve u žutom metalu koga zovu još i aurum a tetoše ga i sa “Au”.
5
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
sorry Sor38 ali kad je to FIA “stavila” ruke ne motor ferraria ? “Evo počelo je…FIA=MERCEDES” nije to počelo sad , ovo je ko zna koji nastavak . počelo je sa onim ilegalnih 1000 km testa guma , nastavilo sa ako je virovat berniu sa informacijama za druge timove nedostupne o PU 2014. , pa “party mod” u Q , felge , FRIC ? , ponovno gume ( promjena debljine …Marko: Gume su se promijenile kad je Mercedes to zatražio .) …. može malo i o kaznama koje su izostale jer su u pitanju vozači mercedesa …. npr bottas koji je sječenjem šikane zadrža prednost pred maxom . po whitingu bottas je dobija “joker” prolaz = bez kazne no zato “jokera” nisu dobili alonso i ocon u istoj trci ;) je li whiting možda bija uposlenik FIA ili ? a ono simpatična isprika iz mercedesa kad se LH dvoumio bi li “pišija ili kakija” tj otiša ili ne otiša u box da bi na kraju gazija liniju ( predomislija se oko ulaska ) bez kazne , a suci ( FIA ) su to uvažili jer su iz mercedesa iskreno priznali ( ? ) da je u boxu nastupila konfuzija i eto … desilo se :) :) :) i kimi je iskreno prizna grešku ( silverstone ) kad se sudarija sa LH pa usprkos iskrenosti koja je u slučaju mercedesa bila važna ( nije bilo kazne iako se “gaženje” crte kažnjava ) , a kimija nevažna finac popušija kaznu + 2 kaznena boda ;) no to je normalno jer je LH izjavija o sudaru “Zanimljiva taktika Ferrarija.” , a toto i allison “Ovo mora biti ili namjera ili nekompetentnost.” pa kad to kažu glavne face iz mercedesa onda kazna mora “puknuti” , a kimi koji je do toga silverstona odvozija 280 trka ispada nekompetentan ( za vožnju ili … ? ) i “prljavac” koji je to namjerno uradija ?!?!??! a šta s e tiče te famozne brzine ferraria posli pauze .. pa pauza i postoji da se neke stvari poprave . osim toga uz svu tu “nelegalnu” brzinu u Q npr za spa CL je bija brži od LH 0,76 ALI i od SV za 0,74 s , a u monzi ( odma iza spa ) CL je bija brži od LH u Q za 4 STOTINKE ;) singapur CL brži od LH u Q za 0,19 s , rusija 0,4 s , a seb SPORIJI od LH i kad su im “stavili” ruke na motor u mexiki je npr CL bija brži u Q od LH za 0,27 s , a MV brži od CL 0,26 i od LH za 0,5 s ! da onda RB nije počeja nešto kemijat jer su bili osjetno brži od mercedesa tu trku u Q ? :) :) :) i honda/RB je počela varat mercedes ? u američkim Q bottas je bija brži od seba 0,012 s , u barzili max ( koji je takođe tvrdija da je ferrari bija brz neko vrime zbog varanja ) je bija brži od seba 0,12 s i u abu dabiju je LH bija brži od CL 0,44 s . sad … neki ljudi misle da brzina bolida ovisi i od podešenosti tj više downforce – a sporiji bolid na pravcu , manje downforce – a brži bolid na pravcu ali naravno da to nije točno ili u ferrariu nemaju iskustva ili ne znaju ovo pa su sve zasnivali na varanju . ni podatci speed trapa ne pokazuju neke drastične razlike , dapače , ferrari nije pokaza neku drastičnu brzinu u odnosu na merc . možda je razlika bila u ubrzanjima kod izlaska iz šikana ito na stazama koje su to dozvoljavale . ali jbš to . pokazali su nam više puta npr williams ( iz vrimena masse . valtteria ) , FI ili katkad TR koji su bili jako brzi na pravcu , najbrži ali zbog toga nikad nisu ostvarili nijednu pobjedu . za razliku od njih “sebov RB” nikad nije bija najbrži ali je bija “najkompletniji” na stazama . kakav stav imaju toto , allison , lewis takav najčešće imaju i fanovi tima … ako ovi tvrde da u ferrariu “kemijaju” onda je to aksiom tj istina koju ne treba dokazivati zar ne ? znam da će sad ( ako zaželiš ) navest bar 20 primjera kad su u ferrraiu “kemijali” i sve to ka odgovor na ovo šta sam ja napisa o mercedesu :) :) :) :) već se znojim hladnim znojem zbog toga ….
4
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@avalon
Postove poput ovog vašeg vrijedi pročitati više puta, bez obzira koliko se slagali s iznijetim jer je sadržaj logički i smisleno čvrsto prožet, no treba imati na umu da na stanovite sorte forumaša ne djeluju kognitivni imputi tj. informacije kako su njihovi stavovi zasnovani na afektinosti pa tu nema pomoći čak niti da im relevatne informacije dostavlja i sam Papa. Njihova uvjerenja imaju utilitarnu tj. funkciju odbrane njihovog često skučenog svjetonazora i sve što se ne uklada u Svijet s kojim su se identificirali se ignoriše, previđa ili poriče.
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mercedes očekivano, tu se nema šta dodati previše, vidi se da su i dalje najbolja momčad na gridu. Red Bull ako se Honda pokaže pouzdanom kako pričaju da je i Max odzvozi cijelu sezonu kao otprilike do polovice prošle ( znači malo sa mozgom a ne kao kamikaza ) imaju dobre šanse za naslov ( mislim dobre, nekih 20 % ). Ferrari, tu stvarno neznam šta da mislim, kada nešto mislim da znam vezano uz njih oni me okrenu potpuno. Njima treba Leclerc koji odvozi sezonu bez greške i manje pogrešaka sa pitwalla, bolid im je uvijek u top 2. Ako bude tako onda će ih i sreća pomaziti, jer sreća prati hrabre. Još samo za kraj, Renault. Definitivno najveće razočaranje otkad pratim F1. Veće i od McLarena sa Hondom. To što oni rade je po meni kriminal veći nego kod naših političara. Iako sam fan Ferraria, Renault mi je uvijek bila simpa ekipa. A sada, pa jel moguće da jedna momčad koja ima takvu povijest, koja ima buđet praktički u rangu najjačih, resurse jedne od najvećih autokompanija na svijetu, odličnu vozačku postavu, oni se bore za sredinu ljestvice pa prema niže. Williams se izbacuje iz jednađbe, jedan Haas ima buđet malo veći nego Ricci plaću, Torro Roso ili kak se već zovu isto tako ispadaju iz jednađbe jer su razvojna ili ti pokus momčad velikoga brata. Ono predstavljanje bolida i sada rastavljen bolid u garaži na testiranjima su samo šlag na tortu. Nadam se da sam u krivu ali sumnjam.
2
0